Nytkin naisilla olisi kivat oltavat vieressäni, kun pelaan Spyro kolmosta niin että värikäs maailma vain loistaa silmissäni ja silmät punottaa (siitepölyallergian takia) ja kissa nukkuu ja purahtelee tossa sängyllä. On tää yksinäisen nuoren miehen elämä kurjaa kun ei saa naista, hulluksihan tässä meinaa tulla :( Pitää varmaan kohta alkaa keksiä jotain mielikuvitusystäviä, niin olisi edes niistä sitten seuraa, mutta vähän pimeeltä touhulta sellanen kyllä kuulostaa joten parempi jättää vain ajatuksen tasolle moinen pelleily 🙄 Ennemmin koittaa löytää seuraa oikeasta elämästä mutta ei oo helppoa ei. On niin kovat vaatimukset naisilla että. Talon vessan pitäisi olla kuin Rich Carltonissa ja autona vähintäänkin Bemari tai Audi, mutta mokomat prinsessat katsovat nenänvarttaan pitkin mielestäni ihan legit premiumautoani mikä käytännössä maksoi parin viikon tienistien verran ja maksettiin Visa Electronilla, mutta naisten silmissä tollasestakin syntyy vain jonkinlaisen surullisen hahmon ritarin vaikutelma, eivätkä raukat ymmärrä että olen vapaa kuin preerian yllä liitelevä valkopäämerikotka 🦅
Masentaa kun ei saa naista
56
<50
Vastaukset
Ai saakeli oliko toi pirun hyvää satiiria vai onko sulla joku depis siellä? No mut hei, leuka pystyyn dude! 😎 Ei sitä kaikilla ~30 vuotiailla nuorilla miehillä ole velatonta omakotitaloa, metsää, tollasta... noh.. sun käyttötarpeisiin varmaan ihan ok autoa.
Kunhan ihmiset lopettaisi niiden viruksia ja bakteereja keräävien ja levittävien lammasmaskien käytön niin jahka tää koronatilannekin alkaisi siitä parantua ja ihmiset pääsisi tapaamaan toisiaan hyvällä omalla tunnolla. Mä syön kuule hatullisen p4skaa jos et tän vuoden aikana löydä naisseuraa viereesi pelaamaan Spyroa 😊😊😊Niin mitäpä tähän lisättävää, mutta tuli mieleen että onhan periksen yrityksenkin nettovarallisuus todennäköisesti ihan reilusti plussalla kun on tarkka mies ja Daytonastakin liikeni p234:lle vähän provikkaa. Ja ennen kaikkea hänellä on ihan tälleen toisen miehen näkökulmasta sanottuna aika söpö Fernando Alonso tyylinen tuuhea tukka, Toista se on mulla kun pitää valita jyystärikaljun, sasikaljun tai finasteridin lukuisten haittavaikutusten väliltä, joista olen tohon ekaan vaihtoehtoon päätynyt.
- Anonyymi
Pedarihahmo piggykin messissä mukana
Kiitti hei Bicky ja Make tsempistä, mutta en mä nyt mitenkään kauhean mieli maassa ollut 😃 Tän olisi melkeinpä voinut otsikoida "Näkökulma" tai "Kommentti" : Masentaa kun en saa naista 😅
Juu ja onhan mulla elämän perusasiat tosiaan ihan kunnossa, niin ei tässä mitään. Mutta se ei tänä päivänä läheskään aina riitä, tai edes merkitse mitään. Ei millään pahalla, mut noi pointit on vähän "leimejä" ja hyvähän sitä on neuvoa kun itse on keulivalla jyystötruckilla ajava varsinainen hc-ytm machomies 😝😅 Vähän niinkuin kamunaiset sanovat kliseisesti kuinka täydellinen mies olisin "jollekin" 🙄- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Kiitti hei Bicky ja Make tsempistä, mutta en mä nyt mitenkään kauhean mieli maassa ollut 😃 Tän olisi melkeinpä voinut otsikoida "Näkökulma" tai "Kommentti" : Masentaa kun en saa naista 😅
Juu ja onhan mulla elämän perusasiat tosiaan ihan kunnossa, niin ei tässä mitään. Mutta se ei tänä päivänä läheskään aina riitä, tai edes merkitse mitään. Ei millään pahalla, mut noi pointit on vähän "leimejä" ja hyvähän sitä on neuvoa kun itse on keulivalla jyystötruckilla ajava varsinainen hc-ytm machomies 😝😅 Vähän niinkuin kamunaiset sanovat kliseisesti kuinka täydellinen mies olisin "jollekin" 🙄Kiitosta riittää kun itseään kiittelee :D
Kuule peris, mä luulen näin että meinaan oot vain tutustunut johonkin nirppa nokka naisiin jotka ei osaa arvostaa rehellistä suomalaista työ miestä. Toi meidän sälli on samaa sanonut että likat ei tykkää hänen E mallin Carinasta jonka taulussa taitaa hipoa puoli miljoonaa kilo metriä eikä meinaan kertaakaan ole sille autolle tehty muuta kuhan vaihdettu jako hihna ja mobilin relvak öljyt kerram vuodessa. Ja pitää olla niin komiat tittelit jossain atk tai internet virmassa, vaikka Jere meinaan tienaa paremmin maan siirto virmassa kaivin koneen ja pyörä kuormaajan kuljettajana. Siihen aikaan kun mä tutustuin entiseen emäntään niin mentiin lava tansseihin ja riitti kuhan laittoi mennen parta vettä ja siistit teryleeni housut mutta toista se on tänä päivänä kun pitää ostaa velaksi kaikkea millä sitten voi kehua face bookissa sun muissa yhteisöpalveluissa ja pikaviestisovellusten keskusteluryhmissä.
- Anonyymi
Näppärää peris keskustella itsensä kanssa eri nimimerkeillään, saa mieluisiaan vastauksia, joita ei tule oikeilta ihmisiltä mt-ätmille 🤗
Voipi olla näin. Mehän ollaan Jeren ja Bicky Jr:n kanssa heitetty palstalla läppää että kumpi löytää muijan ekana, Jere vai minä. Ymmärtääkseni aika tasaisen harmaata ollut molemmilla viime aikoina 😅
Ja siis toi on ihan totta, että joskus 80-90 luvulla kun ei tinderistä tai naamakirjasta ollut tietoakaan, niin pariutuminen oli varmaankin helpompaa ja yksinkertaisempaa kuin tänä päivänä. Kokonaan toinen kysymys onkin, moniko avioliitto on solmittu vain siksi kun "kuului" mennä naimisiin ja perustaa perhe 🙄 Tietyllä tapaa tuollainen kulttuuri varmasti helpotti monen miehen edellytyksiä löytää emäntä, mutta harvoin niissäkään liitoissa mies on omilleen jäänyt, saati nettosaajaksi. Tuskin säkään?
- Anonyymi
Kolme ekaa Spyroa on hyviä pelejä ja tykkäsin niistä kovasti. En tosin tiiä kuinka kauheasti niistä tosin on vierestä katselijalle iloa. Ite tykkään kyllä kattoa vierestä, kun toinen pelaa, mutta vain jotain hieman monimutkasemmalla juonella ja maailmalla varustettua. Olen vaan sen verran käytännön ihminen, että en mä jaksais kauaa kuunnella tollasia näiden tekstien kaltasia jaaritteluja.
Juu, sitä remasteroitua trilogiaa mä pelaan toisinaan Xboxilla, samoin Crashia. Ja erittäin hyvä pointti tuo, että toisen pelaamisen katsominen on harvinaisen tylsää 😅 Ennemminkin vaikka juuri jotain Crashia joka on nopeatempoisempi peli, voisi pelata jonkun kivan tytön kanssa yhdessä ja vaihtaa vuoroa aina kenttien välillä 🤗
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Juu, sitä remasteroitua trilogiaa mä pelaan toisinaan Xboxilla, samoin Crashia. Ja erittäin hyvä pointti tuo, että toisen pelaamisen katsominen on harvinaisen tylsää 😅 Ennemminkin vaikka juuri jotain Crashia joka on nopeatempoisempi peli, voisi pelata jonkun kivan tytön kanssa yhdessä ja vaihtaa vuoroa aina kenttien välillä 🤗
Minusta toisen pelaamisen katseleminen ei ole "harvinaisen tylsää", enkä kyllä sanonutkaan niin. Minä tykkään katsella toisen pelaamista, kun vaan pelissä on jotakin muutakin katsaltavaa kuin "hypin, pompin, räiskin ja räimin". Nykyään on paljon pelejä, joissa on erinomaisen hyvä juoni ja jotka ovat monin tavoin elokuvamaisia kokemuksia. Hyvin harva tasoloikka kuitenkaan kuuluu noihin tuollaisiin peleihin. Crash ei ole itselleni yhtään sen enempää katselemisen arvoinen kuin Spyrokaan. Ei siinä yhtään sen kummempaa juonta ole. Pelinä Spyrot taas olivat ehdottomasti enemmän mieleeni kuin Crashit. Joku varmasti tykkää toisin, mutta mä en enää nykyään Crasheihin koske, kun en aikanaankaan niistä kummemmin tykännyt.
Anonyymi kirjoitti:
Minusta toisen pelaamisen katseleminen ei ole "harvinaisen tylsää", enkä kyllä sanonutkaan niin. Minä tykkään katsella toisen pelaamista, kun vaan pelissä on jotakin muutakin katsaltavaa kuin "hypin, pompin, räiskin ja räimin". Nykyään on paljon pelejä, joissa on erinomaisen hyvä juoni ja jotka ovat monin tavoin elokuvamaisia kokemuksia. Hyvin harva tasoloikka kuitenkaan kuuluu noihin tuollaisiin peleihin. Crash ei ole itselleni yhtään sen enempää katselemisen arvoinen kuin Spyrokaan. Ei siinä yhtään sen kummempaa juonta ole. Pelinä Spyrot taas olivat ehdottomasti enemmän mieleeni kuin Crashit. Joku varmasti tykkää toisin, mutta mä en enää nykyään Crasheihin koske, kun en aikanaankaan niistä kummemmin tykännyt.
Niin ehkä mä perustin mielikuvani ja sananmuotoni siihen, että viimeksi olen varmaan jotain GTA:ta pelannut teini-iässä kaverien kanssa, ja sen nyt arvaa paljonko talon isäntä sai peliaikaa. Ja olen vastaavanlaisia mielipiteitä kuullut esim parilta exältä jos olen pelannut esim. RDR2:ta kotona silloin kun on ollut naisvieraita.
Kokonaan toinen juttu onkin autopelit. Mähän parisen viikkoa sitten kerroinkin palstalla, kuinka hyvin valmistauduin kaverin totaaliseen nuijimiseen rallissa. Nostin esille monta pointtia esim. sen että hän treenaa lähinnä omilla suosikkiautoilla ja pätkillä, laittaen kaikki munat yhteen tai kahteen koriin. Mä taas olen systemaattisesti treenannut oman mukavuusalueeni ulkopuolella, eli lähinnä oppinut kesyttämään yliohjaavia takavetoisia autoja. Mutta sitä en tainnut silloin mainita, että mä seuraan aina kaverini ajoa jos hän ajaa ekana, ja koitan painaa mieleeni kaikki sudenkuopat. Mutta vuoron ollessa toisinpäin hän räplää puhelinta eikä ole mitenkään epätavallista, että kaataa auton jossain pahassa "caution don't cut" paikassa 🙄- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Niin ehkä mä perustin mielikuvani ja sananmuotoni siihen, että viimeksi olen varmaan jotain GTA:ta pelannut teini-iässä kaverien kanssa, ja sen nyt arvaa paljonko talon isäntä sai peliaikaa. Ja olen vastaavanlaisia mielipiteitä kuullut esim parilta exältä jos olen pelannut esim. RDR2:ta kotona silloin kun on ollut naisvieraita.
Kokonaan toinen juttu onkin autopelit. Mähän parisen viikkoa sitten kerroinkin palstalla, kuinka hyvin valmistauduin kaverin totaaliseen nuijimiseen rallissa. Nostin esille monta pointtia esim. sen että hän treenaa lähinnä omilla suosikkiautoilla ja pätkillä, laittaen kaikki munat yhteen tai kahteen koriin. Mä taas olen systemaattisesti treenannut oman mukavuusalueeni ulkopuolella, eli lähinnä oppinut kesyttämään yliohjaavia takavetoisia autoja. Mutta sitä en tainnut silloin mainita, että mä seuraan aina kaverini ajoa jos hän ajaa ekana, ja koitan painaa mieleeni kaikki sudenkuopat. Mutta vuoron ollessa toisinpäin hän räplää puhelinta eikä ole mitenkään epätavallista, että kaataa auton jossain pahassa "caution don't cut" paikassa 🙄GTA kuuluu myös niihin peleihin, jotka ovat tappavan tylsää katseltavaa. Itselleni tosin olivat myös tappavan tylsää pelattattavaa. En jaksanut yhtään.
Osoittaahan se huonoa harkintakykyä pelailla vieraiden aikana, jos ko. vieraita eivät pelit kiinnosta. En tiedä kuinka moni istuisi katsomaan vaikka elokuvaa vieraiden aikana, jos vieraita ei kiinnostaisi katsella elokuvaa. Miksi pelaaminen olisi enemmän ok? Jos haluaa pelata vieraiden kanssa niin kutsuu sitten siihen sopivia vieraita. En tietenkään tiedä puhutko nyt omista naisvieraistasi vai vaikka exän naispuolisista vieraista. Itse en ole koskaan olettanut miesystäväni osallistuvan vieraiden viihdyttämiseen, jos talo on täynnä vain minun ystäviäni (kaikenlaiset pippalot tosin ovat minun kodissani TODELLA harvinaisia). Tietysti on saanut osallistua, mutta ei ole ollut mikään pakko. Tosin parempi on jos pystyisi sitten poistumaan vaikka johonkin omien ystäviensä kanssa. Tai ainakin vähintään pelailee sitten jossain eri tilassa, eikä vieraiden edessä. Tosin onhan sekin tässä iässä aika teinimeininkiä, jos mies istuu yksinään suljetun oven takana pelaamassa. No mutta itsehän se päättää millaisen mielikuvan itsestään antaa. Mulle se on ihan se ja sama.
Täytyy sanoa, että mulle autopelit ja urheilupelit yleensä ovat erittäin boooooriiing juttuja. Mulla ei ole sitä vertaa kilpailuviettiä, että jaksaisin noista kiinnostua. Jotain tappelupelejä just ja just jaksan jonkun kanssa mättää, jos se on hyvin tehty ja sisältää monipuolisesti hahmoja ja liikkeitä. Mielummin pelaan aina co-op kuin vieressä istuvaa vastaan. Anonyymi kirjoitti:
GTA kuuluu myös niihin peleihin, jotka ovat tappavan tylsää katseltavaa. Itselleni tosin olivat myös tappavan tylsää pelattattavaa. En jaksanut yhtään.
Osoittaahan se huonoa harkintakykyä pelailla vieraiden aikana, jos ko. vieraita eivät pelit kiinnosta. En tiedä kuinka moni istuisi katsomaan vaikka elokuvaa vieraiden aikana, jos vieraita ei kiinnostaisi katsella elokuvaa. Miksi pelaaminen olisi enemmän ok? Jos haluaa pelata vieraiden kanssa niin kutsuu sitten siihen sopivia vieraita. En tietenkään tiedä puhutko nyt omista naisvieraistasi vai vaikka exän naispuolisista vieraista. Itse en ole koskaan olettanut miesystäväni osallistuvan vieraiden viihdyttämiseen, jos talo on täynnä vain minun ystäviäni (kaikenlaiset pippalot tosin ovat minun kodissani TODELLA harvinaisia). Tietysti on saanut osallistua, mutta ei ole ollut mikään pakko. Tosin parempi on jos pystyisi sitten poistumaan vaikka johonkin omien ystäviensä kanssa. Tai ainakin vähintään pelailee sitten jossain eri tilassa, eikä vieraiden edessä. Tosin onhan sekin tässä iässä aika teinimeininkiä, jos mies istuu yksinään suljetun oven takana pelaamassa. No mutta itsehän se päättää millaisen mielikuvan itsestään antaa. Mulle se on ihan se ja sama.
Täytyy sanoa, että mulle autopelit ja urheilupelit yleensä ovat erittäin boooooriiing juttuja. Mulla ei ole sitä vertaa kilpailuviettiä, että jaksaisin noista kiinnostua. Jotain tappelupelejä just ja just jaksan jonkun kanssa mättää, jos se on hyvin tehty ja sisältää monipuolisesti hahmoja ja liikkeitä. Mielummin pelaan aina co-op kuin vieressä istuvaa vastaan.No termillä naisvieras tarkoitin siis eksiäni ketkä kävivät luonani. Kai sitä ihminen saa omassa kodissaan tehdä mitä huvittaa, ja onhan pelaaminen nyt paljon mielenkiintoisempaa kuin maata sängyllä, tuijottaa kattoon liiskattua kärpästä ja antaa jonkun lutkuttaa sanonko mitä 🙄
Ja ihan tasan yhtä paljon kiinnosti mua joku bb tai tempparit mitä katsottiin eksäni luona.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
No termillä naisvieras tarkoitin siis eksiäni ketkä kävivät luonani. Kai sitä ihminen saa omassa kodissaan tehdä mitä huvittaa, ja onhan pelaaminen nyt paljon mielenkiintoisempaa kuin maata sängyllä, tuijottaa kattoon liiskattua kärpästä ja antaa jonkun lutkuttaa sanonko mitä 🙄
Ja ihan tasan yhtä paljon kiinnosti mua joku bb tai tempparit mitä katsottiin eksäni luona.Riippuu pitkälti-siitä missä vaiheessa se suhde siinä kohtaa on menossa. Tietysti ihminen saa tehdä kotonaan ihan mitä tahtoo. Kantsii kuitenkin pitää mielessä, että sillä toisellakin voisi olla parempia vaihtoehtoisia ajankäyttötapoja, kuin pelaamisen katselu. Jos sen toisen seura ei varsinaisesti kiinnosta, niin miksi viettää aikaa toisen seurassa? Itse siis tosiaan ihan mielelläni pelaan yhdessä, mutta ymmärrän ihan täysin, ettei se monia kiinnosta. Enkä mäkään jaksa itsäni kiinnostamatonta pelia kovin kauaa katsella. Menen tekemään jotain muuta, jos peli on mun seuraa mielenkiintosempi. Kyllä mä aina itelleni tekemistä keksin ja nähdään sit uudestaan, kun toista oikeesti kiinnostaa mun seurani. Mites muuten on, kauanko ite jaksasit vierestä katella? Jos menisit tytön luo vieraisille ja se vaan istuis siinä pelaamassa vaikka Overwatchia?
peris234 kirjoitti:
No termillä naisvieras tarkoitin siis eksiäni ketkä kävivät luonani. Kai sitä ihminen saa omassa kodissaan tehdä mitä huvittaa, ja onhan pelaaminen nyt paljon mielenkiintoisempaa kuin maata sängyllä, tuijottaa kattoon liiskattua kärpästä ja antaa jonkun lutkuttaa sanonko mitä 🙄
Ja ihan tasan yhtä paljon kiinnosti mua joku bb tai tempparit mitä katsottiin eksäni luona.Vittuako mä sille voin että jotkut kutsuivat itse itsensä kylään ja sitten olisi pitänyt olla vielä panemassa koko ajan. Olisi edes joku Maisan, Sofia B:n tai edesmenneen Janita Lukkarisen (vielä terveenä ollessa) näköinen nainen niin voisi olla eri ääni kellossa mullakin, mutta tollasten ktn-naisten ja RDR2:n välillä pitää vähän miettiäkin mihin suuntaan on uskollinen. Kun yhteen suuntaan kumartaa niin toiseen pyllistää, tämänhän sai moni Dutch van der Lindenkin porukassa kokea 😬😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu pitkälti-siitä missä vaiheessa se suhde siinä kohtaa on menossa. Tietysti ihminen saa tehdä kotonaan ihan mitä tahtoo. Kantsii kuitenkin pitää mielessä, että sillä toisellakin voisi olla parempia vaihtoehtoisia ajankäyttötapoja, kuin pelaamisen katselu. Jos sen toisen seura ei varsinaisesti kiinnosta, niin miksi viettää aikaa toisen seurassa? Itse siis tosiaan ihan mielelläni pelaan yhdessä, mutta ymmärrän ihan täysin, ettei se monia kiinnosta. Enkä mäkään jaksa itsäni kiinnostamatonta pelia kovin kauaa katsella. Menen tekemään jotain muuta, jos peli on mun seuraa mielenkiintosempi. Kyllä mä aina itelleni tekemistä keksin ja nähdään sit uudestaan, kun toista oikeesti kiinnostaa mun seurani. Mites muuten on, kauanko ite jaksasit vierestä katella? Jos menisit tytön luo vieraisille ja se vaan istuis siinä pelaamassa vaikka Overwatchia?
Tai jos se haluais vaan tuijotella jotain nyyhkyleffoja koko illan.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Vittuako mä sille voin että jotkut kutsuivat itse itsensä kylään ja sitten olisi pitänyt olla vielä panemassa koko ajan. Olisi edes joku Maisan, Sofia B:n tai edesmenneen Janita Lukkarisen (vielä terveenä ollessa) näköinen nainen niin voisi olla eri ääni kellossa mullakin, mutta tollasten ktn-naisten ja RDR2:n välillä pitää vähän miettiäkin mihin suuntaan on uskollinen. Kun yhteen suuntaan kumartaa niin toiseen pyllistää, tämänhän sai moni Dutch van der Lindenkin porukassa kokea 😬😐
Musta on sinällään erikoista, että en ole vielä koskaan elämässäni saanut yhenkään miehen kanssa riittaa aikaseksi peleistä. Ei ole vielä tullut vastaan yhtään sellasta, joka olis valinnut pelin ennen mua. Siihen vaikuttaa ehkä se, että mä en kovin usein niitä pelisessioita keskeytä ja ymmärrän, että matsi loppuun ja sen jälkeen ehtii. Jonkun muun tyyppinen nainen olis varmasti saanut kyseisten herrojen pelaamisesta aikaseksi isotkin matsit.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Vittuako mä sille voin että jotkut kutsuivat itse itsensä kylään ja sitten olisi pitänyt olla vielä panemassa koko ajan. Olisi edes joku Maisan, Sofia B:n tai edesmenneen Janita Lukkarisen (vielä terveenä ollessa) näköinen nainen niin voisi olla eri ääni kellossa mullakin, mutta tollasten ktn-naisten ja RDR2:n välillä pitää vähän miettiäkin mihin suuntaan on uskollinen. Kun yhteen suuntaan kumartaa niin toiseen pyllistää, tämänhän sai moni Dutch van der Lindenkin porukassa kokea 😬😐
BTW ... sieltähän niitä todellisia syitä naisettomuuteen alkoi löytyä. Ei ihan kauheasti tarvinut edes kaivella. "Olisi edes joku Maisan, Sofia B:n tai edesmenneen Janita Lukkarisen (vielä terveenä ollessa) näköinen nainen niin voisi olla eri ääni kellossa mullakin, mutta tollasten ktn-naisten ja RDR2:n välillä pitää vähän miettiäkin mihin suuntaan on uskollinen." Miksi kukaan haluaisi pidempään katsella kumppania, joka ajattelee noin? Ja siis toki saat ajatella ihan miten ajattelet, ei ajatuksissa ole mitään väärää. Vaan miksi yksikään edes suht täysjärkinen ihminen jäisi tuohon tai edes lähtisi kokeilemaan? Kannattaa etsiä sellainen ihminen, joka kykenee kunnioittamaan sinua ihan omana itsenäsi. Ei ole mitään järkeä jäädä katselemaan ketään, joka vain tuhoaa itsetuntoasi.
Anonyymi kirjoitti:
BTW ... sieltähän niitä todellisia syitä naisettomuuteen alkoi löytyä. Ei ihan kauheasti tarvinut edes kaivella. "Olisi edes joku Maisan, Sofia B:n tai edesmenneen Janita Lukkarisen (vielä terveenä ollessa) näköinen nainen niin voisi olla eri ääni kellossa mullakin, mutta tollasten ktn-naisten ja RDR2:n välillä pitää vähän miettiäkin mihin suuntaan on uskollinen." Miksi kukaan haluaisi pidempään katsella kumppania, joka ajattelee noin? Ja siis toki saat ajatella ihan miten ajattelet, ei ajatuksissa ole mitään väärää. Vaan miksi yksikään edes suht täysjärkinen ihminen jäisi tuohon tai edes lähtisi kokeilemaan? Kannattaa etsiä sellainen ihminen, joka kykenee kunnioittamaan sinua ihan omana itsenäsi. Ei ole mitään järkeä jäädä katselemaan ketään, joka vain tuhoaa itsetuntoasi.
Mä nyt kirjoitin ihan tarkoituksella vähän kärjistäen ja trollaten tuosta RDRstä ja ihannenaisista mutta toivottavasti tajusit pointin? Eli ei se nyt mikään uskollisuuden asia ole, pelaako vai viettääkö aikaa naisen kanssa 😅 Tuosta pelistä on vain muodostunut vähän sellanen itseironinen vitsi palstalla.
Eli jos mulla käy ns vieraita niin enhän mä herranen aika silloin pelaa, ja parinkin kaverin kanssa pelaaminen on ihan normaalia miesten ajankulua, mutta ei siinä mielestäni ole mitään väärää jos naisystävät/tyttöystävät/you name it kävi luonani useita kertoja ja toisinaan saatoin pelata jos ei muutakaan tekemistä ollut.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Mä nyt kirjoitin ihan tarkoituksella vähän kärjistäen ja trollaten tuosta RDRstä ja ihannenaisista mutta toivottavasti tajusit pointin? Eli ei se nyt mikään uskollisuuden asia ole, pelaako vai viettääkö aikaa naisen kanssa 😅 Tuosta pelistä on vain muodostunut vähän sellanen itseironinen vitsi palstalla.
Eli jos mulla käy ns vieraita niin enhän mä herranen aika silloin pelaa, ja parinkin kaverin kanssa pelaaminen on ihan normaalia miesten ajankulua, mutta ei siinä mielestäni ole mitään väärää jos naisystävät/tyttöystävät/you name it kävi luonani useita kertoja ja toisinaan saatoin pelata jos ei muutakaan tekemistä ollut.Itseasiassa en tajunnut pointtia. Kuten sanottu, en ole koskaan irl törmännyt tuollaiseen asenteeseen.
Tajusitko itse pointtia tuolla aiemmin? Et ainakaan vastannut mitään. Kauanko itse katselisit naiselta samanlaista toimintaa? Oli se sitten mitä tahansa, joka meni hyvin usein sinun edellesi. Oleellista kai tuossa vaiheessa, kun ei asuta vielä yhdessä on se, että haluaako sen toisen kanssa viettää aikaa vai ei. Ei kai se pakko ole, jos ei kerta kiinnosta. Kuten sanottu niin eiköhän sillä toisellakin osapuolella ole tarjolla mielekkäämpääkin tekemistä, kun katsella toisen pelaamista. Kun nyt vaan tietää etukäteen mitä on odotettavissa. Voin sitten jättää vaikka jättää tulematta kylään, jos ei tarjottu ajanviete nappaa. - Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Eli jos mulla käy ns vieraita niin enhän mä herranen aika silloin pelaa, ja parinkin kaverin kanssa pelaaminen on ihan normaalia miesten ajankulua, mutta ei siinä mielestäni ole mitään väärää jos naisystävät/tyttöystävät/you name it kävi luonani useita kertoja ja toisinaan saatoin pelata jos ei muutakaan tekemistä ollut.btw ... Red Dead Redemption on mielestäni mielestäni varsin syvältä. En mäkään olis jaksanut sitä katella. ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
btw ... Red Dead Redemption on mielestäni mielestäni varsin syvältä. En mäkään olis jaksanut sitä katella. ☺
Olisin luultavasti sanonut, että soittelepa seuraavan kerran, kun on saanu sen pelattua omasta mielestäs läpi ja poistunut omiin juttuihini.
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa en tajunnut pointtia. Kuten sanottu, en ole koskaan irl törmännyt tuollaiseen asenteeseen.
Tajusitko itse pointtia tuolla aiemmin? Et ainakaan vastannut mitään. Kauanko itse katselisit naiselta samanlaista toimintaa? Oli se sitten mitä tahansa, joka meni hyvin usein sinun edellesi. Oleellista kai tuossa vaiheessa, kun ei asuta vielä yhdessä on se, että haluaako sen toisen kanssa viettää aikaa vai ei. Ei kai se pakko ole, jos ei kerta kiinnosta. Kuten sanottu niin eiköhän sillä toisellakin osapuolella ole tarjolla mielekkäämpääkin tekemistä, kun katsella toisen pelaamista. Kun nyt vaan tietää etukäteen mitä on odotettavissa. Voin sitten jättää vaikka jättää tulematta kylään, jos ei tarjottu ajanviete nappaa.Anna jo olla. Ei kai se sattumaa ole, että kerta toisensa jälkeen olen sinkku joko naisten päätöksestä tai (varsin usein) omasta päätöksestäni. Ja viimeisimmän naisystäväni jätin viime kalenterivuoden aikana periaatteessa kolmesti, mistä en ole mitenkään ylpeä, mutta joskus on pakko ottaa vähän etäisyyttä. En todennäköisesti tule koskaan löytämään sellaista suhdetta kuin haluaisin, tai ainakin vaikeaa tulee olemaan, joten vaihtoehtoina on erilainen feikkaaminen (todettu huonoksi) tai olla yksin.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Anna jo olla. Ei kai se sattumaa ole, että kerta toisensa jälkeen olen sinkku joko naisten päätöksestä tai (varsin usein) omasta päätöksestäni. Ja viimeisimmän naisystäväni jätin viime kalenterivuoden aikana periaatteessa kolmesti, mistä en ole mitenkään ylpeä, mutta joskus on pakko ottaa vähän etäisyyttä. En todennäköisesti tule koskaan löytämään sellaista suhdetta kuin haluaisin, tai ainakin vaikeaa tulee olemaan, joten vaihtoehtoina on erilainen feikkaaminen (todettu huonoksi) tai olla yksin.
Anna minkä olla? Älä vaivaudu yrittämään ymmärtää niinkö? No ei sitten. Miksi kirjotella keskustelupalstalle, jos ei voi keskustella? Tai no jatka nyt sitten vaikka itses kanssa keskustelua noiden eri nikkiesi avulla.
Ainakin mä yritin jutella sun kanssas nätisti ja asiaa ja ymmärtää miten sinä tämä jutun näet. Itsekin kun tosiaan noista peleistä ja pelaamisesta jotain tajuan. Jos ei kelpaa niin eipä siinä mitään.
- Anonyymi
Et sä ikinä saa naista jos et hankkiudu noista mielikuvitusystävistäsi eroon.
- Anonyymi
Raasu ei saa enää huomiota palstalla niin täytyy itsekseen höpötellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raasu ei saa enää huomiota palstalla niin täytyy itsekseen höpötellä.
Näin on haima-analle käynyt :((
Anonyymi kirjoitti:
Näin on haima-analle käynyt :((
Etkö ole jo liian vanha nimittelemään toisia ihmisiä kuin joku käytöshäiriöinen alakouluikäinen?
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Etkö ole jo liian vanha nimittelemään toisia ihmisiä kuin joku käytöshäiriöinen alakouluikäinen?
Etkö ole jo liian vanha leikkimään mielikuvituskavereita?
- Anonyymi
Loistavaa satiiria!
- Anonyymi
👍😂
xLiner - Anonyymi
Mene tinderiin ja kerro että rahaa on niin ei tarvii kauaa olla yksin.
- Anonyymi
On mullaki rahaa.. mut en saa naista..
En oikein osaa päättää kumpi on suurempi palstataiteilija: peris vai funeau ?
- Anonyymi
Voisihan tuosta äänestyksen järjestää?
Itse äänestän peristä! On niin omistautunut asialleen ja moni näistä hänen hahmoista on jo legendoja - syystäkin. Mitkään faktat liikekeskusten ravintolalistauksista tai autokilpailujen osallistujalistoista ei heikennä tarinaniskijän tarmoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisihan tuosta äänestyksen järjestää?
Itse äänestän peristä! On niin omistautunut asialleen ja moni näistä hänen hahmoista on jo legendoja - syystäkin. Mitkään faktat liikekeskusten ravintolalistauksista tai autokilpailujen osallistujalistoista ei heikennä tarinaniskijän tarmoa.Periksen harhat on pahat.
- Anonyymi
"On niin kovat vaatimukset naisilla että. Talon vessan pitäisi olla kuin Rich Carltonissa ja autona vähintäänkin Bemari tai Audi, mutta mokomat prinsessat katsovat nenänvarttaan pitkin mielestäni ihan legit premiumautoani"
"Olisi edes joku Maisan, Sofia B:n tai edesmenneen Janita Lukkarisen (vielä terveenä ollessa) näköinen nainen niin voisi olla eri ääni kellossa mullakin, mutta tollasten ktn-naisten"
Huomaako herra omissa viesteissään yhtään ristiriitaa? Haaveilet prinsessoista ja syytät heitä prinsessaelkeistä. Tuo oma kommenttisi on aivan yhtä nirppanokkainen, kun mistä muita syytät. 😁No mä vedin molemmat esimerkit tarkoituksella vähän överiksi, eli naisten vaatimustason ja sen että olenko kuinka paljon joutunut tekemään kompromisseja naisten ulkonäön suhteen. Mutta noin ajatuksen tasolla puhuin itseni kieltämättä vähän pussiin 🙊
- Anonyymi
Juu ei tässä tule kelpaamaan koskaa naisille.. naisilla niin kovat vaatimukset ja pitää olla komea jännämies. kaikkee muita juttuja..
t. allu - Anonyymi
Lihava tavallinen about ruma... haluaa komeen miehen jolla on rahaa ja asiat hyvin.. ei mt ongelmia ja kavereita paljon.. ei me koskaa saada mitään.. turha toive.
- Anonyymi
Ja kauniit naiset vasta sitten vaatiiki mieheltä.. somali.. turkkilainen jännämies.. suomalainen iso maha kaljuuntunut ei kelpaa.. kuntosalilla on.. tosi komee tumma mies.. sopivasti rahaa.. sosiaalista kontaktia kavereita.. ei työtön missää nimessä.
- Anonyymi
Eikös tuollainen menestyvä bisnesmies nyt naisia saa melko helposti. Olihan sulla se yks jolle poikuuskin meni joten siitä sun olis pitänyt vaimo ottaa itsellesi. Mutta onhan niitä tindereitä jossa naiset etsii menestyviä liikemiehiä.
Taisivat kaverini Bicky ja Make vähän liioitella mun menestystä tuossa ylempänä 😊 En mä tosiaankaan ole mikään Turun Vesa Keskinen vaikka viina maistui sillekin, ja ollut ulkomaalaisia naisystäviä 😄 Ja tää joka ryösti poikuuteni, ei kyllä ollut millään tavalla vaimomatskua, sen hän teki omalla kaksinaamaisella käytöksellään aika selväksi ja jäi kiinni ns. housut nilkoissa.
Noin muuten en edes haluaisi, että kukaan olisi kanssani rahan takia vaikka sitä olisi enemmänkin. Itse näen itseni täysin taviksena ja ulospäin jopa vaatimattoman oloisena, mutta tollaset elämän perusasiat kuten velaton auto, velaton talo, yritystoiminta mikä nyt ei persnettoakaan tee, ei ole missään arvossa naisten silmissä. Enkä tarkoita siis sillä, että joku välttämättä haluaisi muuttaa tänne asumaan, pitäisi Rellua minään ässämersuna, tai vaihtaisi päittäin omaa työtään mun työhön. Mutta noin niinku signaalina, että olen pääpiirteittäin tehnyt suht oikeita valintoja elämässäni, tai tietenkin riippuu mitä kukakin arvostaa. Olen varmaan ennenkin tästä sanonut, mutta eräs 60 ikäinen tuttu maahanmuuttajamies kysyy aina toisinaan että joko olen löytänyt tyttöystävän, ja pyörittelee silmiään ihmeissään kun olen vastannut että aika hiljaista tms. Tosin sen verran kunnian mies on hänkin, että taisi joskus sanoa että "Anssi, sinun pitäisi löytää kiltti tyttöystävä". 😃
- Anonyymi
Hyvää kerrontaa 👍 🙂
-palstahessu - Anonyymi
No olet sentään joskus saanut, toisin kuin me 0-miehet
Ootkos sää Peris astunu tolle Allun viitottamalle tielle? Ei hyvä. Aina jos joku alkaa tallaamaan sen valittakan jalanjäljissä, menee jotenkin hyvä ihminen hukkaan. Tosin jyllä sää olet vaikuttanu järkevämmältä kuin se mollivirsien ruhtinas kaikista Bicky Royaleista yms. huolimatta =)
En tiedä miksi joku tämän (ja muita) ketjuja on nostanut, mutta tämä oli ihan puhdas Allu-parodia aikoinaan 😃 Vaikka mä olen joskus hiukan pessimistinen, tai sanotaanko raatorealistinen joissain asioissa, niin en mä omana itsenäni tähän sävyyn asioista kirjoita tai valita, kuten aloitusviestissä, vaan olen joko positiivisempi tai analyyttisempi tuollaisen litanian tilittämisen sijasta.
p234racing kirjoitti:
En tiedä miksi joku tämän (ja muita) ketjuja on nostanut, mutta tämä oli ihan puhdas Allu-parodia aikoinaan 😃 Vaikka mä olen joskus hiukan pessimistinen, tai sanotaanko raatorealistinen joissain asioissa, niin en mä omana itsenäni tähän sävyyn asioista kirjoita tai valita, kuten aloitusviestissä, vaan olen joko positiivisempi tai analyyttisempi tuollaisen litanian tilittämisen sijasta.
Ai, tää oli siis vaan parodiaa. Mää luulin, et ihan tosissas valitit. No, sitten ei mitään =)
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Ai, tää oli siis vaan parodiaa. Mää luulin, et ihan tosissas valitit. No, sitten ei mitään =)
Kyllä aloittaja ihan tosissaan valittaa, ei vaan näin jälkikäteen kehtaa sitä myöntää.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aloittaja ihan tosissaan valittaa, ei vaan näin jälkikäteen kehtaa sitä myöntää.
No valittaakin voi vähän satiirisesti ja pilke silmäkulmassa 😅 Näkeehän tosta aloituksesta jokainen ettei se ihan ole mun kirjoitustyyliäni, vaan jonkinlainen Allu /Välis parodia.
Sinänsä kyllä ihan totta joka sana mitä olen kirjoittanut, varsinkin aloitusviestin jälkeen vähemmän satiiriseen sävyyn kirjoitetut vastaukset. Viime treffit oli helmikuussa, tän vuoden aikana olen nähnyt kahta kaveriani (yhen miehen kanssa kahdesti talvella ja kamunaisen kanssa kerran kesäkuussa), Tinderissä ei keväästä alkaen tapahtunut paljoakaan kun siellä muutaman kerran muutamia viikkoja pyörin jne 🙄 Mutta ei tää mua erityisemmin masenna, enkä koe että "tulisin hulluksi" vaikka välillä vähän tylsää onkin.
- Anonyymi
kotona ei ole vieraita naisia
pitää mennä ulos - Anonyymi
voii tulla aivastus eli aivastaa se ei ole virusoirwe vaan tavallista.
- Anonyymi
Valkopäämerikotka on eksynyt.
- Anonyymi
Miks et tutustu miehiin, Esitä heteroa. Suurin osa antaa imeä ja just ennenku sperma lentää kitalaee kerro olevas makkara myyjä.
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute.
Valittamalla harvemmin saa mitään aikaiseksi, jos menet sokkotreffeille ja alat heti ensimmäisenä valittamaan kumppanille maailman surkeuttq.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059