Rokotukset

Anonyymi

On se vaan kumma ettei ole kuulunut mitään rokotusajasta 71 vuotiaille diabeetikolle? Onko kokemuksia?

14

86

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajat pitää itse varata. Ei niitä jaella noin vain ellet itse ilmoita itseäsi rokotus jonoon.

• Anonyymi

Kyllä on tiedotettu. Rokotusvuorossa 70 täyttäneet. Ei tarvi olla edes mitään sairautta, ikä kriteerinä. Varasin ajan sähköisessä ajanvarauksessa ja sain piikkini ja koko toiminta on 100 % hyvin organisoitu. Varaa se aika!

Rokotus kaupungintalolla ja auton voi jättää kirjastotalon taakse, 2 tuntia saa pysäköidä kiekolla ja siitä on lyhyt matka kävellä rokotettavaksi.

• Anonyymi

Onko yleisesti tiedotettu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse sain tiedon Rovaniemi lehdestä ja rokotuksella kävin 30 3. Taisipa tuo olla Lapin Kansassakin ja ainakin Rovaniemen kaupungin sivuilla netissä infoa. Näppärää oli varata aika sähköisessä ajanvarauksessa ja sain samalla käynnillä jo ajan siihet toiseenkin rokotukseen, toteutuu kesäkuussa.

Miten tästä voisi enää paremmin tiedottaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun osaa katsoa kunnan koronarokote aikatau googlesta, niin siellä on tiedotettu jo alkuvuodesta lähtien. Kai sitä ihminen nyt osaa itsekin tietoa hakea, se on nykyisin lähtökohta.
        Miksi joku kyselee tuollaisia tämmöiseltä sivustolta ? Se on suuri mysteeri, eikö osa ihmisistä kykene ajattelemaan asioita loppuun asti. Luulisi ensiksi katsovan kunnan sivuilta tuollaista, eikä mistään S-24 "vessan seinästä"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse sain tiedon Rovaniemi lehdestä ja rokotuksella kävin 30 3. Taisipa tuo olla Lapin Kansassakin ja ainakin Rovaniemen kaupungin sivuilla netissä infoa. Näppärää oli varata aika sähköisessä ajanvarauksessa ja sain samalla käynnillä jo ajan siihet toiseenkin rokotukseen, toteutuu kesäkuussa.

Miten tästä voisi enää paremmin tiedottaa?

Lapin Kansaa ei monet raaski tilata, Uusi Rovaniemi ilmestyy (jaetaan talouksiin) satunnaisesti (ikävä kyllä), on talouksia, jotka ei käytä nettiä.

• Anonyymi

Vaadin että olisi pitänyt tulla soittamaan ovikelloa ja kertomaan asua henkilökohtaisesti!

• Anonyymi

Ooottele , saataa tosin tulla aika pitkäksi.

• Anonyymi

Ilmoitelkaapa netin käyttäjät näistä rokotuksista sellaisille esim. vanhuksille, jotka eivät käytä älypuhelimia tai tietokoneita, heillä voi mennä tällaisia asioita ohi, koska kyllä nämä tiedotteet ovat verkkopainotteisia. Itse olen soittanut kolmelle ihmiselle, jotka ovat tavallisen puhelimen varassa ja pääsivät sitten rokotuksille.

• Anonyymi

Soita Karpolle

• Anonyymi

Tilataanko ambulanssi sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilataanko ambulanssi sinulle?

Hanki happiviikset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki happiviikset!

Tuplarokote sulle persiisiin!!!! Liikuttais niinku vanha aasi heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuplarokote sulle persiisiin!!!! Liikuttais niinku vanha aasi heh

Mun isi on rikkaampi kun sun!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      60
      4609
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      95
      4325
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      71
      3758
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3687
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      117
      2727
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2518
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2422
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2399
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2399
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2264
    Aihe