Aihe

Jos olette sinkkuja

Anonyymi

Niin ei se ole naisten vika. Älkää nyt naisia syyttäkö jos ette osaa mennä juttelee naisille.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olkaa naiset vastaanottavaisempia? Tylyys vie halua aloitteisiin ja jutustelu yrityksille.

• Anonyymi

Niin ei kai naiset eli siis tytöt voi olla oikeasti vihaisia, ainakaan minua kohtaan, ehkä joitain kohtaan teinitytötkin voivat olla vihamielisiä.

Mutta minua kohtaan tuskin koska aina autan jos pystyn tyttösiä.

Jäämöhkäleet kun sulavat pikkuhiljaa teiltä, niin pyöräilyä sitten ;D

• Anonyymi

Miksi naiset ei halua jutella rumien miesten kanssa.

• Anonyymi

Miehet ei halua raiskaus syytöstä jos sanot moi niin raiskaus syytös niin parempi kun ei puhu mitään ei edes vastaa tervehdykseen eli ei puhu mitään eikä katsoa edes päin niin menkööt arabi ja korkeastikoulutettujen tinderimiesten kanssa

• Joo. Mä en syytä ketään sinkkuudesta. En naisia, enkä itseeni. Ehkä jotain häikkää on mun ajatuksissa, traumanpoikasta ja muuta synkkää, ettei tunnepuolen hommat johonkin tiiviimpään intensiiviseen ihmissuhteeseen taivu. Mutta sekään ei haittaa. Ihan hyvin mennööpi näin.

Mutta kesä sais jo tulla silti. 🤨

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Sofia Belorf avautuu suhteestaan huumetuomittu Niko Ranta-ahoon: "Rakkaus on sokea"

Sofia Belórf on avautunut Katiska-vyyhdin tuomiosta ja rakkaudestaan Niko Ranta-ahoon. Rakkaus on sokea, Sofia tuskailee. https://www.suomi24.fi/viih
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      6775