Onko kellään mitään ideaa onko kantahäme/uusimaa alueella yhtäkään lävistysliikettä, joka EI vaada sinun olevan 16 tai sitä tyhmää ''vanhemman laillista sopimusta''. Ite olen siis 15v. ihan järkyttävä läväri kuume päällä ja porukat ei oikeen lämpee kieliläväriin ja/tai huulikoruihin. Alkaa oikeesti vähän ärsyttään, kun kaikkialla on, joko 16v. tai 15v. vanhemman laillisella luvalla. Mitä edes meinaa? Auttakaa lasta hädässä!!!
NYT ON SOS JA NOPEE SELLANEN
1
77
Vastaukset
- Anonyymi
Säännöt on olemassa siksi, että niillä suojellaan keskenkasvuista omalta tyhmyydeltään.
Toki jos näytät ikäistäsi vanhemmalta (mitä et ilmeisesti näytä), niin voit väittää olevasi vaikka täysi-ikäinen. Jos haluat olla epärehellinen, niin voit lainata henkilöpapereita tai väärentää vanhempiesi suostumuksen tai lainata jotain vanhempaa ihmistä äitisi roolissa mukaan todistamaan. Tosin en ihan hirveästi suosittele.
Reipas tekee itse oman lävistyksensä. Meillä aikanaan koulussa jotkut tekivät korvanlehtilävistyksen itselleen kesken oppitunnin. Itsellänikin on itse tehtyjä korvalävistyksiä. En suosittele sitäkään. Sattuu, ja on infektion ja muiden vaurioiden riski.
Onko vaikeaa odottaa ja kasvaa muutama vuosi? Keksi joku muu asia, jonka välttämättä haluat, ja jonka saat helpommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014368Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743631105- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82843- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806