En tule kelpaamaan miehille

Anonyymi

Monestakin syystä.

Kai se on pakko pirauttaa eräälle palstalaiselle ja suostua niihin treffeihin. Itsehän hän väittää osaavansa käyttäytyä.

45

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soitat siis jollekin naiselle.
      Rakkautta se on naisrakkauskin :)

• Anonyymi

On on ehdottomasti kannatan, jos kemiat kohtaa. 😛👍

Sannit ja Shirleyt.

Jan

• Anonyymi

Älä soita palstalaiselle, se on ätmi kuitenkin.

• Suostut siis viimein treffeille, vaikka olenkin karvainen läski?

• Anonyymi

Heh. 😂

Jan

• Anonyymi

Ei ne karvat ja läskit välttämättä haittaa, riippuu sijainneista ja runsaudesta :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ne karvat ja läskit välttämättä haittaa, riippuu sijainneista ja runsaudesta :)

Kiitos kauniista kommentista.

• Anonyymi

Oikeasti, kukaan ei tajunnut kenestä puhuin?

• Anonyymi

No kerro?

• Kas kun jäi tuo ajatustenlukukurssi kesken kansakoulussa.. eikä taito ole hyppysissä vaikka kuinka yritän...

• Anonyymi

En ainaka minä, en ole pyytänyt ketään treffeille. En ainakaan suoranaisesti, vaikka seura kelpaisi. 😄

Joten kuka?

Jan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ainaka minä, en ole pyytänyt ketään treffeille. En ainakaan suoranaisesti, vaikka seura kelpaisi. 😄

Joten kuka?

Jan

Pyydä lil-lis-tä!

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyydä lil-lis-tä!

AsianVierestä

AsianVierestä hahmolle Newsflash!!!!!

HETEROT ei deittaile LESBOJA//BISSEJÄ!!!!

🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä hahmolle Newsflash!!!!!

HETEROT ei deittaile LESBOJA//BISSEJÄ!!!!

🤦‍♀️

Newsflash you too. Jotkut heterot kyllä deittailee ihan mitä ja ketä vaan seksuaalisesta suuntautumisesta ja sukupuolesta riippumatta. Poikkeus vahvistaa säännön, eikä nyt liity sitten mitenkään AV:n heittoon eikä Lilliin tämä mun kommentti.

Ei tarvitse spekuloida sitä siis. Ihan vaan tiedoksi, että ahtaa purkkinne ei ole kaikille ahtaita.

Jan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Newsflash you too. Jotkut heterot kyllä deittailee ihan mitä ja ketä vaan seksuaalisesta suuntautumisesta ja sukupuolesta riippumatta. Poikkeus vahvistaa säännön, eikä nyt liity sitten mitenkään AV:n heittoon eikä Lilliin tämä mun kommentti.

Ei tarvitse spekuloida sitä siis. Ihan vaan tiedoksi, että ahtaa purkkinne ei ole kaikille ahtaita.

Jan

Ei umpiheterot. Vähintäänkin pitää olla bi curious.

• J-a-n
        Anonyymi kirjoitti:

Ei umpiheterot. Vähintäänkin pitää olla bi curious.

Jokainen määrittelee itse itsensä, vaikka sinä ja minä määriteltäisi noin. Transmiesten kanssa seurustelevat naiset useat määrittelee itsensä umpiheteroiksi, vaikka biologian mukaan ovat sukupuoliltaan sukupuolielimiltään samaa merkkiä eli naaraat. Eli vähintäänkin bi curious.

Minustakin se on hassua, koska vaikka olen trans itsekin, niin en ole biologian kieltäjä. Ymmärrän transsukupuolisuuden psykologiseksi ja aivoperäiseksi tapahtumaksi. Aivojenkehityksessä sikiökautena hormonit teki mitä teki ja ympäristö oman osansa.

Enkä muutu mieheksi, vaikka muuttuisin miehenkaltaiseksi, sillä kehoni syntyi siksi miksi syntyi. Aivoni ei muuta kroppaani muuksi, vaikka hoitotoimet voivat muuttaa ja muokata lähemmäksi sitä mitä aivoni tuntee ja haluaa nähdä, jotta ristiriita poistuu.

Ja joo, mulle on ihan sama mikä lokerikko. Haluan ihastua ja rakastua ihmisiin. Ja toivoisin, että minutkin haluttaisi ihmisenä josta välitetään ja rakastetaan, eikä tuijotettaisi yksityiskohtia. Mutta valitettavasti ihmiset edelleen rakastuu genitaaleihin ei vain ihmisiin.

• Anonyymi

Joo, oliskohan mulla moukan tuuri sitte, vaikka en kyllä moukka oo, houkka ehkä vähän. Mut se soitto vaatis kyllä ihmeen, mun numero ei oo enää se entine.

• Anonyymi

Allu sai vihdoin haluamansa!

• Anonyymi

En halua olla viimeinen vaihtoehto. Ei tullut kauppoja.

• Anonyymi

Jos se ei osaa käyttäytyä :D

• Anonyymi

Tuollainen sanonta oli kun asianajaja sanoi että: voinko luottaa sinuun kun tulee arvokkaita henkilöitä jotta et hauku ja teilaa niitä pillunkoteloiksi, että jos vaikka ärsyttääkin heidän valheensa... niin sitten: parempi kun en ole ollenkaan sitten paikalla sinä asianajana vain :D

• Anonyymi

Allullehan tämä on selvästikin soittamassa.

Miks lähes kaikki muut kommentoijat alkoi kehitellä heti jotain lesbofantasiota...🙄 Tää palsta on jotenkin mennyt pilalle tuon yhden naisen/miehen takia sen jälken kun hän ns. alkoi etsiä identiteettiään.

• Anonyymi

Niin, että syytät minun identiteettiä, kun muut sekoilee? Olet varmaan irl elämässä yhtä reilu. Seppo kolaroi autosi ja syyttelet siitä Juhania?

Jan

• Anonyymi

Doh,
        Jo otsikossa lukee: En tule kelpaamaan miehille.
        Totta kai se siis soittaa naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Doh,
        Jo otsikossa lukee: En tule kelpaamaan miehille.
        Totta kai se siis soittaa naiselle.

No enhän, älä ole noin tyhmä. Tottakai tarkoitin allua, hänhän ei kelpaa naisille. Ja olen nainen, joka ei tunnu kelpaavan miehille, ehkä hän epätoivoisena kelpuuttaakin. En ole lihava, enkä ruma. Yksinäisyyden ja kelpaamattomuuden ryvettämä vain.

• Anonyymi kirjoitti:

No enhän, älä ole noin tyhmä. Tottakai tarkoitin allua, hänhän ei kelpaa naisille. Ja olen nainen, joka ei tunnu kelpaavan miehille, ehkä hän epätoivoisena kelpuuttaakin. En ole lihava, enkä ruma. Yksinäisyyden ja kelpaamattomuuden ryvettämä vain.

No mikä se Allu sitten on, jos ei mies?

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

No mikä se Allu sitten on, jos ei mies?

Allu on loppuunkulutettu. Lopeta sen kirjottaminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtääkseni vähän käytetty, juuri ja juuri sisäänajettu. Nk. koeponnistettu.

Joku päivä.

• J-a-n kirjoitti:

Ymmärtääkseni vähän käytetty, juuri ja juuri sisäänajettu. Nk. koeponnistettu.

Joku päivä.

Ai sen kirjoittaminen, luin väärin. Luin lopeta se kirjoittaminen. Sori.

En kirjoita Allua, edes mun hermot ei riittäisi siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuu paria. Toinen ei kelpaa naisille ja toinen ei kelpaa miehille. Kyllä se parempi vaan alkaa tykkäämään omasta merkistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allu kyllä tykkää pulskemmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuu paria. Toinen ei kelpaa naisille ja toinen ei kelpaa miehille. Kyllä se parempi vaan alkaa tykkäämään omasta merkistä.

Niin no tullaan nyt vielä sanomaan, etten minä ollut allua huolimassa myöskään, vitsailin vaan eilen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, en oo koskaan ollu Allun kaa, vaik yhen joskus tunsinkin.. Tämän allun jutut ei ole kiinnostaneet.. Sori. Oon kiinnostunut vain yhdestä ihana..

• Anonyymi

Tämä palsta on mennyt pilalle sinun mielipiteistäsi palstasta. Kaikki sopivat tänne.

• Kuulostaa hyvältä. Soita ihmeessä. Itse lähtisin heti loistavasta ehdotuksesta nimittäin..

• Kuka on tämä sinun loistava? :)

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Kuka on tämä sinun loistava? :)

Hän on ihana nainen :)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin olen päätellyt. Niitäkin on olemassa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..jossa on särmää, energiaa ja uskollisuutta kehräävässä paketissa..

• Anonyymi kirjoitti:

..jossa on särmää, energiaa ja uskollisuutta kehräävässä paketissa..

Kuulostaa hyvälle paketille. :)

• Anonyymi

Minun pitää kyllä sheivsata vaahdolla ja höyllä partakarvoja, on sitä vaahtojuttua ja höylä... muutenkin voisi leikata hiuksia vähän on Philipsin uusi hieno kone jolla poistaa hiuksia... trimmeri ja tehokas _D

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Naisen ei pidä koskaan sano ettei kelpaa miehille koska varmana kelpaa. Kelpaisit varmana kaikille sinkut palstan miehille parisuhteeseen.

• Anonyymi

Oikeesti? Suostutko rakas?

• Anonyymi

Ei muuta kuin kehittämään itseään. Käy lenkillä ja salilla, laihduta vähän. Syö terveellisesti ja monipuolisesti. Hanki media seksikäs ammatti hyvillä tuloilla ja trendikäs harrastus. Lue paljon ja matkaile(kun pandemia helpottaa) sivistääksesi itseäsi. Opettele hypersosiaaliseksi ja pukeutumaan tyylikkäästi. Ole aktiivinen ja ota rennosti kontaktia muihin ihmisiin. Jos olet alle 185cm niin kasva pituutta... hetkinen nämähän oli pieniä neuvoja eräältä naiselta minulle. No voihan niitä nainenkin soveltaa.
      Nämä neuvot sain kerran ravintolassa naiselta jota yritin iskeä. Olen 177 pitkä entinen sm tason urheilija vielä hyvässä kuosissa. Olen kaikkia mitä hän luetteli mutta vain pituus jää vajaaksi. Ihmettelen tätä naisten pituusfasismia jolla he kylmästi sivuuttavat ison osan sopivista kumppaneistaan ja sitten itkevät ettei sopivaa kumpania löydy.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1802
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1277
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      149
      1255
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      982
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      932
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      886
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      824
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      807
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      782
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe