Heips!
Minulla on vaivana varpaan kynnet. Osa niistä ovat tosi paksuja "pallomaisia"..eikä niistä saa leikattua paljo mitään pois. Onkohan kyseessä kynsisieni? Onko siihen olemassa mitään reseptivapaata lääke tms juttua apteekissa? Tai muuta konstia? Paljonkohan kyseiset lääke tms jutut maksaa? Entä paljonko maksaa reseptillä saatavat erilaiset lääke jutut? Tiedän että niitä on ainakin joitakin tabletteja, jotka ovat todella kalliita, ja jotain liuosta jota levitetään kynsilakan tavoin..tms Joka maksaa n. 50 euroa pullo..joka on todella pieni pullo. Ovatkohan nämä ainoat vaihtoehdot?
Kynsistään huolestunut
Kynsisienen hoito
4
1884
Vastaukset
- Kosmetologi
En usko, että kyseessä on sieni, ellei kynsi ole keltainen, hauras ja pahanhajuinen? Uskoisin sinulla vain oelvan ns. kellolasikynnet, jossa kynsi on kupera. Tähän vaivaan ei ikävä kyllä ole hoitokeinoa, eikä se nyt terveydellinen haitta olekkaan, kosmeettinen se voi joidenkin mielestä olla.
Kynsisieni lääkkeistä vielä sen verran, että lääkkeet ovat todella kalliita ja usein joudutaan syömään useampi kuuri peräkkäin, mikäli halutaan pysyviä tuloksia. - ........................
mikä on kellokynsi. tässä kuva.http://www.ihotaudit.net/1kellolasikpic.htm
- Pallokynsi
Onko mulla sitte joku sydän tai keuhkosairaus? :(
Mut ei ne oikein noiltakaan näytä..toisaalta ne on tollaset..mut ei ne oo noin sileät..ku ne on sellaset epätasaset..ja pikkuvarpaissa vielä enemmänki epätasaset..sellaset nii ku melkeen ois kiharalla :O :/ - ..................
Pallokynsi kirjoitti:
Onko mulla sitte joku sydän tai keuhkosairaus? :(
Mut ei ne oikein noiltakaan näytä..toisaalta ne on tollaset..mut ei ne oo noin sileät..ku ne on sellaset epätasaset..ja pikkuvarpaissa vielä enemmänki epätasaset..sellaset nii ku melkeen ois kiharalla :O :/et sulla mitään on. Kannattaa mennä nayttää kosmetologille tai jalkahoitajalle. Se näkee mikä niissä on. Joskus kynnet voi vaurioitua niin kynsiaiheesta että se näyttää pahalle. Mm. liian pienet tai/ja kapeat kengät, kolhaisu johonkin. Kynsi on hirveän herkkä vaurioitumaan. Älä huoli en usko et sulla on lusikkakynttä. Pikkuvarpaan kynnet on aina ensimmäisenä, jotka on muhkuralla, koska se on pienenä siellä reunassa ja tosi puolustuskyvytön. Jalkahoidossa se tasoitetaan poralla, joka ei satu niin sit se on nätti. Usko mua! Ja lohdutuksen sanana katseleppas kesällä kun sandaaliaika koittaa, niin huomaat ettet ole yksin ongelmas kanssa. Ja unohda sydän ja keuhkosairaudet! Ei sulla sellasia ole! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743630Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472876Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1642813Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572361Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3592113- 1601840
- 761515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231368Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391332- 261299