J.T. julistettu syyntakeettomaksi tekoonsa, puukotukseen. Näinkhän tuo asia on???
Jaa että Syyntakeeton??
8
1161
Vastaukset
- Anonyymi
Olkhoon tai ei. Jokanen kärsiköön rangaistuksen tekonsa mukaan. Häkkiin.
- Anonyymi
Kynttilälle vois kyl tehdä hyvää mennä rauhottuun hetkeksi
- Anonyymi
Kukahan tuollekin jsairaalle jätkäle työnsi huumeet kitalakheen?? Ei kukaan. Itte otti. Sitte olhaan ko mikkäki pyhimykset prke..
- Anonyymi
Antakaa olla, miettikää jos sattuoskin omalle kohalle. Juuri sinä, lapsesi tai vaikkapa lapsenlapsesi.
Toivottavasti hän saa nyt tarvitsemansa hoidon ja avun.- Anonyymi
Suku ei kun puolustelee tuota tapausta. Vähäteltiin aina, piti sattua melkein hengenlähtö..
- Anonyymi
Jos minun poika tekisi, en enää pystyisi ikinä luottamaan..ehken silmiin katsomaan..
- Anonyymi
" Kotikasvatus "....?
- Anonyymi
Joo....jaksethaan höyrytä kunnallispolitiikassa, muuloin olhaan niin pirun väsyneitä. Sanon vain, oikean uupumuksen kokehneena: silloin ei jaksa yhtään mithään ylimäärästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....648799Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076621Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541964
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171786- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226