Tekoripset

Minnikki

Tärkeät juhlat ovat tulossa ja tahtoisin luonnollisen näköistä vaihtelua lyhyisiin pikkuripsiini. Saako tekoripsillä luonnollisen näköiset ripset vai ovatko ne aina juuri tekoripsien näköiset? (Juhlat ovat nimittäin päivällä ja mitkään shokkiripset ei käy :D )

Auttaisitko minua jos olet kokeillut tekoripsiä, kannattaako käyttää yksittäisiä tupsuja vai koko nauhaa? Mielelläni käyttäisin koko nauhaa jos siitä saa luonnollisen, helpompi ja halvempi...
Mistä hyviä ripsiä saa? En meinaa keksiä mistä kannattaisi lähteä hakemaan.

Kaikki vinkit myös käytännän laitosta ym. otetaan mielellään vastaan. Kiitos!

12

3916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Femme

Luulen vähän että riippuu kasvojen varsinkin silmän alueen mallista miltä tekoripset näyttävät. Itselläni on kohtalaisen pitkät ripset ja olen kokeillut tekoripsiä koko nauhana, ei näyttänyt yhtään hassummalta tai irtonaiselta. Ystävättäreni kun laittoi taas tuon nauhan luomelleen hän näytti ihan eriltä. ei istunut yhtään. Suosittelenpa siis kokeilemaan tupsuja ja nauhaa. Molempia saa ihan ruokakaupastakin.

Oletkos muuten kokeillut luomiväreillä tai rajauksilla kikkailua, ettei tarvitsisi käyttää tekoripsiä? Se ikävä puoli tekoripsissä vielä on että ne saattaa irrota luomen hikoillessa, ja jos liima on huonoa.

• linnnea

mielestäni ois parempi jos ostaisit sellasen koko nauhan! itse oon ostanu (asun treella) niin sokoksessa olevasta make up storesta... jos paikkakunnallasi on kyseinen make up store tai jossain sen tuotteita niin siä on tosiiii hyviä tekoripsiä! on vähän tuuheempia ja harvempia. ne maksaa 7 euroo. kannatan! ja ne pysyy sillä liimalla tosi hyvin, mutta lähtee meikinpoisto aineen avulla hyvin pois illalla.

• Minnikki

Kiitos avusta, taidan kokeilla sitä nauhaa ja jos ei käy niin ostan tupsuja. Pitää käydä siellä make up storessa.
        Ihana olisi joskus edes muutaman päivän omistaa sellaiset räpsyripset! :D

Missä järjestyksessä muuten kannattaa meikata kun laittaa ne ripset?

• linnnea
        Minnikki kirjoitti:

Kiitos avusta, taidan kokeilla sitä nauhaa ja jos ei käy niin ostan tupsuja. Pitää käydä siellä make up storessa.

no periaatteessa siihen on kax vaihtoehtoo, eli eka taivutat ripset ja laitat pelkän ripsatin sitten laitat heti ne tekoripset, ja sit vaan meikkaat normaalisti. ainoo huonopuoli tossa on et luomiväri karisee niihin ripsiin;) sillai inhottavasti. tai sit meikkaat ihan normaalisti eka luomet ja sit vaan ripsientaivutus, ripsari ja tekoripset;) eli periaatteessa ihan miten itsesta tuntuu luontevammalta. kandee sit käyttää esim pinsettejä tai jotain muuta, millä voit asettaa ne tekoripset ihan omien ripsien tyveen! mutta yx tärkee vinkki!!! se make up storen ripsiliima kuivuu aika nopeesti et kannattaa pitää aika kiirettä en saat ne tekoripset hyvin paikoilleen!!!!! ;)

• utelias

voiko noita kaupasta ostettavia tekoripsiä käyttää useamminkin kuin yhden ainoan kerran vai onksne kertakäyttötavaraa?
        miten semmoset kestää esim.vettä jos menee uimaan ja haluaa olla huolitellun näköinen?
        entä voiko niiden päälle levittää ripsaria ja kuinka hyvin se niissä yleensä pysyy?

• linnnea
        utelias kirjoitti:

voiko noita kaupasta ostettavia tekoripsiä käyttää useamminkin kuin yhden ainoan kerran vai onksne kertakäyttötavaraa?
        miten semmoset kestää esim.vettä jos menee uimaan ja haluaa olla huolitellun näköinen?
        entä voiko niiden päälle levittää ripsaria ja kuinka hyvin se niissä yleensä pysyy?

´niitä voi huoletta käyttää enemmän kuin kerran. ite ainakin käytän;) en kyllä itse kannata tota uimista, mut kokeilemalla se selviää. ripsaria voi niiden päälle levittää hyvinkin!! itekin laitan! se pysyy niin kuin normaaleissa ripsissä!

• jaana
        Minnikki kirjoitti:

Grimasilla on parit kymmenet erilaiset irtoripset, sekä ripsitupsuja. ainakin osaa näistä myy www.meikkitaide.fi

Irtoripsitupsuilla ainakin tulee luonnollinen lopputulos, mutta ei ohuet ripsetkään pahasti erotu, ja niidenhän on tarkoitus näkyä. Jos ihan hurjat ripset haluaa niin sitten voi ostaa sellaiset ja ne kyllä näyttävät tekoripsiltä. :)

• kasipallo

luonnollisia ripsiä et kyllä tule saamaan nauhalla, KÄYTÄ IHMEESSÄ TUPPOJA!!!! nauhat ovat kyllä edullisempia joo, mutta....
      ... ne on tarkoitettu lähinnä lavalle missä täytyy muutenkin olla erittäin vahva meikki. joka tapauksessa, kumpaan kallistutkin: MUISTA EYELINER!!!! muuten liima näkyy!!!

• kertokaaaaaa

voiko irtoripsillä mennä uimaan? (ne on selladet "tupsut" 4-5 ripseä yhdessä tupsussa)

• typeräää

Ei kannata. Lähtee irti ja muutenkin typerä idea. Meikit pois ja veteen vaan.

• Harjoitustaensin

Kyllä saa. Tosin mikäli kokemusta niiden laittamisesta ei ole niin ei välttämättä saakaan, kun ei osaa niin kauniisti niitä ripsiä laittaa. Kannattaa harjoitella ainakin ennen juhlia.
      Yksittäisillä tupsuilla saa erittäin kauniin lopputuloksen, mutta myös jotkut nauhat ovat sellaisia joilla lopputulos on luonnollinen. Pienisilmäisen kannattaa leikata nauhasta osa pois.

• Anonyymi

Mille teidän omat ripset näyttää tekoripsien jälkeen? Karseelle varmaan ja lumputtaako luomet koko ajan kiinni auki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2085
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1356
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1038
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      970
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe