Haluaako hän yrittää?
Hän oli aikanaan ihastunut minuun, mutta en voinut vastata tunteisiin. Silti pysyttiin kavereina ja meillä on ollut aina mukavaa yhdessä.
Nyt kämpän putkivuodon takia olen joutunut olemaan hänen luonaan kuukauden evakossa. Ja meillä on ollut todella mukavaa, hän pyysi jäämään vieläkin yöksi, vaikka putkivuoto on jo korjattu.
Olen huomannut, että minä olen nyt kiinnostunut hänestä. Hän on kasvanut ihmisenä todella paljon näiden vuosien aikana.
Kysyin siis häneltä tänään. Hän hieman järkyttyi ja ahdistui. Sanoi, että kyllä hänellä edelleen on tunteita, mutta ei ole enää niin hulluna kuin silloin joskus oli. Ja että kyllä hänkin sitä on miettinyt, muttei tiedä, haluaako pilata ystävyyttä.
Sanoin, ettei ole kiire vastata, miettii rauhassa. Nyt kun olemme molemmat töissä, minulla pyörii tuo mielessä. Pelkään nyt itse, että pilasin yli kymmenen vuoden ystävyyden tällä.
Kysyin parhaalta kaverilta kysymyksen
4
70
Vastaukset
- Anonyymi
No nythän te ootte vaan tasoissa, kun kumpiki kertonut tunteistaan, vaikkakin eri hetkenä. Pystyittehän te tuohon ystävyyteen ton toisen tunnustuksenki jälkeen. Sitte jos suhteileen päädytte ja mahdollisesti sen päätätte, sen jälkeisen tilanteen vain aika näyttää. Kyllähän vahva side kestää lähes mitä tahansa. Mutta hyvät ystävät kyllä arvokkaita, kannattaa miettii miten ne pitää elämässään.
- Anonyymi
Voi olla luontevaakin palata jälleen ystäväksi suhteen jälkeen, jos ollut ystävä jo ennen seurustelua. Tässähän jo suhteen loppumisen seurausten jossittelua ennen suhteen aloittamistakaan. Liika miettiminen ei ehkä ole kaikkein fiksuin elämänasenne.
- Anonyymi
Seurutella ei kannata alle 40 vuotiaana
- Anonyymi
Ei mun mielestä noin vahva ystävyys saa pilaantua sillä. Minulla on hiukan semmoinen tilanne että olen ollut jo paljon nuorempana ihastunut nuorempaan naiseen, mutta se oli vuosia pelkkää ystävyyttä. Pahin tilanne oli kun hän seurusteli ja sai tietää että miesystävä oli pettänyt ja asuivat yhdessä toisella paikkakunnalla. Lähti bussilla äitinsä luo turvaan ja pois miesystävän luota. Nainen soitti minulle, että pystynkö millään kuskaamaan 20km äitinsä luo. Jäin hetkeksi seuraksi koska hän oli yksin. Sitten jo meinasi tilanne mennä, että olisin jäänyt yöksi. Hän viime tipassa sanoi suoraan että en voi jäädä koska tietää mihin se olisi johtanut (seksiin). Nyt olemme taas kohtalaisen paljon yhteyksissä, olen vieläkin kiinnostunut. En kyllä ole vielä kysynyt/yrittänyt enempää, muta en usko että ystävyys siihen loppuu jos kysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006101004424h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102458Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2111862Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231663- 721050
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43993Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75875Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43832Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä82792