Rokotukset

Anonyymi

On se vaan kumma ettei ole kuulunut mitään rokotusajasta 71 vuotiaille diabeetikolle? Onko kokemuksia?

14

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajat pitää itse varata. Ei niitä jaella noin vain ellet itse ilmoita itseäsi rokotus jonoon.

    • Anonyymi

      Kyllä on tiedotettu. Rokotusvuorossa 70 täyttäneet. Ei tarvi olla edes mitään sairautta, ikä kriteerinä. Varasin ajan sähköisessä ajanvarauksessa ja sain piikkini ja koko toiminta on 100 % hyvin organisoitu. Varaa se aika!

      Rokotus kaupungintalolla ja auton voi jättää kirjastotalon taakse, 2 tuntia saa pysäköidä kiekolla ja siitä on lyhyt matka kävellä rokotettavaksi.

      • Anonyymi

        Onko yleisesti tiedotettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko yleisesti tiedotettu?

        Itse sain tiedon Rovaniemi lehdestä ja rokotuksella kävin 30 3. Taisipa tuo olla Lapin Kansassakin ja ainakin Rovaniemen kaupungin sivuilla netissä infoa. Näppärää oli varata aika sähköisessä ajanvarauksessa ja sain samalla käynnillä jo ajan siihet toiseenkin rokotukseen, toteutuu kesäkuussa.

        Miten tästä voisi enää paremmin tiedottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko yleisesti tiedotettu?

        Kun osaa katsoa kunnan koronarokote aikatau googlesta, niin siellä on tiedotettu jo alkuvuodesta lähtien. Kai sitä ihminen nyt osaa itsekin tietoa hakea, se on nykyisin lähtökohta.
        Miksi joku kyselee tuollaisia tämmöiseltä sivustolta ? Se on suuri mysteeri, eikö osa ihmisistä kykene ajattelemaan asioita loppuun asti. Luulisi ensiksi katsovan kunnan sivuilta tuollaista, eikä mistään S-24 "vessan seinästä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sain tiedon Rovaniemi lehdestä ja rokotuksella kävin 30 3. Taisipa tuo olla Lapin Kansassakin ja ainakin Rovaniemen kaupungin sivuilla netissä infoa. Näppärää oli varata aika sähköisessä ajanvarauksessa ja sain samalla käynnillä jo ajan siihet toiseenkin rokotukseen, toteutuu kesäkuussa.

        Miten tästä voisi enää paremmin tiedottaa?

        Lapin Kansaa ei monet raaski tilata, Uusi Rovaniemi ilmestyy (jaetaan talouksiin) satunnaisesti (ikävä kyllä), on talouksia, jotka ei käytä nettiä.


    • Anonyymi

      Vaadin että olisi pitänyt tulla soittamaan ovikelloa ja kertomaan asua henkilökohtaisesti!

      • Anonyymi

        Ooottele , saataa tosin tulla aika pitkäksi.


    • Anonyymi

      Ilmoitelkaapa netin käyttäjät näistä rokotuksista sellaisille esim. vanhuksille, jotka eivät käytä älypuhelimia tai tietokoneita, heillä voi mennä tällaisia asioita ohi, koska kyllä nämä tiedotteet ovat verkkopainotteisia. Itse olen soittanut kolmelle ihmiselle, jotka ovat tavallisen puhelimen varassa ja pääsivät sitten rokotuksille.

    • Anonyymi

      Soita Karpolle

      • Anonyymi

        Tilataanko ambulanssi sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilataanko ambulanssi sinulle?

        Hanki happiviikset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki happiviikset!

        Tuplarokote sulle persiisiin!!!! Liikuttais niinku vanha aasi heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuplarokote sulle persiisiin!!!! Liikuttais niinku vanha aasi heh

        Mun isi on rikkaampi kun sun!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe