Nainen koska laitat

Anonyymi

Nainen koska suunnitelmissa laittaa hame ja oletko jo kokeillut kotonasi vaatekaupoissa hameita ja kuvia millaisista hameista tykkäät pitää päälläsi ja pitäisitkö kotona hameita jos mies pyytäisi että pitäisit eli silloin olis helppo sekstailla ja antaa sinulle suuseksiä ja katsoa mitä hameen alla on

62

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten kun sattuu siltä tuntumaan. En suunnittele mitenkään etukäteen milloin mitäkin päälleni puen. Mä inhoan vaateostoksilla käymistä ja vaatteiden sovittelua, eli en todellakaan käy mitään vai huvikseni sovittamassa. Mä meen vaateostoksille jos ja kun aidosti tarviin jotain. Sillonkaan en enää juuri koskaan sovita. Tiedän erittäin hyvin millanen mulle sopii, mikä ei ja mitä tulee käytettyä.

P.s. Nytkin on hame päällä, mutta jos äijä rupeis tollasia ehdotteleen niin tuskinpa enää hametta päälleni laittaisin.

• Anonyymi

Mutta hameet sopii naisille ja saa mielen villiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hameet sopii naisille ja saa mielen villiksi

No voi voi poikaparkaa. Mä valitsen vaatteeni siltikin ihan itse ja omista lähtökohdistani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi voi poikaparkaa. Mä valitsen vaatteeni siltikin ihan itse ja omista lähtökohdistani.

Ai niin ja kuljen kyllä kotioloissa varsin usein hame päällä ja kommandona, mutta se ei tarkota, että muhun olis yhtään sen enempää lupa noin vaan koskea. Moisia yrittävä ukko lentäis pihalle alta aikayksikön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinähän sen määräät mutta olis kiva että joskus kotona voisit pukeutua hameeseen ja kun himot hyrrää niin saisi vapaasti leikkiä kanssasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ja kuljen kyllä kotioloissa varsin usein hame päällä ja kommandona, mutta se ei tarkota, että muhun olis yhtään sen enempää lupa noin vaan koskea. Moisia yrittävä ukko lentäis pihalle alta aikayksikön.

Ja jos tollasen ukon kanssa olis jostain syystä pakko asua niin taatusti pukisin aina päälleni vähintään kolme kerrosta housuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos mies haluaisi tai vaatisi että saisi antaa sinulle suukivat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos mies haluaisi tai vaatisi että saisi antaa sinulle suukivat

Johan sanoin, että lentäis pellolle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja jos tollasen ukon kanssa olis jostain syystä pakko asua niin taatusti pukisin aina päälleni vähintään kolme kerrosta housuja.

Mites lukollinen siveysvyö? 🤔 Sehän ajaisi saman asian, ja viellä jos olis metallista, ei äijä pystyis sitä edes väkisin repimään jalasta. 😆

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Mites lukollinen siveysvyö? 🤔 Sehän ajaisi saman asian, ja viellä jos olis metallista, ei äijä pystyis sitä edes väkisin repimään jalasta. 😆

Kai se olis pakko jos jostain syystä pitäis niin sekopään ukon kanssa asua. Siinä tarvis luultavasti jo kokovartalopanssarin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan sanoin, että lentäis pellolle.

Aika ikävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika ikävää

Kyllä, olis erittäin ikävää käytöstä mieheltä. Hommaa seksirobotti. Sitä ei haittaa, vaikka kähmisit 24/7.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai se olis pakko jos jostain syystä pitäis niin sekopään ukon kanssa asua. Siinä tarvis luultavasti jo kokovartalopanssarin.

Siihen puuttuu sitten mies eli siveysvyöt ja panssarit roskiin ja huuto tulisi ja ukaasi hame päälle ja äkkiä niinko olis jo ugh mies on puhunut ja päättänyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen puuttuu sitten mies eli siveysvyöt ja panssarit roskiin ja huuto tulisi ja ukaasi hame päälle ja äkkiä niinko olis jo ugh mies on puhunut ja päättänyt

Kuten sanottu, niin moinen ukko pellolle niinku olis jo. Jos olis näyttää yhtään moisia elkeitä aiemmin niin ei saman katon alle päädykään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanottu, niin moinen ukko pellolle niinku olis jo. Jos olis näyttää yhtään moisia elkeitä aiemmin niin ei saman katon alle päädykään.

No mies ja auto lähti kai naisia on jotka miehestään tykkää ja älä pelkää mies ei tule takaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mies ja auto lähti kai naisia on jotka miehestään tykkää ja älä pelkää mies ei tule takaisin

Saahan sitä ukko oman autonsa viedä ihan mihin haluaa. Mitä ihmettä se asia mulle kuuluu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saahan sitä ukko oman autonsa viedä ihan mihin haluaa. Mitä ihmettä se asia mulle kuuluu?

Ja siinähän menee niin pitkälle, kun pippuri kasvaa. Mä en tee ällöttävällä ukolla mitään. Hyväkäytöksisen miehen huolisin, en mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siinähän menee niin pitkälle, kun pippuri kasvaa. Mä en tee ällöttävällä ukolla mitään. Hyväkäytöksisen miehen huolisin, en mitään muuta.

Älä yksin puhu jäljelle jäi vain asfalttiin mustaa vanan jäljet kun mies tunti sitten jo lähti kumit vinkuen ja asfaltissa muisto sinulla oli hyvä mies ja naapuritkin ihmettelee päästit sitten hyvän miehen menemään voi tyttö raasua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yksin puhu jäljelle jäi vain asfalttiin mustaa vanan jäljet kun mies tunti sitten jo lähti kumit vinkuen ja asfaltissa muisto sinulla oli hyvä mies ja naapuritkin ihmettelee päästit sitten hyvän miehen menemään voi tyttö raasua

Hyvä mies 😅. Yök

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi tässäkin maassa on paljon hyväkäytöksisiä miehiä. Ei tartte mitään kähmäräpylää katella.

• Anonyymi

No on sulla fantasiat. Kyllä hameita ja mekkoja usein pidän, mutta on mulla alusvaatteet ja leggingsit tai sukkahousut päällä myös.

• Anonyymi

Eikö joskus olis kiva olla ilman pikkuhousuja eli pelkkä hame niin reidet näkyvillä niin äkkiä tulee vimma pussata reisiä ja sitä ihanaa herkkua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö joskus olis kiva olla ilman pikkuhousuja eli pelkkä hame niin reidet näkyvillä niin äkkiä tulee vimma pussata reisiä ja sitä ihanaa herkkua

No eipä ole ollut tarvetta jättää alusvaatteita pois edes kesällä hameen alta. Vaan yöasuna on mulla pitkä yöpaita nilkkoihin asti helma yltää. Sitä pidän ilman muita vaatteita. Sellaisia valmistetaan miehillekkin. Mukava vaate. Suosittelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä ole ollut tarvetta jättää alusvaatteita pois edes kesällä hameen alta. Vaan yöasuna on mulla pitkä yöpaita nilkkoihin asti helma yltää. Sitä pidän ilman muita vaatteita. Sellaisia valmistetaan miehillekkin. Mukava vaate. Suosittelen.

Kai kesällä voi nukkua esim pelkät pikkarit päällä eikö yöpaitulit ole kuumia ja hiostavia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai kesällä voi nukkua esim pelkät pikkarit päällä eikö yöpaitulit ole kuumia ja hiostavia

Se se vasta hiostavaa onkin, jos pelkissä alusvaateissa nukkuu. Alasti vielähirveempää. En tajua miksi ykskään täysjärkinen nukkuis alasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se se vasta hiostavaa onkin, jos pelkissä alusvaateissa nukkuu. Alasti vielähirveempää. En tajua miksi ykskään täysjärkinen nukkuis alasti.

Kun on kuuma ja tuulettimen ilma osuu ihoon se viilentää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ne pikkarit on kyllä hiostavammat. Sellainen kevyestä kankaasta tehty yöpaita on hyvä. Helteellä voi olla hihatonta mallia. Miehille on saatavilla myös yöpaitoja. Mukava sitten nukkua yhdessä yöpaidoissa ilman hiostavia housuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ne pikkarit on kyllä hiostavammat. Sellainen kevyestä kankaasta tehty yöpaita on hyvä. Helteellä voi olla hihatonta mallia. Miehille on saatavilla myös yöpaitoja. Mukava sitten nukkua yhdessä yöpaidoissa ilman hiostavia housuja.

Niin ja kumpikin vaan nostaa yöpaitansa helmaa, kun tekee mieli ja siinä ne ihanat sulot on saatavilla ja hyväiltävinä samantien. Toimii lapsiperheessäkin. Helma vaan alas, jos tulee keskeytys huviin.

• Anonyymi

Tahdotko hameen , mulla ois yks ylimääräinen ja muitakin naistenasusteita jos kiinnostaa..

• En käytä hameita tai mekkoja juuri koskaan, edes kenenkään pyynnöstä/määräyksestä, vaan mun vaatetuksena on housut niin arkena kuin juhlissa. Tämä johtuu siitä etten korkkareita tai pikkukenkiä pysty käyttämään jäykkien nilkkojen ja leveän lestin sekä toisen jalkaterän virheasennon takia. Siis terveydellisistä syistä. Olen sitä sukupolvea, että mekko lenkkareiden kanssa tuntuu oudolta. En käytä hometta edes kenenkään pyynnöstä jos en itse halua käyttää, koska en tunne niitä omiksi.

Inhoan sovittaa vaatteita kaupassa, ja jos jotain vaatteita ostan, on ne pääosin paitoja ja collareita, jotka pystyy ostamaan sokkona pelkän koon perusteella. Jos farkkuja tai muita housuja ostan, niin silloin sovitan.

Siinä tapauksessa saatan harkita käyttäväni hametta...siis harkita, mikäli sitä ennen se mies kuka pyytää/käskee mua käyttämään mekkoa, käyttää sitä itse joka päivä yhden vuoden ajan oli töissä tai vapaalla, ja käyttää vielä siten ettei tällä ole kalsareita hameen alla, oli kesä tai talvi. Tämän jälkeen saatan harkita.

Miks mun pitäis käyttää hametta, jos mies ei yhtälailla käytä? Sitä paitsi miesten hameiden, eli kilttien historia on jo vuosisatojen takaa. Joten se ei kelpaa miehen perusteluksi olla käyttämättä hametta, että miehelle ei kuulu hame ja naiselle taas kuuluu.

Jos sun tekee mieli Välis käyttää hametta, kuten rivien välistä pystyy lukemaan, niin senkun käytät. Jokainen saa päättää itse mitä vaatteita pistää päällensä ja milloin niitä käyttää. Sitä ei kukaan muu päätä. Poikkeuksena tietysti pikkulapset.

• Anonyymi

Mutta naisille sopii täydellisesti hame ja hame on naisten vaate ja paljaita reisiä haluaa nähdä ja ne nähtyä haluaa muutakin tehdä

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta naisille sopii täydellisesti hame ja hame on naisten vaate ja paljaita reisiä haluaa nähdä ja ne nähtyä haluaa muutakin tehdä

Mies käyttää ensin. Tuo minkä sanoit ei kelpaa tekosyyksi.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Kiva niitä miehenkin hyvinmuodostuneita reisiä on katella. Kiltti on varsin sexy vaatekappale oikeen miehen päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva niitä miehenkin hyvinmuodostuneita reisiä on katella. Kiltti on varsin sexy vaatekappale oikeen miehen päällä.

Varmasti korkeastikoulutetut jännämiehet pukeutuu hameeseen ja punaa huulilla mutta nyt puhutaan ätmeistä eli kyllä mies riisuu itsensä alasti ja saat tutustua vapaasti reisiin ja kikkeliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti korkeastikoulutetut jännämiehet pukeutuu hameeseen ja punaa huulilla mutta nyt puhutaan ätmeistä eli kyllä mies riisuu itsensä alasti ja saat tutustua vapaasti reisiin ja kikkeliin

Eli älä pelkää saat varmasti tutustua reisiin ja kikkeliin

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

No ehkä parempi sanoa erotaan ja etsiä nainen joka tykkää käyttää hameita ja arvostaa kielihoitoja ja kikkeliä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran olis kannattanu sunkin koulutusta hankkia, että tietäisit mikä tämäma mainittu kiltti on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran olis kannattanu sunkin koulutusta hankkia, että tietäisit mikä tämäma mainittu kiltti on.

Eikös niitä käyttänyt vain irlantilaiset jännämiehet mutta ei muut miehet ja nykyään irlantilaisetkaan ei käytä kilttejä hameita huulipunaa ripsiväriä mutta loppui kun irlantilaiset naiset sai miestä ja synnytti ätmejä eli heistäkin tuli taas miehiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös niitä käyttänyt vain irlantilaiset jännämiehet mutta ei muut miehet ja nykyään irlantilaisetkaan ei käytä kilttejä hameita huulipunaa ripsiväriä mutta loppui kun irlantilaiset naiset sai miestä ja synnytti ätmejä eli heistäkin tuli taas miehiä

Tosiaan olis kannattanut hankkia edes pikkasen enemmän sitä koulutusta 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiltti on korkeastikoulutettujen miästen vaate eli homomiästen vaate jännillä jännä elämä eli jätetään kiltit ym homosivuille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiltti on korkeastikoulutettujen miästen vaate eli homomiästen vaate jännillä jännä elämä eli jätetään kiltit ym homosivuille

Olis nyt kannattanut käydä edes se peruskoulu loppuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Olis nyt kannattanut käydä edes se peruskoulu loppuun.

Tai sitten vähän enemmän kuin pakolliset viis luokkaa kansakoulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on ja jos ne alkkarit on vielä jäänyt pois päältä ja käsi osuu paljaaseen hameenhelman sisään eksyessään.

• Anonyymi

"Jos sun tekee mieli Välis käyttää hametta, kuten rivien välistä pystyy lukemaan, niin senkun käytät. "

Hame vois pukea Välistä...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on ja jos ne alkkarit on vielä jäänyt pois päältä ja käsi osuu paljaaseen hameenhelman sisään eksyessään.

"Käsi osuu paljaaseen hameenhelmaan" 🤣🤣

Paljas hameenhelma??

• Anonyymi

Ei koskaan, minä pukeudun just niinkuin itse haluan ja sellaisiin vaatteisiin missä viihdyn niin kotona kuin muuallakin. Onneksi päätösvalta on mulla eikä yhdelläkään ukolla.

• Anonyymi

Nelovision ohjelmat, nytkin tulee tuo Smaugin autioittama, päät irtoaa ja lentää ilmassa.

Mutta tuollaiset aseet mitä noita jousia, kun projektiilin massa on niin suuri niin tehokkaita sitten vaikka nopeus olisikin vähän pienempi kuin tuliaseessa, oikeasti :)

Tuo e ole lastenohjelma.... nelosen kilpailuohjelmat ovat aika suosikkeja itselleni Selviytyjät se ainakin ja on monia juttuja heillä noita.

• Anonyymi

Jaa, no täällä ainakin viisivuotias katsoo ko. elokuvaa oikeen mielellään. Aikuset ei jaksa, kun on niin hiton huono elokuva. Tollaselle pienelle kelpaa tollanen tasotonkin juoni, kunhan on vähän actionia välissä.

• Anonyymi

Tuskin joku .22 pistoolin luoti pystyy torumaan kirvestä jolla toinen lyö toista päähän, verytaus D:

• Anonyymi

Itseä huvittaa tuollainen: pitäisi lukita kokonaan siis näyttömuisti, jossain ohjelmassa, eli liikkumistunnistus-ohjelmassa, mutta sitten jämähtää koko grafiikkamuisti liikkumattomaksi paikoilleen, on toinenkin keino mutta tuo olisi tehokkain, näyttö hyytyy siksi aikaa sitten kun itse tekee jotain :;D'

• Anonyymi

Itse käytän kesät talvet tuollaista. Häissäkin olisin käyttänyt, mutta äiti sanoi "Ei onnistu!"
      En ole körttiläinen.
      Jotta fantasiallesi saat lisäpotkua, kun haluan suus..ä, heilautan hameen helman ylitse puolisoni pään. Lupaus puikottamiseen tulee 5 mm helman kohottamisella.
      https://herattajajuhlat.fi/1845-korttipukuisille-oma-yhdistys.

• Anonyymi

Mä en tykkää käyttää hameita, ei ole kintut sen näköisiä, ett viitsisi niitä esitellä. Pyörällä kulkiessakin hame on hankala, mieluummin housut jalassa pyöräillen. Aloituksen kirjoittajan olisi pitänyt elää 1940-70luvuilla, kun naiset käyttivät hameita ja 70-luku olisi varmaan ollut kaikista mieluisin, kun naiset pukeutui minihameisiin. Kaikenlaisia fetissejä aloituksen kirjoittajalla on tai ehkä joku hänen muijistaan on hametta käyttänyt, kun yhä jaksaa muistella sitä kulta-aikaa. Toivottavasti löytyy muija, joka toteuttaa tyypin fantasiat hameisiin liittyen.

• Anonyymi

Pannaan sulle hame. Oikein heiluvat helmat. Viiletä siinä.

• Anonyymi

Tuon aloituksen kirjoittaja voisi pukeutua kilttiin, siinä hamosessaan voi sitten hillua muna paljaana, kun se kuuluu siihen tyyliin. Tuulessa pikkuhamonen nousee ylös ja paljastaa vahingossa herran killuttimet ja perseenkin kaikkien ihailtaviksi. Eikö kuulostaisi hyvältä😲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon aloituksen kirjoittaja voisi pukeutua kilttiin, siinä hamosessaan voi sitten hillua muna paljaana, kun se kuuluu siihen tyyliin. Tuulessa pikkuhamonen nousee ylös ja paljastaa vahingossa herran killuttimet ja perseenkin kaikkien ihailtaviksi. Eikö kuulostaisi hyvältä😲

Joo oikein hyvältä. Kilttihän on kietaisuhame hakaneulalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kestä katsoa miehen karvaista persettä.

• Anonyymi

Mutta niin tietokoneiden kanssa voi leikkiä ja pelata pelejäkin ja ohjelmoidakin....hirvittävä juttukin oikein grafiikkakiihdyttimien juttuja: get primary surface pointer, eli tarkoittaa että suora muistiosoite näkyvään ruutuun -juttu :D

• Anonyymi

Joku tuollaInen joku kuin joku PuuIlo-kaupan kalastus-magneetti ole jo hieman huvittavaa...

• Anonyymi

Heti kun tiedän yhteisen illanvieton johtavan yhteiseen yöhön ... 🤫

• Anonyymi

Haluaisit varmaan sinne vaatekauppaan mukaan sovittamaan niitä hameita silleen makutuomariksi.

• Anonyymi

Mekkoa ja hametta käytän muutaman kerran kesässä, silloin kun haluan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      58
      2478
    2. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      12
      1545
    3. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      21
      1413
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1246
    5. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      83
      1038
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1030
    7. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      12
      978
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      20
      957
    9. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      22
      950
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      56
      871
    Aihe