Lohi ja muut lapin kansanedustajat eivät uskalla ajaa enää Kittilän etua kun muistavat miten kävi viime vaaleissa Kittilän puolustajille, tippuivat eduskunnasta. Odotellaan niin kyllä ne ravintolat joskus avataan.
Poliitikot karttaa Kittilää
11
811
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kait se ole Lohen, päättäjien tai kansanedustajien syy, että rajoituksia laitetaan. SYY ON KORONA-VIRUS. Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää? Ja vastuu ihan jokaikisellä, että saadaan viruksen leviäminen estettyä. Siis ihan jokaisen pitää noudattaa ohjeistusta.
Sekö on sitten Kittilän etu, että saadaan virus tehokkaasti levitettyä Lappiinkin????
Vai mitä tarkoitat? - Anonyymi
Ketä puolustajia tippu eduskunnasta?
- Anonyymi
Ei voi sanoa "puolustaja", lähinnä tämä lapin juristi taisi puhua pehmoisia joissa ei pykälistä välitetty vaan tuotiin esiin omaa tulkintaa Kittilän malliin.
Tervepäinen ei sormeaan kylälle tökkää, tulee herkästi näpeille.
- Anonyymi
Eiköhän tähän kittilän erityiskohteluun vaikuttane eniten se kun Antti Rinteellä on jäänyt vähän hapan maku kittiläläisistä.
- Anonyymi
Vanhan vainoharhaisen salaliitto episodin uudelleen nostoa, huono huono.
Lukaise tai kuuntele Kittilän laki.
Siitä selviää... Miksi Kittilän pitäisi olla muiden valvonnassa.
- Anonyymi
Kirja nimeltään Kittilän laki kuunneltu ja siitä kyllä selviää yhtä ja toista. Antoivat äänikirjoihin tutustumistarjouksena ilmaisen kuuntelun vaikkei kyllä kallis olis ollut muutenkaan.
- Anonyymi
Pääseeköhän Satu Hassi historiaan maininnalla ”Suomen paras naispuolinen tuotannon lamauttajamestari”? Limbot ovat jo sitä luokkaa. Kukahan häntä oikein sponsoroi ja yllyttää? Isänmaallisuus on kaukana.
- Anonyymi
Vihreät kilpailee keskenään kenen aloitteesta saadaan eniten työttömiä
- Anonyymi
Ongelma on että kittilän poliitikot ovat kuin suomalainen mafia. Kerätään suojelurahaa ulkopaikkakuntaisilta ja suositaan oman puolueen yrityksiä. Eihän tuollaiseen kukaan uskalla koskea.
- Anonyymi
Mafia vertaus osui asian ytimeen. Nyt vaaleissa pitää raivata mafiososutkit aisankannattajineen takavasemmalle. Koettakaa nyt vaalipäivänä muistaa!!! Tai muuten ette voi jatkossakaan mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mafia vertaus osui asian ytimeen. Nyt vaaleissa pitää raivata mafiososutkit aisankannattajineen takavasemmalle. Koettakaa nyt vaalipäivänä muistaa!!! Tai muuten ette voi jatkossakaan mitään.
Kyllä me tuo muistetaan. Sitten äänestyspäivän iltana jo tiedetää pääsikö kukaan mafison juoksupoika/tyttö läpi.
Mafisot ja heidän vähäiset kannattaja äänestävät tietenkin itseään ja omiaan mutta lopputuloksesta sitten voidaan laskea onko mafia saanut sen havittelemansa Määräenemmistön. Jos näin käypi , kittilänmafian olemassa olo on varsin selvää.
Minä en ainakaa rahoita tätä valehtelevaa rupusakkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529