Rummutustekniikan vaihtaminen

Anonyymi

Moi! Olen Mikke ja olen soittanut rumpuja 15 vuotta omalla tekniikallani. Olen antanut näyttöjä youtubeen. Keskimäärin olen ladannut noin 20 rumpucoveria youtubeen päivässä eli yli 7000 coveria vuodessa ja yli 100 000 coveria 15 vuodessa.

Huomasin äsken, etten ole pysynyt tahdissa rumpuvideoillani, kun en ole tullut katsoneeksi niitä 15 vuoden aikana. Kysynkin nyt, että tietääkö joku hyvää rummutustekniikkaa, jotta saisin aikaiseksi parempilaatuista rummutusta.

Ambisettini laitoin jo myyntiin kirpputorille. Ostan sitten uuden tavallisen tilalle.

171

81

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Viisas päätös vaihtaa rummutustekniikkaa ja hankkiutua eroon ambisetistä. Ambisettirummulle on vaikea keksiä järkevää käyttöä. Jos siitä leikkaa toisen päädyn irti, niin ehkäpä sitä voi käyttää kukkaruukkuna? Tuo tuli ensimmäisenä mieleen.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        "Ambisettirummulle on vaikea keksiä järkevää käyttöä. "

        ou jee.

        vähän sama ko sanottaisiin että karatessa on vaikea keksiä käyttö vasemmalle jalalla tai kädelle jos opettaja on oikeakätinen.

        vittu että ootkin h omo.


      • Anonyymi

        Kyllä minä kuitenkin yritän ambisetin ensin myydä. En minä sitä kukkaruukuksi muuta. En pidä kukista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä kuitenkin yritän ambisetin ensin myydä. En minä sitä kukkaruukuksi muuta. En pidä kukista.

        Siitähän saat hyvät rahat. Pelkästään rummut on jo yli 4000 euron arvoiset. Sen päälle räkit ja elektroniikka.


      • Anonyymi

        Vastailetko useinkin itsellesi kuin ensin häiriköit ja valehtelet Mikkenä esiintyen? Ei taida olla ensimmäinen kerta. Eikä viimeinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä kuitenkin yritän ambisetin ensin myydä. En minä sitä kukkaruukuksi muuta. En pidä kukista.

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


    • Anonyymi

      Hienoja uutisia! Mikke opettelee siis vanhoilla päivillään uuden tekniikan, jolla saadaan oikeasti tuloksia aikaan.

      • Anonyymi

        Sun kannattaa hakeutua psykiatrisen hoidon piiriin. Suomessa on hyvä mielenterveyshoito, joka voisi auttaa. Se että vainoat jotain ihmistä netissä yli 15 vuotta ja jopa esiinnyt itse vihasi kohteena ei ole terveen ihmisen käytöstä. Etkö tosiaan tajua sitä itse?


        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaa hakeutua psykiatrisen hoidon piiriin. Suomessa on hyvä mielenterveyshoito, joka voisi auttaa. Se että vainoat jotain ihmistä netissä yli 15 vuotta ja jopa esiinnyt itse vihasi kohteena ei ole terveen ihmisen käytöstä. Etkö tosiaan tajua sitä itse?


        .

        Narsismi on vakavin mielisairaus maailmassa ja seran vainoaja on selvästi narsisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsismi on vakavin mielisairaus maailmassa ja seran vainoaja on selvästi narsisti.

        yli 15 vuotta vainonnut jotain soitonharrastajaa, ihan hullu on pete kettula.

        joops joos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsismi on vakavin mielisairaus maailmassa ja seran vainoaja on selvästi narsisti.

        Kuka on sera? Vainoaako Mikke seraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yli 15 vuotta vainonnut jotain soitonharrastajaa, ihan hullu on pete kettula.

        joops joos.

        Seth vainosi Mikkeä jankuttamalla, että tämän täytyisi hankkia itselleen rummutuksen opettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sera? Vainoaako Mikke seraa?

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sera? Vainoaako Mikke seraa?

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sera? Vainoaako Mikke seraa?

        Sun kannattaa hakeutua psykiatrisen hoidon piiriin. Suomessa on hyvä mielenterveyshoito, joka voisi auttaa. Se että vainoat jotain ihmistä netissä yli 15 vuotta ja jopa esiinnyt itse vihasi kohteena ei ole terveen ihmisen käytöstä. Etkö tosiaan tajua sitä itse?


      • Anonyymi

        " uuden tekniikan"

        Eli minkä tekniikan?


    • Anonyymi

      Miksi Suomi24-foorumi antaa valehtelun ja ihmisten vainoamisen jatkuvan vuodesta toiseen?

      • Anonyymi

        Ketä on vainottu ja millä lailla???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä on vainottu ja millä lailla???

        Sera vainoaa taas kerran Mikkeä. Hohhoijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sera vainoaa taas kerran Mikkeä. Hohhoijaa.

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi

        Peten saama banni on kestänyt jo muutaman vuoden, eikä Pete ole päässyt Muusikko.nettiin häiriköimään enää. Ammattilaiset eivät kauan katselleet Peten häiriköintiä.


      • Anonyymi

        Peteä ei tulla enää koskaan näkemään Muusikoiden.netissä. Peteähän pidettiin häirikkonä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peteä ei tulla enää koskaan näkemään Muusikoiden.netissä. Peteähän pidettiin häirikkonä.

        Petellä oli yksi ainoa mahdollisuus Muusikko.netissä, ja Pete kämmäsi sen oikein kunnolla. Tuli bannit häiriköinnin takia, eikä Peteä enää tulla näkemään koskaan ammattipalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petellä oli yksi ainoa mahdollisuus Muusikko.netissä, ja Pete kämmäsi sen oikein kunnolla. Tuli bannit häiriköinnin takia, eikä Peteä enää tulla näkemään koskaan ammattipalstalla.

        Pete kyllä selvitti hienosti, että Sera on maailman paras improvisaatiossa. Sääli, että Pete jatkaa ulinaansa edelleenkin vaikka ei enää voi ammattipalstalla koskaan kirjoittaa kun sai pitkät bannit. Ihan oikein.


    • Anonyymi

      Oletko Mikke? Hienoa.
      Olet Mikke. Maailman paras.

      • Anonyymi

        Mikke olen joo. Paras Muusikko.netin mukaan. Ihan hienoa on joops!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikke olen joo. Paras Muusikko.netin mukaan. Ihan hienoa on joops!

        Hieno saavutus vaihtaa tekniikka toiseksi, kun huomaa ettei se toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno saavutus vaihtaa tekniikka toiseksi, kun huomaa ettei se toimi.

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."

        Mikkestä on kyse tässä keskustelussa. Kuka Sera69 on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno saavutus vaihtaa tekniikka toiseksi, kun huomaa ettei se toimi.

        Olet kyllä Antti anapeetus Pekkala elävä todiste siitä, että narsismi on vakavin mielisairaus maailmassa. Miksi et mene vaikkapa hirteen kun kukaan ei sinua kaipaa? Vainoat ihmisiä netissä kymmeniä vuosia ja olet vakavasti mielisairas. Mitään hyötyä sinusta ei ole maailmalle. En ihmettele yhtään, että lapsillasi on vakavia mielenterveysongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkestä on kyse tässä keskustelussa. Kuka Sera69 on?

        "Kuka Sera69 on?"

        Muusikoiden.netin mukaan on maailman paras improvisaatiorumpali.

        Google: parhaista parhaimmat rumpalit.

        Pete Kettulan aloittama keskustelu Muusikko.netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä Antti anapeetus Pekkala elävä todiste siitä, että narsismi on vakavin mielisairaus maailmassa. Miksi et mene vaikkapa hirteen kun kukaan ei sinua kaipaa? Vainoat ihmisiä netissä kymmeniä vuosia ja olet vakavasti mielisairas. Mitään hyötyä sinusta ei ole maailmalle. En ihmettele yhtään, että lapsillasi on vakavia mielenterveysongelmia.

        Facebook - Antti Pekkala. Säälittävää, että mielenterveysongelmainen paskajuoppo leikkii olevansa Sera. Miksi et Antti juo itseäsi hengiltä? Kaikki vähäiset läheisesi odottavat että pääsevät sinusta eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facebook - Antti Pekkala. Säälittävää, että mielenterveysongelmainen paskajuoppo leikkii olevansa Sera. Miksi et Antti juo itseäsi hengiltä? Kaikki vähäiset läheisesi odottavat että pääsevät sinusta eroon.

        Paska-antti jättää perinnöksi pari jätesäkillistä viinapulloja. Siinä kaikki mitä sai aikaan elämässä. Mahtava saavutus!


      • Anonyymi

        Onko Mikke siis huumeista irti yhdistyksen poika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuka Sera69 on?"

        Muusikoiden.netin mukaan on maailman paras improvisaatiorumpali.

        Google: parhaista parhaimmat rumpalit.

        Pete Kettulan aloittama keskustelu Muusikko.netissä.

        Miksi höpiset Serasta, kun kyse on Mikkestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi höpiset Serasta, kun kyse on Mikkestä?

        Sera on siis maailman paras improvisaatiossa Muusikoiden.netin mukaan. Mikke ilmeisesti eri henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi höpiset Serasta, kun kyse on Mikkestä?

        Mikasta on kysymys. Ei Mikkestä.


      • Anonyymi

        Juoppo-antti siis luulee harhoissaan olevansa Mikke? Aika surullista miten on viina pään tuhonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoppo-antti siis luulee harhoissaan olevansa Mikke? Aika surullista miten on viina pään tuhonnut.

        alkoholi tuhoaa eniten aivoja ja antti on hyvä esimerkki.

        elää ihan harhoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikasta on kysymys. Ei Mikkestä.

        Mikkestä on kysymys. Sera häiriköi ja vainoaa Mikkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sera on siis maailman paras improvisaatiossa Muusikoiden.netin mukaan. Mikke ilmeisesti eri henkilö.

        Ei ole, vaan sera on häirikkö, joka bännättiin epäkypsän käyttäytymisen vuoksi muusikoiden netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."

        Kuka uskoo niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facebook - Antti Pekkala. Säälittävää, että mielenterveysongelmainen paskajuoppo leikkii olevansa Sera. Miksi et Antti juo itseäsi hengiltä? Kaikki vähäiset läheisesi odottavat että pääsevät sinusta eroon.

        Ainoa hyötyjä antin elämästä on ollut viinakauppiaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka uskoo niin?

        "Kuka uskoo niin?"

        Muusikko.netin akateemisesti koulutettu ammattilainen. Menehän Pete sinne jankuttamaan. Ai niin, ethän sinä voi kun sait Muusikko.nettiin bannit häiriköinnin ja trollauksen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, vaan sera on häirikkö, joka bännättiin epäkypsän käyttäytymisen vuoksi muusikoiden netistä.

        Sun kannattaa hakeutua Antti Pekkala psykiatrisen hoidon piiriin. Suomessa on hyvä mielenterveyshoito, joka voisi sinuakin ehkä auttaa vaikka narsismi yleensä onkin parantumaton mielisairaus. Se että vainoat jotain ihmistä netissä yli 15 vuotta ja jopa esiinnyt itse vihasi kohteena ei ole terveen ihmisen käytöstä. Etkö tosiaan tajua sitä itse?

        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, vaan sera on häirikkö, joka bännättiin epäkypsän käyttäytymisen vuoksi muusikoiden netistä.

        Pete kyllä selvitti hienosti, että Sera on maailman paras improvisaatiossa. Sääli, että Pete jatkaa ulinaansa edelleenkin vaikka ei enää voi ammattipalstalla koskaan kirjoittaa kun sai pitkät bannit. Ihan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka uskoo niin?

        Sera on ainoa jolta Muusikko.netissä on saatu näytteet improvisaatiotaidoista. Edes Jaasssmies ei ole kyennyt mitään esittelemään. Eikä holmolokaan.


      • Anonyymi

        Juoppo-Antilla on muutama vuosi jäljellä. Sen jälkeen maksa on poks ja Antti laatikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoppo-Antilla on muutama vuosi jäljellä. Sen jälkeen maksa on poks ja Antti laatikossa.

        Omaiset vie anapeetusantin viinapullot keräykseen ja jakavat perinnön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoppo-Antilla on muutama vuosi jäljellä. Sen jälkeen maksa on poks ja Antti laatikossa.

        Kovakaan uiminen ei auta kun maksa ja aivot hajoaa viinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovakaan uiminen ei auta kun maksa ja aivot hajoaa viinaan.

        Moni alkoholisti kuvittelee että kun ulkoilee ja elää muuten terveesti, alkoholi ei aiheuta niin paljon tuhoja. Ihan samalla tavalla menee aivot ja maksa paskaksi vaikka jumppaisi joka päivä jos vaan alkoholiakin kuluu joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, vaan sera on häirikkö, joka bännättiin epäkypsän käyttäytymisen vuoksi muusikoiden netistä.

        Kyllä se oli Pete Kettula joka sai bannit Muusikko.nettiin, eikä Peteä olla enää nähtykään. Eikä tulla näkemään. Petehän kyseli siellä ketä parhaana pidetään ja kun Seraa pidettiin parhaana Pete alkoi kiukutella kuin pieni lapsi joka hän tietysti narsistina onkin. Ammattilaiset eivät sellaista uhma-ikäisen pikkulapsen käytöstä katselleet, joten Pete sai kirjoituskiellon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Mikke siis huumeista irti yhdistyksen poika?

        Joo, ja Mikken äiti on Marttaliitto-yhdistys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sera on siis maailman paras improvisaatiossa Muusikoiden.netin mukaan. Mikke ilmeisesti eri henkilö.

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


    • Anonyymi

      Mikke täällä taas. Ajattelin hakea Pop ja Jazz konservatorioon opiskelemaan rummutusta. Tarvitsen huippuluokan opetusta, että opin pois vääristyneet ja vialliset rumpumaneerini. Toisinsanoen raivaan tilaa uudelle rummutustekniikalle.

      • Anonyymi

        Ryhdikäs teko Mikke! Huomasit, että oma rummutustekniikkasi pilaa musiikkikappaleet, joten päätit opetella uuden rummutustekniikan Pop ja Jazz konservatorion taitavien opettajien johdolla. Niin sitä pitää!


      • Anonyymi

        Sun kannattaa hakeutua psykiatrisen hoidon piiriin. Suomessa on hyvä mielenterveyshoito, joka voisi auttaa. Se että vainoat jotain ihmistä netissä yli 15 vuotta ja jopa esiinnyt itse vihasi kohteena ei ole terveen ihmisen käytöstä. Etkö tosiaan tajua sitä itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryhdikäs teko Mikke! Huomasit, että oma rummutustekniikkasi pilaa musiikkikappaleet, joten päätit opetella uuden rummutustekniikan Pop ja Jazz konservatorion taitavien opettajien johdolla. Niin sitä pitää!

        Vastailetko pete useinkin itsellesi kun ensin esiinnyt Mikkenä? Miten voit olla noin vakavasti mielisairas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaa hakeutua psykiatrisen hoidon piiriin. Suomessa on hyvä mielenterveyshoito, joka voisi auttaa. Se että vainoat jotain ihmistä netissä yli 15 vuotta ja jopa esiinnyt itse vihasi kohteena ei ole terveen ihmisen käytöstä. Etkö tosiaan tajua sitä itse?

        Sehän on päinvastoin järkevää, että muuttaa rummutustekniikan toimivaksi. Ei Mikke mielestäni mitään psykiatria tarvitse, kun ymmärsi muutoksen tarpeen ja nöyrtyi hakeutumaan Pop ja Jazz konservatorioon opetettavaksi.

        Toivottavasti ottavat hänet sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on päinvastoin järkevää, että muuttaa rummutustekniikan toimivaksi. Ei Mikke mielestäni mitään psykiatria tarvitse, kun ymmärsi muutoksen tarpeen ja nöyrtyi hakeutumaan Pop ja Jazz konservatorioon opetettavaksi.

        Toivottavasti ottavat hänet sisään.

        Sun kannattaa hakeutua Antti Pekkala psykiatrisen hoidon piiriin. Suomessa on hyvä mielenterveyshoito, joka voisi sinuakin ehkä auttaa vaikka narsismi yleensä onkin parantumaton mielisairaus. Se että vainoat jotain ihmistä netissä yli 15 vuotta ja jopa esiinnyt itse vihasi kohteena ei ole terveen ihmisen käytöstä. Etkö tosiaan tajua sitä itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryhdikäs teko Mikke! Huomasit, että oma rummutustekniikkasi pilaa musiikkikappaleet, joten päätit opetella uuden rummutustekniikan Pop ja Jazz konservatorion taitavien opettajien johdolla. Niin sitä pitää!

        Vastailetko antti useinkin itsellesi kun ensin esiinnyt mikkenä? Miksi olet tuollainen vajakki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on päinvastoin järkevää, että muuttaa rummutustekniikan toimivaksi. Ei Mikke mielestäni mitään psykiatria tarvitse, kun ymmärsi muutoksen tarpeen ja nöyrtyi hakeutumaan Pop ja Jazz konservatorioon opetettavaksi.

        Toivottavasti ottavat hänet sisään.

        "Sehän on päinvastoin järkevää, että muuttaa rummutustekniikan toimivaksi. "

        Seraa siis pidettiin maailman parhaana Muusikko.netissä joten aika hyvin tekniikka toimii. Muiden tekniikalla ei ole tultu maailman parhaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sehän on päinvastoin järkevää, että muuttaa rummutustekniikan toimivaksi. "

        Seraa siis pidettiin maailman parhaana Muusikko.netissä joten aika hyvin tekniikka toimii. Muiden tekniikalla ei ole tultu maailman parhaaksi.

        Ei pidetty, vaan seraa pidettiin trollina ja lätkäistiin bänni. Tässäkin keskustelussa sera trollaa ja häiriköi rummutustekniikkaansa muuttavaa Mikkeä ja horisee samalla jostakin Pekkalasta, Antista, Kettusesta ja ties mistä. Sekaiselta vaikuttaa sera. Kadehtii Mikkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sehän on päinvastoin järkevää, että muuttaa rummutustekniikan toimivaksi. "

        Seraa siis pidettiin maailman parhaana Muusikko.netissä joten aika hyvin tekniikka toimii. Muiden tekniikalla ei ole tultu maailman parhaaksi.

        Aika kova saavutus tulla maailman parhaaksi kun aloittaa harjoittelun vasta 35 vuotiaana ja on itseoppinut. Jazzmiehien opeilla ei tultaisi kuin korkeintaan keskinkertaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidetty, vaan seraa pidettiin trollina ja lätkäistiin bänni. Tässäkin keskustelussa sera trollaa ja häiriköi rummutustekniikkaansa muuttavaa Mikkeä ja horisee samalla jostakin Pekkalasta, Antista, Kettusesta ja ties mistä. Sekaiselta vaikuttaa sera. Kadehtii Mikkeä.

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella. Pete Kettulan aloittama keskustelu Muusikko.netissä.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastailetko antti useinkin itsellesi kun ensin esiinnyt mikkenä? Miksi olet tuollainen vajakki?

        Miksi solvaat Mikkeä, kun hän yrittää parantaa rummutustekniikkaansa? Miksi häiriköit ja vainoat Mikkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kova saavutus tulla maailman parhaaksi kun aloittaa harjoittelun vasta 35 vuotiaana ja on itseoppinut. Jazzmiehien opeilla ei tultaisi kuin korkeintaan keskinkertaiseksi.

        "Paraskin keskinkertaisuus on vain keskinkertaisuutta." - Jazzman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi solvaat Mikkeä, kun hän yrittää parantaa rummutustekniikkaansa? Miksi häiriköit ja vainoat Mikkeä?

        Vastailetko antti anapeetus useinkin itsellesi kun ensin esiinnyt mikkenä? Miksi olet tuollainen vajakki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi solvaat Mikkeä, kun hän yrittää parantaa rummutustekniikkaansa? Miksi häiriköit ja vainoat Mikkeä?

        Sun kannattaa hakeutua Antti Pekkala psykiatrisen hoidon piiriin. Suomessa on hyvä mielenterveyshoito, joka voisi sinuakin ehkä auttaa vaikka narsismi yleensä onkin parantumaton mielisairaus. Se että vainoat jotain ihmistä netissä yli 15 vuotta ja jopa esiinnyt itse vihasi kohteena ei ole terveen ihmisen käytöstä. Etkö tosiaan tajua sitä itse?


        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella. Pete Kettulan aloittama keskustelu Muusikko.netissä.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."

        Seraa siis pidettiin parhaana improvisaatiossa kun Pete Kettula asiaa kyseli, eikä muita nimiä ammattilaiset edes maininneet improvisaation suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella. Pete Kettulan aloittama keskustelu Muusikko.netissä.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."

        Luin tuon jutun. Sera lytättiin muusikoiden netissä:

        "-Videoiden perusteella kys. hahmo on maailman top 5 huonoimpia rumpaleita, myös musiikin hahmotukseltaan ja oman taitotasonsa vääristymältään."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tuon jutun. Sera lytättiin muusikoiden netissä:

        "-Videoiden perusteella kys. hahmo on maailman top 5 huonoimpia rumpaleita, myös musiikin hahmotukseltaan ja oman taitotasonsa vääristymältään."

        Hieno saavutus olla parhaimpien joukossa huonouden saralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tuon jutun. Sera lytättiin muusikoiden netissä:

        "-Videoiden perusteella kys. hahmo on maailman top 5 huonoimpia rumpaleita, myös musiikin hahmotukseltaan ja oman taitotasonsa vääristymältään."

        Löytyykö tuon kirjoittajalta itseltään mitään näyttöjä improvisaatiosta? Eipä löydy. Saahan sitä suuta soitella vaikka itse ei improvisaatioon kykenisikään.


      • Anonyymi

        Eihän tuossa ole edes kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on päinvastoin järkevää, että muuttaa rummutustekniikan toimivaksi. Ei Mikke mielestäni mitään psykiatria tarvitse, kun ymmärsi muutoksen tarpeen ja nöyrtyi hakeutumaan Pop ja Jazz konservatorioon opetettavaksi.

        Toivottavasti ottavat hänet sisään.

        Vastailetko pete useinkin itsellesi kun ensin esiinnyt Mikkenä? Miten voit olla noin vakavasti mielisairas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tuon jutun. Sera lytättiin muusikoiden netissä:

        "-Videoiden perusteella kys. hahmo on maailman top 5 huonoimpia rumpaleita, myös musiikin hahmotukseltaan ja oman taitotasonsa vääristymältään."

        Holmo on kuin pikkulapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Holmo on kuin pikkulapsi.

        "Holmo on kuin pikkulapsi."

        Katsoin holmon improvisaatiota. Eipä ole saanut paljon kehuja. Enkä ihmettele että soitolla ei mitään kilpailua voitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Holmo on kuin pikkulapsi."

        Katsoin holmon improvisaatiota. Eipä ole saanut paljon kehuja. Enkä ihmettele että soitolla ei mitään kilpailua voitettu.

        Holmon omilla improvisaatiotaidoilla ei kauheasti kannata vähätellä muiden taitoja.


      • Anonyymi

        Sera on siis oikeasti niin hyvä, että hänen soittonsa saamat kehut pitää poistaa.


      • Anonyymi

        Sera on siis oikeasti niin hyvä, että hänen soittonsa saamat kehut pitää poistaa.


      • Anonyymi

        Musiikkipalstalle ei saa laittaa soitosta saatuja kehuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Holmon omilla improvisaatiotaidoilla ei kauheasti kannata vähätellä muiden taitoja.

        Saahan sitä vähätellä, mutta pitäisi itse kyetä silloin parempaan. Siihen ei Holmo omassa improvisaatiosoitossaan kykene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musiikkipalstalle ei saa laittaa soitosta saatuja kehuja.

        Musiikkipalstalle ei saa laittaa Seran soitostaan saamia kehuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musiikkipalstalle ei saa laittaa Seran soitostaan saamia kehuja.

        Onneksi sentään musiikkipalstalla mielenterveysongelmainen ihmisten vainoaja voi esiintyä vihaamanaan henkilönä kuten aiemminkin. Sellaista häiriköintiä ei poisteta, koska moderaattori on itse kyseinen häirikkö.


      • Anonyymi

        Eihän tuossa ole kuin pieni osa Seran saamista kehuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidetty, vaan seraa pidettiin trollina ja lätkäistiin bänni. Tässäkin keskustelussa sera trollaa ja häiriköi rummutustekniikkaansa muuttavaa Mikkeä ja horisee samalla jostakin Pekkalasta, Antista, Kettusesta ja ties mistä. Sekaiselta vaikuttaa sera. Kadehtii Mikkeä.

        "Sekaiselta vaikuttaa sera."

        Miksi valehtelet Pete Kettula koko ajan? Miksi et enää Muusikko.netissä kirjoittele mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno saavutus olla parhaimpien joukossa huonouden saralla.

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musiikkipalstalle ei saa laittaa Seran soitostaan saamia kehuja.

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musiikkipalstalle ei saa laittaa Seran soitostaan saamia kehuja.

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi

        "Ajattelin hakea Pop ja Jazz konservatorioon opiskelemaan rummutusta."

        Miksi? Oot jo nyt maailman paras improvisaatiossa ja ensimmäinen motorisesti lajiasi maailmassa. Sun siellä pitäisi opettaa.


    • Anonyymi

      Miksi taas esiinnyt Mikkenä? Oletko jotenkin sairas? Terve ihminen ei vainoa toisia netissä yli 15 vuotta.

    • Anonyymi

      Minkälainen tekniikka on?

    • Anonyymi

      Koitetaan saada aikaan tuhat poistettua viestiä.

      • Anonyymi

        Käyttäisit tuon ajan, jonka tuhlaat asiattomien viestien kirjoitteluun, rumpuharjoitteluun asiantuntevassa opetuksessa, niin voisit päästä soitossasi joskus eteenpäinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäisit tuon ajan, jonka tuhlaat asiattomien viestien kirjoitteluun, rumpuharjoitteluun asiantuntevassa opetuksessa, niin voisit päästä soitossasi joskus eteenpäinkin.

        Yksikään Muusikko.netin ammattilainen ei tosin itse kykene motoriikassa ja improvisaatiossa siihen mihin Sera. Seraa pidettiin parhaana improvisaatiossa kun Pete Kettula asiaa kyseli. Keskustelu löytyy Googlella. Kuten hyvin tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäisit tuon ajan, jonka tuhlaat asiattomien viestien kirjoitteluun, rumpuharjoitteluun asiantuntevassa opetuksessa, niin voisit päästä soitossasi joskus eteenpäinkin.

        Jos olisit käyttänyt sen ajan jonka olet Mikkeä netissä vainonnut vaikkapa soitonharjoitteluun, olisit jo aika hyvä. Nyt se koko aika on mennyt sinulla täysin hukkaan, ja Mikkestä tuli maailman paras samassa ajassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäisit tuon ajan, jonka tuhlaat asiattomien viestien kirjoitteluun, rumpuharjoitteluun asiantuntevassa opetuksessa, niin voisit päästä soitossasi joskus eteenpäinkin.

        Minkälainen tekniikka on?


      • Anonyymi

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäisit tuon ajan, jonka tuhlaat asiattomien viestien kirjoitteluun, rumpuharjoitteluun asiantuntevassa opetuksessa, niin voisit päästä soitossasi joskus eteenpäinkin.

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi

        Kohta on 500 viestiä poistettu. Toiset vielä jäljellä.


      • Anonyymi

        Nostan haasteen 2000 viestiin.


    • Anonyymi

      Judas Priestin... kokeile.

    • Anonyymi

      Kaikki narsistit on henkisesti noin 4 vuotiaan lapsen tasolla. Sen huomaa hyvin tuosta Mikkenäkin esiintyvästä nettihäiriköstä joka on vainonnut sitä oikeaa Mikkeä yli 15 vuotta.

      • Anonyymi

        Sera teki uuden keskusteluavauksen rummutuksensa kehuista, jotka oli itse kirjoittanut. Siinäpä vasta narsisti. Ehkä Suomen kovin narsisti tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sera teki uuden keskusteluavauksen rummutuksensa kehuista, jotka oli itse kirjoittanut. Siinäpä vasta narsisti. Ehkä Suomen kovin narsisti tällä hetkellä.

        Ei kai sinulla mitään yksinoikeutta ole aloittaa keskusteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sera teki uuden keskusteluavauksen rummutuksensa kehuista, jotka oli itse kirjoittanut. Siinäpä vasta narsisti. Ehkä Suomen kovin narsisti tällä hetkellä.

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sera teki uuden keskusteluavauksen rummutuksensa kehuista, jotka oli itse kirjoittanut. Siinäpä vasta narsisti. Ehkä Suomen kovin narsisti tällä hetkellä.

        "jotka oli itse kirjoittanut. "

        Jokainen kehu löytyy Youtubesta, eikä yksikään ole Seran kirjoittama. Toiset kun ei valehtele kuten sinä teet koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sera teki uuden keskusteluavauksen rummutuksensa kehuista, jotka oli itse kirjoittanut. Siinäpä vasta narsisti. Ehkä Suomen kovin narsisti tällä hetkellä.

        Sinä olet tehnyt niitä aloituksia useita satoja 15 vuoden aikana. Ja jokaisessa haukkunut soittoa aina aivan samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jotka oli itse kirjoittanut. "

        Jokainen kehu löytyy Youtubesta, eikä yksikään ole Seran kirjoittama. Toiset kun ei valehtele kuten sinä teet koko ajan.

        Mikä kehu? Kopioiko Sera videoidensa kehuja? Onpas hän jäätävän kova narsisti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet tehnyt niitä aloituksia useita satoja 15 vuoden aikana. Ja jokaisessa haukkunut soittoa aina aivan samalla tavalla.

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kehu? Kopioiko Sera videoidensa kehuja? Onpas hän jäätävän kova narsisti!

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


    • Anonyymi

      Tilanne on siis se, että Seran soittoa saa haukkua, mutta jos palstalle laitetaan soiton saamia kehuja, viesti poistetaan.

    • Anonyymi

      "parhaista parhaimmat rumpalit"

      Löytyy ihan Googlella.

      "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."

      • Anonyymi

        Googletin ja löysin keskusteluketjun, jossa muusikoiden netin ammattilaiset toteavat Seran soitosta seuraavasti:

        "-Videoiden perusteella kys. hahmo on maailman top 5 huonoimpia rumpaleita, myös musiikin hahmotukseltaan ja oman taitotasonsa vääristymältään."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googletin ja löysin keskusteluketjun, jossa muusikoiden netin ammattilaiset toteavat Seran soitosta seuraavasti:

        "-Videoiden perusteella kys. hahmo on maailman top 5 huonoimpia rumpaleita, myös musiikin hahmotukseltaan ja oman taitotasonsa vääristymältään."

        Holmin omilla improvisaatiotaidoilla ei kauheasti kannata toisten improvisaatiota haukkua. Holmilta löytyy peräti yksi "taidonnäyte" aiheesta eikä se paljon kehuja ole saanut vaikka oli ihan joku kilpailusoittokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Holmin omilla improvisaatiotaidoilla ei kauheasti kannata toisten improvisaatiota haukkua. Holmilta löytyy peräti yksi "taidonnäyte" aiheesta eikä se paljon kehuja ole saanut vaikka oli ihan joku kilpailusoittokin.

        Holmi ei siis voittanut mitään soitollaan, eikä kukaan Muusikko.netissä myöskään pitänyt Holmia parhaana.


    • Anonyymi

      Minkä tekniikan olet vaihtamassa ja mihin?

      • Anonyymi

        Mikke tässä. Vaihdan vokalisointitekniikkani opettajan suosittelemaan tekniikkaan, jolla saa tuloksia aikaiseksi. Oma tekniikkani tuotti liikaa aikavirheitä ja rymmutuksesta muodostui nyanssiköyhää myllytystä. Ambisettini hylkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikke tässä. Vaihdan vokalisointitekniikkani opettajan suosittelemaan tekniikkaan, jolla saa tuloksia aikaiseksi. Oma tekniikkani tuotti liikaa aikavirheitä ja rymmutuksesta muodostui nyanssiköyhää myllytystä. Ambisettini hylkään.

        " Vaihdan vokalisointitekniikkani opettajan suosittelemaan tekniikkaan, jolla saa tuloksia aikaiseksi. "

        Eli mihin tekniikkaan vaihdat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikke tässä. Vaihdan vokalisointitekniikkani opettajan suosittelemaan tekniikkaan, jolla saa tuloksia aikaiseksi. Oma tekniikkani tuotti liikaa aikavirheitä ja rymmutuksesta muodostui nyanssiköyhää myllytystä. Ambisettini hylkään.

        Sua pidetään nyt Muusikoiden.netissä akateemisen ammattilaisen mukaan parhaana maailmassa mitä improvisaatioon tulee, joten kyllä tekniikka toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikke tässä. Vaihdan vokalisointitekniikkani opettajan suosittelemaan tekniikkaan, jolla saa tuloksia aikaiseksi. Oma tekniikkani tuotti liikaa aikavirheitä ja rymmutuksesta muodostui nyanssiköyhää myllytystä. Ambisettini hylkään.

        "Oma tekniikkani tuotti liikaa aikavirheitä ja rymmutuksesta muodostui nyanssiköyhää myllytystä. "

        Laitatko linkin soittoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Vaihdan vokalisointitekniikkani opettajan suosittelemaan tekniikkaan, jolla saa tuloksia aikaiseksi. "

        Eli mihin tekniikkaan vaihdat?

        Tulevan opettajani suosittelemaan tekniikkaan, mikä se sitten tulee olemaankaan. Sittenpähän näen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua pidetään nyt Muusikoiden.netissä akateemisen ammattilaisen mukaan parhaana maailmassa mitä improvisaatioon tulee, joten kyllä tekniikka toimii.

        Ei pidetä. Tajusin lopulta, että "kehu" oli sarkasmia ja vituilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidetä. Tajusin lopulta, että "kehu" oli sarkasmia ja vituilua.

        Tottakai sua pidetään parhaana. Kukaan muu ei vastaavaan motoriikkaan ja improvisaatioon kykene Muusikko.netissä. Katso vaikka sen Holminkin improvisaatiosoittoa. Sun soittoon verrattuna se on todella alkeellista, eikä sillä mitään kilpailuakaan voitettu. Ja se on siis ainoa improvisaatiosoitto jonka osasivat edes esitellä Muusikko.netissä. Jos et ole paras, niin kuka on? Sun improvisaatio on saanut enemmän kehuja maailmassa kuin yhdenkään muun soittajan improvisaatiot. Hyvä saavutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevan opettajani suosittelemaan tekniikkaan, mikä se sitten tulee olemaankaan. Sittenpähän näen.

        Moi Mikke! Laitatko vielä soittoasi esille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikke tässä. Vaihdan vokalisointitekniikkani opettajan suosittelemaan tekniikkaan, jolla saa tuloksia aikaiseksi. Oma tekniikkani tuotti liikaa aikavirheitä ja rymmutuksesta muodostui nyanssiköyhää myllytystä. Ambisettini hylkään.

        "Oma tekniikkani tuotti liikaa aikavirheitä "

        Laitatko linkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevan opettajani suosittelemaan tekniikkaan, mikä se sitten tulee olemaankaan. Sittenpähän näen.

        Ei niitä tekniikoita niin montaa ole maailmassa, joten varmaan osaat vastata jos olet muutenkin jo pitkään soittanut. Se on joko LRLL RLRR- tai sitten OVOO VOVV-tekniikka. Jompi kumpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidetä. Tajusin lopulta, että "kehu" oli sarkasmia ja vituilua.

        "Tajusin lopulta, että "kehu" oli sarkasmia ja vituilua."

        Olen jutellut sen kommentin antajan kanssa muutama vuosi sitten, eikä se ollut sarkasmia. Sellainen käytös ei akateemiselle sovi kun mennään ammattitasolle. Jos et asiaa usko, mene itse kysymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai sua pidetään parhaana. Kukaan muu ei vastaavaan motoriikkaan ja improvisaatioon kykene Muusikko.netissä. Katso vaikka sen Holminkin improvisaatiosoittoa. Sun soittoon verrattuna se on todella alkeellista, eikä sillä mitään kilpailuakaan voitettu. Ja se on siis ainoa improvisaatiosoitto jonka osasivat edes esitellä Muusikko.netissä. Jos et ole paras, niin kuka on? Sun improvisaatio on saanut enemmän kehuja maailmassa kuin yhdenkään muun soittajan improvisaatiot. Hyvä saavutus.

        En ole tyytyväinen soittooni ja tekniikkaani, siksi vaihdan sen toiseen. Tajuatko? Miksi väität vastaan? Taidat olla joku sekopää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Mikke! Laitatko vielä soittoasi esille?

        En laita. Jätin ne kyllä youtubeen varoittavaksi esimerkiksi muille siitä, että kuinka metsään soitto voi mennä amatöörimäisella tekniikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tyytyväinen soittooni ja tekniikkaani, siksi vaihdan sen toiseen. Tajuatko? Miksi väität vastaan? Taidat olla joku sekopää.

        Sinua pidetään jo nyt parhaana maailmassa. eikä kukaan toinen maailmassa kykene siihen mihin sinä. Ei motoriikassa, eikä improvisaatiossa. Ei Holmit, eikä Jazzmiehetkään. Eli tekniikkasi kyllä toimii. Ei tuollaisia saavutuksia saada aikaan jos tekniikka ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita. Jätin ne kyllä youtubeen varoittavaksi esimerkiksi muille siitä, että kuinka metsään soitto voi mennä amatöörimäisella tekniikalla.

        "En laita."

        Laita vaan. Onhan sun soittoa kehuttu Youtubessa todella paljon vuosien aikana. Yksikään Suomen soittaja ei ole saanut niin paljon kehuja improvisaatiostaan kuin sinä. Se kannattaa muistaa, vaikka omaa soittoasi vähättelisitkin. Tuskinpa soittosi paranee jos vaihdat tekniikan vaikkapa vanhaan LRLL-tekniikkaan, kun yksikään sen tekniikan käyttäjistä ei kykene siihen mihin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua pidetään jo nyt parhaana maailmassa. eikä kukaan toinen maailmassa kykene siihen mihin sinä. Ei motoriikassa, eikä improvisaatiossa. Ei Holmit, eikä Jazzmiehetkään. Eli tekniikkasi kyllä toimii. Ei tuollaisia saavutuksia saada aikaan jos tekniikka ei toimi.

        Turhaan vituilet soitostani. Kysyin yksityisviestissä muusikoiden netin soittoani kehuneelta ammattilaiselta, että oliko hän toisissaan kehuissaan ja hän myönsi sen olleen vaan vituilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita. Jätin ne kyllä youtubeen varoittavaksi esimerkiksi muille siitä, että kuinka metsään soitto voi mennä amatöörimäisella tekniikalla.

        Mun mielestä sun improvideot on hieno ja ainutkertainen harjoittelun dokumentaatio siitä miten soitto on kehittynyt vaikka aloitit vasta vanhana ja olet itseoppinut. Nyt olet maailman paras. Se on hieno saavutus elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita. Jätin ne kyllä youtubeen varoittavaksi esimerkiksi muille siitä, että kuinka metsään soitto voi mennä amatöörimäisella tekniikalla.

        "amatöörimäisella tekniikalla."

        Eli minkälaisella tekniikalla? Kerrotko lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan vituilet soitostani. Kysyin yksityisviestissä muusikoiden netin soittoani kehuneelta ammattilaiselta, että oliko hän toisissaan kehuissaan ja hän myönsi sen olleen vaan vituilua.

        "oliko hän toisissaan kehuissaan ja hän myönsi sen olleen vaan vituilua."

        Olet silti paras motoriikassa ja improvisaatiossa, ja edelleenkin myös ainoa, joka on edes kyennyt esittelemään improvisaatiota ja saanut siitä paljon kehuja ympäri maailman. Älä vähättele taitojasi, kun muut eivät vastaavaan kykene. Sama henkilö sanoi minulle kuitenkin aivan muuta muutama vuosi sitten kun hän kehui soittoasi ja piti sinua parhaana. Olet varmaan ymmärtänyt väärin hänen sanansa, koska olet kuitenkin paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "amatöörimäisella tekniikalla."

        Eli minkälaisella tekniikalla? Kerrotko lisää?

        Ei ole mitään syytä kertoa. Tekniikka tuotti niin huonolaatuista rummutusta, että sitä on turha esitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan vituilet soitostani. Kysyin yksityisviestissä muusikoiden netin soittoani kehuneelta ammattilaiselta, että oliko hän toisissaan kehuissaan ja hän myönsi sen olleen vaan vituilua.

        Katsoin tossa sun viimeaikaisia improjasi ja on sulla kyllä taito kehittynyt taas paljon. Se on hieno asia. Varsinkin ne nykyiset tuplabassoparadiddlet. Siinä jää suurin osa muista soittajista todella kauas jälkeen taidoistasi. Älä vähättele taitojasi. Olet virtuoosi, nero ja legenda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä sun improvideot on hieno ja ainutkertainen harjoittelun dokumentaatio siitä miten soitto on kehittynyt vaikka aloitit vasta vanhana ja olet itseoppinut. Nyt olet maailman paras. Se on hieno saavutus elämässä.

        Taidat olla juovuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään syytä kertoa. Tekniikka tuotti niin huonolaatuista rummutusta, että sitä on turha esitellä.

        "Tekniikka tuotti niin huonolaatuista rummutusta, että sitä on turha esitellä."

        Ihan hienolta mun korvaan kuulostaa sun uudet improvisaatiot. Taidot on kehittyneet paljon ja äänimaailmakin parantunut. Ei ihme, että monet sun improvisaatiota netissä kehuvat. Ei se soitto siitä parane, että vaihdat tekniikkaa kun nyt jo oot paras omalla tekniikallasi. Ja tosi nopeakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään syytä kertoa. Tekniikka tuotti niin huonolaatuista rummutusta, että sitä on turha esitellä.

        "parhaista parhaimmat rumpalit"

        Löytyy ihan Googlella.

        "Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla juovuksissa.

        Hiukan. Älä vähättele taitojasi, kun sua pidetään parhaana maailmassa. Kannattaa olla ylpeä siitä mitä olet jo nyt saavuttanut. Sun soitto on kehittynyt koko ajan ja myös äänimaailma on parantunut. Motorisesti hiihtelet ihan omia latujasi, eikä kauheasti kannata tekniikkaa muuttaa koska se selvästi toimii ja on nopea. Nyansseja on joskus niin paljon, että täytyy olla aika pätevä kuuntelija että ne erottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikke tässä. Vaihdan vokalisointitekniikkani opettajan suosittelemaan tekniikkaan, jolla saa tuloksia aikaiseksi. Oma tekniikkani tuotti liikaa aikavirheitä ja rymmutuksesta muodostui nyanssiköyhää myllytystä. Ambisettini hylkään.

        "Vaihdan vokalisointitekniikkani"

        Mikä on vokalisointitekniikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikke tässä. Vaihdan vokalisointitekniikkani opettajan suosittelemaan tekniikkaan, jolla saa tuloksia aikaiseksi. Oma tekniikkani tuotti liikaa aikavirheitä ja rymmutuksesta muodostui nyanssiköyhää myllytystä. Ambisettini hylkään.

        " Oma tekniikkani tuotti liikaa aikavirheitä"

        Muutama aikavirhe improvisaatiossa ei merkitse mitään. Näin sanoi oma opettajani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan vituilet soitostani. Kysyin yksityisviestissä muusikoiden netin soittoani kehuneelta ammattilaiselta, että oliko hän toisissaan kehuissaan ja hän myönsi sen olleen vaan vituilua.

        "Kysyin yksityisviestissä "

        Jostain syystä hän ei muista viestiäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan vituilet soitostani. Kysyin yksityisviestissä muusikoiden netin soittoani kehuneelta ammattilaiselta, että oliko hän toisissaan kehuissaan ja hän myönsi sen olleen vaan vituilua.

        " Kysyin yksityisviestissä "

        Jostain syystä hän ei muista viestiäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita. Jätin ne kyllä youtubeen varoittavaksi esimerkiksi muille siitä, että kuinka metsään soitto voi mennä amatöörimäisella tekniikalla.

        "amatöörimäisella tekniikalla."

        Moi. Kerrotko lisää käyttämästäsi tekniikasta?


    • Anonyymi

      Hienoja kehuja Sera saanut improvisaatiostaan, eikä Muusikko.netissä, eikä Drummerworld-palstalla ole kyetty esittelemään vielä yhtäkään improvisaatiota, kun pete kävi kyselemässä ketä parhaana improvisaatiossa pidetään.

      Quite good video, awesome!

      Cool haha!

      I like it

      What a Great quality Video, Nailed It Sera

      Solid stuff!! Liked & Subscribed

      Really cool! Do you plan to shoot videos instead of just audio? Would be so nice! Greets from Germany!

      Great improvised nice work cover well done

      Mitä paskaa???

      sounds great dude!

      I like your drums!

      I subbed and liked!! So good!!

      very good man

      Hyvin rummutat :))))

      Awesome.

      Hieno esitys

      I dig it!

      Oikeestaan aika omaperänen tyyli ainaki sulla =). Ei voi ainakaan syyttää, ettetkö ilmaisis itseäs näillä videoilla. Ja sehä onki yks musiikin ideoista. Pistin tilauksen

      Great!

      hyvä komppi homo

      Nice!

      What a fuck is this?

      Cool drumming style! =)

      Great drumming! Keep up the good work and don’t forget to have fun! :)

      Nice drum work! =)

      Your talent is undeniable! Excellent cover : )

      Great drumming! Keep it up! :)

      Amazing cover, I’m really digging your vibes :D Keep being awesome my friend!

      The world needs more people like you that have such passion, I love it!

      sounded great dude

      so sick!

      YOU ROCk!

      Cool drum cover! :)

      Loistavaa settiä

      Mitä vittua?

      Siinäpä vasta veto!

      Oikeessa on Hilkka!! Mikä pellehermanni rummuttaa????

      jes hyvä!

      Great style!

      Oot kyllä Suomen paras rumpali. Ootko ikinä ajatellu viedä tätä suurta luovuutta ja tahdikkuutta isommille lavoille?

      Respects!

      Kivasti soitat rumpuja :)

      koskettavaa.<3

      Very good! :)

      Rytmi ennen kaikkea. Tästä ei ainakaan rytmitajua puutu :) Vähän hyvä :)

      Tykkään

      This is awesome! Great job! If you get a chance, check out some of my drum covers sometime and let me know what you think, thank you! Keep it up!

      Hyvä!

      Siistiä!

      WTFFF????????????????????!!!!!!!?!?!?!

      Mahtavaa rummutusta!

      Kermanisu diggaa aina näitä täysii!! ARmotonta pannutusta!!11

      ÄIJÄ ROKKAA JA LUJAA!

      Hyvin ja tarkasti jätkä tuossa videolla soittelee. Hyvä soundikin!

      Mutta komea setti, unohtui sanoa. Uuh, olisipa tuollainen!!

      Upeaa työtä. Hienoa!

      Jummaleisson. Tässähän on kaikki kohillaan. Piilossa oleva timing. Hienoja juttuja piilotettettuna filleihin. Hauskan pitoa jota ei huomaa. Hienoa, et joku jaksaa paneutua rajojen etsimiseen noin huolella.

      nice!just as good as the original music

      Great drummer and understanding of dynamics!

      I haven't heard this song in a long time but that was really good drumming with the song

      Hyvin tulee!! Jes!!

      hyvää ja aika hyvin osaat =D

      Well done ! :)

      ???? WTF??

      Nice.

      Well done ! :)

      hahaha mitä helvettiä :D ei tästä voi ku pitää

      XDD

      eka peukku

      Great!

      Kaverilla otetta...MAHTAVAA!!!

      Uskomattoman intensiivisesti vedetty...HIENOA HIENOA HIENOA!!!

      that was good mate

      Hyvä! ;)

      If Dr. Bombay ever needed a drum rhythm for this song, you have found it, sir. ^^

      hyvä

      It seems like you're too good for this song! Really awesome playing

      Iha hyvin soitat mun mielestä.

      Oh...dear, it's "Before the Dawn" Santana version!!

      What the fuck?

      Astonishing!

      dobre! very good!

      Vaude mikä virppa handu! Fillit on jotain jumalaista!

      mitäs vittua..

      Tää on niin moderni tulkinta ettei tavallisten kuolevaisten tule tätä ymmärtääkkään

      i like it very much !!!!

      Haha, you're just grooving the songs to hard XD (Donkey Kong style) In truth it's just fun to hear the drums playing something different, maybe you should put that on the video title: Breaking the Law (Alternative Drumming Version)

      Se vasta on taitoa soittaa väärin oikein :)

      Just, mahtava meno, tiukka etukeno

      Damn good!!

      Too tense bro..loosen up a little bit..other than that...sounded pretty decent :)

      WTF

      Nice cover m8, good job. :)

      Hi there , I like this one. Just stopping by to say hello. Keep up the great work!

      FABULOUS! :-)

      Flawless, awsome!

      Nice!

      This song is too easy for you.

      because of the fact that this is a techno(metal) song, so it is kinda hard to make a cover of it, but you made a good one! xD

      Imao! perfection!!!

      Perfect!

      Kovaa kamaa , hyvä biisi ja hyväää rummutusta, särmää biisiin lisää!!!

      If I was Chris Rea, You would get the job! And I would live next door to you! Seriously nice one, liked it. I play guitar wouldnt know where to start on drums.

      fantastic drumset....and fantastic song....GOOD MAN

      hmm to my view, actually your fit to be a jazz drummer. Cus your good at spamming, jazz usually spam. :D anyway you had fun.

      WTF are you doing??

      USKOMATONTA kuuden tähden suoritus. Lisää, jos saan vain pyytää!

      Kova!

      I like it:)

      Awesome!!!:)

      This pumps me up Awesome one!

      WOW Sera, this is absolute F I R E‼️

      WOW! This is amazing! Really enjoyed this, congrats!

      Really Great job, I think you deserve more view

      Great, on time cover I’ve seen so far. Great job Sera

      What a Great quality Video, Nailed It Sera

      Brilliant Job at cover, you were focus on being the phenomenal one at drumming to the epic flow of the song!!

    • Anonyymi

      "Ambisettini laitoin jo myyntiin kirpputorille."

      Missä on myynnissä? Olen pitkään sellaista etsinyt.

    • Anonyymi

      Hienoja kehuja Sera saanut improvisaatiostaan, eikä Muusikko.netissä, eikä Drummerworld-palstalla ole kyetty esittelemään vielä yhtäkään improvisaatiota, kun pete kävi kyselemässä ketä parhaana improvisaatiossa pidetään.

      Quite good video, awesome!

      Cool haha!

      I like it

      What a Great quality Video, Nailed It Sera

      Solid stuff!! Liked & Subscribed

      Really cool! Do you plan to shoot videos instead of just audio? Would be so nice! Greets from Germany!

      Great improvised nice work cover well done

      Mitä paskaa???

      sounds great dude!

      I like your drums!

      I subbed and liked!! So good!!

      very good man

      Hyvin rummutat :))))

      Awesome.

      Hieno esitys

      I dig it!

      Oikeestaan aika omaperänen tyyli ainaki sulla =). Ei voi ainakaan syyttää, ettetkö ilmaisis itseäs näillä videoilla. Ja sehä onki yks musiikin ideoista. Pistin tilauksen

      Great!

      hyvä komppi homo

      Nice!

      What a fuck is this?

      Cool drumming style! =)

      Great drumming! Keep up the good work and don’t forget to have fun! :)

      Nice drum work! =)

      Your talent is undeniable! Excellent cover : )

      Great drumming! Keep it up! :)

      Amazing cover, I’m really digging your vibes :D Keep being awesome my friend!

      The world needs more people like you that have such passion, I love it!

      sounded great dude

      so sick!

      YOU ROCk!

      Cool drum cover! :)

      Loistavaa settiä

      Mitä vittua?

      Siinäpä vasta veto!

      Oikeessa on Hilkka!! Mikä pellehermanni rummuttaa????

      jes hyvä!

      Great style!

      Oot kyllä Suomen paras rumpali. Ootko ikinä ajatellu viedä tätä suurta luovuutta ja tahdikkuutta isommille lavoille?

      Respects!

      Kivasti soitat rumpuja :)

      koskettavaa.<3

      Very good! :)

      Rytmi ennen kaikkea. Tästä ei ainakaan rytmitajua puutu :) Vähän hyvä :)

      Tykkään

      This is awesome! Great job! If you get a chance, check out some of my drum covers sometime and let me know what you think, thank you! Keep it up!

      Hyvä!

      Siistiä!

      WTFFF????????????????????!!!!!!!?!?!?!

      Mahtavaa rummutusta!

      Kermanisu diggaa aina näitä täysii!! ARmotonta pannutusta!!11

      ÄIJÄ ROKKAA JA LUJAA!

      Hyvin ja tarkasti jätkä tuossa videolla soittelee. Hyvä soundikin!

      Mutta komea setti, unohtui sanoa. Uuh, olisipa tuollainen!!

      Upeaa työtä. Hienoa!

      Jummaleisson. Tässähän on kaikki kohillaan. Piilossa oleva timing. Hienoja juttuja piilotettettuna filleihin. Hauskan pitoa jota ei huomaa. Hienoa, et joku jaksaa paneutua rajojen etsimiseen noin huolella.

      nice!just as good as the original music

      Great drummer and understanding of dynamics!

      I haven't heard this song in a long time but that was really good drumming with the song

      Hyvin tulee!! Jes!!

      hyvää ja aika hyvin osaat =D

      Well done ! :)

      ???? WTF??

      Nice.

      Well done ! :)

      hahaha mitä helvettiä :D ei tästä voi ku pitää

      XDD

      eka peukku

      Great!

      Kaverilla otetta...MAHTAVAA!!!

      Uskomattoman intensiivisesti vedetty...HIENOA HIENOA HIENOA!!!

      that was good mate

      Hyvä! ;)

      If Dr. Bombay ever needed a drum rhythm for this song, you have found it, sir. ^^

      hyvä

      It seems like you're too good for this song! Really awesome playing

      Iha hyvin soitat mun mielestä.

      Oh...dear, it's "Before the Dawn" Santana version!!

      What the fuck?

      Astonishing!

      dobre! very good!

      Vaude mikä virppa handu! Fillit on jotain jumalaista!

      mitäs vittua..

      Tää on niin moderni tulkinta ettei tavallisten kuolevaisten tule tätä ymmärtääkkään

      i like it very much !!!!

      Haha, you're just grooving the songs to hard XD (Donkey Kong style) In truth it's just fun to hear the drums playing something different, maybe you should put that on the video title: Breaking the Law (Alternative Drumming Version)

      Se vasta on taitoa soittaa väärin oikein :)

      Just, mahtava meno, tiukka etukeno

      Damn good!!

      Too tense bro..loosen up a little bit..other than that...sounded pretty decent :)

      WTF

      Nice cover m8, good job. :)

      Hi there , I like this one. Just stopping by to say hello. Keep up the great work!

      FABULOUS! :-)

      Flawless, awsome!

      Nice!

      This song is too easy for you.

      because of the fact that this is a techno(metal) song, so it is kinda hard to make a cover of it, but you made a good one! xD

      Imao! perfection!!!

      Perfect!

      Kovaa kamaa , hyvä biisi ja hyväää rummutusta, särmää biisiin lisää!!!

      If I was Chris Rea, You would get the job! And I would live next door to you! Seriously nice one, liked it. I play guitar wouldnt know where to start on drums.

      fantastic drumset....and fantastic song....GOOD MAN

      hmm to my view, actually your fit to be a jazz drummer. Cus your good at spamming, jazz usually spam. :D anyway you had fun.

      WTF are you doing??

      USKOMATONTA kuuden tähden suoritus. Lisää, jos saan vain pyytää!

      Kova!

      I like it:)

      Awesome!!!:)

      This pumps me up Awesome one!

      WOW Sera, this is absolute F I R E‼️

      WOW! This is amazing! Really enjoyed this, congrats!

      Really Great job, I think you deserve more view

      Great, on time cover I’ve seen so far. Great job Sera

      What a Great quality Video, Nailed It Sera

      Brilliant Job at cover, you were focus on being the phenomenal one at drumming to the epic flow of the song!!

    Ketjusta on poistettu 579 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe