Jos joku nainen on ollut useita

Anonyymi

vuosia sinkku, nii siinä on jotaki pahasti vialla. Luultavasti syynä ulkonäkö!! Parhaimmat viedään heti käsistä.
Miehen mietteitä

144

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Parhaimmat viedään heti käsistä."

Tuohon sisältyy oletus, että nainen on tahdoton olento ja noin vain vietävissä. Kaikki eivät kuitenkaan ole. On paljon ihmisiä, josta eivät syystä tai toisesta ole aiemmin olleet halukkaita/kykeneviä parisuhteeseen. Toiset eivät esim. hyppää heti uuteen suhteeseen vanhan kariuduttua. Eivät kaikki naisetkaan.

• Ajatus siitä, että ainoa syy sinkkuuteen on se ettei kukaan huoli, on aika älytön.

Palstaätmeillä se tietenkin on juuri noin, mutta aika moni tosiaan haluaa suhteeseen vasta kun löytää sellaisen jonka kanssa on jotain mieltä olla suhteessa.

• Anonyymi

Ja varmasti hyppää. Eri asia on saako sitä mitä haluaa, sitten alkaa plan B jossa moodissa "ei etsitä ketään, tulee jos on tullakseen"
        Ellei sekään onnistu, tulee plan C.
        "En olisi halunnutkaan ketään, yksin on paras olla"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja varmasti hyppää. Eri asia on saako sitä mitä haluaa, sitten alkaa plan B jossa moodissa "ei etsitä ketään, tulee jos on tullakseen"

Siis... olet sitä mieltä että kaikki varmasti hyppää heti uuteen suhteeseen vanhan kariuduttua?

• Anonyymi

Nojaa. Mistähän syystä sitten rumat miehet ovat useinmiten sinkkuja, mutta komeat miehet parisuhteessa?
        Jos syy ei ole naisten valinnoissa, niin miten rumuus voi syntyessään sanella miehelle myös halun pysyä sinkkuna ja komeus taas ajaa entistä voimakkaammin parisuhteeseen?
        Naisiltakin kuulee usein tuota "parhaimmat viedään heti käsistä" Mikä sitten sen komean määrittelee paremmaksi kuin ruman?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatat siis laastarisuhteita? Onko laastarointi sinusta aina reilua laastarina toimivaa kohtaan? Itse alan vasta nyt pari vuotta pitkän suhteen päättymisen jälkeen olla sillä mielin, että voisin jostakusta miehestä aidosti välittää. Olishan tähän toki saanut muutaman laastarinkin mahdutettua, jos olis halunnut.

• Anonyymi

Ei kyllä näytä siltä kun katsoo pareja... että ne parhaimmat vietäis.. tosin onhan ne joskus aiemmin voineet olla parhaimmillaan, silloin kun siis ovat suhteeseen alkaneet.

• Anonyymi

Niin kuin kävi minulle. Sittemmin muutuin norpaksi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuin kävi minulle. Sittemmin muutuin norpaksi :D

Minä olenkin hylje.

• Anonyymi

Kauniit ei ole sinkkuja, niille riittää vientiä

• Anonyymi

Ehkä kaunis on nirso tai halua muista syistä suhteeseen.

• Anonyymi

Miten siis kukaan mies voisi ikinä saada kauniin naisen, kun eivät ole koskaan sinkkuja? Onko ne kaunottaret siis syntyessään jo olleet parisuhteessa vai miten tuo logiikka pelaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten siis kukaan mies voisi ikinä saada kauniin naisen, kun eivät ole koskaan sinkkuja? Onko ne kaunottaret siis syntyessään jo olleet parisuhteessa vai miten tuo logiikka pelaa?

Kaunis nainen vaihtaa miestä lennossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunis nainen vaihtaa miestä lennossa.

Eli kaunis nainen syntyy varattuna ja jos vaihtaa miestä, niin sen uuden kanssa on jo vakiinnutettu parisuhde ennen kuin edellinen dumpataan?

Johan tämä kuvio alkaa seljetä!

• Anonyymi

Paha vika voi olla sekin, että nainen itse asiassa haluaa olla sinkkuna eikä hae ja halua mitään parisuhdetta. Itsellä kuudes vuosi menossa jo. Toki ulkonäkökin on mitä on, mutta ei sillä mitään väliä ole, koska ulkonäöllä on merkitystä vain miehille ja jos sellaista ei edes halua, niin eipä tarvi panostaa eikä peiliin tuijotella.

• Anonyymi

No, mutta ettekös te täällä palstalla kaiket päivät sen syyn kerro eli ei niitä komeita, hyvä kroppaisia, rikkaita, korkeasti koulutettuja, sivistyneitä, lempeitä ja iso munaisia miehiä ole tarpeeksi vapaana naisille. Tietty, jos ei oo niin ronkeli vaan varattukin käy, niin silloin voi olla tuuria.

• Anonyymi

Yli miljoona sinkkutaloutta ja näistä enemmän kuin puolet miehiä eli heillä ei ole noita määrittelemiäsi ominaisuuksia saadakseen parisuhteen.

• Anonyymi

Niinpä, varatut ei ole niin ronkeleita, niille kelpaa vittu, kuin vittu eikä pärstä kerroin.

• Anonyymi

Minä en ainakaan ole pukumiehistä kiinnostunut. Eivätkä hekään varmasti minusta. Boheemi taiteilija kiinnostaa. Se vaan, että kaikki pettää joten yksin on parasta olla. Ei ole huolta huomisesta, eikä tule sydänsuruja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan ole pukumiehistä kiinnostunut. Eivätkä hekään varmasti minusta. Boheemi taiteilija kiinnostaa. Se vaan, että kaikki pettää joten yksin on parasta olla. Ei ole huolta huomisesta, eikä tule sydänsuruja.

Ei kaikki boheemit ihmiset ole löyhä moraalisia.

Tiedän hyvinkin tarkkoja kumppaneistaan.

Eikä tällaisina sukupuolitautien luvattuna aikana kukaan itsestään välittävä aikuinen ihminen osalllistu panokaruselliin. Yök.

Sukupuolinen kunnioitus on sitä paitsi kaunis ja arvokas asia. Itseään ja muita kohtaan🌷

Ihme juttuja ja mielipiteitä tässäkin ketjussa, oikein omanedunetsintä, idiotismi ja pinnallisuus haisee kun paskatunkio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki boheemit ihmiset ole löyhä moraalisia.

Tiedän hyvinkin tarkkoja kumppaneistaan.

Eikä tällaisina sukupuolitautien luvattuna aikana kukaan itsestään välittävä aikuinen ihminen osalllistu panokaruselliin. Yök.

Sukupuolinen kunnioitus on sitä paitsi kaunis ja arvokas asia. Itseään ja muita kohtaan🌷

Ihme juttuja ja mielipiteitä tässäkin ketjussa, oikein omanedunetsintä, idiotismi ja pinnallisuus haisee kun paskatunkio.

No ehkä se oli liian yleistetysti sanottu. Siltä vaan usein tuntuu, kun seuraa ihmisten elämää. Vaikka itsekin olen boheemi, en elä vapaamielisesti.

• Anonyymi

Heikot on manipuloitavissa? Tämäkin minusta manipulointi yritys. Sinut itsensä kanssa olevat pärjää paremmin sinkkuna, heikommat harvemmin. Miehen mielipide.

• Tuo ei kyllä sitten automaattisesti tarkoita sitä, että sinkut olisivat sinuja itsensä kanssa.

• Anonyymi

Näinpä, mulkkua saa kuka nainen vaan. Mutta joillekkin ei kaikki kelpaa, täytyy olla sitä jotain miehessä ennenkuin sykähdyttää. Aah, ton mä haluun enkä ketään muita, ainakin mulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä, mulkkua saa kuka nainen vaan. Mutta joillekkin ei kaikki kelpaa, täytyy olla sitä jotain miehessä ennenkuin sykähdyttää. Aah, ton mä haluun enkä ketään muita, ainakin mulla.

Jotkut kuvittelee että on jotenkin erikoisia, kun joku kiinnostuu, mutta totuus se että pienissä piireissä sana kiertää ja kaikki tietää keltä saa helposti. Ukkomiehet varsinkin tälläisten perään, tälläiset hömpät kuin tämä palstalla olija nainen on helppo saalis ja naurettava ukkojen keskuudessa.

• Anonyymi

Korkeastikoulutetuista naisista ei saa hyvää naista eikä vaimoa niin moni nainen on sinkku kun ei saa sitä omaa miestä mikä sitten onkaan syynä ulkonäkö vai tinderityttöys eli tyttö tunnetaan tai hänestä ei ole vaimoksi mutta kerran tytyöksi on mutta semmosille tytöille toivoo hyvää tinderi uraa

• Anonyymi

Mikä vika on korkeasti koulutetuissa naisissa, paitsi että he eivät valitse sinua?

• Anonyymi

Et ole koskaan varmaan suhteessa edes ollut korkeakoulutetun kanssa, joten mitä voisit tietää asiasta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vika on korkeasti koulutetuissa naisissa, paitsi että he eivät valitse sinua?

Kuuluu hänen seksifantasioihin. Fantasiathsn ovat hänen sinoita ”seksikokemuksiaan”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole koskaan varmaan suhteessa edes ollut korkeakoulutetun kanssa, joten mitä voisit tietää asiasta...

Mistä ätmi mitään tietää mutta itse en katsellisi korkeastikoulutettuja naisia kovin kauaa niin heistä ei mitään hyvää seuraa no osaa ne tehdä jänniä asioita ja juttuja eli pitäkööt jännämiehet jännäjennansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä ätmi mitään tietää mutta itse en katsellisi korkeastikoulutettuja naisia kovin kauaa niin heistä ei mitään hyvää seuraa no osaa ne tehdä jänniä asioita ja juttuja eli pitäkööt jännämiehet jännäjennansa

Täytyy sanoa, että "jännä" on lähes niitä viimeisiä adjektiiveja, joita käyttäisin useimmista tuntemistani korkeakoulutetusta. Hyvin outo valinta minusta. Ennemmin he ovat hyvin tasaisia ja ennalta-arvattavia. Elleivät sitten jopa tylsiä. Itse tosin ihan pidän sopivasta tylsyydestä. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin teoreettinen ongelma sulle, koska kukaan korkeasti koulutettu nainen ei tuollaista työtöntä, tautologisesti änkyttävää Kelaelättiä huoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin teoreettinen ongelma sulle, koska kukaan korkeasti koulutettu nainen ei tuollaista työtöntä, tautologisesti änkyttävää Kelaelättiä huoli.

Se on hyvä juttu se ja jätän itsekkin jännäjennat rauhaan eli jännämiehet saa pitäö jännäjennansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy sanoa, että "jännä" on lähes niitä viimeisiä adjektiiveja, joita käyttäisin useimmista tuntemistani korkeakoulutetusta. Hyvin outo valinta minusta. Ennemmin he ovat hyvin tasaisia ja ennalta-arvattavia. Elleivät sitten jopa tylsiä. Itse tosin ihan pidän sopivasta tylsyydestä. 😁

Ulkomaanmatkoissa taitaa tylsyys olla pois heistä ja kotimaassaankin tekee muuta kuin tylsiä asioita ehkä osaavat esittää kilttiä ja herttaista ja tylsää mut tuntevat koko kaupungin arabi ja tinderimiehet ja hyvin tuntevatkin eli oikeasti viettävät hyvinkin jännää elämää ja huumeetkaan ei ole tuntematon juttu mut jännillä on jännä elämä ja heistä ei saa kunnon vaimoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkomaanmatkoissa taitaa tylsyys olla pois heistä ja kotimaassaankin tekee muuta kuin tylsiä asioita ehkä osaavat esittää kilttiä ja herttaista ja tylsää mut tuntevat koko kaupungin arabi ja tinderimiehet ja hyvin tuntevatkin eli oikeasti viettävät hyvinkin jännää elämää ja huumeetkaan ei ole tuntematon juttu mut jännillä on jännä elämä ja heistä ei saa kunnon vaimoa

En todellakaan tunne yhtään tuollaista korkeakoulutettua. En sano, etteikö tuollaisia voi olla olemassa, mutta ei ole sattunut ehtään omaan tuttavapiiriini. Ulkomaanmatkat ovat heillä olleet lähinnä pidennettyjä viikonloppuja, kumppanin kanssa, eri kaupunkikohteissa, kulttuuria, historiaa ja hyvää ruokaa. Yhtään kovempaa bilettäjää en jo valmistuneissa tunne, mutta toki opiskeluaikoina on varmasti itsekukin bilettänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välis sekottaa nyt seiskalehden tyrkkyjulkkikset korkeakoulutettuihin. Tai voihan se olla, että heillä on Välikseen verrattuna korkea koulutus. Eihän kesken jääneen peruskoulun nokittamiseen paljoa vaadita. Välis ei vaan tajua mitä korkeakoululla normaalisti tarkotetaan.

• Mulle kelpaisi varsin hyvin kouluttautunut nainen.
        Uraohjusta en silti kelpuuttaisi, mutta eihän nämä nyt olekaan sama asia.

Tyhmää naista en huolis, niin kiimainen en sentään ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan tunne yhtään tuollaista korkeakoulutettua. En sano, etteikö tuollaisia voi olla olemassa, mutta ei ole sattunut ehtään omaan tuttavapiiriini. Ulkomaanmatkat ovat heillä olleet lähinnä pidennettyjä viikonloppuja, kumppanin kanssa, eri kaupunkikohteissa, kulttuuria, historiaa ja hyvää ruokaa. Yhtään kovempaa bilettäjää en jo valmistuneissa tunne, mutta toki opiskeluaikoina on varmasti itsekukin bilettänyt.

"Yhtään kovempaa bilettäjää en jo valmistuneissa tunne, mutta toki opiskeluaikoina on varmasti itsekukin bilettänyt."

Itse en bilettänyt edes silloin.

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Mulle kelpaisi varsin hyvin kouluttautunut nainen.
        Uraohjusta en silti kelpuuttaisi, mutta eihän nämä nyt olekaan sama asia.

Tyhmää naista en huolis, niin kiimainen en sentään ole.

Määrittele tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Yhtään kovempaa bilettäjää en jo valmistuneissa tunne, mutta toki opiskeluaikoina on varmasti itsekukin bilettänyt."

Itse en bilettänyt edes silloin.

No enpä kyllä minäkään. En ole koskaan juuri bilettänyt ja olin kyllästynyt baareissa ravaamiseen jo ennen, kun täytin 18. Oletan kuitenkin, että valtaosa edes jotain "opiskelijaelämää" elää.

• Anonyymi

Jos on kuulu siitä pillun annostaan, niin sana leviää. Siltä irtoo helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkös sinäkin viittaa koulutuksiisi, psygolokiaa olet korkeakoulussa lukenut maan perusteellisesti. Sitten neuvot joka palstalla tavan taaplaajia, omien neuvojesien mukaan et osaa elää itsekkään. Sanonpa vaan että on siinä neuvoja, eläisit itsekkin niitten mukaan, mutta kirjoistahan sinä nämä tiedot hankit etkä omasta päästäsi, ei siihen korkeakouluja tarvita kun tietoa löytyy kirjastosta jokaiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkös sinäkin viittaa koulutuksiisi, psygolokiaa olet korkeakoulussa lukenut maan perusteellisesti. Sitten neuvot joka palstalla tavan taaplaajia, omien neuvojesien mukaan et osaa elää itsekkään. Sanonpa vaan että on siinä neuvoja, eläisit itsekkin niitten mukaan, mutta kirjoistahan sinä nämä tiedot hankit etkä omasta päästäsi, ei siihen korkeakouluja tarvita kun tietoa löytyy kirjastosta jokaiselle.

Sitähän se opiskelu juuri on. Tietysti itseään voi kehittää ja opiskella ilman koulujakin. Koulussa opiskelusta voi vaan sitten olla hyötyä myöhemmin vaikkapa työelämässä. Siksi moni mielummin opiskelee mielummin esim. korkeakoulussa, kuin kirjastossa muuten vaan. Siinä saa kaksi kärpästä yhdellä iskulla, tietoa ja koulutuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän se opiskelu juuri on. Tietysti itseään voi kehittää ja opiskella ilman koulujakin. Koulussa opiskelusta voi vaan sitten olla hyötyä myöhemmin vaikkapa työelämässä. Siksi moni mielummin opiskelee mielummin esim. korkeakoulussa, kuin kirjastossa muuten vaan. Siinä saa kaksi kärpästä yhdellä iskulla, tietoa ja koulutuksen.

Ai niin ja en muuten ole se psykologiaa opiskellut, jolle alunperin kirjoitit.

• Anonyymi kirjoitti:

Määrittele tyhmä.

Ihminen, joka ymmärtää asiat vielä huonommin ku minä.

• Anonyymi

Joo ei ole ikinä yksikään kaunis nainen koskaan ollut hetkeäkään sinkkuna.

Syntyessään ovat jo parisuhteessa.

• Anonyymi

Tuota en tiennytkään, kiitän infosta.

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Minä kyllä tarviin aina miehen. Maailma ei ole järjestyksessä ja kaikki on kamalaa ellei mies makaa sohvalla ja kuorsaa siinä. Rauhoitun heti siitä näystä.

• Anonyymi

Se on kyllä maailman ihanin näky, pus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä maailman ihanin näky, pus.

😙😙😙😙

• Anonyymi

haaa, haa, kun naurattaa ääneen, oletpa sinä hauska ämyli. Sinua on varmaan ukkojen helppo narrata. Onko jo kiimalimat säärillä hah haah mä tukehdun nauruun sun kanssa.

• Anonyymi

Miulle kävi niin et ku en saanu miestä otin sit siun miehen. Käytän sitä silloin ku mul mieli tekee.
      Kaverit sano et oon avionrikkoja mut ei se miuta haittaa.

• Anonyymi

Kiitti. Tuosta se just johtuukin mun kohdalla. En ole nätti, enkä kaunis ja monet kerrat rumaksi sanottu, ei tarvi ihmetellä miks vientiä ei ole ollut😂😂😂. Jotkut tuttavat kyllä joskus sanonut, ett kyllä se joku sullekin löytyy tai ett olen nirsoillut. Kun ei ole ulkoisesti kiinnostavan näköinen ollut, ei nätti naamalta, eikä kropalta, niin ei tarvi ihmetellä miks ei ketään kohdalle tullut. Siks nuorempanakin, vanhat papat yritti ehdotella kaikkea, ajattelivat ett kun on noinkin ruma nuori nainen, niin sehän on onnessaan siitä ett kelpaa papoille petiseuraksi yhdeksi kerraksi🤣🤣🤣. En innostunut, ehkä olis pitänyt, olisin ottanut jonkun hemmetin rikkaan papan ja nyt elelisin rikkaana leskenä😂😂 ja maksusta saisin nuorempaa miestä, kun tuntuisi siltä, ei kukaan nyt näin ruman kanssa ilman maksua olisi🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Älä yritä maalittaa ketään. Sun kirjoitukset tunnistaa. Aina tuota samaa. Oot kiusaava luuseri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä maalittaa ketään. Sun kirjoitukset tunnistaa. Aina tuota samaa. Oot kiusaava luuseri.

Kunpa olisinkin, mutt kun en ole. Itsestäni kirjoitin tuon. Mutt jos koet kirjoitukseni noin, niin minkäpä sille voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunpa olisinkin, mutt kun en ole. Itsestäni kirjoitin tuon. Mutt jos koet kirjoitukseni noin, niin minkäpä sille voi.

Kysehän on biologiasta miksi hän epäili sinua. Katsos, kun hänen mielestään nainen ei voi koskaan jäädä rumuuttaan yksin. Feministin puolustus kirjoitukseesi meneekin aina kaavalla "olet mies joka esittää naista ja noin kirjoitti"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet täysi paska, haukut kaikki viattomat ihmiset. Nostat itsesi kaikkien yläpuolelle. Hyi helvetti mikä äklö paska, en ihmettele jos et ole kellekkään kelvannut. Olen kyllä kuullut paljon sinusta mikä ämmä olet, sinut tietää jokainen.

• Anonyymi

No ei välttämättä. Voihan hän haluta viettää villiä ja vapaata elämää ilman puolison tuomaa raskasta taakkaa. Naisten yleensäkkin kannattaisi sitoutua vasta yli nelikymppisinä. Siihen mennessä on pahimmat paineet tulleet purettua ja on aikaa perheen perustamiselle.

• Anonyymi

Yli 40v. naisella on vaikeampi saada lasta, ei välttämättä enää onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan noita kakaroita voi adoptoida tai kasvattaa petrimaljassa. Nykypäivänä ikä ei ole kenellekään enää ongelma jos välttämättä rääkyvän sinappikoneen haluaa nurkkiinsa rahanmenoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varsinkaan seitten kymppisillä hah hah, synnytä se poika sieltä mahasta, olethan hautonut sitä jo kymmenen vuotta.

• Emmä tosta ikärajasta niin osaa sanoa, jokainenhan kasvaa eri tahtia, mutta etenkään kenenkään naisen ei kannata ottaa miestä, joka muuttaa kanssansa yhteen äidin helmoista.

Ei myöskään sellaista, vaikka oiskin seurustellut, joka ei ole kohtalaisen pitkää aikaa selviytynyt myös yksinasumisesta ilman häätöä tai vastaavia ongelmia.

Jos mies selvästi kaipaa kodinhoitajaa, kierrä kaukaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ajattelitko, että yli nelikymppisen naisen tärkein(tai ainoa) prioriteetti suhteelle olisi juuri lasten hankkiminen?

• Anonyymi

No perhana, ei tässä sitten passaa sinkuksi jäädäkkään. Luulevat pian etten ole minkään näköinen, kun en kelpaa. :)

• Anonyymi

No joko iski itsetunto päälle, ota, ota ensimmäinen ukko joka eteen tulee. Hip hurraa ja ole onnellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joko iski itsetunto päälle, ota, ota ensimmäinen ukko joka eteen tulee. Hip hurraa ja ole onnellinen.

En harrasta ukkoja.

• Ikävä, mutta ehdottoman tosi tosiasia on se, että puolison saat parhaiten silloin kun olet varattu. Sinkkua ei kukaan huoli.

Sama on töihinmenossa: duunin saat jos olet töissä, mutta työttömän on turha edes hakea.

Suhteenvaihto tai työ(suhtee)nvaihto on helppoa; aina löytyy ottajia. Kunhan teet sen lennosta, eli kun vanha suhde on vielä voimassa.

Tää on surullista, mutta näin yleensä menee.

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Ikävä, mutta ehdottoman tosi tosiasia on se, että puolison saat parhaiten silloin kun olet varattu. Sinkkua ei kukaan huoli.

Sama on töihinmenossa: duunin saat jos olet töissä, mutta työttömän on turha edes hakea.

Suhteenvaihto tai työ(suhtee)nvaihto on helppoa; aina löytyy ottajia. Kunhan teet sen lennosta, eli kun vanha suhde on vielä voimassa.

Työelämässä joo, ihmissuhteissa ei. Sulla on vääristävät lasit päässä jos noin asian näet.

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Ikävä, mutta ehdottoman tosi tosiasia on se, että puolison saat parhaiten silloin kun olet varattu. Sinkkua ei kukaan huoli.

Kyllä tuota varmasti esiintyy. Itse en kuitenkaan ole törmännyt tuohon ongelmaan kummassakaan maailmassa. Olisko kyse kuitenkin osittain itsessäkin olevissa asenteissa ja ehkä jonkinlaisessa epävarmuudessa? En nyt siis väitä, etteikö tuota asennetta olisi olemassa. En myökään väitä, että ongelma olisi kokonaan omassa asenteessa. Oman kokemukseni mukaan se ehkä kuitenkin osittain on myös siinä omassa käytöksessä. Mm. siinä alkaako sitä pidempää sinkkuuttaan tai työttömyyttään sen kummemmin selitellä tai "pyydellä anteeksi". Itse olen saanut jokaisen työpaikan, jota olen pidemmän tauon jälkeen hakenut. Väitän, että pitkälti asenteella ja sopivalla röyhkeydellä, sillä ei mun paperini nyt niin kauhean ihmeelliset ole. Toisaalta ne pari työttömyysjaksoanikin ovat olleet oma valintani, että onko sillä sitten jotain vaikutusta myös. Työnhaussa niitä taukoja työmaailmasta on sentään jollain tasolla joutunut selittämään, mutta eipä ihmissuhdepuolella kukaan ole oikeastaan edes kysynyt. On joku joskus kommentoinut, että miten tämän näköinen nainen voi olla sinkku, mutta ei siitä ole koskaan kukaan treffikaveri kysynyt. Ei ole kuulunut millään tasolla keskustelun aiheisiin. En mä itsekään toisen parisuhdehistoriaa kysele.

• Anonyymi kirjoitti:

Työelämässä joo, ihmissuhteissa ei. Sulla on vääristävät lasit päässä jos noin asian näet.

Nohei, mä ny tuttuun tapaani liiottelen.
        Kyllä sä tiiät et noin se silti pitkälti menee. Mikään ylittämätön sääntöhän se ei tietenkään ole, eikä siihen voi vedota.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuota varmasti esiintyy. Itse en kuitenkaan ole törmännyt tuohon ongelmaan kummassakaan maailmassa. Olisko kyse kuitenkin osittain itsessäkin olevissa asenteissa ja ehkä jonkinlaisessa epävarmuudessa? En nyt siis väitä, etteikö tuota asennetta olisi olemassa. En myökään väitä, että ongelma olisi kokonaan omassa asenteessa. Oman kokemukseni mukaan se ehkä kuitenkin osittain on myös siinä omassa käytöksessä. Mm. siinä alkaako sitä pidempää sinkkuuttaan tai työttömyyttään sen kummemmin selitellä tai "pyydellä anteeksi". Itse olen saanut jokaisen työpaikan, jota olen pidemmän tauon jälkeen hakenut. Väitän, että pitkälti asenteella ja sopivalla röyhkeydellä, sillä ei mun paperini nyt niin kauhean ihmeelliset ole. Toisaalta ne pari työttömyysjaksoanikin ovat olleet oma valintani, että onko sillä sitten jotain vaikutusta myös. Työnhaussa niitä taukoja työmaailmasta on sentään jollain tasolla joutunut selittämään, mutta eipä ihmissuhdepuolella kukaan ole oikeastaan edes kysynyt. On joku joskus kommentoinut, että miten tämän näköinen nainen voi olla sinkku, mutta ei siitä ole koskaan kukaan treffikaveri kysynyt. Ei ole kuulunut millään tasolla keskustelun aiheisiin. En mä itsekään toisen parisuhdehistoriaa kysele.

Työpaikkahaastattelussa ja ensitreffeissä on tosiaan kyllä sellanen pikku ero, että ensimmäisessä toisella on sun "historia" paperilla, ja hän on haastattelija. Jälkimmäisessä on kaksi "hakijaa" vailla mitään dokumentteja.

Vaikka oliskin toisin suhdehistoria paperilla, niin kattelisinko niitä silmiä kurtistaen ja kysyisin et "tässä sä oot näköjään ollu kolme kuukautta ilman seurustelukumppania. Onko siihen jokin syy? Ja tässä on ollut lyhyt suhde, kolme.. eikun vain kaksi kuukautta... Mikäs tän päättymiseen nyt oli syynä?

Eihän noi ihan verrannollisia ole. On niissä silti yhtäläisyyttä.

• Anonyymi

Koomikot kertoivat et tän pellen naamarin takana on surullinen ihminen.

• Anonyymi

No pitäisikö sinun mennä keskustelemaan jollekin ongelmastasi, että saisit elämääsi muutakin kuin surua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pitäisikö sinun mennä keskustelemaan jollekin ongelmastasi, että saisit elämääsi muutakin kuin surua?

Tämä ihminen on todella avun tarpeessa, ihan pihalla ja onneton raukka, Toisia haukkuu minkä ehtii, mut omat asiat on vinksin vonksin, varsinkin henkinen puoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suru ei ole sairaus, se on vaan tunne.

• Anonyymi kirjoitti:

Suru ei ole sairaus, se on vaan tunne.

Yks nainen kerran kysyi multa, et millainen ilminen olet. Mietin hetken, ja lopulta vastasin et "surullinen". Hän siihen vastas, et "surullinen ihminen on... (mietti hetken) ...surullinen".

https://www.youtube.com/watch?v=VjsSMIXOnn0

• Anonyymi

Miehet ovat siis pinnallisia.

• Anonyymi

Kyllä😅 syyttävät naisia siitä kun ovat toisilleen kateellisia ulkonäöstä tajuamatta että ovat sen ajan saatossa omalla käytöksellään aiheuttaneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä😅 syyttävät naisia siitä kun ovat toisilleen kateellisia ulkonäöstä tajuamatta että ovat sen ajan saatossa omalla käytöksellään aiheuttaneet.

Miten he ovat sen aiheuttaneet?

• Anonyymi kirjoitti:

Tavallaan joo.
        Miehet ovat pinnallisia, kun katsovat etupäässä naisista pinnallisia ominaisuuksia. Mut naiset on menny tähän halpaan, ja näyttää vain niitä pinnallisia juttuja. Ja typerästi menee vielä kilpailemaan niillä, ihan siihen saakka, että haluavat olla sellaisia millaisia miehet (yleisesti ottaen) haluaisi heidän olevan. Tietenkin aina löytyy miehiä (äänekäs vähemmistö) jotka viheltävät tuollaisille, miespopulasta tosi pieni osa. Sillä saadaan silti pökköä pesään et kaikki miehet on sellasia et tykkää ylilaihoista kumitissisistä töröhuulista.
        Tai mistä mä tiiän vaikka useatkin oikeesti tykkäis. Mä en ainakaan.

Sit tulee tää toinen paine: miesten muka pitäis tykätä sellasista. Harva mies tykkää, luulisin.

Se on joka tapauksessa ihan sama mistä tuo on lähtöisin, lopputulos (tai nykyinen tilanne) on se, että naiset kilpailevat keskenään, pukeutuvat toisilleen, meikkaavat toisille naisille jne.

Mut mä olen syytön tohon kilpailuun, enkä edes tykkää sellasista naisista.
        (Olen vähän feminiininen punkkari ja tykkään poikamaisemmista (rokkari)tytöistä. Tai saa olla naapurintyttökin, kunhan ei yritä olla mikään Seiskan tähtityttö.)

• Anonyymi

Vikaa on siis miehen näkökulmasta katsottuna, siinä jos jo kypsempään ikään ehtinyt nainen viihtyy yksiksensä ei hingu parisuhteeseen? Varmasti kukaan meistä ihmisistä ei ole täydellinen, sillä jokaisessa meissä on jotain parenneltavaa.
      Mutta usein yksinelämisen syyt, lienevät aivan jossain toisaalla kuin henkilön ulkonäössä. Kun itseäni katson peiliin, en näe ulkonäössä mitään niin rumaa tai vastenmielistä, että en kelpaisi jollekkin, mikäli olisin valmis muuttamaan joitain käytännön juttuja ja olisin sosiaallisempi. Yksi ihminen ei voi uskottavasti kertoa, että kuka tai minkälainen nainen täällä on paras parisuhdemarkkinoilla.
      Sillä sillä miehen näkökulmasta katsotulla, parhaallakin naisella voi olla elämässään jokin ongelma. Jos ongelma ei ole ulkonäössä, jos pintakuori on kaunis.
      Voi jostain syvemmältä löytyä jotain, joka ei kestä päivänvaloa!
      Ja loppujen lopuksi kuinka moni meistä, tahtoisi elämäänsä kenet tahansa ihmisen.
      Muuttamaan sitä jo opittua ja totuttua itselle sopivaksi luotua elämää.
      Tai kuinka moni tahtoisi ottaa taakan itselleen, tuntemattomasta ihmisestä johon ei ole mitään yhteyttä ei mitään mielenkiintoa.
      Kyllä kaikki vakavampi lähtee alulle, normaalista tutustumisesta toiseen ihmiseeen ja ajan viettämisestä yhdessä. Ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä parisuhteessa.

• Anonyymi

" Kun itseäni katson peiliin, en näe ulkonäössä mitään niin rumaa tai vastenmielistä, että en kelpaisi jollekkin,"

Nyt puhut palturia. Etkö ole lukenut muiden palstanaisten juttuja, et voi kelvata kenellekään miehelle palstan naisten mielestä.
        Jos joku mies nyt sut haluaisi, palstan naiset sanoisivat miehen ottaneen sut siksi koska olit ensimmäinen joka vastaan tuli.
        Palstan naisten mielestä yksikään nainen ei voi olla hyvä yhdellekään miehelle. Ne jotka kelpaisi palstanaisten mielestä ovat liian harvinaisia ollakseen totta.

Tuudittaudu siihen ajatukseen että sut huolitaan vaan säälistä koska palstalla naiset sanoo näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Kun itseäni katson peiliin, en näe ulkonäössä mitään niin rumaa tai vastenmielistä, että en kelpaisi jollekkin,"

Nyt puhut palturia. Etkö ole lukenut muiden palstanaisten juttuja, et voi kelvata kenellekään miehelle palstan naisten mielestä.
        Jos joku mies nyt sut haluaisi, palstan naiset sanoisivat miehen ottaneen sut siksi koska olit ensimmäinen joka vastaan tuli.
        Palstan naisten mielestä yksikään nainen ei voi olla hyvä yhdellekään miehelle. Ne jotka kelpaisi palstanaisten mielestä ovat liian harvinaisia ollakseen totta.

Tuudittaudu siihen ajatukseen että sut huolitaan vaan säälistä koska palstalla naiset sanoo näin.

Palstan naiset sitä ja tätä.
        Palstalla ei ole mitään tekemistä, ei todellisuuspohjaa, kenenkään normaalin ihmisen suhteisiin. Kukaan järkevä ihminen, tuskin roikkuu palstalla enää sen jälkeen jos ja kun löytää itselleen rakkauden, jonka voi ehk ottaa vakavasti.
        Eikä kenenkään ihmisen tarvitse ei tule säälistä alkaa, kenenkään kanssa minkäänlaiseen suhteiluun. Sen verran täytyy olla itsekuria ja älliä päässä.

• Anonyymi

Niin se vain on. Kaikkeen tottuu.

• Anonyymi

Naiset on nirsoja eikä kelpuuta samantasoista tavis miestä vaan ne haluaa komean top 10 miehen. Siksi ovat nirsoja koska eivät saa sitä komeaa top 10 miestä.

• Anonyymi

Kuka ihme haluaisi olla se kumppani, joka vaan "kelpuutetaan" paremman puutteessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ihme haluaisi olla se kumppani, joka vaan "kelpuutetaan" paremman puutteessa?

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Haluavatko jotkut miehet todella tulla kelpuutetuiksi paremman puutteessa? Onko tämä yleinenkin toive?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Haluavatko jotkut miehet todella tulla kelpuutetuiksi paremman puutteessa? Onko tämä yleinenkin toive?

Sama. Jos itselle joskus selviäisi että kumppani on pitkin hampain "huolinut" minut kun ei muutakaan saanut eikä halunnut yksinkään olla, niin tulisi kyllä sen verran kurja olo että vapauttaisin tyypin saman tien takaisin luontoon. Saisi keskittyä sitten etsimään sellaista partneria, johon ei tarvitse vain "tyytyä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Jos itselle joskus selviäisi että kumppani on pitkin hampain "huolinut" minut kun ei muutakaan saanut eikä halunnut yksinkään olla, niin tulisi kyllä sen verran kurja olo että vapauttaisin tyypin saman tien takaisin luontoon. Saisi keskittyä sitten etsimään sellaista partneria, johon ei tarvitse vain "tyytyä".

Jokainen mies haluaisi miss universumin mutta ei saa, teidänkin miehet ovat joutuneet tyytymään teihin, miltä se tuntuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen mies haluaisi miss universumin mutta ei saa, teidänkin miehet ovat joutuneet tyytymään teihin, miltä se tuntuu?

Sanoisin, että tiedän useita miehiä, joiden aito naismaku on ihan muuta kuin miss universum.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin, että tiedän useita miehiä, joiden aito naismaku on ihan muuta kuin miss universum.

Ja silti he eivät saa naista ja kelpaa naisille???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja silti he eivät saa naista ja kelpaa naisille???

a) Onko joku sanonut, etteivät kelpaa?

b) Ei miss universum ole ainoa naistyyppi, joka voi olla vaikea löytää ... siis oikeastaa missityyppejähän on nykyään maailma pullollaan ja ihan muita juttuja on paljon vaikeampi löytää.

Kun pääsee näkemään millaisia naisia monet miehet ottaisivat, jos saisivat ihan vapaasti valita, niin saattaa yllättyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan tuo oma mies saanut minua nuoremman ja nätimmän vaimon jos olisi halunnut, mutta halusi juuri minut. Hyvältähän se tuntuu! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan tuo oma mies saanut minua nuoremman ja nätimmän vaimon jos olisi halunnut, mutta halusi juuri minut. Hyvältähän se tuntuu! :)

Aivan niin. No tuudittaudu siihen ajatukseen niin hyvä mieli säilyy. Valheenpaljastuskone voisi paljastaa aivan muuta, uskon miehesi vain tyytyneen sinuun mutta ei siinä mitään et ole ainut nainen samassa tilanteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan niin. No tuudittaudu siihen ajatukseen niin hyvä mieli säilyy. Valheenpaljastuskone voisi paljastaa aivan muuta, uskon miehesi vain tyytyneen sinuun mutta ei siinä mitään et ole ainut nainen samassa tilanteessa.

Varsin surullisia suhteita sinulla ollut ja on tiedossa mikäli aina elät epäilyksessä että kumppanisi voisi haluta jotain muuta kuin sinut :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen eri mieltä. Useimmat miehet puhuvat vain lämpimäkseen totuus on valitettavasti sellainen, että suomalaisista miehistä vain pieni osa on sellaisia 10 pisteen miehiä, jotka kelpaisivat joillekkin misseille. Ja täytyy muistaa tämäkin, että jokainen miss universum tasoinen nainen on loppupelissä ihan tavallinen nainen. Ero on vain muutamissa asioissa, kuten esimerkiksi ulkonäössä, harrastuksissa ja ikää näillä naisilla on juuri sopivasti.
        Suomalainen mies tai osa miehistä ovat, menneet liikaa alaspäin.
        Monillakaan heillä ei ole kummosia, mahdollisuuksia saada edes sitä ihan tavallista naista.
        Mutta aina löytyy toki poikkeuksia ja poikkeukset ovat näitä miehiä, jotka ovat opiskelleet hyvn ammatin ja ovat sivistyneitä ja käyttäytyvt kohteliaasti kaikkia naisia kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämässä on joskus myös tilanteita, joissa tietää mitä muuta toiselle on ollut tarjolla tai on lähes jatkuvasti tarjolla. Aina ei tarvitse arvailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämässä on joskus myös tilanteita, joissa tietää mitä muuta toiselle on ollut tarjolla tai on lähes jatkuvasti tarjolla. Aina ei tarvitse arvailla.

Näinpä. On tullut nähtyä kumppanin exiä ja on tullut nähtyä kun kumppania on ravintoloissa yms kohtauspaikoissa muut tulleet vikittelemään. Kumppanin entiset olivat hyvännäköisiä, osa huomattavasti itseäni paremman näköisiä, mutta niin vaan ne suhteet kariutui. Että ei se pelkkä upea ulkonäkö näköjään kaikille riitä parisuhteen kasassa pitäväksi liimaksi.

• Eli lyhennetysti vois sanoa ettei naisia ole kuin kahdenlaisia: parisuhteessa olevia ja niitä rumia yksin olevia. Eli sillä ei ole mitään väliä millaisen miehen nainen haluaa, kunhan edes saa jonkun miehen, ettei vaan jää yksin ja leimaudu kelpaamattomaksi.

Kerroppa ap minkä ikäinen olet, ja kuinka monen naisen kanssa olet elämässäsi seurustellut, kun noinkin asiantuntevasti osaat kertoa kaikkien yksin olevan naisten syyt sinkkuna oloon?

Kauneus on katsojan silmissä. Se mikä voi näyttää yhden mielestä kauniilta/komealta, voi olla taas toisen silmissä ruma kuin synti.

• Anonyymi

Aina on ollut vanhojapiikoja.

• Anonyymi

Monet naiset haluavat olla sinkkuja. Onko käynyt mielessä?

• Anonyymi

Kannattaako aloittaja siis mm. laastarisuhteita? Suositteletko naisille aina mahdollisimman nopeaa laastarointia ja onko se sinusta aina täysin oikein laastarina toimivaa henkilöä kohtaan? Kannattaako parisuhteesta toiseen siis hypätä mahdollisimman pikaisesti vaikka tietäisi, ettei tule välittämään "laastarinsa" tunteista, vaan käyttää tätä vain oman pahan olon poistoon?

• Anonyymi

No jos nämä kerta todella haluavat olla paremman puuttessa valittujakin niin kai he olisivat sitten tyytyväisiä myös laastareina. Parin viikon tai kuukauden päästä irti ja uusi laastari taas tilalle, kunnes tuntuu viimein siltä, että voisi etsiä oikeankin suhteen. Ehkä miehet sitten tykkäisivät olla käyttötavaraa. Aika outoa minusta, mutta kai nämä palstamiehet tietää mitä miehet haluaa.

• Anonyymi

Syitä on varmasti monia. Mutta muutaman tavannut jotka ovat väittäneet olevansa sinkkuja pitkään, totuus oli kuitenkin että useita lyhyitä suhteita ollut. Itse huomasin nopeasti syyn, heidän sosiaaliset taidot olivat olemattomat sekä mt-ongelmat painoivat. Erittäin mukiin meneviä ja paperilla olivat fiksuja, mutta….

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tutkimusten mukaan uuden suhteen muodostuminen vaikeutuu ja muuttuu sitä epätodennäköisemmäksi mitä pidempään olet sinkkuna ja mielestäni tämä on ihan looginen juttu. Pidempään yksin ollessa ihminen muuttuu itsekkäämmiksi ja mukavuudenhaluisemmaksi. Suhde toimiakseen vaatii aina kompromisseja, vaivannäköä ja ainakin alkuunsa on vaivalloistakin, kun pitää jonkun toisen uusia tapoja opetella. Ite ainakin näen nuo oikeesti haasteelliseksi vanhemmalla iällä. Helposti sitä unohdetaan kuinka paljon hyvääkin suhde voi antaa. Sinkkuus on joillekin hyvin paljon semmosta pettymysten välttelyä, liiallista omaan napaan ja vain omaa etua tuijottelua, kun taas joillekin toisille sinkkuus on ei-toivottua ja tällöin surullistakin.

• Anonyymi

Mjaa, suhteesta suoraan seuraavaan hyppivästä tulee kuva, että ei viihdytä eikä osata olla yksin. Että tarvitsee väkisin sen toisen ihmisen tuomaan elämään sisältöä.

Pidempiä sinkkukausia viettäneillä on usein tarkempi kuva itsestään ja siitä millaisen kumppanin ja suhteen siihen omaan elämäänsä oikeasti haluaa ja tarvitsee.

Poikkeuksia toki aina löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa, suhteesta suoraan seuraavaan hyppivästä tulee kuva, että ei viihdytä eikä osata olla yksin. Että tarvitsee väkisin sen toisen ihmisen tuomaan elämään sisältöä.

Pidempiä sinkkukausia viettäneillä on usein tarkempi kuva itsestään ja siitä millaisen kumppanin ja suhteen siihen omaan elämäänsä oikeasti haluaa ja tarvitsee.

Poikkeuksia toki aina löytyy.

Suhteesta suoraan seuraavaan hyppivä etsii tosissaan sitä mitä haluaa. Se ei näy välttämättä päällepäin.
        Naisilla on helpompaa kun miehen pelkkä komeus riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhteesta suoraan seuraavaan hyppivä etsii tosissaan sitä mitä haluaa. Se ei näy välttämättä päällepäin.

Suhteesta suoraan seuraavaan hyppivä nimenomaan ei taida tietää mitä haluaa kun ei malta pysähtyä miettimään ja kuuntelemaan itseään - halujaan ja tarpeitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhteesta suoraan seuraavaan hyppivä nimenomaan ei taida tietää mitä haluaa kun ei malta pysähtyä miettimään ja kuuntelemaan itseään - halujaan ja tarpeitaan.

Sydän tietää mitä se haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin esität aluksi muuta kuin olet, totuus paljastuu sitten myöhemmin. Toiset jää siihen junnaamaan, toiset taas päättää jutun heti ja siirtyy seuraavaan kunnes löytää sen mitä haluaa. Kumpi viisaampi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin esität aluksi muuta kuin olet, totuus paljastuu sitten myöhemmin. Toiset jää siihen junnaamaan, toiset taas päättää jutun heti ja siirtyy seuraavaan kunnes löytää sen mitä haluaa. Kumpi viisaampi?

Älä suotta projisoi omia tapojasi koskemaan kaikkia muita. Jos sinulla on tarve esittää aluksi uusille ihmisille muuta kuin olet, niin se on oma asiasi.

Puhe ei ollut siitä että pitäisi jäädä ikiajoiksi huonoon suhteeseen "junnaamaan" vaan siitä että jotkut hyppää suoraan suhteesta toiseen ilman että antaa siinä välissä itselleen aikaa tutustua itseensä yksin.

Useimmat ihmiset "siirtyvät seuraavaan kunnes löytää sen mitä haluaa", nyt olikin kyse siitä pitääkö suhteiden välissä hengähdystaukoa, vai onko uusi suhde jo aluillaan ennen kuin edellinen on edes ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä suotta projisoi omia tapojasi koskemaan kaikkia muita. Jos sinulla on tarve esittää aluksi uusille ihmisille muuta kuin olet, niin se on oma asiasi.

Puhe ei ollut siitä että pitäisi jäädä ikiajoiksi huonoon suhteeseen "junnaamaan" vaan siitä että jotkut hyppää suoraan suhteesta toiseen ilman että antaa siinä välissä itselleen aikaa tutustua itseensä yksin.

Useimmat ihmiset "siirtyvät seuraavaan kunnes löytää sen mitä haluaa", nyt olikin kyse siitä pitääkö suhteiden välissä hengähdystaukoa, vai onko uusi suhde jo aluillaan ennen kuin edellinen on edes ohi.

Ette tainneet lukea mitä selvitin myös syiksi sille, että ihmiset, jotka eivät löydä suhdetta melko pian erottuaan jäävät helpommin sinkuiksi, listasin tuolla useampia syitä. Teillä on vain hirveä tarve vängätä pelkkää omaa näkemystä ja kokemusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette tainneet lukea mitä selvitin myös syiksi sille, että ihmiset, jotka eivät löydä suhdetta melko pian erottuaan jäävät helpommin sinkuiksi, listasin tuolla useampia syitä. Teillä on vain hirveä tarve vängätä pelkkää omaa näkemystä ja kokemusta.

Juu on tullut selväksi että kannatat laastarisuhteita ja sarjaseurustelua, ja pelkäät yksinoloa ja itseesi tutustumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhteesta seuraavaan hyppäävä etsii ensisijassa suhdetta, ei tiettyä ihmistä. Ihan realistista sinänsä, mukavuuskumppanuus, sitähän kaikista suhteista ennen pitkää tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu on tullut selväksi että kannatat laastarisuhteita ja sarjaseurustelua, ja pelkäät yksinoloa ja itseesi tutustumista.

En sanonut kannattavani laastarisuhteita ja itseasiassa en käyttäisi edes noin loukkaavaa nimitystä ihmissuhteista. Yhden yön jutut ehkä voisivat olla sellaisia, mutta tutkimusten mukaan nekin voi osalle olla hyvä juttu eron jälkeen. Vääntäkää ihmeessä kirjoitukseni tuolla, jos ette viitsi lukea ja yrittää ymmärtää kirjoitustesi ylempänä. Eikä se, että nopeasti suhde eron jälkeen löytyy tarkoita sitä, että vain suhteen vuoksi suhteeseen menee. Tosiasia vain on, että jos te yritätte jotain unelmakumppania ilman vikoja kera suuren rakkauden löytää niin semmoinen on todella harvinaista ellei jopa mahdotonta. Mutta miksi vääntää näistä, osa haluaa olla sinkkuja ja osa on enempi suhdeihmisiä, niinkuin me kaikki luonteeltaankin erilaisia olemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanonut kannattavani laastarisuhteita ja itseasiassa en käyttäisi edes noin loukkaavaa nimitystä ihmissuhteista. Yhden yön jutut ehkä voisivat olla sellaisia, mutta tutkimusten mukaan nekin voi osalle olla hyvä juttu eron jälkeen. Vääntäkää ihmeessä kirjoitukseni tuolla, jos ette viitsi lukea ja yrittää ymmärtää kirjoitustesi ylempänä. Eikä se, että nopeasti suhde eron jälkeen löytyy tarkoita sitä, että vain suhteen vuoksi suhteeseen menee. Tosiasia vain on, että jos te yritätte jotain unelmakumppania ilman vikoja kera suuren rakkauden löytää niin semmoinen on todella harvinaista ellei jopa mahdotonta. Mutta miksi vääntää näistä, osa haluaa olla sinkkuja ja osa on enempi suhdeihmisiä, niinkuin me kaikki luonteeltaankin erilaisia olemme.

Teoriasi ei ota lainkaan huomioon tilannetta, jossa ihminen itse ei koe olevansa syystä tai toisesta kykenevä olemaan hyvä kumppani kenellekään. Aina kun ei todellakaan ole kyse siitä, etteikö kelpaavia kumppaneita olisi tarjolla vaikka pilvin pimein. Itse erosin reilu pari vuotta sitten ja alan vasta nyt pikkuhiljaa olemaan siinä tilanteessa, että voisin ajatella uutta suhdetta. Olisi tähän tietysti voinut jonkun ottaa miehen virkaa hoitamaan. Tulijoita olisi kyllä ollut. Olen kuitenkin itse tietoinen siitä, että aiemmin aloitettu suhde ei olisi kestänyt. Minä kun en olisi ollut siihen kykenevä, enkä taatusti kovin hyvä ja välittävä kumppani kenellekään. Oma elämä ja oma pää oli saatava takaisin järjestykseen tai olisin vain aivan turhaan sotkenut toisenkin ihmisen elämän. Olisiko siinä muka ollut jotain järkeä ja olisiko se ollut reilua sitä toista kohtaan? En minä ketään olisi rakastanut, kun sydän oli vielä kiinni menneessä. Ei olisi ollut rakkautta, jota antaa. Korkeintaan jotain hetken huumaa, jota toinen olisi voinut vaikka erehtyä luulemaan rakkaudeksi.

• Anonyymi

No ainahan sitä voi ihmisiin tutustua voimavarojen ja tarpeen mukaan. Jos osuu joku kohdalle, josta kehittyy jotain niin eiköhän se voi tapahtua kaikessa rauhassa ja ilman paineita.

Ei lataa isoja odotuksia, elää hetkessä ja tarttuu hetkeen. Sanoisin, että parhaat suhteet luodaan rauhassa ja ilman paineita suorittamisesta suhdetta aikataulujen kanssa. Pakko saada ja tapahtua heti kaikkea suhteet on äkkinäisiä ja vanhemmiten rasittavia. Mutu.

• Anonyymi

No näköjään mussaki on pahasti vialla jotain jos en kelpaa edes lihavalle naiselle...

• Anonyymi

Ei välttämättä. Jos nainen on fiksu ja odottaa, että joku mies oikeasti kolahtaa kunnolla.

• Anonyymi

On miehissäki vikaa jos ei kelpaa naisille.

• Anonyymi

Kyllähän näitä mielipiteitä maailmaan mahtuu. Itse miehenä koen, et nainen jolla ei ole noita seikkailuja ollut yhtään on paljon mielenkiintoisempi kuin nainen joka elää hetkessä ja hyppii kukasta kukkaan.

• Anonyymi

Luottamus toiseen, mihin sitä voi rakentaa toisessa, jos suhteilun kokee vain pelinä? Siltä itsestä tuntuisi, jos toisen menneisyys kuulostaisi siltä, et on ollut yhtä seikkailua.

• Anonyymi

Tai loukattu?

• Anonyymi

Miksi tällainen pilkka-aloitus saa jäädä, mutta asialliset korona-aloitukset poistetaan?

• Mitä tulee palstalla jatkuvasti mainittuun top 10 mieheen, niin ennen palstalle tuloa en ollut edes kuullut seuraavista tasoista: top 10 mies, jännämies, ytm ja atm. Ekan kerran palstoille tulin vasta elo-syyskuussa 2020.

Joten arvon palstamiehet, vain te täällä palstalla olevat jaottelette ihmisiä erilaisiin tasoihin, ja väitätte tietävänne mitä toiset haluaa. Sanonnat tarttuu, mutta suurimmalle osalla ihmisistä irl ei ole paskaakaan väliä siitä mihin tasoon joku kuuluu ja mihin ei.

Kriteerejä ja vaatimuksia sille mitä ihminen haluaa, on yhtä monta kuin on niitä ihmisiä. Kukaan ei voi sanoa toisen puolesta millainen ihminen tälle sopii, ja millainen ei. Ne ajat, jolloin naisten elämä ja se kenen kanssa tämä sen viettää olivat isien ja veljien päätettävissä, ovat jo kauan sitten jääneet taakse.

Se kenet nainen haluaa vai haluaako ketään, kuuluu vain ja ainoastaan naiselle itselle. Sitä eivät muut päätä. Mitä jos teidänkin elämästänne arvon palstamiehet päättäisikin nainen? Naiset päättäisivät tuntematta jokaista henkilökohtaisesti pohjamutia myöten millainen nainen jollekin miehelle sopii, mikä olisi tämän miehen taso, ja suurin piirtein kellon lyömälleen koska mies saa panna ja koska ei, päättäen myös sen ketä kyseinen mies saa panna vai saako ketään.

Te väitätte tietävänne mitä, minkä tasoista ja ketä nainen haluaa. Millä perustein? Omalla logiikallanne? Siksi että tunnette jokaisen naisen henkilökohtaisesti niistä miljardeista naisista joita maapallolla on? Siksi että olette syntyneet naiseksi? Vai pelkällä kuvitelmalla siitä, että kun on tavannut yhden naisen ja saanut tietää mitä se kyseinen nainen itse haluaa, haluavat kaikki muutkin naiset samaa.

Perustelette itsellenne ettette saa naista, koska tämä haluaa vain komean top 10 jännämiehen, eikä teitä, kunnollista ja kiittää tavisätmiä. Tumputtakaa vaan käteenne, sillä siihen joudutte tyytymään jos ette itse irl poistu sieltä kammiostanne ihmisten pariin myös vapaa-ajalla. Siinä viinamies on oikeessa, että jos ei lähde ihmisten ilmoille, ette myöskään tule sitä naista saamaan. Ketään ei haeta kotisohvalta.

Ja ennen kun Allu alkaa valittamaan, niin jos te ette halua sekopäistä mt-ongelmaista naista koska tämän pää ei ole kunnossa, niin ei myöskään naiset halua sekopäistä mt-ongelmaista miestä, jonka pää ei ole kunnossa.

Joten vali, vali, vali. Se miksi joku valitsee sellaisen ihmisen kumppanikseen kuin valitsee, ei kuulu kenellekään muulle kuin tälle itselleen ja tämän kumppanille kenet kyseinen ihminen valitsi.

Olen ollut ite vuosia sinkkuna, ja se on tasan tarkkaan oma valintani, eikä johdu siitä etten kenellekään kelpaisi. Muhun on ihastuttu sinkkuuteni aikana, eikä se ole omaa kuvitelmaa, koska sen sanoi kyseinen mies mulle silloin suoraan. Pakit annoin, koska aika oli vain liian varhain edellisen suhteen jälkeen, joka oli päättynyt kahta vuotta aiemmin, enkä ollut silloin kiinnostunut miehistä missään mielessä.

Saan kyllä huomiota halutessani, ja mulle on myös miehet sanoneet suoraa jopa tämän vuoden puolella, ettei mun ulkonäössä ole mitään valittamista, vaikka itse olen tuntenut koko ikäni teinistä lähtien itseni rumaksi. Myös silloin alle kolmikymppisenä, kun vielä liikuin säännöllisesti yöelämässä.

Palstalla voidaan kyllä spekuloida siitä, miksi joku on yksin tai miksi tämä ei löydä puolisoa. Syyt sinkkuna ololle, tietää ainoastaan kyseinen henkilö itse. Kaikki eivät ole samanlaisia. Emme ole toistemme klooneja. Jokainen tietää vain oman tilanteensa ja sen mitä tai kenet haluaa, eikä kukaan tiedä yhtään mitään varmaa kenenkään toisen puolesta.

Hyvät viikonloput, ja pysytään terveinä!

• Anonyymi

Kyllä kaikki naiset viedään käsistä, suohirviöitä myöten. Miehen taas tulee olla täydellinen kaikin puolin. Näin se menee feministivetoisen valtion parisuhdemarkkinoilla.

Moni mies ei myöskään uskalla sekaantua naisiin ellei kaikkea ole tarkadti dokumentoitu, raiskaussyytteen saaminen syyttömän niskoille on täysin arpapeliä.

• Anonyymi

Suhteissa on paljon selvästi myös epätäydellisiä miehiä... toki voihan ne olla niille kumppaneilleen täydellisiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhteissa on paljon selvästi myös epätäydellisiä miehiä... toki voihan ne olla niille kumppaneilleen täydellisiä?

Varmasti on, naisilla on joku sisäänrakennettu ominaisuus ajautua suhteeseen väkivaltaisten miesten kanssa. Sitten kunnollisetkin miehet leimataan sioiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti on, naisilla on joku sisäänrakennettu ominaisuus ajautua suhteeseen väkivaltaisten miesten kanssa. Sitten kunnollisetkin miehet leimataan sioiksi.

Jep, yksikään kiltti ja kunnollinen mies ei ole ikinä ollut parisuhteessa. Parisuhteeseen pääsevät ainoastaan väkivaltaiset jännämiehet.

Suomen väestöstä 2/3 elää parisuhteessa. 95% on ollut joskus parisuhteessa.

Tästä päästään siihen onnekkaaseen lopputulokseen, että lähes jokainen suomalainen mies on siis palstalogiikan mukaan väkivaltainen jännämies, joten naisten ei tarvitse jäädä sinkuiksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ns. alfa-miehet jotka saavat jatkuvasti pesää, eivät osaa arvostaa naisia pätkääkään vaan usein jopa hakkaavat heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, yksikään kiltti ja kunnollinen mies ei ole ikinä ollut parisuhteessa. Parisuhteeseen pääsevät ainoastaan väkivaltaiset jännämiehet.

Tästä päästään siihen onnekkaaseen lopputulokseen, että lähes jokainen suomalainen mies on siis palstalogiikan mukaan väkivaltainen jännämies, joten naisten ei tarvitse jäädä sinkuiksi!

Itse olen usein joutunut jätetyksi ilmeisesti siksi kun en ole lyönyt ja vältän muutenkin turhaa riitelyä, selvästi moni heistä oikein yrittämällä yritti saada tappelun aikaiseksi ja kun ei onnistunut niin ei kun jännämiestä etsimään tilalleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tä? Näyttää oma logiikkasi olevan hieman hakoteillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen usein joutunut jätetyksi ilmeisesti siksi kun en ole lyönyt ja vältän muutenkin turhaa riitelyä, selvästi moni heistä oikein yrittämällä yritti saada tappelun aikaiseksi ja kun ei onnistunut niin ei kun jännämiestä etsimään tilalleni.

"Jännyys" (se mitä sinä nyt tarkoitat) on yhtä iso turn-off miehessä kuin liika tasaisuuskin, ainakin minulle. Yleensä liian tasainen mies on intohimoton ja yllätyksetön. Voiko olla, että olet jotenkin flegmaattinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ilmeisesti", et siis tiedä tarkkaa syytä. Ei kannata arvailla. Luulen että syy on jossain muualla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsestäänselvyys, kilttien ihmisten kohtalo.

• Anonyymi

Miksi vttua se sua haittaa vaikka oliski? Tai vaikka olis ruma kuin rupikonna? Miksi noin typeriä päässäsi pyörittelet jos olet mielestäsi viisas ja komea. Sinut jos on viety käsistä,kun parhaimmistoa olet,niin miksi siitä täällä viserrät? Parhaimmistolla on parempaakin tekemistä kun ulikuttaa sinkkupalstalla. Vai oletko eri mieltä? Kerro .kuuntelen mielenkiinnolla.

• Anonyymi

Aika hyökkäävä vastaus ihan asialliseen pohdintaan.

• Anonyymi

Olet varmaan todella yksinkertainen lammas mutta eipähän ole minun ongelmani

• Anonyymi

Ja tämä liittyi aloitukseen miten?

• Anonyymi

Sehän olis hyvä jos mussa on vikaa vain ulkonäköni...

• Anonyymi

Yhteen sattumusten summana ja niin päin pois köyhistä kirjoitetaan samoin. Mielestäni asioiden noin esille tuominen on aika lyhyt näköistä. Vaikka asia jatkuisi maailman tappiin sitten.

• Anonyymi

Hmm, parhaista toki saattaa syntyä kilpailua. Siinä mielessä, että moni huomaa saman ja kiinnostuu samasta. Muttei se tarkoita, että ovat vietävissä. Siinä mielessä viedään käsistä ei välttämättä päde.

Vaikka vientiä olisi. Minusta parhaat osaa myös harkiten valita, eikä hosuen heittäydy kaikkeen ja kaikkien mukaan. Tämä tietysti on mun henkilökohtainen arvo asia. Miten arvotan. Ei mikään vallitseva ja ainoa oikea käsitys.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2912
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2584
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1622
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe