Tekniikka ottaa valtavia harppauksia, niippä (niinpä) meillä on nyt Suomessa historian ensimmäinen mikroprosessori ohjattu pääministeri tai ainakin se siltä vaikuttaa.
Suomessa on myös nyt tiettävästi ensimmäiset nanoteknologiaa sisältävät kasvomaskit, mikä niiden tarkoitus on, sitä voi arvailla itsekukin. Vaikuttaa siltä, että on yhdistetty uudella tavalla orgaanista kemiaa synteettiseen ja saatu uudenlainen kuitu, joka viellä jotenkin toimii. Tässä taasen uusi salaliittoteoria aihe, mutta outoja kuituja ainakin jotkut maskit sisältävät, mitä sitten lieneekään?
Se mato juttu, josta humpuuki valtamedian iltalehti uutisoi noudatti samaa linjaa, mitä lehti muutenkin on kertonut eri aiheista.
Useat ihmiset ovat kuvanneet näitä maskissa olevia irrallisia tummia kuituja, videoita löytyy mm. "Tokenista" ehkä "Juutuupista". Se oikeita toukkia sisältävä video ei varmaankaan totta, mutta hyvin inhottavaa, jos sellaista olisi.
Kannattaa kuitenkin, jos siltä tuntuu, käyttää maskia ja ehkä ne uudet nanokuidut ovat ihan hyväksikin elimistölle ja suojaa ties vaikka koronalta, maskihan itse päästää virukset ilmaan, koska ei voi olla ilmatiivis.
Arviolta vuoden parin päästä alkaa uudet rokotteet ja nanokuidut ehkä 5G vaikuttamaan kansassa, saadaan paljon uusia korona kuolemia tilastoon tai ehkä silloin on jo laskettu uusi virus maailmalle.
Nyt kaikki joukolla koronaan altistuneita laskemaan!
Suomen ensimmäinen
Anonyymi
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988