Linnunlaulujen top 10

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höh

      Järjetön pettymys se että uutisankka ei ole päässyt listoille.

      (hihitystä)

      • Ei ole ilolintuakaan, mutta se ei ole pettymys


    • Kauneus on kuulijan korvassa..

      Ei sitten ollut kurppa päässyt listoille, vaikka ainakin täällä ne niin kovasti puhuttavat..

      • Kyllähän kurppa kympin sakkiin kuuluisi


      • Anonyymi

        Lehtokurpat on tullu jo. Yksi kiersi eilen illalla soidinlentoa mökin yllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lehtokurpat on tullu jo. Yksi kiersi eilen illalla soidinlentoa mökin yllä.

        Oliko viettelevää ääntelyä?


    • Anonyymi

      Kraak kraak.

      • Kuulostaa varikselta


      • Päivää.


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Päivää.

        Päivä päivääpäivää.


    • No frendi kerran pilasi minulta ilon linnunlaulusta kun kertoi mitä ne laulaa..

      • Anonyymi

        Hieman sovellettuna sopii hyvin yleiseen palstakeskusteluun, sillä usein (eelei aina) minulle jää tunne siitä, että kirjoitettu teksti ei ole lähelläkään ajateltua - tai edes mitään.

        (naurua)


      • Tulin äsken metsäkävelyltä, siellä oli pirunmoinen känkkärämänty
        https://aijaa.com/SvGcoO

        Nii että mitäs ne sitten laulaa?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tulin äsken metsäkävelyltä, siellä oli pirunmoinen känkkärämänty
        https://aijaa.com/SvGcoO

        Nii että mitäs ne sitten laulaa?

        "Antakee pilluu, antakee pilluu,antakee pilluu..."


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        "Antakee pilluu, antakee pilluu,antakee pilluu..."

        En näe mitään syytä miksei koiraat noin laulelis :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        En näe mitään syytä miksei koiraat noin laulelis :D

        Kyllähän se taitaa soidinaika olemaan yhdellä jos toisella lintusella.. satakielellä ja varpushaukallakin.. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllähän se taitaa soidinaika olemaan yhdellä jos toisella lintusella.. satakielellä ja varpushaukallakin.. :D

        Kaikki ei sentään laulele, osa laittelee lällyjä :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kaikki ei sentään laulele, osa laittelee lällyjä :D

        Mutta sanoma on sama.. no sulla nyt on sen kaupunkilaisflikkas kanssa varma nakki.. ei tarvii soidinmenoja tai lällyjä laitella.. :D

        Toki kyllähän naaras mielellään kattelee kun uroo pörhistelee ja keimailee. Lurittelee laulujansa.. ei se soidinmenoissa huonoa tee.. heh


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mutta sanoma on sama.. no sulla nyt on sen kaupunkilaisflikkas kanssa varma nakki.. ei tarvii soidinmenoja tai lällyjä laitella.. :D

        Toki kyllähän naaras mielellään kattelee kun uroo pörhistelee ja keimailee. Lurittelee laulujansa.. ei se soidinmenoissa huonoa tee.. heh

        Ei kai tarvis lällyjä laitella, mutta olen huomannut että sopivassa mielentilassa niitä on ihan mukava kuunnella


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ei kai tarvis lällyjä laitella, mutta olen huomannut että sopivassa mielentilassa niitä on ihan mukava kuunnella

        Minä tykkään lällyistäsi. Ja siitä että joku viitsii laittaa minulle. Varsinkin jos siinä on vielä sanomaa takana. Joten älä vaan lopeta minulle liverrystäsi.. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä tykkään lällyistäsi. Ja siitä että joku viitsii laittaa minulle. Varsinkin jos siinä on vielä sanomaa takana. Joten älä vaan lopeta minulle liverrystäsi.. :D

        Täytyy yrittää liverrellä, siirryn kenties livelivertelyyn :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Täytyy yrittää liverrellä, siirryn kenties livelivertelyyn :D

        Kelpaa.. ;D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kelpaa.. ;D

        Hyvä, täytyykin alkaa harjoittelemaan.


    • Anonyymi

      Kyllä niitä kiva on kuunnella. Peukaloiselle voisi antaa jonkin diplomin siitä äänenvoimakkuudesta. Lintu on ihan mitättömän kokoinen mutta se vetäisee niin armottoman laulun että heikompia, kuten minua, hirvittää.

      • pujotteIija

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe