Onko kellään mitään ideaa onko kantahäme/uusimaa alueella yhtäkään lävistysliikettä, joka EI vaada sinun olevan 16 tai sitä tyhmää ''vanhemman laillista sopimusta''. Ite olen siis 15v. ihan järkyttävä läväri kuume päällä ja porukat ei oikeen lämpee kieliläväriin ja/tai huulikoruihin. Alkaa oikeesti vähän ärsyttään, kun kaikkialla on, joko 16v. tai 15v. vanhemman laillisella luvalla. Mitä edes meinaa? Auttakaa lasta hädässä!!!
NYT ON SOS JA NOPEE SELLANEN
1
85
Vastaukset
- Anonyymi
Säännöt on olemassa siksi, että niillä suojellaan keskenkasvuista omalta tyhmyydeltään.
Toki jos näytät ikäistäsi vanhemmalta (mitä et ilmeisesti näytä), niin voit väittää olevasi vaikka täysi-ikäinen. Jos haluat olla epärehellinen, niin voit lainata henkilöpapereita tai väärentää vanhempiesi suostumuksen tai lainata jotain vanhempaa ihmistä äitisi roolissa mukaan todistamaan. Tosin en ihan hirveästi suosittele.
Reipas tekee itse oman lävistyksensä. Meillä aikanaan koulussa jotkut tekivät korvanlehtilävistyksen itselleen kesken oppitunnin. Itsellänikin on itse tehtyjä korvalävistyksiä. En suosittele sitäkään. Sattuu, ja on infektion ja muiden vaurioiden riski.
Onko vaikeaa odottaa ja kasvaa muutama vuosi? Keksi joku muu asia, jonka välttämättä haluat, ja jonka saat helpommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760