Rokotukset

Anonyymi

On se vaan kumma ettei ole kuulunut mitään rokotusajasta 71 vuotiaille diabeetikolle? Onko kokemuksia?

14

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajat pitää itse varata. Ei niitä jaella noin vain ellet itse ilmoita itseäsi rokotus jonoon.

    • Anonyymi

      Kyllä on tiedotettu. Rokotusvuorossa 70 täyttäneet. Ei tarvi olla edes mitään sairautta, ikä kriteerinä. Varasin ajan sähköisessä ajanvarauksessa ja sain piikkini ja koko toiminta on 100 % hyvin organisoitu. Varaa se aika!

      Rokotus kaupungintalolla ja auton voi jättää kirjastotalon taakse, 2 tuntia saa pysäköidä kiekolla ja siitä on lyhyt matka kävellä rokotettavaksi.

      • Anonyymi

        Onko yleisesti tiedotettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko yleisesti tiedotettu?

        Itse sain tiedon Rovaniemi lehdestä ja rokotuksella kävin 30 3. Taisipa tuo olla Lapin Kansassakin ja ainakin Rovaniemen kaupungin sivuilla netissä infoa. Näppärää oli varata aika sähköisessä ajanvarauksessa ja sain samalla käynnillä jo ajan siihet toiseenkin rokotukseen, toteutuu kesäkuussa.

        Miten tästä voisi enää paremmin tiedottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko yleisesti tiedotettu?

        Kun osaa katsoa kunnan koronarokote aikatau googlesta, niin siellä on tiedotettu jo alkuvuodesta lähtien. Kai sitä ihminen nyt osaa itsekin tietoa hakea, se on nykyisin lähtökohta.
        Miksi joku kyselee tuollaisia tämmöiseltä sivustolta ? Se on suuri mysteeri, eikö osa ihmisistä kykene ajattelemaan asioita loppuun asti. Luulisi ensiksi katsovan kunnan sivuilta tuollaista, eikä mistään S-24 "vessan seinästä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sain tiedon Rovaniemi lehdestä ja rokotuksella kävin 30 3. Taisipa tuo olla Lapin Kansassakin ja ainakin Rovaniemen kaupungin sivuilla netissä infoa. Näppärää oli varata aika sähköisessä ajanvarauksessa ja sain samalla käynnillä jo ajan siihet toiseenkin rokotukseen, toteutuu kesäkuussa.

        Miten tästä voisi enää paremmin tiedottaa?

        Lapin Kansaa ei monet raaski tilata, Uusi Rovaniemi ilmestyy (jaetaan talouksiin) satunnaisesti (ikävä kyllä), on talouksia, jotka ei käytä nettiä.


    • Anonyymi

      Vaadin että olisi pitänyt tulla soittamaan ovikelloa ja kertomaan asua henkilökohtaisesti!

      • Anonyymi

        Ooottele , saataa tosin tulla aika pitkäksi.


    • Anonyymi

      Ilmoitelkaapa netin käyttäjät näistä rokotuksista sellaisille esim. vanhuksille, jotka eivät käytä älypuhelimia tai tietokoneita, heillä voi mennä tällaisia asioita ohi, koska kyllä nämä tiedotteet ovat verkkopainotteisia. Itse olen soittanut kolmelle ihmiselle, jotka ovat tavallisen puhelimen varassa ja pääsivät sitten rokotuksille.

    • Anonyymi

      Soita Karpolle

      • Anonyymi

        Tilataanko ambulanssi sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilataanko ambulanssi sinulle?

        Hanki happiviikset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki happiviikset!

        Tuplarokote sulle persiisiin!!!! Liikuttais niinku vanha aasi heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuplarokote sulle persiisiin!!!! Liikuttais niinku vanha aasi heh

        Mun isi on rikkaampi kun sun!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe