Ei ole ketä äänestää

Anonyymi

Suunnaton harmi että Vasemmistoliitolla ei ole ehdokkaita vaaleissa. Eipä näytä olevan ketään sellaista jolle ääneni antaisin. Antti O:lla ja Vasemmistoliitolla on aina ollut oma vankka kannattajajoukkonsa Niemessä.

30

1743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on juurikin näin!

    • Anonyymi

      Onneksi ei ole

    • Anonyymi

      Suureksi onneksi !

    • Anonyymi

      Entinen vassu joka ei ymmärrä nyky vihervassuja ei kiitos. Laura 1

      • Anonyymi

        Kommunismi on kitkettävä pois maanpäältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunismi on kitkettävä pois maanpäältä.

        Onhan siellä yks kommunisti ehokkaana,Kosti Luoma-Aho. Muka keskustalainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siellä yks kommunisti ehokkaana,Kosti Luoma-Aho. Muka keskustalainen...

        Äänten takiahan tämä Kosti Luoma-ahon sukulainen on keskustalaiseksi ruvennut. Siinä jos jossakin on piilo vassari ja maaseutuliiton asiat taitavat olla melko kaukana ideologiasta. Kertoo melko paljon..


    • Anonyymi

      Eikö kukaan ala? Vai onko ne kannattajat loppuneet? Entä nämä uudet asukkaat? Olisko heistä? Niin mukavan sosiaalisia.

    • Anonyymi

      Mie äänestän pers uja.

      • Anonyymi

        Minä myös.Järjestys saliin .


    • Anonyymi

      Äänestän persuja

    • Anonyymi

      Pelkosenniemen ÄVPK:n ylipäällikkö olis pätevä.

    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaa äänestää Kokoomusta, minä olen aina äänestänyt koksuja ja aina olen siitä ollut iloinen ja tyytyväinen. Roskaporukat äänestää persuja tai vassuja, niihin ei pidä otkeentua.

      • Anonyymi

        Ei se iloisuus ja tyytyväisyys meidän asioitamme paremmaksi vie.Täytyy olla näyttöjä. Ainoastaan suomalainen kokemus ja sisu on hyväksi meille.


    • Anonyymi

      Jää kyllä nyt äänestämättä, kun ei ole vasemmistolla ehdokasta. Olen aina antanut ääneni vasemmistolle, kaikissa vaaleissa.

      • Anonyymi

        No sehän tarkoittaa sitä että muut saavat enempi valtaa. Onhan vasemmistolaisuus aatteena häviämässä muutekin eikä siinä mitään pahaa ole.


    • Anonyymi

      Äänestän persuja ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Piirrä vitun kuva vaalilipukkeeseen. Se kuvaa sitä suunnatonta vitutuksen määrää mikä on kun ei ole vassareita sössimässä kunnan asioita. Yksi O lähtee pakomatkalle läänin pääkaupunkiin kun sai ensin kyntää kunnan asiat levälleen.

      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika mitä kommentointia. Miksi kuiten pitää aina hakea syyllisiä joka asiaan, miksi pitää jatkuvasti haukkua toisia? Eikö se pitäis yrittää parantaa, rakentaa, nähdä tulevaisuus valoisana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika mitä kommentointia. Miksi kuiten pitää aina hakea syyllisiä joka asiaan, miksi pitää jatkuvasti haukkua toisia? Eikö se pitäis yrittää parantaa, rakentaa, nähdä tulevaisuus valoisana?

        Toiset joutuu siivoamaan toisten aiheuttamat paskat ,näinhän se aina menee. Kuka jaksaa olla
        innostunut ja positiivinen ,oleppa hyvä ,kokeilisitko itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset joutuu siivoamaan toisten aiheuttamat paskat ,näinhän se aina menee. Kuka jaksaa olla
        innostunut ja positiivinen ,oleppa hyvä ,kokeilisitko itse?

        Ei minun tarvitse kokeilla, olen tyytyväinen, en valita turhasta, en räkytä kuin rakkikoira enkä haasta riitaa. Miten lienee sinun laita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun tarvitse kokeilla, olen tyytyväinen, en valita turhasta, en räkytä kuin rakkikoira enkä haasta riitaa. Miten lienee sinun laita?

        Olet tyytyväinen päätöksiin?? Katsotaan kuinka kauan,koska hymysi hyytyy ja lakkaa naurattamasta..
        Tai sitten se jatkuu hysteerisesti hohottaen, ymmärrystä vailla.Niinkin valitettavasti on joskus käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tyytyväinen päätöksiin?? Katsotaan kuinka kauan,koska hymysi hyytyy ja lakkaa naurattamasta..
        Tai sitten se jatkuu hysteerisesti hohottaen, ymmärrystä vailla.Niinkin valitettavasti on joskus käynyt.

        Juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tyytyväinen päätöksiin?? Katsotaan kuinka kauan,koska hymysi hyytyy ja lakkaa naurattamasta..
        Tai sitten se jatkuu hysteerisesti hohottaen, ymmärrystä vailla.Niinkin valitettavasti on joskus käynyt.

        Toivottavasti tuleva uusi valtuusto tekee hyviä päätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tuleva uusi valtuusto tekee hyviä päätöksiä.

        Toivottavasti saavat ihan itse päättää omalla päällään.Etteivät ole kenenkään sätkynukkena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saavat ihan itse päättää omalla päällään.Etteivät ole kenenkään sätkynukkena.

        Aivan.


    • Anonyymi

      Sinisilmäistä puhetta. Luuleeko joku tosiaan päättäjien päättävän. Ei päätä ja se on varma se. Semmoset jehut on talossa, että ihan itte päättävät. On nähty tämä homma vuosikymmenien ajalta. Kahvinjuontiin se porukka valitaan ja kuntalaisten maksaa siitä vielä palkka.

      • Anonyymi

        Taidat olla itse kovin sinisilmäinen. Kuntapäättäjät päättää viranhaltijat toteuttaa. Hallintomalli kunnanhallitusmallina vie vain demokratiaa väärään suuntaan sitäkö sitten viranhaltijat hakevat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse kovin sinisilmäinen. Kuntapäättäjät päättää viranhaltijat toteuttaa. Hallintomalli kunnanhallitusmallina vie vain demokratiaa väärään suuntaan sitäkö sitten viranhaltijat hakevat

        Sehän riippuu miten viranhaltija asian esittää..


      • Anonyymi

        ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe