Tämä ei ole mikään treffihaku. Ja tiedän että tällä foorumilla ei hirveen hyvät odotusarvot onnistumisen suhteen ole. Mutta kokeilen silti, koska täällä tuntuu olevan kuitenkin paljon samaa mentaliteettia ilmassa.
Haluaisin siis tutustua ihmisiin, ja löytää uusia piirejä ja ystävyysuhteita. Kavereita joidenka kanssa lähtee viettää aikaa eri aktiviteettien muodossa, enkä tällä tarkoita mitä homo/heteroeroottista, vaan ihan vaan vaikka mökkireissuja/laskettelureissuja/reissuja/yleistä häröilyä, mitä nyt normaalit ihmiset tekee keskenään.
Koska olen koko nuoruuteni tuhlannut typerään jahkailuun itsetuntoni kanssa(osittain erittäin epäonnistuneiden parisuhteiden ja nuoruuden joukosta poisulkemisen takia), olen tosiaan siinä jamassa että päivät menee suurelta osin töissä ja omissa oloissa ollessa. Tästä syystä ikää on tullut jo 32 ja vaikka muut asiat taloutta ja omaa kämppää myöten ovat kunnossa niin sosiaalinen puoli on pahasti rempallaan. Olen introverttiin päätyyn kallistuva, joten arvostan paljon omaa tilaa ja omaa aikaa, mutta siitä huolimatta haluaisin myös tutustua uusiin ihmisiin.
Tässä ois tarjolla Etelä-Suomesta tarjolla kaveria yksinäisille.
Asiat jokka kiinnostaa:
Matkailu, Ulkoilu ja luonnossa liikkuminen, uusien harrastusten kokeilu, viinit/oluet/ruokakulttuurit, pelit ja muut virtuaalihärpäkkeet, autot ja muut mekaaniset kulkimet, sijoittaminen ja talous, maailman ihmettely ja varmaan monta muutakin asiaa, mutta ei noita jaksa listailla
Kahtotaa jos jotakuta kiinnostaa tutustua, niin vaihdellaa yhteystietoja.
Haluaisin löytää oikeeta luotettavaa ystävyyttä.
Anonyymi
3
79
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko 47-vuotias jo liian ikäloppu seuraksi?
- Anonyymi
Täälä ois 36v mies samassa tilanteessa.
- Anonyymi
Täällä ois 31v juttukaveria vailla. Voinko lähettää yksityisviestiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346