Mies kyllästynyt minuun. Avioliittoa 3v, yhdessäoloa 7v

Anonyymi

Meidän avioliitto on ollut kämppäkaveruutta jo yli vuoden. Mies nukkuu sohvassa, minä sängyssä. Hän ei hipaisekkaan minua. Ei pusua, ei ohi kulkiessaan silitä eikä millään lailla noteeraa olemassaoloani. Tämä menee nopeasti kokoajan vaan huonompaan suuntaan. Seksiä ei ole ollut aikoihin. Siis ei minkäänlaista. Ei edes niin että minä olisin ollut antava osapuoli koska miestä ei huvita. Olen mennyt hänen lähelleen ja koittanut pussata mutta hän lähinnä pitää suun kiinni eikä pussaa takaisin. Illalla haastaa riitaa jotta saisi taas syyn jäädä sohvalle nukkumaan tai tekemään mitä tekee. Kun en provosoidu niin hän suuttuu siitäkin.

Päivät alkanut nukkumaan. Parhaimmillaan jopa 6 tuntia putkeen. Ei pelaile mitään pelejä tai katsele leffoja tms.

Riitoja meillä ei ole ollut tai mitään sellaista jonka arvelisin askarruttavan häntä.

Toista naista (tai miestä??) hänellä ei ole, siitä olen melko varma mutta sitä en voi tietää onko hänellä kiikarissa joku toinen josta haaveilee.

Kerran heräsin ja yläselkäni oli niin kipeä että tuntui kuin 10 puukkoa olisi työnnetty selkään. Valittelin kovaan ääneen että ai ai ai. Miestä ei kiinnostanut. Jos paikallani olisi ollut kuka tahansa muu niin varmasti olisi kysynyt että onko kaikki kunnossa. Minusta hän ei ole kiinnostunut pätkääkään.

Mitä on tapahtunut? Olen valmis kokeilemaan uutta, mennä jonnekkin ja mitä vaan mutta mies on ihan haluton yhtään mihinkään. Hereilläolo aikansa pyhittää kaikelle sellaiselle touhulle jonka tietää minua ärsyttävän. Ja kun en reagoi niin täysin tyhjästä alkaa taas raivari.

Olen yrittänyt rauhallisesti puhua mutta mies lähtee toiseen huoneeseen pakoon tai alkaa huutaa JOO JOO JOO JOO minun päälle. Ei suostu kuuntelemaan. Ei auta itku, ei mikään vaikka kuinka kiltisti koitan puhua. Missä vika??

Siltä varalta jos jollekulle tulee mieleen että ulkonäköni olisi muuttunut avioliiton myötä niin ei ole. Olen edelleen hoikka ja hyväkuntoinen nainen.

7

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sairaus?

• Anonyymi

Mikset kysy haluaako erota vai mitä haluaa?

• Anonyymi

Miehellä ei ole asiat kunnossa. Jokin asia painaa miehen mieltä kun noin käyttäytyy.

• Anonyymi

Huhheijjaa, mikä lapsellinen aloitus.

Oletteko eläkkeellä, vai miksi ette käy töissä jos teillä kerran on aikaa päivät pitkät kotona toisianne kiusata?

Mitä tuohon sinun yölliseen selkäsärkyysi tulee, niin jos minä olisin ollut sinä, olisin noussut ylös sängystä hakemaan särkylääkkeen ja vaikka kävellyt tai istunut vähän.
      Käytöksesi oli kuin lapsen. Huomiohakuisesti valittelit kovaan ääneen ja odotit että toinen hyppäisi ihmettelemään mitä uikutat.
      Sinä olet tähän mennessä saanut kaikissa asioissa tahtosi läpi feikkaamalla ja manipuloimalla miestäsi tekemään sun mielen mukaan juttuja. Eipä onnistu enää, miehesi ei jaksa enää sun temppuja kattella, nukkuu mieluummin kaikki päivät.

• Anonyymi

Verikokeisiin vain.
      Fyysiset sairaudet aiheuttavat vaikka millaisia oireita.
      Miehet vaan eivät hevillä halua testeihin.
      Verenpainetauti, kilpirauhanen jne..

• Anonyymi

Edelleen, oireet kuulostaa masennukselta tai lääkeriippuvuudelta. Pystytkö lähtemään hetkeksi jonnekkin muualle? Viikoksi, pariksi. Saisitte erätauon, molemmat. Vois tilanteen kokonaiskuva hahmottua paremmin.

• Anonyymi

Miehille tulee jotain keski-iän kriisejä ja masennusta ja mitä näitä nyt on. Kuulostaa siltä että on aika laittaa lusikat jakoon, jos miestä ei kiinnosta enää mikään, edes oma terveys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      23
      3000
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1477
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      75
      1052
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      911
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      872
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      848
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe