en edes tajau mitä on tapahtunut.. :( oon pitänyt yhteyttä menneisyyden haamuihin ja jotenkin nyt oon tosi suruisa :(
ymmärrän että sattumalta kun tavattiin niin koitti piristää mua jotta pääsene teenpäin elämässä ja ymmärrän sitä ja tätä ja tota..
mies on siis varattu ja vielä perheenisäkin. eli koko juttua ei olis pitänyt tapahtua ja onneksi mitään ei siis tapahtunutkaan.
en käsitä miksi puhuu mulle sellasia silloin kun vaimo ei ole 2 metrin päässä .. onko niin kova läheisriippuvuus että automatkalla pitää sitten laittaa viestiä .. mihellä on jo ikää paljon ja aikaa on mennyt 20vuotta . kun sanoi ettei halua enää että muistan sitä. pitää mua varalla jos joksus tarvitsis mua ja ei ole koskaan tarvinnut et hyvä juttu. oon iteki suhtautunut kaverillisesti tähän tyyppiin mut nyt ää laitto tosi hämmentäviä juttuja mulle... tajuan et lapsiarki on ehkä ei niin jännää joka pv ja sitä jännitystä hakee sitten muualta.
tuli jtnkin äärimmäisen paha olo tästä kaikesta itelle ja tuntuu et olsi sittenkin ollut parempi jos ei oltas ees tavattu koska mä olin tässä se ketä sattui ei kukaan toinen.
miks keski ikäinen mies ailahtelee aj pelaa pelejään? en voi ymmärtää :(
voi että mulla on nii paha olla
Anonyymi
0
775
Luetuimmat keskustelut
- 701091
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12939En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62808
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67606
- 133596
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23594Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35499- 18484
- 72476
- 40457
- 24439