Mies kyllästynyt minuun. Avioliittoa 3v, yhdessäoloa 7v

Anonyymi

Meidän avioliitto on ollut kämppäkaveruutta jo yli vuoden. Mies nukkuu sohvassa, minä sängyssä. Hän ei hipaisekkaan minua. Ei pusua, ei ohi kulkiessaan silitä eikä millään lailla noteeraa olemassaoloani. Tämä menee nopeasti kokoajan vaan huonompaan suuntaan. Seksiä ei ole ollut aikoihin. Siis ei minkäänlaista. Ei edes niin että minä olisin ollut antava osapuoli koska miestä ei huvita. Olen mennyt hänen lähelleen ja koittanut pussata mutta hän lähinnä pitää suun kiinni eikä pussaa takaisin. Illalla haastaa riitaa jotta saisi taas syyn jäädä sohvalle nukkumaan tai tekemään mitä tekee. Kun en provosoidu niin hän suuttuu siitäkin.

Päivät alkanut nukkumaan. Parhaimmillaan jopa 6 tuntia putkeen. Ei pelaile mitään pelejä tai katsele leffoja tms.

Riitoja meillä ei ole ollut tai mitään sellaista jonka arvelisin askarruttavan häntä.

Toista naista (tai miestä??) hänellä ei ole, siitä olen melko varma mutta sitä en voi tietää onko hänellä kiikarissa joku toinen josta haaveilee.

Kerran heräsin ja yläselkäni oli niin kipeä että tuntui kuin 10 puukkoa olisi työnnetty selkään. Valittelin kovaan ääneen että ai ai ai. Miestä ei kiinnostanut. Jos paikallani olisi ollut kuka tahansa muu niin varmasti olisi kysynyt että onko kaikki kunnossa. Minusta hän ei ole kiinnostunut pätkääkään.

Mitä on tapahtunut? Olen valmis kokeilemaan uutta, mennä jonnekkin ja mitä vaan mutta mies on ihan haluton yhtään mihinkään. Hereilläolo aikansa pyhittää kaikelle sellaiselle touhulle jonka tietää minua ärsyttävän. Ja kun en reagoi niin täysin tyhjästä alkaa taas raivari.

Olen yrittänyt rauhallisesti puhua mutta mies lähtee toiseen huoneeseen pakoon tai alkaa huutaa JOO JOO JOO JOO minun päälle. Ei suostu kuuntelemaan. Ei auta itku, ei mikään vaikka kuinka kiltisti koitan puhua. Missä vika??

Siltä varalta jos jollekulle tulee mieleen että ulkonäköni olisi muuttunut avioliiton myötä niin ei ole. Olen edelleen hoikka ja hyväkuntoinen nainen.

7

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sairaus?

    • Anonyymi

      Mikset kysy haluaako erota vai mitä haluaa?

    • Anonyymi

      Miehellä ei ole asiat kunnossa. Jokin asia painaa miehen mieltä kun noin käyttäytyy.

    • Anonyymi

      Huhheijjaa, mikä lapsellinen aloitus.

      Oletteko eläkkeellä, vai miksi ette käy töissä jos teillä kerran on aikaa päivät pitkät kotona toisianne kiusata?

      Mitä tuohon sinun yölliseen selkäsärkyysi tulee, niin jos minä olisin ollut sinä, olisin noussut ylös sängystä hakemaan särkylääkkeen ja vaikka kävellyt tai istunut vähän.
      Käytöksesi oli kuin lapsen. Huomiohakuisesti valittelit kovaan ääneen ja odotit että toinen hyppäisi ihmettelemään mitä uikutat.
      Sinä olet tähän mennessä saanut kaikissa asioissa tahtosi läpi feikkaamalla ja manipuloimalla miestäsi tekemään sun mielen mukaan juttuja. Eipä onnistu enää, miehesi ei jaksa enää sun temppuja kattella, nukkuu mieluummin kaikki päivät.

    • Anonyymi

      Verikokeisiin vain.
      Fyysiset sairaudet aiheuttavat vaikka millaisia oireita.
      Miehet vaan eivät hevillä halua testeihin.
      Verenpainetauti, kilpirauhanen jne..

    • Anonyymi

      Edelleen, oireet kuulostaa masennukselta tai lääkeriippuvuudelta. Pystytkö lähtemään hetkeksi jonnekkin muualle? Viikoksi, pariksi. Saisitte erätauon, molemmat. Vois tilanteen kokonaiskuva hahmottua paremmin.

    • Anonyymi

      Miehille tulee jotain keski-iän kriisejä ja masennusta ja mitä näitä nyt on. Kuulostaa siltä että on aika laittaa lusikat jakoon, jos miestä ei kiinnosta enää mikään, edes oma terveys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2204
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1448
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1055
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe