Missä Similä on?

Mitä tapahtui palstapersoona Timo Similälle? Monenlaista juttua sieltä tuli, mutta palsta ei ole entisellään ilman Similää.

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On taas se aika kuukaudesta.

    • Anonyymi

      Timo joutuu nykyään seurustelemaan. Ei ehdi palstalle.
      Ajattele.

      • Tuohan oli positiivinen uutinen. Hienoa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tuohan oli positiivinen uutinen. Hienoa.

        Jospa se vähentäisi sen kiljuttelua.

        Jokos sulla on muija?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se vähentäisi sen kiljuttelua.

        Jokos sulla on muija?

        Olen ikisinkku. Yksin on mukavampaa. Korkeintaan jos löytäisin jonkun, joka hyväksyisi erillisyyden tarpeeni.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olen ikisinkku. Yksin on mukavampaa. Korkeintaan jos löytäisin jonkun, joka hyväksyisi erillisyyden tarpeeni.

        Muista sit kertoa sille sun saastuneesta bakteerikannastasi, ok?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Muista sit kertoa sille sun saastuneesta bakteerikannastasi, ok?

        Onneksi ei oo enää sellaisia ongelmia 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei oo enää sellaisia ongelmia 😄

        Sanoi kuka?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Muista sit kertoa sille sun saastuneesta bakteerikannastasi, ok?

        Paista miehellesi pihvi.


      • Jos kerrot osoitteesi, lupaan paistaa miehellesi kunnon pihvin.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jos kerrot osoitteesi, lupaan paistaa miehellesi kunnon pihvin.

        Tappaisitko ensin sen porsaan tai lehmän?


      • Anonyymi

        Kyllä maa kantaa päällään kaikenlaista naarastakin. Hurjaa hommaa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tappaisitko ensin sen porsaan tai lehmän?

        Jos sulta sellainen löytyy. Tai sitten kiinalaista koiran lihasta.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jos sulta sellainen löytyy. Tai sitten kiinalaista koiran lihasta.

        Ööö..

        Sä oot tylsä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ööö..

        Sä oot tylsä.

        Parhaani mukaan ;)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jos kerrot osoitteesi, lupaan paistaa miehellesi kunnon pihvin.

        Ei wuppis taida osata paistaa miehelleen pihviä. Iha kädetön muija.


    • Anonyymi

      Similähän laittaa viestejä jatkuvasti varsinkin yöaikaan.

      • Aa, hyvä tietää. Olen ollut epäaktiivinen, niin en ole kuvioista perillä.


    • Anonyymi

      Mjaa-a

      Kieltämättä kyllä Timo Similän ja Donna Donatellon räiskyvä ja mielivaltainen suhde - noin literatuurisessa mielessä - on ollut sekä viihdyttävää että opettavaa.

      Näin jälkikäteen ajatellen on siis niin että taivaiden pilvilauttoihin ovat piirtyneet näiden hahmojen kultaiset reunat.

      (naurua)

      • Anonyymi

        Intuitiivisesti - eli sen suuremmin ajattelematta - mieleni avarille kumpareille avautuu estoton ja rajaamaton kuva siitä, kuinka Donna Donatello työntelee kottareilla pitkin öisen puiston nurmikoita juovahtanutta - ja siten lerppuna retkottavaa Timo Similää - ahdistavassa punaisessa paljettimekossaan.

        Yö syö värit, ja värjää punaisesta harmaan.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intuitiivisesti - eli sen suuremmin ajattelematta - mieleni avarille kumpareille avautuu estoton ja rajaamaton kuva siitä, kuinka Donna Donatello työntelee kottareilla pitkin öisen puiston nurmikoita juovahtanutta - ja siten lerppuna retkottavaa Timo Similää - ahdistavassa punaisessa paljettimekossaan.

        Yö syö värit, ja värjää punaisesta harmaan.

        (hihitystä)

        Mielestäni Donna Donatellon varaukseton uhrautuminen on presidentin myöntämien kunniamerkkien tuolla puolen.

        Donna Donatello on uhri, joka uhraa itsensä.

        Hän on kaikkivaltiaan käsi.

        (Tai kaksi kättä)

        (naurua)


      • Anonyymi

        Voi rakas kultani. Otin Sunnuntaipääsiäiksen juhlaksi hieman reilummin kiljua. Silti en havannoinut Donnaa aivopuoliskoissania, joista toinen on tuhoutunut????

        Pidän sinun kirjoittolestusta paljon, kunhan jatkat asenteestasi ja perustat kirjoittelusi edes löyhästi todellisiin henkilöihin.

        Voin kertoa sinulle, että Donatelleo sai räiskyvän Ottomaanisien Similän kansan paheksunnan.

        Sinä toki kirjailijana keksit aivan villeitä ajatuksia heidän edesottamuksilleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas kultani. Otin Sunnuntaipääsiäiksen juhlaksi hieman reilummin kiljua. Silti en havannoinut Donnaa aivopuoliskoissania, joista toinen on tuhoutunut????

        Pidän sinun kirjoittolestusta paljon, kunhan jatkat asenteestasi ja perustat kirjoittelusi edes löyhästi todellisiin henkilöihin.

        Voin kertoa sinulle, että Donatelleo sai räiskyvän Ottomaanisien Similän kansan paheksunnan.

        Sinä toki kirjailijana keksit aivan villeitä ajatuksia heidän edesottamuksilleen?

        Mjoo

        Tuosta tuli mieleen, että lammas on eräänlainen arkiruoka täältä hieman etelään. Jos nyt ollaan etelässä, niin siirretään osoitinta sieltä (täältä) hieman itään.

        Idästä nousee aurinko.

        Joku suomalainen trubaduuri jopa sanoitti balladinsa niin, että musta aurinko nousee.

        (inspiroitunutta naurua)


    • Anonyymi

      Noh, jo vain tuli kommenntia. Jos olisin herrasmies Similän veroinen, niin olisin otettu saamastani huomiosta.

      Saatan olla tai olla olematta ehkä fiktiivisen Simitin reinkarioaatio. Toisaalta voin olla ihan oikea ihminen omalla nimelläni.

      Te ruojat ette sitä saa tietää. Se, että pienissä, vähä-älyisissä päissänne ajattelette moista, johtuu siitä ettette suostu ajattelemaan kuplaanne kauemmaksi.

      Minä teen teille onnettomille ihmishylkijöille tämän nyt hyvin helpoksi. Olen siis kirjoittanut tänne myös Ano muumina. Olen toki voimanostoa harrastanut 25 vuotta ja Ano ei nyt mikään kuningas ole.

      Olen kirjoittanut aikoinaan myös viestin, missä on selkeästi ja helposti laitettu puhelinnumeroni. Mikäli et ole sitä huomannut tai osannut ratkaista, niin löytyy se myös nimelläni numeropalvelusta.

      Jos et ole siltikään soittanut ja väitellyt kanssani Uni-/multiversumista, niin ei kannata nähdä edes vaivaa. Pysy siellä lava-auton V8-maailmassa ja paheksu viherpiiperrystä.

      Joka tapauksessa. Covid19 on ollut meille kaikille, jopa oppineille sekä meille junteille hyvin eristäytyvää aikaa.

      Nyt, jos koskaan olisi Suomen kansan aika puhaltaa yhteen hiileen ja unohtaa mokomat lapselliset pienet ristiriitaukset. Nyt jos koskaan olisi isänmaallisten ihmisten näytettävä yhteistyötä riitelyn sijaan.

    • Anonyymi

      Noh juuh. Koska ei Simiti ole vammaisien kirjallisuuden vammaisten kannalla, niin olkoot vammanaamat!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4019
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1218
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1111
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1100
    Aihe