Vain vakavaa suhdetta tai tositarkoituksella.

Anonyymi

Tämä on aika yleinen viesti naisten deitti profiileissa. Me miehet valitettavasti ajattelemme eri tavalla ja meille kevyempi riittää vallan mainiosti, siksi tällainen lähinnä huvittaa että miten tyhmää pillitystä. Sorry vaan naiset! Monessa valtasuvakki median jutussa femakot kehuvat kilpaa, kuinka eivät tarvitse enää miestä mihinkään. Valitettavasti tämä kohta deittiprofiileissa todistaa täysin muuta. Enemmän naiset tarvitsevat miestä kuin mies naista. Miehelle nimittäin riittää kun vain saa naista. LoL Sorry jos tämä on vähän naisvihamielinen kommentti.

62

1153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näinhän se on eikä nuo naiset saa parisuhdetta kun tavoittelevat niitä pilluhaukkoja parisuhteeseen jotka siis on naisia tasokkaampia ja panevat alle oman tason että saisivat seksiä edes joltain. Naiset tavoittelevat tuon tyyppisiä miehiä parisuhteeseen ja kun eivät saa niin alkaa itku kuinka kaikki miehet haluaa vain seksiä vaikka niille taviksille ei ole annettu edes mahdollisuutta.

• Anonyymi

Taas joku joka keksii juttuja omasta vihaisesta, vainoharhaisesta päästään.

Mistä sinä muka tiedät mitä naiset tavoittelevat?

Jos nainen, josta sinä itse olisit kiinnostunut, ei vuorostaan ole kiinnostunut juuri sinusta eikä tavoittele juuri sinua, niin siitäkö suoraan seuraa että hän tavoittelee jotain "pilluhaukkaa"?
        Mistä sinä muka tiedät mitä hän sinun sijastasi tavoittelee?

Entä jos hän tavoittelee ihan tavallista kunnon miestä, mutta se mies et sattumoisin ole juuri sinä? Entä jos hän etsii tavismiestä jolla on hänen kanssaan enemmän yhteistä kuin sinun kanssasi? Entä jos hän haluaa miehen lähempää kotipaikkakuntaansa, ja sinä asut liian kaukana? Tai jos hän haluaa miehen jolla on samoja harrastuksia kuin hänellä? Tai jos hän haluaa miehen jolla on samanlainen arvomaailma ja/tai joka haluaa elämältä samantapaisia asioita kuin hän?

Tuo "pilluhaukka" on pelkkää oletusta eikä perustu yhtään mihinkään. Sitä paitsi se on inhottavasti sanottu. En huolisi miestä joka puhuu toisista, aivan ventovieraista ihmisistä noin rumasti. Nimitteleminen ei ole sivistynyttä käytöstä. Minä ainakin haluan sellaisen taviksen joka osaa käyttäytyä. Hyvään käytökseen ei kuulu toisten nimitteleminen pilluhaukoiksi. Hyvään käytökseen ei ylipäänsä kuulu toisten elämään sekaantuminen.

Mistä sinä tiedät ettei joku nainen, joka ei kiinnostu sinusta, anna yhdellekään tavismiehelle mahdollisuutta? Hän ei anna mahdollisuutta juuri sinulle, mutta entä jos hän antaa mahdollisuuden toiselle tavismiehelle? Oletko maailman tai edes Suomen tai edes oman paikkakuntasi ainoa tavismies?

Miten sinä muka pääset tutlkimaan sen naisen puhelinta ja näkemään ketä hän treffailee sinun sijastasi? Oletko hakkerit? Tiedätkö että hakkeroiminen on laitonta?

Ja jos joku nainen haluaa treffaila "pilluhaukkaa" niin hän on luultavasti itse haluaa seksiä eikä parisuhdetta, ja silloinhan kaikki on hyvin: kumpikin saa mitä toivoo. Se ei ole sinulta pois. Mitä se sinua liikuttaa?

En ymmärrä miksi me, jotka etsimme vakavaa suhdetta, välittäisimme siitä mitä seksisihdetta etsivät tekevät. Jos olemme järkeviä itsenäisiä ihmisiä, emme sekaannu ei-vakavaa suhdetta etsivien elämään. Se ei kuulu meille. Ei sinulle eikä minulle.

• Anonyymi

Kukas se täällä itkeäpillittää. Miehet näitä itkuvirsialoituksia tänne jatkuvalla syötöllä lataa. Voi yää vää ku itkettäääää.

• Anonyymi

Netti on ristiriitaista mielikuvaa jakava, on sivustoja missä reppu puolta paukutetaan mies naista nainen miestä mies miestä nainen naista mutta todellisuus on olevinaan me too::ta ja ollaan niin vakavaa tositarkoituksella.

Just poistamassa treffit24 hakua. Naisen kanssa viestin tynkää sitten nainen viesti, vain tositarkoituksella. Mite miten miten erikoisella tavalla näitä vain tositarkoituksella naisia lähestytään??

• Anonyymi

ja enpä ole varma ovatko treffit24llä kakkki tarjonta luonnollisia naisia.

• Anonyymi

On outoa. Kannattaa joko unohtaa tai sitten uskottele hänellle että olet oikeasti tositarkoituksella liikenteessä ja päätä vasta myöhemmin mitä haluat. Joillakin päälle kilmekymppisillä naisilla paineita lasten saamiseen niin voi olla osa syy. Osa taas on pettynyt kun ei ole kelvannut aiemmin muuhun kuin haaroja avaamaan. Sikäli sellaisen kanssa ei halua enää tositarkotuksellakaan jos itse haluaisi tositarkoituksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On outoa. Kannattaa joko unohtaa tai sitten uskottele hänellle että olet oikeasti tositarkoituksella liikenteessä ja päätä vasta myöhemmin mitä haluat. Joillakin päälle kilmekymppisillä naisilla paineita lasten saamiseen niin voi olla osa syy. Osa taas on pettynyt kun ei ole kelvannut aiemmin muuhun kuin haaroja avaamaan. Sikäli sellaisen kanssa ei halua enää tositarkotuksellakaan jos itse haluaisi tositarkoituksella.

No kun jutut menee tähän suuntaan, tuttua arkista, ilmoja pitelee, juon kahvia, katson tv tä kävin töissä, jaaha jaaha jaaha. Nainen ei osoita käyvän päälle vaan minun täytyy olla nykimässä sillä. on naisia ketkä haluavat soittaa puhelimella mut kun nekin on ollu minun munkilla vähemmin kiinostavia näöllisesti ollu et en ole lähtenyt tapaamaan. Minä aloitteen tein ehdotuksilla, meillä voisi olla keskenämme jotain yhteistä tekemistä sinun profiilista päätellenvaan jospa tällä naisella mistä nyt kyse on joku toinen ketä tavoittelee mielessään, eli pitää minua varalla sivuseikkana sillä olenhan itse aloitteen tehnyt tunkeilija. Pitäkööt filmitähtensä, naiselle on tarjontaa miehistä senkus vaan valistelee. Tässä on pääsiäisetkin jo mennyt, ei tässä enää aikaa saada kunnon nuotiota pystyyn. Minulla olisi ollut kossuakin jos janottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun jutut menee tähän suuntaan, tuttua arkista, ilmoja pitelee, juon kahvia, katson tv tä kävin töissä, jaaha jaaha jaaha. Nainen ei osoita käyvän päälle vaan minun täytyy olla nykimässä sillä. on naisia ketkä haluavat soittaa puhelimella mut kun nekin on ollu minun munkilla vähemmin kiinostavia näöllisesti ollu et en ole lähtenyt tapaamaan. Minä aloitteen tein ehdotuksilla, meillä voisi olla keskenämme jotain yhteistä tekemistä sinun profiilista päätellenvaan jospa tällä naisella mistä nyt kyse on joku toinen ketä tavoittelee mielessään, eli pitää minua varalla sivuseikkana sillä olenhan itse aloitteen tehnyt tunkeilija. Pitäkööt filmitähtensä, naiselle on tarjontaa miehistä senkus vaan valistelee. Tässä on pääsiäisetkin jo mennyt, ei tässä enää aikaa saada kunnon nuotiota pystyyn. Minulla olisi ollut kossuakin jos janottaa.

Kaikki ei etsi edes mitään tai kohdalle osuneen miehen täytyy viedä jalat alta. Osaa naisetkin tehdä avauskysymyksiä, ehdotella, seikkaa voi käyttää kompassina. En tiedä käyttääkö treffit24 Ratto Raileja Helppo Heikkejä nakkina jotta saisi ostajakuntaa.

• Anonyymi

Ai että miehet ovat yleisesti ottaen liikkeellä leikkimielellä? Puhu vain omasta puolestasi. Aika monessa miehen profiilissakin mainitaan tuo "tositarkoituksella".

Jotkut etsivät parisuhdetta, toiset seikkailua. Tämä pätee kumpaankin sukupuoleen. Eikä siinä mitään. Onkin reilumpaa kertoa heti kättelyssä mitä on hakemassa.

• Anonyymi

Nettideittailussa ei päde reiluuden säännöt.

• Anonyymi

Valtaosa on niitä profiileja joissa lukee "ei ons" tai vastaavaa. En ole vielä törmännyt kuin yhteen naisprofiiliin missä luki että etsii satunnaista seuraa. En ole lukenut miesten profiileja mutta lukeeko siellä että ei ons tms. Moni mies voi laittaa että etsii tositarkoituksella profiiliinsa saadakseen helpommin seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtaosa on niitä profiileja joissa lukee "ei ons" tai vastaavaa. En ole vielä törmännyt kuin yhteen naisprofiiliin missä luki että etsii satunnaista seuraa. En ole lukenut miesten profiileja mutta lukeeko siellä että ei ons tms. Moni mies voi laittaa että etsii tositarkoituksella profiiliinsa saadakseen helpommin seuraa.

"Moni mies voi laittaa että etsii tositarkoituksella profiiliinsa saadakseen helpommin seuraa."

Juu, sitä kutsutaan "valehteluksi".

Ne jotka haluavat sitä "helppoa seuraa" melkoisen nopeasti erottuvat niistä, jotka etsivät vakavissaan seuraa. Pelkkää seksiä vailla olevat yrittävät kääntää keskustelun äkkiä seksuaaliseksi ja sopia treffit asap.

Vakavissaan parisuhdetta etsivät miehet yleensä osaavat olla kyselemättä heti kärkeen että millos mennään panee ja sopiihan sitte että tulen naamalle. Valehtelemalla helpompaa seuraa etsivät eivät yleensä malta pitkiä aikoja viesteitse tutustua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Moni mies voi laittaa että etsii tositarkoituksella profiiliinsa saadakseen helpommin seuraa."

Juu, sitä kutsutaan "valehteluksi".

Ne jotka haluavat sitä "helppoa seuraa" melkoisen nopeasti erottuvat niistä, jotka etsivät vakavissaan seuraa. Pelkkää seksiä vailla olevat yrittävät kääntää keskustelun äkkiä seksuaaliseksi ja sopia treffit asap.

Vakavissaan parisuhdetta etsivät miehet yleensä osaavat olla kyselemättä heti kärkeen että millos mennään panee ja sopiihan sitte että tulen naamalle. Valehtelemalla helpompaa seuraa etsivät eivät yleensä malta pitkiä aikoja viesteitse tutustua.

Haha. Olen itse ollut tinder treffeillä naisen kanssa joka juuri tällaista valitteli. Avautui kaikesta. Mua huvitti kun en sanonut sille ääneen että oma ajattelu tapani ei eroa noista mainitsemista miehistä mitenkään. Kuvitteli ilmeisesti muuta koska soitteli perään ja viestitti, olisi edelleen halunnut tavata ja oisin varmaan tavannutkin mutta tapailin samaan aikaan toista niin homma jäi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha. Olen itse ollut tinder treffeillä naisen kanssa joka juuri tällaista valitteli. Avautui kaikesta. Mua huvitti kun en sanonut sille ääneen että oma ajattelu tapani ei eroa noista mainitsemista miehistä mitenkään. Kuvitteli ilmeisesti muuta koska soitteli perään ja viestitti, olisi edelleen halunnut tavata ja oisin varmaan tavannutkin mutta tapailin samaan aikaan toista niin homma jäi.

Ja tarinan opetus oli...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tarinan opetus oli...?

Että et tunnista sellaista vaikka luulet tunnistavasi joka on vakavissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että et tunnista sellaista vaikka luulet tunnistavasi joka on vakavissaan.

Siis tarinan nainen kävi yksillä treffeillä, jotka eivät johtaneet mihinkään.

Siitä luonnollinen johtopäätös on että nainen ei tunnistanut miehen olevan vain leikkimielellä liikenteessä.

Niinkö?

• Anonyymi

Ei ole käynyt mielessä että ne naiset jotka deitti_profiileissa etsii vakavaa suhdetta tositarkoituksella, saattaa olla eri naisia kuin ne "valtasuvakki_media_jutuissa" esiintyvät "fematkot"?

Kommentti ei ollut "vähän" naisvihamielinen, vaan paljon.

• Anonyymi

En harrasta Tindereitä ja muita, mutta kevytsuhteet eivät kiinnostaisikaan. Jos mä jonkun suhteen elämääni ottaisin, niin kunnollisen ja hyvän parisuhteen. Ei mulla millekään muulle ole oikeen minkään valtakunnan käyttöä. Kumppanin voisin elämääni haluta. Sellasen, jonka kanssa aidosti jakaa elämää, mutta kaiken muun pystyy hoitamaan ihan yhtä hyvin ilmankin. Sinällään ymmärrän siis oikeen hyvin ton tekstin.

• Anonyymi

Isot miehet täällä itkee. Kui kehtaatte.

• Anonyymi

Sorry, ap.. Et puhu kaikkien meidän miesten puolesta. En todellakaan etsi mitään kevyttä, ainoastaan vakavaa ja merkityksellistä.

• Anonyymi

Naiset sanoo profiileissa etsivänsä miestä tositarkoituksella mutta oikeasti ne panetuttaa itseään vain komeimmille miehille ja tavoittelevat komeita miehiä sitten seksin jälkeen parisuhteeseen.

Kullikaruselli pyörii ja sitä rataa.

• Anonyymi

Sun kannattaa sitten pitää kriisipalaveri niiden komeiden miesten kanssa ja vedota veljellisyyteen. Ehdotat että yhteisen mieshyvän nimissä lakkaavat panemasta naisia niin teille muillekin joskus riittäisi pinppaa.

Muutos lähtee niistä komeista miehistä! Varmasti he suostuvat muuttamaan tapojaan kun menet nätisti pyytämään!

• Anonyymi

Tinderissä naiset pyyhkivät 99,5 prosentin todennäköisyydellä vasemmalle riippumatta siitä minkä näköinen nainen itse on. Naisilta tuntuu täysin puuttuvan realismi kun he näitä palveluita käyttävät. Omaa naamaa ja vartaloa ei ole juurikaan tutkittu, kun on lähdetty Tinderiin etsimään miehiä. Ainoat ketkä saavat jotain näistä palveluista irti ovat kauniit miehet, joiden puhelimet varmasti soivat ja värisevät vähän väliä. Itse parin viikon kokeilun jälkeen sain 6 matchia Tinderistä ja tyttöjen keskimääräinen paino oli 100 kiloa ja risat. Itse kuitenkin käyn salilla ja harrastelen, naamakaan ei ole rumimmasta päästä, mutta ainoat naiset jotka tykkäsivät kuvistani olivat Ö-kastia.

Naurettavaa, kaikista pyyhkimistäni naisista olisin vakavasti voinut harkita ehkä 10 prosenttia naaman perusteella. Lisätään yhtälöön vielä persoonallisuus ja sielunelämä, niin hyvin toivoton on suomalainen "deittiskene", kun naiset eivät huoli kuin itseään paljon tasokkaampia miehiä. Läskeille, taikinapötkölle ja petolinnunperse-naamoille pitäisi olla Brad Pittin vartalon omaava adonis tai vähintäänkin Johnny Deppi.

Tavallisilla miehillä ei ole juurikaan mitään asiaa näihin palveluihin. Seiska ja kasin tasoiset miehet houkuttelevat puoleensa korkeintaan 3 ja 4 tason naisia. Suomivalaalle ja -tavikselle pitää olla vähintään 9 ja 10 tason miehiä.

• Anonyymi

"kaikista pyyhkimistäni naisista olisin vakavasti voinut harkita ehkä 10 prosenttia naaman perusteella."

Eiköhän naisilla ole tuo sama. Maksimissaan 10% palveluiden käyttäjistä naaman perusteella kiinnostaa, joten ainoastaan niitä pyyhitään oikealle.
        Mikä järki olisi pyyhkiä jatkoon ihmisiä, joiden naamataulu ei itseä miellytä?
        Ei miestenkään tarvitse pyyhkiä oikealle yhtäkään sellaista naista, jonka naama ei miellytä.

• Anonyymi

Jos naisen naama ei miellytä niin miksi ihmeessä pyyhit hänet oikealle????!

• Anonyymi

Ulkonäöstäsi en tiedä mitään, mutta käytöstapoja ja sivistystä sinulla ei ainakaan ole. Puhut ihmisistä häisevään sävyyn. Kyllä nettideitissä löytyy hirvittävän rumia miehiäkin, mutta miksi heitä pitäisi ruveta täällä julkisesti haukkumaan? Riittää kun pyyhkii vasemmalle ja unohtaa heidät saman tien. Rumalla on sama oikeus rakkauteen kuin kauniilla.

• Anonyymi

Niin. Ennenkuin tätä masta alettiin matuttaa ja kulttuurimarximilla ja silloin kun itse olin nuori niin tytöt katsoivat aina itseään vanhempia miehiä. Naisen ulkonäöltä odotettiin enemmän kauneutta kun taad mies sai olla vapaammin vaikka plösö ym. Eli kaikki oli päinvastoin.

• Anonyymi

Toi on täysin totta. Tavis naiset pyyhkii tavis miehet pois heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Ennenkuin tätä masta alettiin matuttaa ja kulttuurimarximilla ja silloin kun itse olin nuori niin tytöt katsoivat aina itseään vanhempia miehiä. Naisen ulkonäöltä odotettiin enemmän kauneutta kun taad mies sai olla vapaammin vaikka plösö ym. Eli kaikki oli päinvastoin.

Höpön löpön. Nuoret naiset ovat aina tykänneet nuorista komeista miehistä. Jos joku on tykännyt vähän vanhemmista, niin sellainen tyttö on aina ollut poikkeus jota muut tytöt vähän kummastelevat. Milloin muka on ollut aika jolloin nuoret tytöt pääsääntöisesti tykkäsivät itseään vanhemmista miehistä eivätkä välittäneet miltä se mies näytti? Sellaista aikaa ei ole koskaan ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpön löpön. Nuoret naiset ovat aina tykänneet nuorista komeista miehistä. Jos joku on tykännyt vähän vanhemmista, niin sellainen tyttö on aina ollut poikkeus jota muut tytöt vähän kummastelevat. Milloin muka on ollut aika jolloin nuoret tytöt pääsääntöisesti tykkäsivät itseään vanhemmista miehistä eivätkä välittäneet miltä se mies näytti? Sellaista aikaa ei ole koskaan ollut.

Olet liian nuori ymmärtääksesi tai sut on keretty jo aivopesemään viherkasvatuksella. Silloin kun olin nuori, oli normia että naiset halusivat itseensä 5-10 v itseensä vanhempia. Kun olin itse nuori, mulla oli aina 5-7 vuotta itseeni nuorempia naisia. Monissa deitti- ilmoituksissakin ennen tinderiä silloin naisilla oli etsivät välillä - 2 7 vuotta omasta iästään. Jopa baareissa harmitti kun omanikäisillä tytöillä oli itseensä vanhempia miehiä. Se oli silloin sääntö kuin poikkeus. Tämä maa on keretty mädättämään siinä ajassa ja aika moni mies on melko vihainen. Osa ruikuttaa täällä kuin neidit. Paskaa joka tapauksessa mutta ei tästä mitään hyvää seuraa kenellekään. Juhlikaa nyt naiset vielä kun tätä riittää, jossain vaiheessa ihmisillä tulee mitta täyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet liian nuori ymmärtääksesi tai sut on keretty jo aivopesemään viherkasvatuksella. Silloin kun olin nuori, oli normia että naiset halusivat itseensä 5-10 v itseensä vanhempia. Kun olin itse nuori, mulla oli aina 5-7 vuotta itseeni nuorempia naisia. Monissa deitti- ilmoituksissakin ennen tinderiä silloin naisilla oli etsivät välillä - 2 7 vuotta omasta iästään. Jopa baareissa harmitti kun omanikäisillä tytöillä oli itseensä vanhempia miehiä. Se oli silloin sääntö kuin poikkeus. Tämä maa on keretty mädättämään siinä ajassa ja aika moni mies on melko vihainen. Osa ruikuttaa täällä kuin neidit. Paskaa joka tapauksessa mutta ei tästä mitään hyvää seuraa kenellekään. Juhlikaa nyt naiset vielä kun tätä riittää, jossain vaiheessa ihmisillä tulee mitta täyteen.

Kummasti kuitenkin kun katsotaan ajassa 100-50v taaksepäin, suurin osa pariskunnista on pariutunut 1-3v ikäerolla.

Vaikkapa 20-luvulla syntyneet pariskunnat olivat keskimäärin hyvin saman ikäisiä keskenään.

Tilastoista ei löydy viimeisen 100v ajalta aikakautta, jossa pariskuntien keskimääräinen keskinäinen ikäero olisi ollut merkittävästi tuota 3 vuotta suurempi.

Toki jos löydät tällaisen tilaston näyttää niin mielenkiinnolla lukaisisin läpi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummasti kuitenkin kun katsotaan ajassa 100-50v taaksepäin, suurin osa pariskunnista on pariutunut 1-3v ikäerolla.

Vaikkapa 20-luvulla syntyneet pariskunnat olivat keskimäärin hyvin saman ikäisiä keskenään.

Tilastoista ei löydy viimeisen 100v ajalta aikakautta, jossa pariskuntien keskimääräinen keskinäinen ikäero olisi ollut merkittävästi tuota 3 vuotta suurempi.

Toki jos löydät tällaisen tilaston näyttää niin mielenkiinnolla lukaisisin läpi?

Mistä olet tilastosi ottanut vai keksitkö omasta päästäsi. En ota siihen enempää kantaa mitta tutustuppa vanhoihin deitti ilmoituksiin vaikka ennen netinaikaa joissa näet minkäikäistä miestä nainen etsii. Itse muistan nämä kun luin niitä jo murrosikäisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä olet tilastosi ottanut vai keksitkö omasta päästäsi. En ota siihen enempää kantaa mitta tutustuppa vanhoihin deitti ilmoituksiin vaikka ennen netinaikaa joissa näet minkäikäistä miestä nainen etsii. Itse muistan nämä kun luin niitä jo murrosikäisenä.

Tilastokeskuksen ja väestötietokeskuksen sivuilta löytyy jos jonkinmoisia tutkimuksia, tilastoja ja barometreja. Perhe- ja parisuhdeosioista löytyy mm. avioliittotilastoja ja tilastoja siitä, minkä ikäisinä on minäkin vuosikymmenenä menty ensimmäistä kertaa naimisiin. Suuria ikäeroja ei pariskuntien välillä löydy miltään vuosikymmeltä viimeisen 100 vuoden ajalta.

Mistäs niihin vanhoihin deitti-ilmoituksiin pääsee tutustumaan? Itsekin muistan ajan ennen nettideittejä ja en usein törmännyt ilmoituksiin, joissa naiset olisivat etsineet yli 5v itseään vanhempaa miestä. Mutta mielelläni tutkiskelen asiaa kunhan kerrot mistä niitä pääsee selaamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilastokeskuksen ja väestötietokeskuksen sivuilta löytyy jos jonkinmoisia tutkimuksia, tilastoja ja barometreja. Perhe- ja parisuhdeosioista löytyy mm. avioliittotilastoja ja tilastoja siitä, minkä ikäisinä on minäkin vuosikymmenenä menty ensimmäistä kertaa naimisiin. Suuria ikäeroja ei pariskuntien välillä löydy miltään vuosikymmeltä viimeisen 100 vuoden ajalta.

Mistäs niihin vanhoihin deitti-ilmoituksiin pääsee tutustumaan? Itsekin muistan ajan ennen nettideittejä ja en usein törmännyt ilmoituksiin, joissa naiset olisivat etsineet yli 5v itseään vanhempaa miestä. Mutta mielelläni tutkiskelen asiaa kunhan kerrot mistä niitä pääsee selaamaan?

Kyllä se oli jo meillä peruskoulun terveyskasvatuksen tunneilla käyty läpi ja oppikirjoissa. Nykyiset oppikirjat onkin sitten vihervamnaisten toteuttamia. Varmaan divarista voisit löytää ehkä? Ja sinä olet näihin tilastoihin perehtynyt. Okei tilastonikkari. Vassarithann haluaa muuttaa kaiken ja kirjoittas historian uusiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se oli jo meillä peruskoulun terveyskasvatuksen tunneilla käyty läpi ja oppikirjoissa. Nykyiset oppikirjat onkin sitten vihervamnaisten toteuttamia. Varmaan divarista voisit löytää ehkä? Ja sinä olet näihin tilastoihin perehtynyt. Okei tilastonikkari. Vassarithann haluaa muuttaa kaiken ja kirjoittas historian uusiksi.

Siis teillä oli peruskoulun terveyskasvatuksen tunneilla ja oppikirjoissa vanhoja deitti-ilmoituksia? Enpäs ole moisesta koskaan ennen kuullut! Missä päin Suomea ja mihin maailmanaikaan tämmöistä oppikirjoissa ja terveyskasvatuksen tunneilla oli?

Sinä kysyit mistä löysin tilastoni ja kerroin, mistä sinäkin voit ne löytää.
        Sinä kehotat minua lukemaan vanhoja deitti-ilmoituksia, mutta et tiedä mistä niitä löytäisi selattavaksi.

Divareissa on tullut aika paljon lehtiä ja kirjoja selailtua, mutta koskaan ei ole vielä tullut vastaan vanhoja deitti-ilmoituksia, joissa naiset etsisivät merkittävästi itseään vanhempaa miesseuraa.
        Minkä nimisiä mahtoivat olla oppikirjasi, joista moisia terveyskasvatuksen tunneilla luitte? Olisi helpompi etsiä kun olisi tarkempaa tietoa.

• Anonyymi

""Mikä järki olisi pyyhkiä jatkoon ihmisiä, joiden naamataulu ei itseä miellytä?""

Naisilla vaikka just se että silloin kyseessä ei ole seksitykkääjä vaan aidosti parisuhdetta hakeva mies. Rumat ja tavisnaiset kilpailuttaa miehiä ja he voivat aina saada seksiin itseä tasokkaamman mitä sitten seksin jälkeen tavoitellaan parisuhteeseen tai toinen vaihtoehto on että naiset kilpailuttaa miehet ulkonäön mukaan mutta eivät kuitenkaan tiedosta sitä että mies on seksitykkääjä. Komea mies saattaa vaikka valehdella että hakee parisuhdetta mutta haluaa kuitenkin vain yhtä asiaa tai yhden pidempiaikaisen vakipanon lisää.

""Ei miestenkään tarvitse pyyhkiä oikealle yhtäkään sellaista naista, jonka naama ei miellytä.""

Niin.. Ei tietysti tarvitse mutta silti monet miehet pyyhkivät. Miehet pyyhkivät seksin takia naisia jatkoon vaikka naamataulu ei miellytä. Joidenkin miesten on pakko ottaa se mitä voivat enää saada tai sitten toinen vaihtoehto on olla kokonaan ilman seksiä. Miehet valitsevat mielummin ensimmäisen vaihtoehdon eli ei niin viehättävän naisen seksiin ja miesten ajatusmaailma on "voihan sitä seksiä harrastaa epäviehättävän naisen kanssa."

• Anonyymi

Eli miehet valitsevat itse pyyhkiä epäviehättäviä naisia oikealle, mutta ilmeisesti koet että tämä on jotenkin naisten vika?

Jos nainen etsii parisuhdetta, johon oleellisena osana kuuluu viehättyä kumppaniehdokkaan ulkomuodosta, niin miksi hän turhaan pyyhkisi oikealle miehiä, joita ei pidä viehättävinä? Eihän hän niiden kanssa kuitenkaan parisuhteeseen alkaisi, kun ei heistä viehäty.

Naiset ovat ilmeisesti mieluummin ilman seksiä ja parisuhdetta, kuin alkaisivat puuhiin tai parisuhteeseen itseään epäviehättävän miehen kanssa.

Sanot että miehetkään ei ala parisuhteeseen naisen kanssa, joka ei heitä viehätä - että parisuhteeseen otetaan vain se paras vaihtoehto. Miksi siis naiset toimisivat tuossa asiassa eri tavoin?

• Anonyymi

No. Itselläni kun on jo tullut onneksi ikää miehenä en tee kompromisseja. Baarissa olen saanut ehdotuksia sellaisilta naisilta joita en koe vetäväksi niin en ole myöskään edennyt asioissa mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No. Itselläni kun on jo tullut onneksi ikää miehenä en tee kompromisseja. Baarissa olen saanut ehdotuksia sellaisilta naisilta joita en koe vetäväksi niin en ole myöskään edennyt asioissa mihinkään.

Samoin naisena. Ei ole tarvetta väkisin vääntää parisuhdetta kasaan. Mukavaahan se olisi löytää joskus tutun miehen kainalosta aamulla 😁

Kyllä 20-30 vuotta sitten oli paljon helpompaa 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli miehet valitsevat itse pyyhkiä epäviehättäviä naisia oikealle, mutta ilmeisesti koet että tämä on jotenkin naisten vika?

Jos nainen etsii parisuhdetta, johon oleellisena osana kuuluu viehättyä kumppaniehdokkaan ulkomuodosta, niin miksi hän turhaan pyyhkisi oikealle miehiä, joita ei pidä viehättävinä? Eihän hän niiden kanssa kuitenkaan parisuhteeseen alkaisi, kun ei heistä viehäty.

Naiset ovat ilmeisesti mieluummin ilman seksiä ja parisuhdetta, kuin alkaisivat puuhiin tai parisuhteeseen itseään epäviehättävän miehen kanssa.

Sanot että miehetkään ei ala parisuhteeseen naisen kanssa, joka ei heitä viehätä - että parisuhteeseen otetaan vain se paras vaihtoehto. Miksi siis naiset toimisivat tuossa asiassa eri tavoin?

Näin on. Vanha totuus pätee että nainen joko pihtaa tai antaa ja mies saa naiselta toosaa jos nainen antaa. Vihervasemmistolaiset femakot eivät tykkää tästä totuudesta. Lauman alfaurosleijona pääsee parittelemaan lauman kaikkien narttujen kanssa. Ihmiset eivät eroa tästä mitenkään.

• Anonyymi

""Eli miehet valitsevat itse pyyhkiä epäviehättäviä naisia oikealle, mutta ilmeisesti koet että tämä on jotenkin naisten vika?""

Siinä vaiheessa tavisnaisilla on peiliin katsomisen paikka jos he kilpailuttavat komeimman näköiset miehet, mätsäävät vain 2-3 pykälää itseään tasokkaampia ja sitten ruikuttavat kuinka kaikki miehet etsivät vain seksiseuraa. On siis kilpailutettu ja mätsätty yli oman tason, eikä olla osattu kohdentaa hakua parisuhdetta etsiviin miehiin. Silti valitetaan kuinka KAIKKI miehet etsivät vain seksiseuraa. A: tiedä oma taso. B: jos etsit parisuhdetta niin kohdenna haku sinun tasoisiisi. C: älä kilpailuta miehiä.

""Jos nainen etsii parisuhdetta, johon oleellisena osana kuuluu viehättyä kumppaniehdokkaan ulkomuodosta, niin miksi hän turhaan pyyhkisi oikealle miehiä, joita ei pidä viehättävinä? Eihän hän niiden kanssa kuitenkaan parisuhteeseen alkaisi, kun ei heistä viehäty.""

Miehen pitää olla aina 2-3 pykälää tasokkaampi koska naiset kilpailuttaa miehet. Heitän pallon sinulle ja kysyn minkä takia komean kymppitason miehen pitäisi alkaa parisuhteeseen tavisnaisen kanssa kun ei viehäty tavisnaisesta parisuhdemielessä? Seksimielessä viehättyy, parisuhdemielessä ei.

""Naiset ovat ilmeisesti mieluummin ilman seksiä ja parisuhdetta, kuin alkaisivat puuhiin tai parisuhteeseen itseään epäviehättävän miehen kanssa.""

Siltä vaikuttaa. Miehet ei vaan toimi sillä tavalla, paitsi ehkä jotkut.

""Sanot että miehetkään ei ala parisuhteeseen naisen kanssa, joka ei heitä viehätä - että parisuhteeseen otetaan vain se paras vaihtoehto. Miksi siis naiset toimisivat tuossa asiassa eri tavoin?""

Kilpailuttaa voi aina. Ei siinä mitään mutta saako sitten sitä mitä etsii niin on ihan toinen juttu.

• Anonyymi

"Siinä vaiheessa tavisnaisilla on peiliin katsomisen paikka jos he kilpailuttavat komeimman näköiset miehet, mätsäävät vain 2-3 pykälää itseään tasokkaampia ja sitten ruikuttavat kuinka kaikki miehet etsivät vain seksiseuraa."

Joo, siinä vaiheessa voisi kyllä olla peiliin katsomisen paikka.

Mutta sitä vaihetta ei koskaan tule: Ei nimittäin ole totta, että naiset ruikuttavat ja väittävät kaikkien miesten etsivän vain seksiä. Naiset eivät väitä mitään tällaista. Naiset eivät ylipäänsä ruikuta miesten vuoksi.

Naiset EIVÄT väitä että kaikki miehet etsivät vain Seksiä, koska naiset tietävät ettei se ole totta. Naiset tietävät että vain pieni osa miehistä etsii pelkkää seksiä. Nimittäin seksinkipeät ätmit ja peräkammarinpojat, He tosiaan etsivät vain seksiä mutta eivät saa. Ei tarvitse kuin lukea tämän palstan juttuja, niin sen huomaa heti: ätmithän ne täällä parkuvat seksin perään. Vähänkin fiksummat miehet eivät sellaista tee.

Ätmit ruikuttavat kuin vauvat. Ensin he ruikuttavat että "miksen minä saa seksiä?", ja sitten he ruikuttavat että "miksi naiset ruikuttavat ja väittävät miesten haluavan vain seksiä" (vaikka naiset EIVÄT RUIKUTA) , ja lopuksi he ruikuttavat että "miksi komeat miehet saavat seksiä?"

Ätmien suusta kuuluu pelkkää ruikutusta ja parkua ja kitinää ja valitusta ja vikinää. Viki viki viki viki viki.... haluan pimppaa halun pimppaa... yhyy yhyy, kerron äitille ja toisille ätmeille, yhyy yhyy.... viki viki....

• Anonyymi

"Heitän pallon sinulle ja kysyn minkä takia komean kymppitason miehen pitäisi alkaa parisuhteeseen tavisnaisen kanssa kun ei viehäty tavisnaisesta parisuhdemielessä? Seksimielessä viehättyy, parisuhdemielessä ei."

Ei missään nimessä komean kymppitason miehen PITÄISI alkaa parisuhteeseen yhtään kenenkään kanssa, jonka kanssa ei siihen halua ryhtyä.

Sitähän täällä on jo pitkään sanottu - jokaisen on parempi olla yksin, kuin hypätä parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jota ei aidosti rinnalleen halua.

• Anonyymi

Kyl mä sen tiedän että suuri osa miehistä tuollaisia mutta tiedän että moni mies on myös erilainen ja haluaa olla yhden naisen kanssa suurin piirtein koko elämänsä..Ettå monenlaisia myös kiinyymiseen kykeneviä miehiä löytyy,mutta ovat valitettavasti yleensä varattuja jo..Joten en sitten viitsi teidän jäljelle jääneiden häntäheikkien kanssa olla juurikaan ainakaan läheisissä tekemisissä,vaikka sinä sitä mieltä oletkin ettå minun jotenkin sun luulojen takia pitäisi olla tekemisissä, läheisissäkin?.,Mutta häntäheikki ei vaan kelpaa mulle niin se kuule vaan menee, eikä juurikaan siitä muutu miksikään..Täytyy sitten esim.kerran kolmessa vuodessa miettiä että haluaisinko sitten vaikka sen mulle huonon yhden yön tekemisen tai tapahtumam jonkun peniksen kantovälineen kanssa mutta oikeastaan en nyt ole sitäkään enää edes halunnut. EI ole vaan tullut niin komeaa vastaan joka olis teistä peniksen kantotelineistä,lyhyistä jutuista kiinnostuneista siis niinkuin minua kiinnostanut sellaiseen edes yhden yön juttuun..Että niin se vaan on sitten mennyt.Mutta kyllä sä komealla peniksellä saat varmaan joitain naisia kiinnostumaan sinusta toki.Naiset saattavat toisilleen kertoa että tuo saattais olla hyvå nopeeseen hommaan eli nopeaan köyttöön ni saat sitten varmaan käyttöä joiltain naisilta haluamiisi nopeisiin juttuihin..Kyl monet naiset antaa toki säälistäkin sitten..Että joku ainakin naisista antaa toki säälistä..

• Anonyymi

Olen mies ja minulla on tinderissä useita mätsejä mutta minun on vaikea päästä näkemään niitä kaikkein hotimpia naisia. Itse en ainakaan koe olevani naisten silmissä epäviehättävä. Ei kai naiset muuten olisi edes tykänneet? Itse olen sitä mieltä että naiset kilpailuttaa miehet ja niillä on paremman näköisiä miehiä mätseinä joita sitten yrittävät treffeille. Olen epäviehättävä jos minua verrataan noihin paremman näköisiin miehiin.

Uskon että pääsisin treffeille noiden hotimpienkin kanssa jos vetäisisin ässän hihasta ja tarjoutuisin maksamaan taksin minun luokse mutta kun kirjoittelu on naisten puolelta hankalaa niin ei kiinnosta vetää sitä ässää hihasta, koska juttelun pitää sujua ensin, eikä olisi kiva vetää sitä ässää nyt hihasta ja miettiä sitten 5-vuoden päästä parisuhteessa "et muuten olisi koskaan lähtenyt näkemään minua jos en olisi vetänyt ässää hihasta."

• Anonyymi

Ei naiset halua vakavaa suhdetta eikä ne halua miestä kotiinsa lorvimaan. Mies pilaa naisen suunnitteleman sisustuksen. Oon saanut kahdeksalta naiselta seksiä korona aikana. Naiset ei halua sitoutua vaikka itse haluan mutta nainen sanoo että haluaa vaan vähän pitää hauskaa.

• Anonyymi

Pieni seikkailu piristää, mutta raavas mies nurkissa ahdistaa 😁

• Anonyymi

Ei naiset etsi mitään mutta jos tuleee vastaan joku todella komea top 10 pelimies niin nainen haluaa sen kanssa suhteeseen. Muuten naiset haluaa vain fwb juttuja. Naiset kyllä sanoo jossain esittely tekstissä että haluavat suhteen mutta se on siinä vaan että jos joku tuttu näkee naisen tinder profiilin niin ei tule juoruja että siellä se tuttu nainen hakee panoseuraa. Oon sellaisten kanssa saanut osumia ja nainen heti kertoo että etsiikin hauskanpitokumppania miehestä.

• Anonyymi

""Sanot että miehetkään ei ala parisuhteeseen naisen kanssa, joka ei heitä viehätä - että parisuhteeseen otetaan vain se paras vaihtoehto. Miksi siis naiset toimisivat tuossa asiassa eri tavoin?""

No minkä takia tavisnaiset odottavat komean seksitykkääjämiehen toimivan eri tavalla? Senkö takia koska mies on tykännyt ja antanut seksiä?

• Anonyymi

Edelleen, miksi nainen ottaisi parisuhteeseen miehen, joka ei viehätä?
        Eihän mieskään ota parisuhteeseen naista, joka ei häntä viehätä.

Miksi KUKAAN haluaisi olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jota ei pidä viehättävänä?

• Anonyymi

Kyllä mies alkaa naisen kans olemaan jos nainen on normaali eikä mikään hullu mutta nainen alkaa kyllä hullun miehen kanssa suhteeseen eikä normaali miehet kelpaa. Juopot ja narsistit kelpaa naisille heti.

• Anonyymi

Näinhän se on ja sit ne vonkuu tai antavat haastattelun paskamedialle että olivat suhteessa narsistin kanssa ja ovat nyt helpottuneita kun pääsivät eroon. Oma ongelmani on se, että liiann kiltit tai nörtti tytöt tai naiset ovat kiinnostuneita, ilmeisesti kun näytän varmaan ulospäin tietokonenörtiltä. Toisaalta jos tietäisivät minkälainen oikeasti olen eivät varmasti olisi. Sitten kun itse olisin kiinnostunut lutkahtavasta naisesta, niin niitä löytää harvemmin joskin nykyään ei enää koskaan. En vain ole kiinnostunut naisesta joka pihtaa toosaa tai haluaa edetä rauhassa ja tässä on suurin ristiriita.

• Anonyymi

Ei noin ehkä voi yleistää. Miehenä toivon elämänkumppania, jonka kanssa on mukavaa ja rentoa.

• Anonyymi

Tällä palstalla pitää ääntä todellakin reppanat miehet. Ulkonäkökeskeiset,henkisesti kehittymättömät vinkuvillet.tulee paha olo lukiessa tuota vinkumista. Teki niin tai näin,niin aina väärinpäin. Ei ihme etteivät naisia saa. Järkyttävää jos ovat aikuisia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla pitää ääntä todellakin reppanat miehet. Ulkonäkökeskeiset,henkisesti kehittymättömät vinkuvillet.tulee paha olo lukiessa tuota vinkumista. Teki niin tai näin,niin aina väärinpäin. Ei ihme etteivät naisia saa. Järkyttävää jos ovat aikuisia ihmisiä.

Eipä toista haukkumalla parasta seuraa saa. Pieni kehu tuo toiselle hyvän mielen, joka heijastuu takaisin. Olisi mukava tietty löytää semmoinen kehuttava :)

• Anonyymi

Riittää ilmankin.

• Anonyymi

Tuo on niitä sukupuolten välisiä eroavaisuuksia: nainen voi olla kerrallaan vain yhdelle miehelle raskaana jolloin on luonnollista haluta etsiä pitkäaikainen kumppani jonka kanssa hankkia se lapsi. Miehet puolestaan pyrkii etsimään useita kumppaneita, koska luonto on järjestänyt asian niin että miehen tulisi siittää mahdollisimman monta naista raskaaksi. Mutta vaikka me olemme nisäkkäitä ja eläimiä ei meidän ole pakko käyttääntyä kuin aivottomat eläimet.

Mielestäni naiset ei tarvi miestä mihinkään, itse ainakin pärjään vallan mainiosti yksin, elätän itseni ja siivoan kotini ja käyn erinäisissä harrastuksissa silloin kun siltä tuntuu. Jos minulla olisi mies pitäisi se ruokkia ja vaatettaa ja siivottavaa olisi enemmän kun harvat miehet osaa siivota niin kerroppa että mihin tarvin miestä? Sohvani kyllä pärjää hyvin ilman että kukaan makaa siinä 24/7 ja huutaa että tuo kaljaa.

• Anonyymi

Jotenkin tuo pärjääminen ilman toista sukupuolta on tullut tärkeäksi. Maailma muuttuu. Pärjään minäkin ilman naista, teen ruokaa ja pesen pyykit. Arvostaisin naisen seuraa, yhteisiä tekemisiä, liikkumista, ruoan tekoa, syömistä ja sohvalla oloa. Toisen sukupuolen ei ole tarkoitus olla riipaksi, vaan rikastuttamaan elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin tuo pärjääminen ilman toista sukupuolta on tullut tärkeäksi. Maailma muuttuu. Pärjään minäkin ilman naista, teen ruokaa ja pesen pyykit. Arvostaisin naisen seuraa, yhteisiä tekemisiä, liikkumista, ruoan tekoa, syömistä ja sohvalla oloa. Toisen sukupuolen ei ole tarkoitus olla riipaksi, vaan rikastuttamaan elämää.

Sivusta, enpä tiedä onko "pärjääminen ilman toista sukupuolta tullut tärkeäksi". Ennemmin ehkä niin, että se on tullut MAHDOLLISEKSI.

Varmasti iso osa ihmisistä ottaisi mieluusti kumppanin, mikäli se - kuten sanot - enimmäkseen rikastuttaisi, eikä olisi riipaksi. Valitettavan moni vaan on todennut, että parisuhteesta on heidän kohdallaan ollut enemmän riesaa kuin iloa. Huonot kokemukset syövät intoa kokeilla uudestaan.
        Siksipä moni toteaa, että on mieluummin tyytyväinen itsekseen, kuin tyytymätön toisen kanssa.

Tuostahan on jokunen tutkimus tehty, joiden tulosten mukaan parisuhde huonontaa naisen elämänlaatua, mutta parantaa miehen elämänlaatua.
        Tuon toteaminen ja se fakta, ettei avioliittoa enää tarvitse solmia yhteiskunnallisista ja taloudellisista paineista johtuen, ovat pikkuhiljaa vieneet tilannetta siihen, että yhä useampi (etenkin naisista) jättäytyy parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta, enpä tiedä onko "pärjääminen ilman toista sukupuolta tullut tärkeäksi". Ennemmin ehkä niin, että se on tullut MAHDOLLISEKSI.

Varmasti iso osa ihmisistä ottaisi mieluusti kumppanin, mikäli se - kuten sanot - enimmäkseen rikastuttaisi, eikä olisi riipaksi. Valitettavan moni vaan on todennut, että parisuhteesta on heidän kohdallaan ollut enemmän riesaa kuin iloa. Huonot kokemukset syövät intoa kokeilla uudestaan.
        Siksipä moni toteaa, että on mieluummin tyytyväinen itsekseen, kuin tyytymätön toisen kanssa.

Tuostahan on jokunen tutkimus tehty, joiden tulosten mukaan parisuhde huonontaa naisen elämänlaatua, mutta parantaa miehen elämänlaatua.
        Tuon toteaminen ja se fakta, ettei avioliittoa enää tarvitse solmia yhteiskunnallisista ja taloudellisista paineista johtuen, ovat pikkuhiljaa vieneet tilannetta siihen, että yhä useampi (etenkin naisista) jättäytyy parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle.

Kai se parisuhde nyt huonontaa naisten elämänlaatua kun naiset haluaa parantaa kaikenlaisia jännämiehiä mutta eivät onnistu siinä. Pitääkö teille jo miehetkin valita kun ette itse osaa? Kiltit ja kunnolliset miehet ei parisuhteeseen kelpaa. Pitää olla jännämies tai komea pettäjämies jota himoitsee muutkin naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai se parisuhde nyt huonontaa naisten elämänlaatua kun naiset haluaa parantaa kaikenlaisia jännämiehiä mutta eivät onnistu siinä. Pitääkö teille jo miehetkin valita kun ette itse osaa? Kiltit ja kunnolliset miehet ei parisuhteeseen kelpaa. Pitää olla jännämies tai komea pettäjämies jota himoitsee muutkin naiset.

Tämä totta. Mulla on kiltti hissukka kaveri joka ei naista saa mutta jos sama kaveri olisi sosiaalinen tuhmapoika jolla tuomio jostain niin johan pimpit kostuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa 2/3 aikuisesta väestöstä elää juuri nyt parisuhteissa. 95% aikuisesta väestöstä on vähintään ollut parisuhteissa. Suurin osa Suomen väestöstä on heteroita.

Onko siis 95% Suomen miehistä komeita, jänniä pettäjämiehiä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1483
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      951
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      774
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      707
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      689
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      672
    Aihe