Niin ei se ole naisten vika. Älkää nyt naisia syyttäkö jos ette osaa mennä juttelee naisille.
Jos olette sinkkuja
5
75
Vastaukset
- Anonyymi
Olkaa naiset vastaanottavaisempia? Tylyys vie halua aloitteisiin ja jutustelu yrityksille.
- Anonyymi
Niin ei kai naiset eli siis tytöt voi olla oikeasti vihaisia, ainakaan minua kohtaan, ehkä joitain kohtaan teinitytötkin voivat olla vihamielisiä.
Mutta minua kohtaan tuskin koska aina autan jos pystyn tyttösiä.
Jäämöhkäleet kun sulavat pikkuhiljaa teiltä, niin pyöräilyä sitten ;D - Anonyymi
Miksi naiset ei halua jutella rumien miesten kanssa.
- Anonyymi
Miehet ei halua raiskaus syytöstä jos sanot moi niin raiskaus syytös niin parempi kun ei puhu mitään ei edes vastaa tervehdykseen eli ei puhu mitään eikä katsoa edes päin niin menkööt arabi ja korkeastikoulutettujen tinderimiesten kanssa
Joo. Mä en syytä ketään sinkkuudesta. En naisia, enkä itseeni. Ehkä jotain häikkää on mun ajatuksissa, traumanpoikasta ja muuta synkkää, ettei tunnepuolen hommat johonkin tiiviimpään intensiiviseen ihmissuhteeseen taivu. Mutta sekään ei haittaa. Ihan hyvin mennööpi näin.
Mutta kesä sais jo tulla silti. 🤨
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895