Mitä miehet ajattelee palstan naisista?

Anonyymi

Niin mitäs miehet ajattelette?

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki naiset ovat ok, paitsi feministisellä ideologialla ajattelunsa myrkyttäneet.

      Olen palstoilla ja livessäkin tullut aina paremmin toimeen naisten kuin miesten kanssa. Jos naisella on älyä, asia on hyvin helppo, koska naisilla on sisäänrakennettuna myös tunne. Kaikilla miehillä ei ihan niin ole, joten joidenkin asioiden syvempi ymmärtäminen ei aina onnistu, vaikka kohtalaisilla älynlahjoilla olisikin siunattu. Jotenkin näin lyhyesti referoituna.

    • Anonyymi

      Ei täällä ole naisia. :)

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Erilaisia persoonia. Osa mielenkiintoisempia kuin toiset. Harmi vaan, että täällä ei ole kuin muutama kirjautunut naiskäyttäjä ja hekin kaikki varattuja.

      • Ai kaikki varattuja? Ihan sinkku mä tietääkseni olen....kai. 🙄


      • Anonyymi

        Pirpana ei ole varattu, Lauruska ei ole varattu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirpana ei ole varattu, Lauruska ei ole varattu....

        Pirpanalla on lover. Pujis.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Ai kaikki varattuja? Ihan sinkku mä tietääkseni olen....kai. 🙄

        Sullakin on se joku menneisyyden haave, jossa olet jumissa. Ainoa mies kenen kanssa alkaisit millekään. Et siis ole tosissaan vapaa.

        Ja pirpanahan on pujiksen muija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sullakin on se joku menneisyyden haave, jossa olet jumissa. Ainoa mies kenen kanssa alkaisit millekään. Et siis ole tosissaan vapaa.

        Ja pirpanahan on pujiksen muija.

        Minä en rupea kenenkään muijaksi, se on selviö. Olin jo emäntä 25 vuotta, kyllä se piisaa.
        Se että on kevyttä ja kivaa, ei tarkoita että on jonkun muija. Statukseni on sinkku ja sellaisena pysyy.
        Mutta kaipa sinä tuonkin asian tiedät paremmin ...


    • Anonyymi

      Varattu ja varattu, sehän on kuin push-up-button jonain päivänä on varattu toisena päivänä ei :D

    • Anonyymi

      Vastaan nyt tähänkin kyselyyn, vaikka en biologisesti olekkaan pätevä. :D

      Et riippuu taas jutuista, mutta naiset täällä on mielenkiintoisempia mitä miehet.

      Jan

      • Anonyymi

        Yritä sinäkin nyt joskus päättää, että kumpaa sukupuolta edustat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä sinäkin nyt joskus päättää, että kumpaa sukupuolta edustat.

        Heh, ei ole pakko. :D

        Välimalli sopii. Ei tarvitse valita. Transsukupuolisuus kun ei vaadi biologiavastaista ajattelua eikä ole pakko valita mies vai nainen. Ilmiselvästi olen sekoitus molempia.

        Jan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, ei ole pakko. :D

        Välimalli sopii. Ei tarvitse valita. Transsukupuolisuus kun ei vaadi biologiavastaista ajattelua eikä ole pakko valita mies vai nainen. Ilmiselvästi olen sekoitus molempia.

        Jan

        Ei tietenkään. Kunhan pääsee kommentoimaan kaikkialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään. Kunhan pääsee kommentoimaan kaikkialle.

        Aika näppärää, eikös? 😂

        Jan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika näppärää, eikös? 😂

        Jan

        Ei ole. Mutta sitähän et sinä ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Mutta sitähän et sinä ymmärrä.

        Näkökulmakysymys. Ylläpito ei tykkää kaikista tyngistä, mutta on se.

        Jan


    • Anonyymi

      Muttakun niin.. palstan tarkoitushan on olla hupi-höpinää.

      Tuli mieleen eräs erittäin paha paikka kävin paikalla: todella syvä kellari mihin voisi piiloittaa ihmisiä, sellainen mistä palokunta poltti hallitusti talon: kellari ja savupiippu jäänyt, niin:

      Tuonne kellariin pudottaa ihmisiä ja luukku päälle ei varmasti pysty kiipeämään sieltä pois, en tipahtanut itse sinne olisin jäänyt loukkoon eikä puhelimet varmastikaan toimi maan sisällä... piilottaisi poliisejakin vangiksi tuonne heheh :D

      • Anonyymi

        Tuollsista se narskuki mulle maalaili.


    • Anonyymi

      Silloin olisi poliisivankila jos olisi ottanut poliisin vangiksi tuollaiseen loukkoon, ohraleipä kerran kuussa :D

    • Anonyymi

      Naisista en mitään mieltä. Toksisista feministeistä en pidä.

    • Anonyymi

      Vähän katson kateellisena pyöräilijöitä kun menevät pieniä ja pyöräilevät kun hyvät kelit, itse pitää levätä vielä vähän, on kyllä pyörä kunnossa mutta nooh, ja hyvät väylät, näyttää herkulliselle ulkoilulle.

    • Ihan mukavia keskustelijoita on ollut, muutamaan olen ihastunutkin, pitkän palstaurani aikana

      • Anonyymi

        Niinkin voi käydä. 😇

        Jan


    • Anonyymi

      Yksinäisiä naisia olivat parisuhteessa tai ei. Tylsään elämäänsä kyllästyneet.

      • Anonyymi

        Nyt taidat peilata...


    • Anonyymi

      Aika keskinkertaisiahan nuo ovat. Joskus oli joku Erkki-täti joka oli viisas ja Pönttöuuni oli hauska mutta muuten aika ankeaa porukkaa.

    • Anonyymi

      Että ovat ihastuttavia pikkutyttöjä.

    • Anonyymi

      Aamuisin televisiossa pyörii piirretty "Tyttöjen tärkeä tehtävä". Vaikkei sitä suoraan sanotakaan, tärkein tehtävähän naisille on synnyttäminen. Alitajuntaan on kuitenkin hyvä jättää lapsukaisille ajatus, että jokin huipputärkeä tehtävä heitä vielä odottaa.

      Ei siis saa ajatella pahaa kohdunkantajista, sillä on heillä on erittäinen tärkeä tehtävä - naisten tärkeä tehtävä synnyttää maailmaan uusia lapsia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe