mies ei. Siksi kun hänellä jo on, jossa on exän ja kersojen kanssa asuneet. Haluisin et myisi sen pois ja ostaisimme yhdessä oman, missä ei ole entisiä jälkiä. Nyt mies laittaa hanttiin, koska mulla ei ole omaisuutta, ja hän joutuisi sen rahottaan, no mkasanhan mie sitten lainaa yhdessä, mutta exänsä on iskostanut miehelle päähän ettei kannata ostaa jos toisella ei ole omaisuutta. Hullu naikkonen.
Tottakai maksan sen minkä pystym vaikka työtön oon, mutta löytyyhän joskus töitäkin varmaan.
Mitä sitten jos mies omistaa talon, eihän se ole keltään pois. Meillä olisi koti. Olisi kiva kun olisi pihaa, olen jo valmiiksi katsonut talon ja missä se on, enää ei tarvis kun ukon hyväksyy. Mutta en ymmärrä miksi ei, mulla on neljä lasta ja ukolla kolme, että miehen penskat tulisi joskus sinne ja mun asuis, ettei tarvi olla kauheen iso kunhan kaikilla on oma huone. Miksi hannaa... semmoisi ne on kun iskee miehen joka on epävarma.
Mitä odotat vuodelta 2030
Anonyymi
1
61
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän jos ensiksi tuulettaisit viinahöyryt aivoistasi niin että viestisi saisi sisällön jota lukijat kykesisivät ymmärtämään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559