Rokotukset

Anonyymi

On se vaan kumma ettei ole kuulunut mitään rokotusajasta 71 vuotiaille diabeetikolle? Onko kokemuksia?

14

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajat pitää itse varata. Ei niitä jaella noin vain ellet itse ilmoita itseäsi rokotus jonoon.

    • Anonyymi

      Kyllä on tiedotettu. Rokotusvuorossa 70 täyttäneet. Ei tarvi olla edes mitään sairautta, ikä kriteerinä. Varasin ajan sähköisessä ajanvarauksessa ja sain piikkini ja koko toiminta on 100 % hyvin organisoitu. Varaa se aika!

      Rokotus kaupungintalolla ja auton voi jättää kirjastotalon taakse, 2 tuntia saa pysäköidä kiekolla ja siitä on lyhyt matka kävellä rokotettavaksi.

      • Anonyymi

        Onko yleisesti tiedotettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko yleisesti tiedotettu?

        Itse sain tiedon Rovaniemi lehdestä ja rokotuksella kävin 30 3. Taisipa tuo olla Lapin Kansassakin ja ainakin Rovaniemen kaupungin sivuilla netissä infoa. Näppärää oli varata aika sähköisessä ajanvarauksessa ja sain samalla käynnillä jo ajan siihet toiseenkin rokotukseen, toteutuu kesäkuussa.

        Miten tästä voisi enää paremmin tiedottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko yleisesti tiedotettu?

        Kun osaa katsoa kunnan koronarokote aikatau googlesta, niin siellä on tiedotettu jo alkuvuodesta lähtien. Kai sitä ihminen nyt osaa itsekin tietoa hakea, se on nykyisin lähtökohta.
        Miksi joku kyselee tuollaisia tämmöiseltä sivustolta ? Se on suuri mysteeri, eikö osa ihmisistä kykene ajattelemaan asioita loppuun asti. Luulisi ensiksi katsovan kunnan sivuilta tuollaista, eikä mistään S-24 "vessan seinästä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sain tiedon Rovaniemi lehdestä ja rokotuksella kävin 30 3. Taisipa tuo olla Lapin Kansassakin ja ainakin Rovaniemen kaupungin sivuilla netissä infoa. Näppärää oli varata aika sähköisessä ajanvarauksessa ja sain samalla käynnillä jo ajan siihet toiseenkin rokotukseen, toteutuu kesäkuussa.

        Miten tästä voisi enää paremmin tiedottaa?

        Lapin Kansaa ei monet raaski tilata, Uusi Rovaniemi ilmestyy (jaetaan talouksiin) satunnaisesti (ikävä kyllä), on talouksia, jotka ei käytä nettiä.


    • Anonyymi

      Vaadin että olisi pitänyt tulla soittamaan ovikelloa ja kertomaan asua henkilökohtaisesti!

      • Anonyymi

        Ooottele , saataa tosin tulla aika pitkäksi.


    • Anonyymi

      Ilmoitelkaapa netin käyttäjät näistä rokotuksista sellaisille esim. vanhuksille, jotka eivät käytä älypuhelimia tai tietokoneita, heillä voi mennä tällaisia asioita ohi, koska kyllä nämä tiedotteet ovat verkkopainotteisia. Itse olen soittanut kolmelle ihmiselle, jotka ovat tavallisen puhelimen varassa ja pääsivät sitten rokotuksille.

    • Anonyymi

      Soita Karpolle

      • Anonyymi

        Tilataanko ambulanssi sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilataanko ambulanssi sinulle?

        Hanki happiviikset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki happiviikset!

        Tuplarokote sulle persiisiin!!!! Liikuttais niinku vanha aasi heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuplarokote sulle persiisiin!!!! Liikuttais niinku vanha aasi heh

        Mun isi on rikkaampi kun sun!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      69
      949
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      592
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      40
      513
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe