Rupsahtaneet kasvot

Anonyymi

Oli aika jolloin 25 v. näytin 15 vuotiaalta.

Nyt olen 33 vuotias ja ihoni on melkein viikossa kahdessa muuttunut todella paljon.

Minulla on aina ollut ns. appelsiini kuori iho. Mutta nyt se on tullut esille enemmän, ihohuokoset suurentuneet, huulten yläpuolella oleva iho on röpelöinen ja epätasainen. Nenässä arpia, paljon luomia kasvoissa.

Oikeastaan näytän siltä kuin kävisin joka ilta juomassa ja valvon yömyöhään. :( Tai että en pidä yhtään huolta ihostani.

Uni takkuilee kyllä välillä, mutta ei kai sekään voi näin hurjaa muutosta niin lyhyessä ajassa saada aikaan.

Kasvoni näyttää väsyneiltä ja vanhoilta.

Onko mitään keinoa miten saisin ihoni parempaan kuntoon? Kollageeni? Laser hoito?

Alkaa masentaa tälläinen.

4

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan ensimmäisena pistä aurinkosuojaus kuntoon. Keväästä syksyyn ei ulos ilman sfp30 (kevät syksy) ja kesällä sfp 50 kasvoille tarkoitettua aurinkosuojausta. Aurinko on pahin ihon vanhentaja ja sen aiheuttamia tuhoja on hankala korjata myöhemmin.

      Ehkä jotkut hyarylonihappia ja kollageenia lisäävät tuotteet voisi auttaa. Itse kokeilin viime kesänä bioeffectin 30 päivän kuuria, ihan kuin se olisi oikeasti auttanut. Mutta kalllishan se on. Nyt ollut tänä talvena Sensain kalliita anti-wrinkle tuoteita ja kyllä iho on parempi.

      Minulla ei niinkään ole rypyt ongelma, vaan se että iho on muuttunut haperon näköiseksi. Ja epäilen sen johtuvan juuri siitä, että olen liian monet vuodet ollut ulkona pitkiä aikoja ilman lipallista hattua ja aurinkosuojausta.

      • Anonyymi

        Siis mun iho on kamalan kuiva tai joko kamalan rasvainen. Finnejä ilmestyy sinne tänne. Ihohuokoset on todella näkyvät ja iho on sellainen harmaa eikä elokas.

        Täytyy kai yrittää panostaa ruokavalioonkin ja uneen.

        Ostin kollageeni jauhetta!

        Mä olen nuorempana polttanut kasvot useaan kertaan :( jos mä saan nyt kärsiä siitä...


    • Anonyymi

      No sitähän voisi kokeilla esim. tyrnin mehulla voidella naamaansa, appesiinimehulla ja sitruunamehulla. Ravinteitahan se iho kaipaa ja luonnollisia voiteita esim. rypsiöljyä voisi myös kokeilla onhan niitä muitakin maatiloilta suoraan saatavia halpoja elintarvike tutteita, TUOREITA.
      Ei missään tapauksessa mitään joutavia kosmetiikka myymälöiden tököttejä, niillä pilaa vain kauneudensa ja rahansa hukkaan heittää.

    • Anonyymi

      Voitele hammastahnalla kasvot viikon ajan joka ilta. Sivele aamuisin oliiviöljyä kasvoille. Se auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe