Hyvää jatkoa ludemille lopullisesti

Anonyymi

Jään odottelemaan uutta suhdetta ja kunnollista naista Joka ei ole kiero eikä varsinkaan pettäjä.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi takiainen, anna tollaset naiset olla ihan omassa arvossa ja keskity mieluummin löytää uusi suhde (irl) niin sinun ei tarvitse turhan takia pettyä odotukseen ja turhiin lupauksiin, kun täältä palstalla ei kannata etsiä seuraa eikä varsinkaan perustaa mitää suhdetta.

      • Anonyymi

        Hyvä että oivalsit että tämä on keskustelu palsta joka koostuu eri aiheista ja sinun textit viittaa vahvasti tunteet osioon ja miks ei myös suhteet osioon kun kirjoitat aika paljon siitä millaista sun ja ludrmin suhde olisi jos teillä olisi joku suhde oikeasti. Mutta oikeassa elämässä harvemmin sun tulevaisuuden haaveet eivät ollenkaa ole niin ruususta kuin sen kuvailet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että oivalsit että tämä on keskustelu palsta joka koostuu eri aiheista ja sinun textit viittaa vahvasti tunteet osioon ja miks ei myös suhteet osioon kun kirjoitat aika paljon siitä millaista sun ja ludrmin suhde olisi jos teillä olisi joku suhde oikeasti. Mutta oikeassa elämässä harvemmin sun tulevaisuuden haaveet eivät ollenkaa ole niin ruususta kuin sen kuvailet.

        Niin mutta kun mun tunteet ja ajatukset on oikeasti aidot ja tarkoitan että teen kaikkeni että ludem on minun kanssani onnellinen kun mä rakastan niin paljon häntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun mun tunteet ja ajatukset on oikeasti aidot ja tarkoitan että teen kaikkeni että ludem on minun kanssani onnellinen kun mä rakastan niin paljon häntä

        Takiainen sinun tunteita ludemia kohtaan kukaan tuskin edes epäilee, mutta oletko sinä itse onnellinen jos teidän vuorovaikutus on irl sama kuin täällä palstalla, pystytkö todella sanoo että olet edelleen onnellinen kun ludem on muiden kanssa ja sinulle toivottaa vain hyvää yötä ja töissä olin aamusta iltaan, niin jos toi ei sinun onnellista tunnetta suhteessa muuta suuntaan eikä toiseen nii hyvä juttu. Osaat hienosti kuvailla sun mustasukkaisuutta ja sen aiheuttamat vihan tunteet mutta mitä asioita sinä rakastat ludemissa.



        -hänen käytöstä?
        -luonnetta?
        Valehtelua?
        Pettämistä?
        Kiusaamista?




        Onko nämä asiat ne joita sinä hänessä rakastat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takiainen sinun tunteita ludemia kohtaan kukaan tuskin edes epäilee, mutta oletko sinä itse onnellinen jos teidän vuorovaikutus on irl sama kuin täällä palstalla, pystytkö todella sanoo että olet edelleen onnellinen kun ludem on muiden kanssa ja sinulle toivottaa vain hyvää yötä ja töissä olin aamusta iltaan, niin jos toi ei sinun onnellista tunnetta suhteessa muuta suuntaan eikä toiseen nii hyvä juttu. Osaat hienosti kuvailla sun mustasukkaisuutta ja sen aiheuttamat vihan tunteet mutta mitä asioita sinä rakastat ludemissa.



        -hänen käytöstä?
        -luonnetta?
        Valehtelua?
        Pettämistä?
        Kiusaamista?




        Onko nämä asiat ne joita sinä hänessä rakastat.

        😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭Kyllä mä sen tiedän etten ikinä ole ludemille minkään arvoinen enkä varsinkaan hänen tuleva puoliso. Ja tiedän kyllä että minä vain rakastuin omiin haavekuvaa ja täällä palstalla tajusin että ludem ei ole lainkaan sama nainen johon minä rakastuin vuosia sitten. Toisin sanoen rakastuin vaan hänen ulkonäköön mutta hänen luonnetta ja käytöstä en voi edes sietää ja sen takia en halua enää olla täällä hänen vitsin kohteena vaan aion olla muiden kanssa nii jo nyt on sitten kummallista jos ei palsta täyty ludemin kirjoituksista kun hän tunnelmissa niitä rustaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭Kyllä mä sen tiedän etten ikinä ole ludemille minkään arvoinen enkä varsinkaan hänen tuleva puoliso. Ja tiedän kyllä että minä vain rakastuin omiin haavekuvaa ja täällä palstalla tajusin että ludem ei ole lainkaan sama nainen johon minä rakastuin vuosia sitten. Toisin sanoen rakastuin vaan hänen ulkonäköön mutta hänen luonnetta ja käytöstä en voi edes sietää ja sen takia en halua enää olla täällä hänen vitsin kohteena vaan aion olla muiden kanssa nii jo nyt on sitten kummallista jos ei palsta täyty ludemin kirjoituksista kun hän tunnelmissa niitä rustaa

        Hyvää yötä rakas. Menen nukkumaan ja sitten töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakas. Menen nukkumaan ja sitten töihin.

        Joo no perhana, pakkohan mun on sitten pystyy myöntää, että en mä voi olla onnellinen suhteessa ludemin kanssa ja tuskin myöskään siinä mun mustasukkaisuus - viha tunteessa pystyisin tekemään ludemin onnelliseksi kun en itsekään ole onnellinen hänen kanssaan. No mitä mun nyt pitäisi tehdä. Yleensä ongelma ratkeaa kun pystyy myöntää ongelmia ja juurihan minä sen myönsin nii missä helvetissä se minun lohdutus on??????


        🤔🤔🤔🤔🙄😣☹️☹️😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤
        Niin, näin vähän arvelinkin että se on se meidän Sanna, joka minua yleensä aina on tukenut kun on ollut vaikeeta elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no perhana, pakkohan mun on sitten pystyy myöntää, että en mä voi olla onnellinen suhteessa ludemin kanssa ja tuskin myöskään siinä mun mustasukkaisuus - viha tunteessa pystyisin tekemään ludemin onnelliseksi kun en itsekään ole onnellinen hänen kanssaan. No mitä mun nyt pitäisi tehdä. Yleensä ongelma ratkeaa kun pystyy myöntää ongelmia ja juurihan minä sen myönsin nii missä helvetissä se minun lohdutus on??????


        🤔🤔🤔🤔🙄😣☹️☹️😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤
        Niin, näin vähän arvelinkin että se on se meidän Sanna, joka minua yleensä aina on tukenut kun on ollut vaikeeta elämässä.

        Mitä haluat? Olla sylissä joka päivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no perhana, pakkohan mun on sitten pystyy myöntää, että en mä voi olla onnellinen suhteessa ludemin kanssa ja tuskin myöskään siinä mun mustasukkaisuus - viha tunteessa pystyisin tekemään ludemin onnelliseksi kun en itsekään ole onnellinen hänen kanssaan. No mitä mun nyt pitäisi tehdä. Yleensä ongelma ratkeaa kun pystyy myöntää ongelmia ja juurihan minä sen myönsin nii missä helvetissä se minun lohdutus on??????


        🤔🤔🤔🤔🙄😣☹️☹️😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤
        Niin, näin vähän arvelinkin että se on se meidän Sanna, joka minua yleensä aina on tukenut kun on ollut vaikeeta elämässä.

        Tule sitten kainaloon nukkuun. Silitän sut uneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule sitten kainaloon nukkuun. Silitän sut uneen.

        En tiedä mistä puhut. E i ole ollut hänestä tukea, hän ei tiedä mitään asiasta. Hän ei tiedä edes avio-ongelmista.. Ei sinusta eikä muustakaan, vaiika on varmasti ymmärtänyt joskus kiinnostukseni eleistäni yms. Koskaan ei ole asiasta ääneen puhuttu. Siksi terapeutille puhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä puhut. E i ole ollut hänestä tukea, hän ei tiedä mitään asiasta. Hän ei tiedä edes avio-ongelmista.. Ei sinusta eikä muustakaan, vaiika on varmasti ymmärtänyt joskus kiinnostukseni eleistäni yms. Koskaan ei ole asiasta ääneen puhuttu. Siksi terapeutille puhun.

        Tarkoitin katseesta..eleitä en ole tehnyt niin kuin kanssasi ei oo mun juttu hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat? Olla sylissä joka päivä?

        Sitä haluan. Käydä nukkumaan ympärillesi käpertyen. Herätä aamulla kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä haluan. Käydä nukkumaan ympärillesi käpertyen. Herätä aamulla kanssasi.

        Sylikkäin ja lähekkäin. Vain kaksi toisistaan välittävää. Siinä on hyvä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä haluan. Käydä nukkumaan ympärillesi käpertyen. Herätä aamulla kanssasi.

        Ei onnistu ikinä. Mene vain terapeutin viekkuun nukkuu. Minä en halua suhteeseen ketään, joka minuun ei voi luottaa eikä varsinkaan ole mun luottamuksen arvoinen. Joten jos nyt vaan otan Sannan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu ikinä. Mene vain terapeutin viekkuun nukkuu. Minä en halua suhteeseen ketään, joka minuun ei voi luottaa eikä varsinkaan ole mun luottamuksen arvoinen. Joten jos nyt vaan otan Sannan.

        Eilen oli vaikea päivä arjessa

        Eilen oli ihana päivä täällä

        Suru ja ankara ilo

        Elämä on sellaista


      • Anonyymi

        Miten hän on pettänyt?


      • Anonyymi

        Sä oot jo motissa. Turha pyristellä

        Jos et muuten, niin henkisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu ikinä. Mene vain terapeutin viekkuun nukkuu. Minä en halua suhteeseen ketään, joka minuun ei voi luottaa eikä varsinkaan ole mun luottamuksen arvoinen. Joten jos nyt vaan otan Sannan.

        Vaan haluaako hän sinut? Ei kukaan ole noin vain otettavissa. Kyllä sä ludemin haluat. Aina palaat kirjoittamaan sille. Haluat, että Ludem näyttäis taas mustasukkaisuudentunnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takiainen sinun tunteita ludemia kohtaan kukaan tuskin edes epäilee, mutta oletko sinä itse onnellinen jos teidän vuorovaikutus on irl sama kuin täällä palstalla, pystytkö todella sanoo että olet edelleen onnellinen kun ludem on muiden kanssa ja sinulle toivottaa vain hyvää yötä ja töissä olin aamusta iltaan, niin jos toi ei sinun onnellista tunnetta suhteessa muuta suuntaan eikä toiseen nii hyvä juttu. Osaat hienosti kuvailla sun mustasukkaisuutta ja sen aiheuttamat vihan tunteet mutta mitä asioita sinä rakastat ludemissa.



        -hänen käytöstä?
        -luonnetta?
        Valehtelua?
        Pettämistä?
        Kiusaamista?




        Onko nämä asiat ne joita sinä hänessä rakastat.

        Miksi takiainen on tällaisen henkilön kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takiainen sinun tunteita ludemia kohtaan kukaan tuskin edes epäilee, mutta oletko sinä itse onnellinen jos teidän vuorovaikutus on irl sama kuin täällä palstalla, pystytkö todella sanoo että olet edelleen onnellinen kun ludem on muiden kanssa ja sinulle toivottaa vain hyvää yötä ja töissä olin aamusta iltaan, niin jos toi ei sinun onnellista tunnetta suhteessa muuta suuntaan eikä toiseen nii hyvä juttu. Osaat hienosti kuvailla sun mustasukkaisuutta ja sen aiheuttamat vihan tunteet mutta mitä asioita sinä rakastat ludemissa.



        -hänen käytöstä?
        -luonnetta?
        Valehtelua?
        Pettämistä?
        Kiusaamista?




        Onko nämä asiat ne joita sinä hänessä rakastat.

        Samaa takiainen tekee.


    • Anonyymi

      Onnea ja hyvää loppuelämääää

      • Anonyymi

        Oliko tämä vtuilua? Kenelle näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä vtuilua? Kenelle näin?

        Et sitten osaa vastata kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten osaa vastata kysymykseen.

        Ludeämmälle oli mun viestit suunnattu kun hän on tollanen pettäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludeämmälle oli mun viestit suunnattu kun hän on tollanen pettäjä

        En ole ludem enkä pettäjä.
        Onko takiainen pettänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ludem enkä pettäjä.
        Onko takiainen pettänyt?

        Siltäpähän vaikuttaa. Ludem on kunnon nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltäpähän vaikuttaa. Ludem on kunnon nainen.

        Eipä taida mulle kuulua kun en tiedä kuka takiainenkaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida mulle kuulua kun en tiedä kuka takiainenkaan on.

        Keistäs tässä on kyse? Kuvaus keistä? Tiedän erään joka on takiainen, mutta ei roiku lahkeessa, eikä huuda rakkauttaan. Jostain syystä on valmis tekemään kaikenlaista, ja hyväksymään toisen suhteet.. Ja toisen joka on elänyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keistäs tässä on kyse? Kuvaus keistä? Tiedän erään joka on takiainen, mutta ei roiku lahkeessa, eikä huuda rakkauttaan. Jostain syystä on valmis tekemään kaikenlaista, ja hyväksymään toisen suhteet.. Ja toisen joka on elänyt..

        En tiedä jos sinä tiedät niin kerroppa.
        Minulla ei ole suhteita ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä jos sinä tiedät niin kerroppa.
        Minulla ei ole suhteita ollut.

        Ei minullakaan iholla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minullakaan iholla.

        Eikä missään muuallakaan.


    • Anonyymi

      Minä olen kunnollinen ole mitä mieltä haluat.
      Turhaan mua haukut en ole ludem ihan tyhmä nimi. Haluat vain olla ilkeä kokoajan.

      • Anonyymi

        Miksi teit mulle taas kerran niin. En hyväksy niitä kuvia enkä sitä että et voi kertoa suoraan mun kysymyksiin vastauksia. Ja miksi et yhtää mitää voi meidän lapselle laittaa sitä pakettia jonka se tarvii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teit mulle taas kerran niin. En hyväksy niitä kuvia enkä sitä että et voi kertoa suoraan mun kysymyksiin vastauksia. Ja miksi et yhtää mitää voi meidän lapselle laittaa sitä pakettia jonka se tarvii

        Meillä ei ole yhteistä lasta. Minulla ei mitään kuvia ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole yhteistä lasta. Minulla ei mitään kuvia ole.

        On meillä monta lasta joten älä sano tollein😭😭😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meillä monta lasta joten älä sano tollein😭😭😭

        Minulla ja sinulla ei ole yhteisiä lapsia.
        Luulet minua joksikin toiseksi.
        Vai omitko lapseni itsellesi ne ovat minun lapsia ei sinun.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4490
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2228
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1437
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      289
      1315
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      60
      1011
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe