Rokotukset

Anonyymi

On se vaan kumma ettei ole kuulunut mitään rokotusajasta 71 vuotiaille diabeetikolle? Onko kokemuksia?

14

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajat pitää itse varata. Ei niitä jaella noin vain ellet itse ilmoita itseäsi rokotus jonoon.

• Anonyymi

Kyllä on tiedotettu. Rokotusvuorossa 70 täyttäneet. Ei tarvi olla edes mitään sairautta, ikä kriteerinä. Varasin ajan sähköisessä ajanvarauksessa ja sain piikkini ja koko toiminta on 100 % hyvin organisoitu. Varaa se aika!

Rokotus kaupungintalolla ja auton voi jättää kirjastotalon taakse, 2 tuntia saa pysäköidä kiekolla ja siitä on lyhyt matka kävellä rokotettavaksi.

• Anonyymi

Onko yleisesti tiedotettu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse sain tiedon Rovaniemi lehdestä ja rokotuksella kävin 30 3. Taisipa tuo olla Lapin Kansassakin ja ainakin Rovaniemen kaupungin sivuilla netissä infoa. Näppärää oli varata aika sähköisessä ajanvarauksessa ja sain samalla käynnillä jo ajan siihet toiseenkin rokotukseen, toteutuu kesäkuussa.

Miten tästä voisi enää paremmin tiedottaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun osaa katsoa kunnan koronarokote aikatau googlesta, niin siellä on tiedotettu jo alkuvuodesta lähtien. Kai sitä ihminen nyt osaa itsekin tietoa hakea, se on nykyisin lähtökohta.
        Miksi joku kyselee tuollaisia tämmöiseltä sivustolta ? Se on suuri mysteeri, eikö osa ihmisistä kykene ajattelemaan asioita loppuun asti. Luulisi ensiksi katsovan kunnan sivuilta tuollaista, eikä mistään S-24 "vessan seinästä"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse sain tiedon Rovaniemi lehdestä ja rokotuksella kävin 30 3. Taisipa tuo olla Lapin Kansassakin ja ainakin Rovaniemen kaupungin sivuilla netissä infoa. Näppärää oli varata aika sähköisessä ajanvarauksessa ja sain samalla käynnillä jo ajan siihet toiseenkin rokotukseen, toteutuu kesäkuussa.

Miten tästä voisi enää paremmin tiedottaa?

Lapin Kansaa ei monet raaski tilata, Uusi Rovaniemi ilmestyy (jaetaan talouksiin) satunnaisesti (ikävä kyllä), on talouksia, jotka ei käytä nettiä.

• Anonyymi

Vaadin että olisi pitänyt tulla soittamaan ovikelloa ja kertomaan asua henkilökohtaisesti!

• Anonyymi

Ooottele , saataa tosin tulla aika pitkäksi.

• Anonyymi

Ilmoitelkaapa netin käyttäjät näistä rokotuksista sellaisille esim. vanhuksille, jotka eivät käytä älypuhelimia tai tietokoneita, heillä voi mennä tällaisia asioita ohi, koska kyllä nämä tiedotteet ovat verkkopainotteisia. Itse olen soittanut kolmelle ihmiselle, jotka ovat tavallisen puhelimen varassa ja pääsivät sitten rokotuksille.

• Anonyymi

Soita Karpolle

• Anonyymi

Tilataanko ambulanssi sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilataanko ambulanssi sinulle?

Hanki happiviikset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki happiviikset!

Tuplarokote sulle persiisiin!!!! Liikuttais niinku vanha aasi heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuplarokote sulle persiisiin!!!! Liikuttais niinku vanha aasi heh

Mun isi on rikkaampi kun sun!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      58
      11912
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      54
      4958
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      297
      3051
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      191
      2937
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      135
      2071
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      21
      1331
    7. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      36
      1238
    8. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      97
      1195
    9. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      216
      1159
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      70
      949
    Aihe