Onko palsta tullut päätökseen

Anonyymi

Käy enään 1-4 kirjottajaa päivässä ja moni on lopettanut ja löytänyt jotain muuta elämäänsä eli oliko pääsiäinen viimeinen niitti palstalle

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä älämölöt kirkuvat alati. Kukaan oikea Suomen kansalainen ei viitsi enään kirjoittaa persupalstalle.

      • Sietäisi saada nenään, joka kirjoittaa enään.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Sietäisi saada nenään, joka kirjoittaa enään.

        Olen pahoillani. En halua mieltäsi pahoittaa. En käytä moista sanaa. Sinähän voit käyttää kielioppia?http://jkorpela.fi/kielenopas/6.4.html

        Nimim. haista paska.


    • Ylläpito ainakin nukkuu.

      • Anonyymi

        En nuku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En nuku.

        Raivaa kiusanteko aloitukset pois.


    • Anonyymi

      Viimeinen niitti palstalle oli jo kauan sitten se, että jotkut addiktit eivät ymmärtäneet olevan haitaksi palstan yleiselle ilmapiirille. Eivät ymmärrä vieläkään.

      Nyt menossa viimeiset kouristukset ennen lopullista kuolemaa. Mutta tärkeintä on kuitenkin se, että muutama vakkarinikki pysyy aina esillä. Toisaalta samapa se. Kohta heitä ei ole enää kuin 3-4 jäljellä. Siinäpähän turisevat keskenään... :D

      • Anonyymi

        genio häivy!


      • Anonyymi

        Onneksi sinä olet tottunut keskusketelemaan itseksesi.


      • Samanlainen vakkari säkin olet, vaikka anonyyminä esiinnytkin. Aina räkättämässä jotain paskaa palstalle.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Samanlainen vakkari säkin olet, vaikka anonyyminä esiinnytkin. Aina räkättämässä jotain paskaa palstalle.

        Tämä on nyt ainoa ja viimeinen kerta kun kommentoin tällaseen.

        Minä olen korkeintaan se special guest star. Enkä ole vuosikausiin hakenut huomiota itselleni, siksi myös nimimerkittömyys. Enkä todellakaan vietä täällä aikaani 24/7. On jonkun verran muutakin ja parempaa tekemistä. Jos kerran kaks viikossa täällä piipahtaminen tekee minusta samanlaisen addiktin kuin jani ja kumppanit on, niin hyvä on. Sovitaan niin. Myönnän sen ja saatte kaikesta paskasta syyttää minua.

        Mutta tässä asiassa totuus ei silti muutu. Tämä sama paska tappoi Miehen Logiikan, mikä oli parhaimmillaan erittäin mukava virtuaalinen ajanviettopaikka, ja tappaa myös sinkut. Ja vaikka mitä selitätte, tiedätte hyvin itsekin ketä voitte siitä syyttää(no geniota tietenkin, niin kuin aina :D).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on nyt ainoa ja viimeinen kerta kun kommentoin tällaseen.

        Minä olen korkeintaan se special guest star. Enkä ole vuosikausiin hakenut huomiota itselleni, siksi myös nimimerkittömyys. Enkä todellakaan vietä täällä aikaani 24/7. On jonkun verran muutakin ja parempaa tekemistä. Jos kerran kaks viikossa täällä piipahtaminen tekee minusta samanlaisen addiktin kuin jani ja kumppanit on, niin hyvä on. Sovitaan niin. Myönnän sen ja saatte kaikesta paskasta syyttää minua.

        Mutta tässä asiassa totuus ei silti muutu. Tämä sama paska tappoi Miehen Logiikan, mikä oli parhaimmillaan erittäin mukava virtuaalinen ajanviettopaikka, ja tappaa myös sinkut. Ja vaikka mitä selitätte, tiedätte hyvin itsekin ketä voitte siitä syyttää(no geniota tietenkin, niin kuin aina :D).

        Ylevää puhetta, noinkin turhalta tyypiltä. Mut jatka toki. Sopii miettiä kuka siellä miehen logiikassa sitä kuraa kylvi. Kun yksi sormi osoittaa minuun, mihin ne kolme jopa neljä osoittaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on nyt ainoa ja viimeinen kerta kun kommentoin tällaseen.

        Minä olen korkeintaan se special guest star. Enkä ole vuosikausiin hakenut huomiota itselleni, siksi myös nimimerkittömyys. Enkä todellakaan vietä täällä aikaani 24/7. On jonkun verran muutakin ja parempaa tekemistä. Jos kerran kaks viikossa täällä piipahtaminen tekee minusta samanlaisen addiktin kuin jani ja kumppanit on, niin hyvä on. Sovitaan niin. Myönnän sen ja saatte kaikesta paskasta syyttää minua.

        Mutta tässä asiassa totuus ei silti muutu. Tämä sama paska tappoi Miehen Logiikan, mikä oli parhaimmillaan erittäin mukava virtuaalinen ajanviettopaikka, ja tappaa myös sinkut. Ja vaikka mitä selitätte, tiedätte hyvin itsekin ketä voitte siitä syyttää(no geniota tietenkin, niin kuin aina :D).

        Enemmän nämä henkilöhyökkäykset palstaa pilaa, kun ahkera keskustelu. Mun mielipide. Harvemmin minä ketään täällä jahtaan tai solvaan.

        Joskus vänkytän takaisin, jollekin vänkääjälle. Mutta yleensä miellän keskustelevani ihan asiallisesti.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ylevää puhetta, noinkin turhalta tyypiltä. Mut jatka toki. Sopii miettiä kuka siellä miehen logiikassa sitä kuraa kylvi. Kun yksi sormi osoittaa minuun, mihin ne kolme jopa neljä osoittaa?

        "Ylevää puhetta, noinkin turhalta tyypiltä. "

        Saanko kumartua ja polvistua edessänne, Teidän PalstaYlhäisyys? En uskalla sitäkään tehdä ilman Lupaanne.

        :D:D:D


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ylevää puhetta, noinkin turhalta tyypiltä. Mut jatka toki. Sopii miettiä kuka siellä miehen logiikassa sitä kuraa kylvi. Kun yksi sormi osoittaa minuun, mihin ne kolme jopa neljä osoittaa?

        "Kun yksi sormi osoittaa minuun, mihin ne kolme jopa neljä osoittaa?"

        Tämänkin läpän matkit ja omit multa, senkin apina. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun yksi sormi osoittaa minuun, mihin ne kolme jopa neljä osoittaa?"

        Tämänkin läpän matkit ja omit multa, senkin apina. :D

        Se tosin meni niin, että "kun yksi sormi osoittaa eteen, pitäisi kiinnittää huomiota siihen mihin kolme osoittaa..." :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ylevää puhetta, noinkin turhalta tyypiltä. "

        Saanko kumartua ja polvistua edessänne, Teidän PalstaYlhäisyys? En uskalla sitäkään tehdä ilman Lupaanne.

        :D:D:D

        No tuthahan sä olet, jos et kerran täällä käy kun narisemassa pari kertaa viikossa. Silti puhut kuin euroopan omistaja. :P

        Ihan kun olisit jotain palstan hyväksi tehnyt.


      • J-a-n kirjoitti:

        No tuthahan sä olet, jos et kerran täällä käy kun narisemassa pari kertaa viikossa. Silti puhut kuin euroopan omistaja. :P

        Ihan kun olisit jotain palstan hyväksi tehnyt.

        Keskustelun kannalta turhia narisijat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kun yksi sormi osoittaa minuun, mihin ne kolme jopa neljä osoittaa?"

        Tämänkin läpän matkit ja omit multa, senkin apina. :D

        Maista omaa lääkettäs, marakatti. :P


      • Anonyymi

        Siinä on aika iso ero, että kumpaan suuntaan se sormi osoittaa. Mutta jos ei aivot riitä ymmärtämään, ei voi mitään... :D

        Ja mieti muuten sitä, että miksi nämä henkilöhyökkäykset alkoi tai alkaa?

        Vinkki: ne ei johdu kateudesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on aika iso ero, että kumpaan suuntaan se sormi osoittaa. Mutta jos ei aivot riitä ymmärtämään, ei voi mitään... :D

        Ja mieti muuten sitä, että miksi nämä henkilöhyökkäykset alkoi tai alkaa?

        Vinkki: ne ei johdu kateudesta.

        No aika epänormaalit sormet, jos ne osoittaa jotenkin muuten, kun kolme itseen ja riipoyen peukusta osoittaako itseen vai etuviistoon.

        Etusormella jos osoittelee. En tosin tiedä millä sä osoittelet, keskarilla?

        En mieti, kun niissä ei ole mitään järkeä. Lapsellisia.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        No aika epänormaalit sormet, jos ne osoittaa jotenkin muuten, kun kolme itseen ja riipoyen peukusta osoittaako itseen vai etuviistoon.

        Etusormella jos osoittelee. En tosin tiedä millä sä osoittelet, keskarilla?

        En mieti, kun niissä ei ole mitään järkeä. Lapsellisia.

        Jos minä etusormellani osoittelen, en osoittele itseäni.

        Ja jos sinulla ja kumppaneillasi ei ole parempaa tkemistä vapaa-ajalla kuin palstailla, ei tarkoita sitä ettei muilla olisi. Ei ole kovin järkevää projisoida omaa addiktiota muihin, jottet kokisi olevan huonompi kuin muut.

        Kaikessa on järkeä, kun järjellä ajattelee. Kaikille ei vaan ole suotua sitä järkeä, millä ajatella. Näköjään... :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä etusormellani osoittelen, en osoittele itseäni.

        Ja jos sinulla ja kumppaneillasi ei ole parempaa tkemistä vapaa-ajalla kuin palstailla, ei tarkoita sitä ettei muilla olisi. Ei ole kovin järkevää projisoida omaa addiktiota muihin, jottet kokisi olevan huonompi kuin muut.

        Kaikessa on järkeä, kun järjellä ajattelee. Kaikille ei vaan ole suotua sitä järkeä, millä ajatella. Näköjään... :(

        Aha, että sellainen näkökulma. No en mielestäni projisoinut mitään. Sinuahan se harmittaa, että minä ja co. palstailemme, ei minua harmita se palstailetko vai et. Mutta se harmittaa, jos jatkuvasti nyput minua ilman järkevää syytä. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä etusormellani osoittelen, en osoittele itseäni.

        Ja jos sinulla ja kumppaneillasi ei ole parempaa tkemistä vapaa-ajalla kuin palstailla, ei tarkoita sitä ettei muilla olisi. Ei ole kovin järkevää projisoida omaa addiktiota muihin, jottet kokisi olevan huonompi kuin muut.

        Kaikessa on järkeä, kun järjellä ajattelee. Kaikille ei vaan ole suotua sitä järkeä, millä ajatella. Näköjään... :(

        Oletan, että sinä niitä transuttelujakin minuun viitaten kirjoittelet? Onko se kivaa ilkkumista?

        Korjaa toki, jos syytän turhaan. Mulla vaan on sellainen mutu, että sä niitä siihen asiaan liittyviä vinoiluja kirjoittaisit.

        Kurjaa, jos se aiheuttaa tarvetta ilkkua, että olen viimeinkin itseni enkä vedä mitään naismies roolia vuoronperään haluten olla vaan minä.


      • J-a-n kirjoitti:

        Oletan, että sinä niitä transuttelujakin minuun viitaten kirjoittelet? Onko se kivaa ilkkumista?

        Korjaa toki, jos syytän turhaan. Mulla vaan on sellainen mutu, että sä niitä siihen asiaan liittyviä vinoiluja kirjoittaisit.

        Kurjaa, jos se aiheuttaa tarvetta ilkkua, että olen viimeinkin itseni enkä vedä mitään naismies roolia vuoronperään haluten olla vaan minä.

        Mut nyt öitä.


    • Anonyymi

      Pah

      Kerää luusi ja ala paukuttaan. Mitä siinä länkytät ja mussutat.

      Elämä on tuolla.

      (hirn)

    • Surkeita arvailuja. Kirjoittaapa tänne 1-4 tai 14, niin omalle ajatukselleen tukea etsivälle riittää omatkin horinat. 😄

    • Seommeinaan kevät nyt ja pääsiäisenä riitti puuhaa kesä mökillä Uudessa Kaupunkissa. Tai ton sällin kanssa tehtiin sauna remontti viime kesänä käsiteltiin puu pinnat ja vaihdettiin kiukaan ylä puolelle purku kohteesta ilmaiseksi saatu mineriitti levy kun edellinen vähän oli rispaantunut reunoistaam 👍👍👍 Klapi hommia, moottori sahan huoltoa sun muuta hommaa tuli tehtyä ja ai että kun kiukaalla lämmitetyt makkarat ja kylmä kalja päivän päätteeksi teki hyvää👍👍👍

      Volvolla en ollut liikkeellä kun piti viedä mökille saha tavaraa ja klapi kuorma niin sain serkun maan rakennus virmasta Hiasen lainaan ja kyllä meinaan siihen voi aina vaan luottaa. Kun on neli veto malli eikä vika valot pala kuin joulu kuusessa niin sillä uskaltaa jo vähän töitäkin tehrä. Ommeinaan itelläkin ollut noita Hiaseja eikä muuten yksikään jättänyt koskaan tien päälle. Viimeisin oli reilut 650tkm ajettu tylppä keula malli ja kerran joku tumma poika tuli Itäharjun Risman parkki paikalla tarjoamaan hyvää hintaa niin kannattihan se myydä kun pohja oli paikkailtu kuin tilkku täkki kemppi liimalla. Mut mikäs tollasen tekniikan rikkoisi, siellä se varmaan vieläkin Afriikassa rämisee ja savuttaa mutta juman kauta toimii jonkun perheen tai virman jokapäiväisenä käyttöautona.

      • Anonyymi

        Joo, kahesta en tingi, se on minareetti ja turun sinappi!


    • Tämä tosiaan ON sinkkupalsta! :D

    • Anonyymi

      Tässä ei ole päätä, alkua eikä loppua. Tämä on ääretön.

    • Anonyymi

      Väärin! Täällä on vain kaksi kirjoittajaa.

      Toinen olen minä ja toinen olet sinä.

      AIVAN KAIKKI muut kuin sinun tekstisi ovat minun ja minun sivupersoonieni kirjoittamia (joko anonyyminä tai multinikkinä) ja minä olen narsisti. :D


      Not.

    • Anonyymi

      Onhan tätä jo pitempään seurannu puoliksi kauhistuneena, että jollain hullulla on yliluonnolliset voimat, ku yötä päivää jaksaa suoltaa. Vai ihan modetko täällä jo palkkasa eteen kirjottaa.

    • Anonyymi

      Sivullisena silloin tällöin vierailevana olen huomannut että palsta alkaa kuihtua.
      Tosin tietty älämölö-kuoro jaksaa jatkaa törähtelyään, ajan kysymys kuinka kauan.

      En jää kaipaamaan. Toivon uutta tervettä verta palstalle vaikka tuskin tulee tapahtumaan. Toivottoman vanhanaikaisiksihan tällaiset foorumit on käyneet. Tosin tärkeitä näille vertaistukea kaipaaville.

      • Anonyymi

        Ätmi tarinat siniset pillerit oli parempia?


    • Anonyymi

      Pirkanmaa rulez.

    • Palstan kuolonkorinan seuraaminen on oma hupinsa.

      • Anonyymi

        Onhan se.

        Kauan tätä ilmeisesti on kestänytkin. Kaiken tämä melkein kestikin, mutta sitten kun tuli feminismi....

        ...sitä palsta ei kestänyt.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe