Haluaisin löytää oikeeta luotettavaa ystävyyttä.

Anonyymi

Tämä ei ole mikään treffihaku. Ja tiedän että tällä foorumilla ei hirveen hyvät odotusarvot onnistumisen suhteen ole. Mutta kokeilen silti, koska täällä tuntuu olevan kuitenkin paljon samaa mentaliteettia ilmassa.

Haluaisin siis tutustua ihmisiin, ja löytää uusia piirejä ja ystävyysuhteita. Kavereita joidenka kanssa lähtee viettää aikaa eri aktiviteettien muodossa, enkä tällä tarkoita mitä homo/heteroeroottista, vaan ihan vaan vaikka mökkireissuja/laskettelureissuja/reissuja/yleistä häröilyä, mitä nyt normaalit ihmiset tekee keskenään.

Koska olen koko nuoruuteni tuhlannut typerään jahkailuun itsetuntoni kanssa(osittain erittäin epäonnistuneiden parisuhteiden ja nuoruuden joukosta poisulkemisen takia), olen tosiaan siinä jamassa että päivät menee suurelta osin töissä ja omissa oloissa ollessa. Tästä syystä ikää on tullut jo 32 ja vaikka muut asiat taloutta ja omaa kämppää myöten ovat kunnossa niin sosiaalinen puoli on pahasti rempallaan. Olen introverttiin päätyyn kallistuva, joten arvostan paljon omaa tilaa ja omaa aikaa, mutta siitä huolimatta haluaisin myös tutustua uusiin ihmisiin.

Tässä ois tarjolla Etelä-Suomesta tarjolla kaveria yksinäisille.

Asiat jokka kiinnostaa:

Matkailu, Ulkoilu ja luonnossa liikkuminen, uusien harrastusten kokeilu, viinit/oluet/ruokakulttuurit, pelit ja muut virtuaalihärpäkkeet, autot ja muut mekaaniset kulkimet, sijoittaminen ja talous, maailman ihmettely ja varmaan monta muutakin asiaa, mutta ei noita jaksa listailla

Kahtotaa jos jotakuta kiinnostaa tutustua, niin vaihdellaa yhteystietoja.

3

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisko 47-vuotias jo liian ikäloppu seuraksi?

• Anonyymi

Täälä ois 36v mies samassa tilanteessa.

• Anonyymi

Täällä ois 31v juttukaveria vailla. Voinko lähettää yksityisviestiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe