Raamatun opettajat tulkitsevat eri tavoin

Anonyymi

Seuraan aktiivisesti noin 10.......15 Raamatun open opetuksia netissä. Siinä on orolampi, Mattila, Hilvo, Hjelt, Paavola, Koivisto, Heikkilä, jne. Usein he eivät kuulu mihinkään vaan sanovat tulkitsevansa Raamattua Jumala lta tulleilen viestien mukaan.

Kyllä siinä hämmennykseen menee. Maailmanloppua taas povataan. 1940 luvulla syntyneenä koin ja kuulin kotonani yhä uudestaan mellereiden jne lupaamat Jeesuksen tulot. Ei tullut. Oli huonoja aikoja. Oli oikein pahoja tauteja ja sodan jälkiaikaa. Nyt uusi polvi ei muista että on jo tuhansia vuosia ennustettu ja povattu.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmetyttää, miksi täytyy keskittyä kuuntelemaan juuri näitä seurakunnattomia puhujia. Minusta olisi huomattavasti turvallisempaa kuunnella sellaisia puhujia, joille joku seurakunta on antanut luottamuksensa kuin itse itsensä saarnaajiksi nostaneita.

    • Anonyymi

      Älä kuuntele hihhuleiden ennustuksia, ne vie ihmisen sekaisin.

    • Anonyymi

      David Korasin ja Manson jouduttivat sitä maailmalopun tuloa. Hurmos vie ihmisen sekaisin.

    • Anonyymi

      Saarn.8:11 Milloin pahan teon tuomio ei tule pian, saavat ihmislapset rohkeutta tehdä pahaa, Job.35:15. Ilm.3:11 Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun ruunuasi. Ilm.22:7 Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin. Ilm.22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. Ilm.22:20 Hän, joka nitä todistaa, sanoo: Totisesti, minä tulen pian. Amen, tule, Herra Jeesus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      99
      2235
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      391
      1856
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1453
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1125
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1113
    6. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1029
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1029
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1029
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      926
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      51
      862
    Aihe