Ei ole ketä äänestää

Anonyymi

Suunnaton harmi että Vasemmistoliitolla ei ole ehdokkaita vaaleissa. Eipä näytä olevan ketään sellaista jolle ääneni antaisin. Antti O:lla ja Vasemmistoliitolla on aina ollut oma vankka kannattajajoukkonsa Niemessä.

29

1445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on juurikin näin!

    • Anonyymi

      Onneksi ei ole

    • Anonyymi

      Suureksi onneksi !

    • Anonyymi

      Entinen vassu joka ei ymmärrä nyky vihervassuja ei kiitos. Laura 1

      • Anonyymi

        Kommunismi on kitkettävä pois maanpäältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunismi on kitkettävä pois maanpäältä.

        Onhan siellä yks kommunisti ehokkaana,Kosti Luoma-Aho. Muka keskustalainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siellä yks kommunisti ehokkaana,Kosti Luoma-Aho. Muka keskustalainen...

        Äänten takiahan tämä Kosti Luoma-ahon sukulainen on keskustalaiseksi ruvennut. Siinä jos jossakin on piilo vassari ja maaseutuliiton asiat taitavat olla melko kaukana ideologiasta. Kertoo melko paljon..


    • Anonyymi

      Eikö kukaan ala? Vai onko ne kannattajat loppuneet? Entä nämä uudet asukkaat? Olisko heistä? Niin mukavan sosiaalisia.

    • Anonyymi

      Mie äänestän pers uja.

      • Anonyymi

        Minä myös.Järjestys saliin .


    • Anonyymi

      Äänestän persuja

    • Anonyymi

      Pelkosenniemen ÄVPK:n ylipäällikkö olis pätevä.

    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaa äänestää Kokoomusta, minä olen aina äänestänyt koksuja ja aina olen siitä ollut iloinen ja tyytyväinen. Roskaporukat äänestää persuja tai vassuja, niihin ei pidä otkeentua.

      • Anonyymi

        Ei se iloisuus ja tyytyväisyys meidän asioitamme paremmaksi vie.Täytyy olla näyttöjä. Ainoastaan suomalainen kokemus ja sisu on hyväksi meille.


    • Anonyymi

      Jää kyllä nyt äänestämättä, kun ei ole vasemmistolla ehdokasta. Olen aina antanut ääneni vasemmistolle, kaikissa vaaleissa.

      • Anonyymi

        No sehän tarkoittaa sitä että muut saavat enempi valtaa. Onhan vasemmistolaisuus aatteena häviämässä muutekin eikä siinä mitään pahaa ole.


    • Anonyymi

      Äänestän persuja ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Piirrä vitun kuva vaalilipukkeeseen. Se kuvaa sitä suunnatonta vitutuksen määrää mikä on kun ei ole vassareita sössimässä kunnan asioita. Yksi O lähtee pakomatkalle läänin pääkaupunkiin kun sai ensin kyntää kunnan asiat levälleen.

      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika mitä kommentointia. Miksi kuiten pitää aina hakea syyllisiä joka asiaan, miksi pitää jatkuvasti haukkua toisia? Eikö se pitäis yrittää parantaa, rakentaa, nähdä tulevaisuus valoisana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika mitä kommentointia. Miksi kuiten pitää aina hakea syyllisiä joka asiaan, miksi pitää jatkuvasti haukkua toisia? Eikö se pitäis yrittää parantaa, rakentaa, nähdä tulevaisuus valoisana?

        Toiset joutuu siivoamaan toisten aiheuttamat paskat ,näinhän se aina menee. Kuka jaksaa olla
        innostunut ja positiivinen ,oleppa hyvä ,kokeilisitko itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset joutuu siivoamaan toisten aiheuttamat paskat ,näinhän se aina menee. Kuka jaksaa olla
        innostunut ja positiivinen ,oleppa hyvä ,kokeilisitko itse?

        Ei minun tarvitse kokeilla, olen tyytyväinen, en valita turhasta, en räkytä kuin rakkikoira enkä haasta riitaa. Miten lienee sinun laita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun tarvitse kokeilla, olen tyytyväinen, en valita turhasta, en räkytä kuin rakkikoira enkä haasta riitaa. Miten lienee sinun laita?

        Olet tyytyväinen päätöksiin?? Katsotaan kuinka kauan,koska hymysi hyytyy ja lakkaa naurattamasta..
        Tai sitten se jatkuu hysteerisesti hohottaen, ymmärrystä vailla.Niinkin valitettavasti on joskus käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tyytyväinen päätöksiin?? Katsotaan kuinka kauan,koska hymysi hyytyy ja lakkaa naurattamasta..
        Tai sitten se jatkuu hysteerisesti hohottaen, ymmärrystä vailla.Niinkin valitettavasti on joskus käynyt.

        Juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tyytyväinen päätöksiin?? Katsotaan kuinka kauan,koska hymysi hyytyy ja lakkaa naurattamasta..
        Tai sitten se jatkuu hysteerisesti hohottaen, ymmärrystä vailla.Niinkin valitettavasti on joskus käynyt.

        Toivottavasti tuleva uusi valtuusto tekee hyviä päätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tuleva uusi valtuusto tekee hyviä päätöksiä.

        Toivottavasti saavat ihan itse päättää omalla päällään.Etteivät ole kenenkään sätkynukkena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saavat ihan itse päättää omalla päällään.Etteivät ole kenenkään sätkynukkena.

        Aivan.


    • Anonyymi

      Sinisilmäistä puhetta. Luuleeko joku tosiaan päättäjien päättävän. Ei päätä ja se on varma se. Semmoset jehut on talossa, että ihan itte päättävät. On nähty tämä homma vuosikymmenien ajalta. Kahvinjuontiin se porukka valitaan ja kuntalaisten maksaa siitä vielä palkka.

      • Anonyymi

        Taidat olla itse kovin sinisilmäinen. Kuntapäättäjät päättää viranhaltijat toteuttaa. Hallintomalli kunnanhallitusmallina vie vain demokratiaa väärään suuntaan sitäkö sitten viranhaltijat hakevat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse kovin sinisilmäinen. Kuntapäättäjät päättää viranhaltijat toteuttaa. Hallintomalli kunnanhallitusmallina vie vain demokratiaa väärään suuntaan sitäkö sitten viranhaltijat hakevat

        Sehän riippuu miten viranhaltija asian esittää..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe