Miksei naisilla ole rohkeutta

Anonyymi

Selvinpäin tavata. Kännijuttuja saisi helposti ja seksiä mutta selvinpäin naisia ei kiinnosta tavata? Sanoin yhdel naiselle joka ehdotteli kännipanoa etten harrasta yhen yön juttui kännissä mut selvinpäin voisin tavata niin ei naista kiinnostanut.

75

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu naisesta. Minä tapaan vain Selvinpäin toista selvinpäin olevaa.

    • Anonyymi

      Sä et ole hyvää seuraa, jos pitää olla kännis sua tavates.

    • Anonyymi

      Lyyliä vaan panetti hönöpäitten. Ei siitä kannata vetää johtopäätöstä koko populaation käytöstavoista.

    • Anonyymi

      Huono itsetunto. Ei naiset uskalla selvinpäin muutenkaan jutella miehille paitsi jos olet komea top 10 mies. Taviksille naiset ei muuten vaan juttele ja kännissä naiset tuntee että pitäisi olla saada läheisyyttä.

      • Anonyymi

        Miten niin eivät ”uskalla”?

        Jos ne komeille miehille uskaltaa jutella, niin rohkeitahan ne silloin ovat. Komealta kun saa todennäköisesti kylmää kyytiä.

        Se, että sinulle ei jutella, tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että olet täysin yhdentekevä henkilö heille. Uskaltamisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.


    • Anonyymi

      Höpö höpö. Useimmat naiset ovat selvinpäin ja haluavat tavata toisia ihmisiä selvinpäin.

    • Anonyymi

      Suomalaiset on ujoja ja tutustumiset tapahtuu vain viinaa juomalla ja kännissä olemalla. Huomasin sen jo yli 25 vuotta sitten. Viinaa juomalla naiset halusi aina tutustua oltiin sitten baarissa tai pussikaljalla maauimalassa. Viinaa pitää juoda nykyisin jos haluaa kumppanin löytää.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Viinaa kun juo niin naiset haluaa tutustua. Eilenkin tapasin naisen ja se toi omat viiat mukana.

    • Anonyymi

      Ei naiset halua jutella ja tavata outoo.. vaikka esim badoossa naiset etsii miestä ja silleen.. mutta ei ketään vastaa viesteihin..

      • Anonyymi

        He etsivät itselleen sopivaa miestä, eivät ketä tahansa miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He etsivät itselleen sopivaa miestä, eivät ketä tahansa miestä.

        eivät etsi mitään.. siltä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eivät etsi mitään.. siltä tuntuu.

        Varmasti "tuntuu siltä" kun naiset eivät etsi Juuri Sinua.

        Se ei kuitenkaan tarkoita etteivätkö he etsisi sitä itselleen sopivaa miestä.


    • Anonyymi

      Suominaiset on helvetin vaikeita ja outoja.. itse kyl kirjottelen mut ei naiset koskaan.

    • Anonyymi

      Ei naisia ymmärrä enää ollenkaa.. ulkomaalaiset ilmeisesti tykkää kun vain tulee gold tykkäyksiä tinderissä

    • Anonyymi

      Suomalaiset on ujoja ja siksi viinaa pitää juoda jotta naiset voi tavata naisia ja miehet voi tavata naisia baareissa. Viinaa juomalla kumppanin löytyy. Nuorena muistan kun kaljoteltiin jossain rannalla ja siten ne suhteet syntyi ja uskallettiin tutustua porukassa. Sitten kun on tutustuttu niin viinaa ei tarvii enää juoda koska kumppani on löytynyt.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Viinamies se vittu jaksaa jauhaa samaa paskaa aina, ruikuttaa samaa paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamies se vittu jaksaa jauhaa samaa paskaa aina, ruikuttaa samaa paskaa.

        Ei tuommosta kännikalaa kukaan halua joka lähinnä juo varmaa koko palkkansa, asuu varmaa jossain läävässä missä on kaljapulloja jääkaappi täynnä ja on kännis joka päivä. hyi helvetti jos joku tollasen ääliön haluaa, omg naiset varokaa.


      • Anonyymi

        Ei kiinnosta juoda ja laittaa rahoja paskaan.. ja terveys vielä menee.. mieluite nainen selvinpäin jostain, ollaan sit yksin jos ei onnistu mikää.


    • Anonyymi

      Ei naiset juttele.. sanoo kaupan kassalla moi
      . Muuten ei heitä kiinnosta.. pakko alkaa olee ihan yksin.

      • Anonyymi

        Masentuu helvetisti kun naisia ei koskaa kiinnosta.


      • Anonyymi

        Allu sun jutut on yhtä tyhjän kanssa, usko jo ettet saa koskaan naista tuolla tyylillä. Miten terapia edistyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu sun jutut on yhtä tyhjän kanssa, usko jo ettet saa koskaan naista tuolla tyylillä. Miten terapia edistyy?

        Sitten en saa. Tuun jauhaan ikuisesti

        T. allu


    • Tässä ny pitänee muistaa että nainen ei saa olla avoimesti seksuaalinen olento. Lortoksi leimataan heti jos panettaa. Ja miksipä ei panettaisi...

      Humalassa helpommin unohtuu pelko leimautumisesta ja muutkin estot. Satunnainen seksi tuntemattoman kanssa on helppo pistää kännin piikkiin. Selvinpäin tuota tekosyytä ei ole ja nainen joutuukin kohtaamaan tosiasian että hänkin on seksuaalinen olento. Myöntämään että hänkin voi olla lortto.

      Vaikeintahan tilanteesta tekee se, ettei voi enää selvinpäin sekstailtuaan puolituntemattoman kanssa itse tuomita kanssasisariaan asiasta. Kun on itse syyllistynyt nk. lorttoiluun. Kaikki seksi kun ei johda parisuhteeseen...

      Kännin piikkiin on helppo laittaa seksuaaliset halutkin.. sitä on sitten helpompi kestää. Mutta himot ne on hiirelläkin...

      • Anonyymi

        Eli yhteiskunnan moraalikoodisto on siis naisten keskenään ylläpitämää?

        Minä olen tiedostanut tämän kauan ja sopivissa tilaisuuksissa aina rohkaissut naisia lorttoilemaan. Silloin me vaihtelun haluiset miehet ollaan yhtä paljon voiton puolella kuin vapautuneet naisetkin :)

        Hyvä Pirppis! Pane menemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli yhteiskunnan moraalikoodisto on siis naisten keskenään ylläpitämää?

        Minä olen tiedostanut tämän kauan ja sopivissa tilaisuuksissa aina rohkaissut naisia lorttoilemaan. Silloin me vaihtelun haluiset miehet ollaan yhtä paljon voiton puolella kuin vapautuneet naisetkin :)

        Hyvä Pirppis! Pane menemään.

        Kyllä moraalikoodisto on miesten luoma ja naisten ylläpitämä. Naiselle annettu karrikoiden kolme roolia äiti, neitsyt ja huora.

        Jeesuksen äiti ei voinut olla huora niin kehittivät neitseellisen sikiämisen..

        Miehet ihannoivat juuri noita piirteitä naisissa.. yhdessä ja samassa paketissa. Vaimo joka höösää, on samalla kuin äiti joka huolehtii. Neitsyt kun on seksuaalisesti vain omassa käytössä. Huora kun antaa revaa aina tarvittaessa.

        Tässä on kuitenkin dilemma. Nainen on kuitenkin tunteva ja tahtova olento siinä missä mieskin. Naisella voi olla yhtäläinen tarve seksuaaliseen kanssakäymiseen kuin miehelläkin. Kovin se on yksilöllistä kuitenkin.

        Äidit ja sisaret opettaa tyttölapsille ettei pidä lähteä miesten matkaan. Miehet pahasta, paitsi sitten joskus, se aviomies on poikkeus säännöstä.

        Kanssasisaret sulkevat lortoksi katsotun ulos sosiaalisista piireistä ja ehkä osittain kateellisuuttaan. Lorttoutta piilotellaan ja kumminkin on vain kyse normaalista tuiki tavallisesta seksuaalisuudesta.

        Mies saa panna ristiin rastiin ja toteuttaa seksuaalisuuttaan. Nainen ei. Miksi näin?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä moraalikoodisto on miesten luoma ja naisten ylläpitämä. Naiselle annettu karrikoiden kolme roolia äiti, neitsyt ja huora.

        Jeesuksen äiti ei voinut olla huora niin kehittivät neitseellisen sikiämisen..

        Miehet ihannoivat juuri noita piirteitä naisissa.. yhdessä ja samassa paketissa. Vaimo joka höösää, on samalla kuin äiti joka huolehtii. Neitsyt kun on seksuaalisesti vain omassa käytössä. Huora kun antaa revaa aina tarvittaessa.

        Tässä on kuitenkin dilemma. Nainen on kuitenkin tunteva ja tahtova olento siinä missä mieskin. Naisella voi olla yhtäläinen tarve seksuaaliseen kanssakäymiseen kuin miehelläkin. Kovin se on yksilöllistä kuitenkin.

        Äidit ja sisaret opettaa tyttölapsille ettei pidä lähteä miesten matkaan. Miehet pahasta, paitsi sitten joskus, se aviomies on poikkeus säännöstä.

        Kanssasisaret sulkevat lortoksi katsotun ulos sosiaalisista piireistä ja ehkä osittain kateellisuuttaan. Lorttoutta piilotellaan ja kumminkin on vain kyse normaalista tuiki tavallisesta seksuaalisuudesta.

        Mies saa panna ristiin rastiin ja toteuttaa seksuaalisuuttaan. Nainen ei. Miksi näin?

        Olen tullut siihen tulokseen että tämä liittyy jotenkin verotukseen, valtaan ja järjestäytyneeseen yhteiskuntaan. Ydinperhe on nykyisen länsimaisen yhteiskunnan perusyksikkö. Tällä järjestäytyneellä rakenteella on tärkeä merkitys vallan pitämisessä ja hallinnossa, kuten myös lainsäädännössä ja omaisuuden periytymisestä.

        Kaikessa on oikeastaan kysymys vain omaisuudesta ja verotuksesta. Miten ihmiset saadaan juoksemaan lantin perässä, niin että touhu jatkaa pyörimistään.

        Luulen että ihmiskunnan degeneraatio on jo alkanut tästä syystä.

        Koska palaamme takaisin luontoon naimaan ristiinrastiin, unohtaen ydinperheet ja omaisuudet? Takaisin laumaeläimeksi. Geenipoolimme monipuolistuisi sillä tavoin huomattavasti tehokkaammin.

        Mutta kuka täällä on eniten huolestunut turvallisesta, järjestäytyneestä yhteiskunnasta ja maallisista omaisuuksista? Poliitikot ja hallinto tietysti, oman työnsä ja palkkapussinsa takia, mutta minun mielestä myös naiset enemmän kuin miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli yhteiskunnan moraalikoodisto on siis naisten keskenään ylläpitämää?

        Minä olen tiedostanut tämän kauan ja sopivissa tilaisuuksissa aina rohkaissut naisia lorttoilemaan. Silloin me vaihtelun haluiset miehet ollaan yhtä paljon voiton puolella kuin vapautuneet naisetkin :)

        Hyvä Pirppis! Pane menemään.

        Mistä ne naiset vapautuu teidän mukaan?

        Kunnioittamasta omia tunteitaanko ja toiveitaan tutustua kunnolla ennen seksiä, jotteu seksi ole pinnallista vaan oikeasti merkityksellistä oikean ihmisen kanssa?

        Tietysti, jos tarpeiden tyydytys on itsellä ensisijaista elämänvalintojen suhteen. Sitten kannattaa etsiä muita vastaavia, heitähän kyllä riittää. Eikä auta ruikuttaa, jos sitten pettyy näihin ihmisiin muissa asioissa.

        Mutta turha tulla itse moralisoimaan ja mustamaalaamaan niitä, jotka etsii muita yhteyksiä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen tullut siihen tulokseen että tämä liittyy jotenkin verotukseen, valtaan ja järjestäytyneeseen yhteiskuntaan. Ydinperhe on nykyisen länsimaisen yhteiskunnan perusyksikkö. Tällä järjestäytyneellä rakenteella on tärkeä merkitys vallan pitämisessä ja hallinnossa, kuten myös lainsäädännössä ja omaisuuden periytymisestä.

        Kaikessa on oikeastaan kysymys vain omaisuudesta ja verotuksesta. Miten ihmiset saadaan juoksemaan lantin perässä, niin että touhu jatkaa pyörimistään.

        Luulen että ihmiskunnan degeneraatio on jo alkanut tästä syystä.

        Koska palaamme takaisin luontoon naimaan ristiinrastiin, unohtaen ydinperheet ja omaisuudet? Takaisin laumaeläimeksi. Geenipoolimme monipuolistuisi sillä tavoin huomattavasti tehokkaammin.

        Mutta kuka täällä on eniten huolestunut turvallisesta, järjestäytyneestä yhteiskunnasta ja maallisista omaisuuksista? Poliitikot ja hallinto tietysti, oman työnsä ja palkkapussinsa takia, mutta minun mielestä myös naiset enemmän kuin miehet.

        Hyvä katsantokanta.. tyyliin uskonto ja isänmaa...

        Nainen kaipaa turvallisuutta enemmän kuin mies. Toki miehetkin sitä kaipaa. Taitaa kyllä luullakseni ydinperhe olla kristillistä perua. En toki mene vannomaan..

        Kun saa elää turvallista elämää, se turruttaa. Turvallisuuden tunnettä jämeröitetään ulkoisilla tekijöillä. Kuten maallisella mammonalla. Turrutetaan itsensä normipakettiin ja ollaan sitä myöten niin omahyväisen hyviä.

        Ja kuoleman portilla sitten ihmetellään kun taivaan portit ei aukeakaan.. taivas on maan päällä eläissään ja jos odottaa saavansa palkkansa kuolemassa että elää normiston mukaisesti.. pettyy karvaasti.

        On vain tämä elämä ja se täytyy elää.. jokaisella tietysti oikeus elää kuten elää.. vaikka sitten yhteiskunnan nomiston mukaan. Se on se helpoin tie..

        Miksi sitten niitä onnettomia on niin paljon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ne naiset vapautuu teidän mukaan?

        Kunnioittamasta omia tunteitaanko ja toiveitaan tutustua kunnolla ennen seksiä, jotteu seksi ole pinnallista vaan oikeasti merkityksellistä oikean ihmisen kanssa?

        Tietysti, jos tarpeiden tyydytys on itsellä ensisijaista elämänvalintojen suhteen. Sitten kannattaa etsiä muita vastaavia, heitähän kyllä riittää. Eikä auta ruikuttaa, jos sitten pettyy näihin ihmisiin muissa asioissa.

        Mutta turha tulla itse moralisoimaan ja mustamaalaamaan niitä, jotka etsii muita yhteyksiä...

        Jokainen ihan tyylillään. Mustamaalaaminen.. pois se minusta. Ei kaikilla naisilla ole voimakas seksivietti. Toisilla on ja toisilla ei.

        Toisille sopii se ainoan ja oikean venttaaminen, se on sitten hänen kohdallaan niin.

        Kaikki eivät kuitenkaan ole niitä siveyden sipuleitakaan, vaikka siihen muottiin naiset haluttaisiin laittaa.

        Ei ole väärin arvottaa itseään parisuhdemielessä, niin minäkin teen.. olen vain irroittanut seksuaalisuuteni kytkökset parisuhteesta. En tarvitse parisuhdetta toteuttaakseni seksuaalisuuttani. Ne ovat minulle kaksi erillistä asiaa.

        Olen siis lortto mieleltäni. Se ei tarkoita että sinun tapasi olisi sen parempi tai huonompi. Vain erilainen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jokainen ihan tyylillään. Mustamaalaaminen.. pois se minusta. Ei kaikilla naisilla ole voimakas seksivietti. Toisilla on ja toisilla ei.

        Toisille sopii se ainoan ja oikean venttaaminen, se on sitten hänen kohdallaan niin.

        Kaikki eivät kuitenkaan ole niitä siveyden sipuleitakaan, vaikka siihen muottiin naiset haluttaisiin laittaa.

        Ei ole väärin arvottaa itseään parisuhdemielessä, niin minäkin teen.. olen vain irroittanut seksuaalisuuteni kytkökset parisuhteesta. En tarvitse parisuhdetta toteuttaakseni seksuaalisuuttani. Ne ovat minulle kaksi erillistä asiaa.

        Olen siis lortto mieleltäni. Se ei tarkoita että sinun tapasi olisi sen parempi tai huonompi. Vain erilainen.

        Hmm, seksivietistä pätkähti päähäni, että seksiviettikin voi vaihdella läpi elämänkaaren. Myös eri ihmisten kanssa.

        Ja sekin, että minulla (itsestä on helppo tehdä esimerkki) seksivietti on kohtalainen, jopa melkoinen mutta minussa on jokin lukko joka pitää avata tunteilla. En toimi ilman tunteita, olen kuin auto tyhjällä tankilla, en kulje. Ei ole polttoainetta poltettavaksi. Voin korkeintaan valua vapaalla alamäet.

        Vaikka eteen heittäytyisi miten seksikäs ja upea olento hajareisin, tässä, ota pois. Niin en halua, en edes innostu. Mutta jos mulla on tuohon olentoon tunteita, pidän hänestä muutenkin kuin seksikkäänä olentona, niin käyn kimppuun kuin sika limppuun, jos oikein erikseen vielä pyydetään.

        Olen intohimoinen ja rakastan seksiä ja erotiikkaa, mutta harrastan sitä vain ihmisen kanssa joka sytyttää minut emotionaalisesti, älyllisesti ja seksuaalisesti sen myötä.

        Eli en yksinkertaisesti vain toimi pelkällä seksillä. :)

        Se on liimautuneena tunteisiin, enkä saa niitä irti toisistaan. Kun tunteet hiipuu, seksihalut ko. ihmiseen hiipuu. En pysty haluamaan ja ketään ilman tunteita. Ja vaikka voin syttyä visuaalisesta ärsykkeestä, niin se sammuu heti, jos tunne uupuu.


      • J-a-n kirjoitti:

        Hmm, seksivietistä pätkähti päähäni, että seksiviettikin voi vaihdella läpi elämänkaaren. Myös eri ihmisten kanssa.

        Ja sekin, että minulla (itsestä on helppo tehdä esimerkki) seksivietti on kohtalainen, jopa melkoinen mutta minussa on jokin lukko joka pitää avata tunteilla. En toimi ilman tunteita, olen kuin auto tyhjällä tankilla, en kulje. Ei ole polttoainetta poltettavaksi. Voin korkeintaan valua vapaalla alamäet.

        Vaikka eteen heittäytyisi miten seksikäs ja upea olento hajareisin, tässä, ota pois. Niin en halua, en edes innostu. Mutta jos mulla on tuohon olentoon tunteita, pidän hänestä muutenkin kuin seksikkäänä olentona, niin käyn kimppuun kuin sika limppuun, jos oikein erikseen vielä pyydetään.

        Olen intohimoinen ja rakastan seksiä ja erotiikkaa, mutta harrastan sitä vain ihmisen kanssa joka sytyttää minut emotionaalisesti, älyllisesti ja seksuaalisesti sen myötä.

        Eli en yksinkertaisesti vain toimi pelkällä seksillä. :)

        Se on liimautuneena tunteisiin, enkä saa niitä irti toisistaan. Kun tunteet hiipuu, seksihalut ko. ihmiseen hiipuu. En pysty haluamaan ja ketään ilman tunteita. Ja vaikka voin syttyä visuaalisesta ärsykkeestä, niin se sammuu heti, jos tunne uupuu.

        Tai voisin tietysti toimia vaan, kuin robotti. Liikutella kroppaa ja kiertää rastit, mutta mitään nautintoa en siitä itse saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ne naiset vapautuu teidän mukaan?

        Kunnioittamasta omia tunteitaanko ja toiveitaan tutustua kunnolla ennen seksiä, jotteu seksi ole pinnallista vaan oikeasti merkityksellistä oikean ihmisen kanssa?

        Tietysti, jos tarpeiden tyydytys on itsellä ensisijaista elämänvalintojen suhteen. Sitten kannattaa etsiä muita vastaavia, heitähän kyllä riittää. Eikä auta ruikuttaa, jos sitten pettyy näihin ihmisiin muissa asioissa.

        Mutta turha tulla itse moralisoimaan ja mustamaalaamaan niitä, jotka etsii muita yhteyksiä...

        Ne vapautuu ketkä haluaa vapautua. Muut jäävät rakentamaan sellaista häkkiä ympärilleen millaista haluavat. Häkissähän on tunnetusti turvallista.

        Ei lapseton sinkku, joka on päättänyt kuolla sinkkuna, pety muihin ihmisiin missään asioissa. Ihmiseläimen perusluonne on hyvin tiedossa.

        Ei me pirppiksen kanssa moralisoida. Kyllä se moralisointi tapahtuu ihan toiseen suuntaan.


      • J-a-n kirjoitti:

        Tai voisin tietysti toimia vaan, kuin robotti. Liikutella kroppaa ja kiertää rastit, mutta mitään nautintoa en siitä itse saisi.

        Kyllä tunnepitoinen seksi on luonnollinen tila kaikille, niin minullekin - miksi ei olisi...

        Sen lisäksi minä tykkään seksistä ihan seksin vuoksi. Ollaan vain erilaisia. Tässäkin asiassa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä tunnepitoinen seksi on luonnollinen tila kaikille, niin minullekin - miksi ei olisi...

        Sen lisäksi minä tykkään seksistä ihan seksin vuoksi. Ollaan vain erilaisia. Tässäkin asiassa.

        Kyllä, erilaisia ihmisiä.

        Minussa on myös sellainen vika, että kun liekkini syttyy, se ei helposti sammu. Se voi hiukan himmetä, liekki lyhentyä, mutta se kytee jatkuvasti ja roihahtaa uudestaan ilmiliekkiin, jos osaa siihen oikein puhaltaa.

        Oikeissa käsissä se ikituli ei sammu ennen, kun elämäni sammuu. Silleen vaarallista leikkiä minun liekilläni. :)


      • J-a-n kirjoitti:

        Kyllä, erilaisia ihmisiä.

        Minussa on myös sellainen vika, että kun liekkini syttyy, se ei helposti sammu. Se voi hiukan himmetä, liekki lyhentyä, mutta se kytee jatkuvasti ja roihahtaa uudestaan ilmiliekkiin, jos osaa siihen oikein puhaltaa.

        Oikeissa käsissä se ikituli ei sammu ennen, kun elämäni sammuu. Silleen vaarallista leikkiä minun liekilläni. :)

        Kaunis kuvaus intohimostasi. Olet selvästi tietoinen omista haluistasi ja tiedät mitä tahdot itseltäsi ja kumppaniltasi.
        Kunhan vaan et itseäsi satuttaisi.. se on aina vaarana noin kiivaassa intohimossa..

        Minä kai jätän ne odotukset pois ja mielummin katson kuin kadun. Olen uhkapelaaja elämässäni. Joskus voittaa ja joskus häviää. Toisinaan pääsee omilleen.

        Sitä rakkauden jackpottia kun ei vielä ole osunut kohdalleni. Ja mihinkään toissijaiseen en enää tyydy. Parisuhdemielessä. Ilman seksiä en aio loppuaikaani viettää joten ...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne vapautuu ketkä haluaa vapautua. Muut jäävät rakentamaan sellaista häkkiä ympärilleen millaista haluavat. Häkissähän on tunnetusti turvallista.

        Ei lapseton sinkku, joka on päättänyt kuolla sinkkuna, pety muihin ihmisiin missään asioissa. Ihmiseläimen perusluonne on hyvin tiedossa.

        Ei me pirppiksen kanssa moralisoida. Kyllä se moralisointi tapahtuu ihan toiseen suuntaan.

        Mä en näkisi tuota häkkiteoriaa osuvaksi. En se ainakaan minuun sovi. Ei se ole periaatepäätös, jos ei yksinkertaisesti oysty saamaan nautintoa seksistä seksin takia.

        Ei se ole ihmeempää, kuin että et syö ruokaa mistä et pidä etkä mausta nauti.

        Voihan olla, että joku periaatteen vuoksikin jurottaa, mutta itse en tunne sellaisia.


      • J-a-n kirjoitti:

        Mä en näkisi tuota häkkiteoriaa osuvaksi. En se ainakaan minuun sovi. Ei se ole periaatepäätös, jos ei yksinkertaisesti oysty saamaan nautintoa seksistä seksin takia.

        Ei se ole ihmeempää, kuin että et syö ruokaa mistä et pidä etkä mausta nauti.

        Voihan olla, että joku periaatteen vuoksikin jurottaa, mutta itse en tunne sellaisia.

        Ja en ole tuo anonyymi, jolle kommentoit, liityin vaan sivusta mukaan keskusteluun.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kaunis kuvaus intohimostasi. Olet selvästi tietoinen omista haluistasi ja tiedät mitä tahdot itseltäsi ja kumppaniltasi.
        Kunhan vaan et itseäsi satuttaisi.. se on aina vaarana noin kiivaassa intohimossa..

        Minä kai jätän ne odotukset pois ja mielummin katson kuin kadun. Olen uhkapelaaja elämässäni. Joskus voittaa ja joskus häviää. Toisinaan pääsee omilleen.

        Sitä rakkauden jackpottia kun ei vielä ole osunut kohdalleni. Ja mihinkään toissijaiseen en enää tyydy. Parisuhdemielessä. Ilman seksiä en aio loppuaikaani viettää joten ...

        Joo, olen jo satuttanut parikin kertaa itseni, mutta jostain syystä nousen tuhkasta uudestaan siivilleni hetken haavoja nuoltuani.

        Usko rakkauteen on niin vahva, että se nostaa takas jaloilleen. Että jos ei tämä rakkaus, ehkä seuraava.

        Romantikot on vähän hölmöjä, mutta ilman meitä hölmöjä muilla ei olis niin hauskaa. :)

        Vitsi..

        Se rakkauden jackpotti on meissä itsessä, ei muissa. Mutta se joka pyöräyttää jackpotin liikkeelle on joku muu, joku jossa näet rakastettavaa. Minusta se on ihan vain itsestä kiinni kenessä näkee ne elementit pääpottiin.

        Se rakkaus on sisäänrakennettu, itse vain katsot sille sopivan kohteen. Kun homma toimii potti on pääpotti. :)


      • J-a-n kirjoitti:

        Joo, olen jo satuttanut parikin kertaa itseni, mutta jostain syystä nousen tuhkasta uudestaan siivilleni hetken haavoja nuoltuani.

        Usko rakkauteen on niin vahva, että se nostaa takas jaloilleen. Että jos ei tämä rakkaus, ehkä seuraava.

        Romantikot on vähän hölmöjä, mutta ilman meitä hölmöjä muilla ei olis niin hauskaa. :)

        Vitsi..

        Se rakkauden jackpotti on meissä itsessä, ei muissa. Mutta se joka pyöräyttää jackpotin liikkeelle on joku muu, joku jossa näet rakastettavaa. Minusta se on ihan vain itsestä kiinni kenessä näkee ne elementit pääpottiin.

        Se rakkaus on sisäänrakennettu, itse vain katsot sille sopivan kohteen. Kun homma toimii potti on pääpotti. :)

        Noin minäkin luulin pitkään.. nyt olen viisaampi. Se toinen ei välttämättä olekaan sen sun rakkautesi arvoinen pääpotti.

        Rakkaudellisten lasien läpi katsoessa syyllistyy itsepetokseen kovin herkästi. Helppo langeta vipuun kun itse niin muka rakastaa.. pitää pääpottina juur siksi kun toinen on niin rakas. Ei siksi että olisi oikeasti se pääpotti. Todellisuudentaju hämärtyy kun rakastuu.

        Jotenkin sitä vaan yleensä kääntää ne asiat itselleen mieluisaan kanttiin, mutta sisällään tietää ettei ole itselleen rehellinen. Ja minä en osaa elää itsepetoksessa, en ole koskaan osannut. Enkä halua aloittaa...

        En tule tyytymään puolinaisiin ratkaisuihin parisuhdeasioissa.. voin elää hamaan tappiin ilman parisuhdetta ja odotella päävoittoani. Tosin se ei estä minua suhteilemasta sillä välin minipottien kanssa. Kunhan kummallekin on selvää että kyse ei ole perinteisestä parisuhteesta.. eli lorttoilen.

        Minä olen siitä poikkeava että näen kaikissa rakastettavaa.. jopa niissä pikkusieluisissa moraalisiskoissa on rakastettavaa se että ovat niin vankkumattomasti oikeassa.. vaikka olen eriävän mielipiteen omaava. Osaan rakastaa vihamiestäni.. tai ehkäpä omahyväisesti vain ajattelen niin. Rakkaus on lahja jota haluan ammentaa.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Joo, olen jo satuttanut parikin kertaa itseni, mutta jostain syystä nousen tuhkasta uudestaan siivilleni hetken haavoja nuoltuani.

        Usko rakkauteen on niin vahva, että se nostaa takas jaloilleen. Että jos ei tämä rakkaus, ehkä seuraava.

        Romantikot on vähän hölmöjä, mutta ilman meitä hölmöjä muilla ei olis niin hauskaa. :)

        Vitsi..

        Se rakkauden jackpotti on meissä itsessä, ei muissa. Mutta se joka pyöräyttää jackpotin liikkeelle on joku muu, joku jossa näet rakastettavaa. Minusta se on ihan vain itsestä kiinni kenessä näkee ne elementit pääpottiin.

        Se rakkaus on sisäänrakennettu, itse vain katsot sille sopivan kohteen. Kun homma toimii potti on pääpotti. :)

        Fenix lintu:)
        https://youtu.be/RhEfuwk3dw4



      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noin minäkin luulin pitkään.. nyt olen viisaampi. Se toinen ei välttämättä olekaan sen sun rakkautesi arvoinen pääpotti.

        Rakkaudellisten lasien läpi katsoessa syyllistyy itsepetokseen kovin herkästi. Helppo langeta vipuun kun itse niin muka rakastaa.. pitää pääpottina juur siksi kun toinen on niin rakas. Ei siksi että olisi oikeasti se pääpotti. Todellisuudentaju hämärtyy kun rakastuu.

        Jotenkin sitä vaan yleensä kääntää ne asiat itselleen mieluisaan kanttiin, mutta sisällään tietää ettei ole itselleen rehellinen. Ja minä en osaa elää itsepetoksessa, en ole koskaan osannut. Enkä halua aloittaa...

        En tule tyytymään puolinaisiin ratkaisuihin parisuhdeasioissa.. voin elää hamaan tappiin ilman parisuhdetta ja odotella päävoittoani. Tosin se ei estä minua suhteilemasta sillä välin minipottien kanssa. Kunhan kummallekin on selvää että kyse ei ole perinteisestä parisuhteesta.. eli lorttoilen.

        Minä olen siitä poikkeava että näen kaikissa rakastettavaa.. jopa niissä pikkusieluisissa moraalisiskoissa on rakastettavaa se että ovat niin vankkumattomasti oikeassa.. vaikka olen eriävän mielipiteen omaava. Osaan rakastaa vihamiestäni.. tai ehkäpä omahyväisesti vain ajattelen niin. Rakkaus on lahja jota haluan ammentaa.

        No eikö tuo kumoa"Se toinen ei välttämättä olekaan sen sun rakkautesi arvoinen pääpotti."

        Tuon "Minä olen siitä poikkeava että näen kaikissa rakastettavaa.." jossain määrin.

        Kun minä taas en hinnoittele rakkauteni arvoa, toivon tietysti että toinen arvostaa sitä ja että se toiselle riittää minkä pystyn antamaan. Mutta jos rakastan jotakin ihmistä, rakastan. Olkoon sen arvoinen tai ei. Muista ei välttämättä ole, mikä minusta taas on.

        Silloin, kun rakastan hän on rakkauteni arvoinen. Jos taas rakastaminen tuntuu mahdottoman vaikealta, en ehkä halua jäädä rakastamaan häntä rinnalleen. Mutta voin silti yhä rakastaa. Se ei sammu napista.

        Tämä onkin hassua, kun puolinaisuus olisi mulle mm. seksi ilman parisuhdetta. Mun päässä ne on kokonaisuus plus se halu olla yhdessä, rakastaa.

        Kyllä mä realistikin osaan olla. Siksipä ajattelen, että se rakkaus on meissä, kohdekin on oma valinta. Myös se päätös rakastaa toista silloinkin, kun vähiten sitä ansaitsisi jollain mittarilla tai määreellä mitattuna.

        Mut nyt on mentävä. Kiitos keskusteluista, mielenkiintoisia. :)


      • J-a-n kirjoitti:

        No eikö tuo kumoa"Se toinen ei välttämättä olekaan sen sun rakkautesi arvoinen pääpotti."

        Tuon "Minä olen siitä poikkeava että näen kaikissa rakastettavaa.." jossain määrin.

        Kun minä taas en hinnoittele rakkauteni arvoa, toivon tietysti että toinen arvostaa sitä ja että se toiselle riittää minkä pystyn antamaan. Mutta jos rakastan jotakin ihmistä, rakastan. Olkoon sen arvoinen tai ei. Muista ei välttämättä ole, mikä minusta taas on.

        Silloin, kun rakastan hän on rakkauteni arvoinen. Jos taas rakastaminen tuntuu mahdottoman vaikealta, en ehkä halua jäädä rakastamaan häntä rinnalleen. Mutta voin silti yhä rakastaa. Se ei sammu napista.

        Tämä onkin hassua, kun puolinaisuus olisi mulle mm. seksi ilman parisuhdetta. Mun päässä ne on kokonaisuus plus se halu olla yhdessä, rakastaa.

        Kyllä mä realistikin osaan olla. Siksipä ajattelen, että se rakkaus on meissä, kohdekin on oma valinta. Myös se päätös rakastaa toista silloinkin, kun vähiten sitä ansaitsisi jollain mittarilla tai määreellä mitattuna.

        Mut nyt on mentävä. Kiitos keskusteluista, mielenkiintoisia. :)

        Kyllähän ne kumoavat osittain toisiansa. Mikään kun ei ole niin mustavalkoista. Ei ole joko tai..

        Vaikka näen ihmisessä rakastettavaa ei se tarkoita että rakastun. Jopa exässä oli piirteitä joita rakastin vaikka en koskaan rakastanut häntä. Silti 25 vuotta olin hänen rinnallaan. Opin rakastamaan yhteistä elämäämme mutta totesin että se rakkaus ei riitä. En voi rakastua niin halutessani.

        Kiitos itsellesi.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        No eikö tuo kumoa"Se toinen ei välttämättä olekaan sen sun rakkautesi arvoinen pääpotti."

        Tuon "Minä olen siitä poikkeava että näen kaikissa rakastettavaa.." jossain määrin.

        Kun minä taas en hinnoittele rakkauteni arvoa, toivon tietysti että toinen arvostaa sitä ja että se toiselle riittää minkä pystyn antamaan. Mutta jos rakastan jotakin ihmistä, rakastan. Olkoon sen arvoinen tai ei. Muista ei välttämättä ole, mikä minusta taas on.

        Silloin, kun rakastan hän on rakkauteni arvoinen. Jos taas rakastaminen tuntuu mahdottoman vaikealta, en ehkä halua jäädä rakastamaan häntä rinnalleen. Mutta voin silti yhä rakastaa. Se ei sammu napista.

        Tämä onkin hassua, kun puolinaisuus olisi mulle mm. seksi ilman parisuhdetta. Mun päässä ne on kokonaisuus plus se halu olla yhdessä, rakastaa.

        Kyllä mä realistikin osaan olla. Siksipä ajattelen, että se rakkaus on meissä, kohdekin on oma valinta. Myös se päätös rakastaa toista silloinkin, kun vähiten sitä ansaitsisi jollain mittarilla tai määreellä mitattuna.

        Mut nyt on mentävä. Kiitos keskusteluista, mielenkiintoisia. :)

        Mielestäni parisuhderakkauteen tarvitaan rakkautta, järkeä ja tahtoa. Pelkkä rakkaus ei parisuhteeseen riitä, siinä pitää olla kaikennäköistä muutakin. Toiselta kantilta voi rakastaa paljonkin tietäen (järki) ettei parisuhteesta tulisi ao. henkilön kanssa mitään.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni parisuhderakkauteen tarvitaan rakkautta, järkeä ja tahtoa. Pelkkä rakkaus ei parisuhteeseen riitä, siinä pitää olla kaikennäköistä muutakin. Toiselta kantilta voi rakastaa paljonkin tietäen (järki) ettei parisuhteesta tulisi ao. henkilön kanssa mitään.

        - Sheena

        Kyllä, mutta myöskään pelkkä järki ja tahto ei riitä. Muuten se ei ole rakkaussuhde.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Kyllä, erilaisia ihmisiä.

        Minussa on myös sellainen vika, että kun liekkini syttyy, se ei helposti sammu. Se voi hiukan himmetä, liekki lyhentyä, mutta se kytee jatkuvasti ja roihahtaa uudestaan ilmiliekkiin, jos osaa siihen oikein puhaltaa.

        Oikeissa käsissä se ikituli ei sammu ennen, kun elämäni sammuu. Silleen vaarallista leikkiä minun liekilläni. :)

        Kuulostaa ihanalta. Minulla on samantyylinen kokemus.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta. Minulla on samantyylinen kokemus.

        Kiva. Itselläsikö siis sama "vika"?


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Tjaah, musiikkia. 🙂 Sama solisti eri kappale.


        https://youtu.be/JkVopfpeBIs

        Tämä biisi puhuttelee minua.. Se voisi olla alku suhteellemme..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä biisi puhuttelee minua.. Se voisi olla alku suhteellemme..

        Huovila taitaa olla ukkomies. :)


      • J-a-n kirjoitti:

        Kyllä, mutta myöskään pelkkä järki ja tahto ei riitä. Muuten se ei ole rakkaussuhde.

        Lisään tähän vielä, että ihmiset kyllä "tekee rakkautta" rakastamatta. Minulle se, että "tekee rakkautta" rakastamatta ei ole rakkautta ollenkaan.

        Se on minulle ikään kuin rakkauden näyttelemistä. Siksi puhun niistä helvetin tunteista aina ja joka käänteessä. :)


      • J-a-n kirjoitti:

        Lisään tähän vielä, että ihmiset kyllä "tekee rakkautta" rakastamatta. Minulle se, että "tekee rakkautta" rakastamatta ei ole rakkautta ollenkaan.

        Se on minulle ikään kuin rakkauden näyttelemistä. Siksi puhun niistä helvetin tunteista aina ja joka käänteessä. :)

        Tai seksi ilman tunteita on kuin koristeena halpa kiina kopio, se kyllä ajaa asiansa koristeena, muttei liikuta sisällä mitään, siihen ei ole mitään sidettä, tunnetta. Kokemus ja elämys jää laihaksi.

        Tai hernerokka ilman herneitä, kahvi ilman kahvinpuruja jne. Ruoan pitää myös olla ravitsevaa, täyttävää ja maistua, ei vain hädin tuskin pitää hengissä.

        Tai on eria asia katsella auringonlaskua paikan päällä luonnossa, kun valokuvista.

        Jos näin rumasti esineellistäen asiaa saa ilmaista vertakuskuvin.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Tai seksi ilman tunteita on kuin koristeena halpa kiina kopio, se kyllä ajaa asiansa koristeena, muttei liikuta sisällä mitään, siihen ei ole mitään sidettä, tunnetta. Kokemus ja elämys jää laihaksi.

        Tai hernerokka ilman herneitä, kahvi ilman kahvinpuruja jne. Ruoan pitää myös olla ravitsevaa, täyttävää ja maistua, ei vain hädin tuskin pitää hengissä.

        Tai on eria asia katsella auringonlaskua paikan päällä luonnossa, kun valokuvista.

        Jos näin rumasti esineellistäen asiaa saa ilmaista vertakuskuvin.

        Ihmisiä on tosissaan erilaisia. Ja sinä tuot tuota tunnepuolta täällä hyvin paljon esiin. Olisko se sitten enemmän naisten juttuja, noin karkeasti yleistäen. Parasta seksiä naisen kanssa minullakin on ollut silloin, kun minulla on ollut naiseen tunteita, nainen on ollut sopivan pervo sekä hyvännäköinen. (Kyllä, juuri niin, nuori, kiinteä ja kiimainen)

        Mutta kaikenkaikkiaan fyysisesti parhaan tuntuista seksiä olen tähän mennessä harrastanut apuvälineiden ja laitteiden kanssa, ja nimen omaan yksin.

        Miehet ovat vielä kokeilematta, mutta olen huomannut että asia alkaa näin kokeneemmalta iällä kiinnostaa yhä enemmän, mutta en usko että tämäkään tulee fyysisellä tasolla ylittämään tiettyjä laitteita.

        Enkä usko etteikö naisista löytyisi ihan vastaavia eli kaltaisiani tapauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä on tosissaan erilaisia. Ja sinä tuot tuota tunnepuolta täällä hyvin paljon esiin. Olisko se sitten enemmän naisten juttuja, noin karkeasti yleistäen. Parasta seksiä naisen kanssa minullakin on ollut silloin, kun minulla on ollut naiseen tunteita, nainen on ollut sopivan pervo sekä hyvännäköinen. (Kyllä, juuri niin, nuori, kiinteä ja kiimainen)

        Mutta kaikenkaikkiaan fyysisesti parhaan tuntuista seksiä olen tähän mennessä harrastanut apuvälineiden ja laitteiden kanssa, ja nimen omaan yksin.

        Miehet ovat vielä kokeilematta, mutta olen huomannut että asia alkaa näin kokeneemmalta iällä kiinnostaa yhä enemmän, mutta en usko että tämäkään tulee fyysisellä tasolla ylittämään tiettyjä laitteita.

        Enkä usko etteikö naisista löytyisi ihan vastaavia eli kaltaisiani tapauksia.

        En usko, että tunteilu on enemmän naisten juttuja. Mun isä puhuu yhtälailla tunteista, kun minäkin ja hän ei ole naisellinen millään tavoin. 😄

        Miehet tekee tunteellisia rakkauslauluja, mistä he ne sanat keksii jos ei sisimmästään eli tunteellisuudesta?

        Se on ihmisestä ei sukupuolesta kiinni.

        No sulla on kenties tilaisuus tutustua mielesi mukaan. 😁


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Tai seksi ilman tunteita on kuin koristeena halpa kiina kopio, se kyllä ajaa asiansa koristeena, muttei liikuta sisällä mitään, siihen ei ole mitään sidettä, tunnetta. Kokemus ja elämys jää laihaksi.

        Tai hernerokka ilman herneitä, kahvi ilman kahvinpuruja jne. Ruoan pitää myös olla ravitsevaa, täyttävää ja maistua, ei vain hädin tuskin pitää hengissä.

        Tai on eria asia katsella auringonlaskua paikan päällä luonnossa, kun valokuvista.

        Jos näin rumasti esineellistäen asiaa saa ilmaista vertakuskuvin.

        "Tai seksi ilman tunteita on kuin koristeena halpa kiina kopio,"

        Enää ei päde sanonta halpa kiina kopio. Kiinalla on maailmanmahti hallussaan ja niitä juuri samoja kiinakopioita myydään täälläkin aitoina ja alkuperäisinä mutta paljon kovemmalla hinnalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tai seksi ilman tunteita on kuin koristeena halpa kiina kopio,"

        Enää ei päde sanonta halpa kiina kopio. Kiinalla on maailmanmahti hallussaan ja niitä juuri samoja kiinakopioita myydään täälläkin aitoina ja alkuperäisinä mutta paljon kovemmalla hinnalla.

        No kitsch anyway. 🙂


    • Anonyymi

      Mies ja nainen kohtaavat silloin kun juodaan viinaa.

      Viinamies juo viinaa ja naiset viihtyvät viinamiehen kanssa. Naisseurasta ei viinamiehellä ole pulaa.

      Raitis mies on yksin kotonaan eivätkä naiset hänen seuraansa halua.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Tulee uusintana uusin jakso Selviyyjistä: 17:35
      Selviytyjät Suomi

      Loppuäänestys kuka tipahtaa oli aika jännittävä eilen.... hitto kumpa paranee tämä nilkkani, kun olisi tehtäviä, ja tuntuukin että ehkä kohta paranee, ikävä juttu tuo.

    • Anonyymi

      Koska niitä jännittää ja alkoholi poistaa estoja.

    • Anonyymi

      On tullut koettua häiriköivää käytöstä liikaa arjessa, siksi tutustuminen vain sellaisissa paikoissa mihin muutkin tulevat iltaa viettämään.

      • Anonyymi

        No missäköhän näin voi tavata korona-aikaan?


    • Anonyymi

      Se on kurjaa kun naiset haluaa miehistä vain seksiä. Aina ne naiset vaan puhuu roiseja kikkelijuttuja, kähmii kasseja ja tuijottelee ahnaasti pyllyjä.

      Mies haluaa vain rakkautta, parisuhteen ja perheen. Miehelle seksi kuuluu rakkausavioliittoon.

      Valitettavasti niin on Luoja naisen luonut että se vaan hyppii kukasta kukkaan, naisen biologia määrää niin. Nainen vie miehen siemenet ja hylkää sitten rakkaudenkaipuuta märehtivän miehen kuin nallin kalliolle.

      Fiksuinta mitä mies voi tehdä on mitä aloituksen mies jo tekeekin. Evää naisilta pääsyn housuihinsa. Sanoo tiukasti että ei ennen avioliittoa.

      • Anonyymi

        En minä ainakaan ajattele niin. Seksiä en aio harrastaa ennen kuin löytyy juuri itselleni sopiva kumppani, eikä sänkyyn mennä heti vaan ensin tutustutaan muuten. Kun etsii loppuelämän kumppania niin valintaa tehdään harkiten ja pitää löytää kaikin puolin itselle sopiva kumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan ajattele niin. Seksiä en aio harrastaa ennen kuin löytyy juuri itselleni sopiva kumppani, eikä sänkyyn mennä heti vaan ensin tutustutaan muuten. Kun etsii loppuelämän kumppania niin valintaa tehdään harkiten ja pitää löytää kaikin puolin itselle sopiva kumppani.

        Ei voi pitää paikkaansa.

        Kaikki naiset haluaa miehistä vaan seksiä ja kelpuuttaa alempitasoisiakin miehiä seksiin, koska ovat niin seksinkipeitä kellon ympäri.

        Sänkyyn mennään heti kun se on mahdollista. Valitettavasti rakkaudenkipeät miehet pakottavat naiset treffeille juttelemaan tunteista ennen kuin seksiin päästään, joten naisen on seliteltävä miehille söpöjä jotta nämä herpaantuisivat pudottamaan housunsa.

        Naiset ei etsi mitään kumppania vaan seksiä. Jos on niin matalatasoinen nainen että ei saa riittävästi eri miehiä seksiin, niin joutuu ottamaan miehen parisuhteeseen että seksinsaanti on taattua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi pitää paikkaansa.

        Kaikki naiset haluaa miehistä vaan seksiä ja kelpuuttaa alempitasoisiakin miehiä seksiin, koska ovat niin seksinkipeitä kellon ympäri.

        Sänkyyn mennään heti kun se on mahdollista. Valitettavasti rakkaudenkipeät miehet pakottavat naiset treffeille juttelemaan tunteista ennen kuin seksiin päästään, joten naisen on seliteltävä miehille söpöjä jotta nämä herpaantuisivat pudottamaan housunsa.

        Naiset ei etsi mitään kumppania vaan seksiä. Jos on niin matalatasoinen nainen että ei saa riittävästi eri miehiä seksiin, niin joutuu ottamaan miehen parisuhteeseen että seksinsaanti on taattua.

        Phah, voi nyt viddu mikä läppä. 😂


    • Anonyymi

      Sä nyt olet ilmeisesti sellanen ihminen, joka pitää "juoda kiinnostavaksi". Tough luck, mutta niin se joskus menee.

    • Anonyymi

      Joopa joo itseni pitää nyt liikkua varovaisesti, kun hiton nilkka rikki, eli levätä sen kanssa jotta paranee, mutta muista selviytyjät, oli jännittävä osa tuo: 17:35
      Selviytyjät Suomi

    • Anonyymi

      Riippuu naisesta ja tietenkin myös miehestä. Itseäni ei kiinnosta kännipanot minkään vertaa. Ei kyllä yhden yön tai päivän jututkaan.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Minä tapaan vain selviä miehiä ja olen itsekin selvänä.Tiedän tasan tarkaan mitä itse haluan.Mistä niitä naisia haet ,etsit? Paaristako?

    • Anonyymi

      No joo pikkuhiprakka ja perseet olalle kuitenki hieman eri asioita, pieni rohkaiseva ei aina ole pahitteeksi. Ja suomalainen seurustelukulttuuri on aina ollut kanonisista baaripanoista alullelähtevää, erona amerikkalaiseen treffikulttuuriin, jota nettideittailu nyt sitten on tuonut Suomeenkin. Nuoret käyvät entistä vähemmän baareissa.

    • Anonyymi

      Ei naiset halua tavata koskaan.

    • Anonyymi

      Kannattaa naiset unohtaa ikuiseksi ajoiksi.. runkata vaan.

    • Anonyymi

      Baareis en ole käynyt vuoden 2008 jälkeen. Ja silloin remontoin baaria.
      Naiset kyllä keksii aina jonkun syyn miksi alkoholia pitää juoda tai baariin pitää mennä. Ei naiset lähde vaikka kävelemään tai grillaamaan saareen treffeille mutta ravintolaan ne lähtis jos siellä voi juopotella.

    • Anonyymi

      Naisia muutenkin on vaikea saada liikkelle enkä ymmärrä miksi ne on tinderis kun eivät jaksa edes tutustua asialliseen mieheen.

      • Anonyymi

        Jep ei niitä koskaa kiinnosta mikään.

        T. Allu


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe