Otetaanko kehuna vai loukkauksena?

Anonyymi

Jos sanoo miehenä vaikka että nainen muistuttaa vaikkapa jotakuta vanhanajan näyttelijää, tms. kuuluisuutta esim. 70-luvulta, tai vaikkapa Sabrina Salernoa 80-luvulta esim. tältä videolta (ei se kuuluisa nännivideo):
https://www.youtube.com/watch?v=0CVfGt4vL5k

25

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanoisin, että luultavimmin nainen ei tiedä lainkaan kenestä mahdat puhua.

• Anonyymi

minä taas en tiedä nykyajan julkkiksista mitään eikä paljon kiinnostakaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä taas en tiedä nykyajan julkkiksista mitään eikä paljon kiinnostakaan...

No eipä se siihen liity kuka on mitään tai ei ole. Nuorempi ihminen nyt ei vasn ole pääosin kuullutkaan menneiden vuosien julkkiksista. Mistä ihmeestä hän olisi voinut heistä kuulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä se siihen liity kuka on mitään tai ei ole. Nuorempi ihminen nyt ei vasn ole pääosin kuullutkaan menneiden vuosien julkkiksista. Mistä ihmeestä hän olisi voinut heistä kuulla?

ööö, oisko vaikka netistä? Ennenvanhaan tiedettiin yleistietona vanhankin ajan tunnettuja julkkiksia, kun ei ollut nettiä josta etsiä tietoa. Nyt kun on netti, niin sitten ei kukaan kumminkaan tiedä mitään, mihin sitä nettiä oikein käytetään, jonniinjoutavien tissikuvien jakoon matalamielisissä somepalveluissa?

• Riippuu naisesta. Eikö olekin hämmästyttävää... ?

• Anonyymi

naiset on kaikki samanlaisia.

• Wwuwuw
        Anonyymi kirjoitti:

naiset on kaikki samanlaisia.

No kysele sitten äidiltäs.

• Anonyymi

Minä en loukkaannu mutta en tule imarrelluksikaan.
      On tullut joskus kommenttia että muistutan jotakuta julkisuuden henkilöä, kerran esim. kaksi miestä Rovaniemen rautatieaseman kahvilassa tuijotti minua ja kuulin heidän sanovan että muistutan Marilyn Monroeta! :D
      Oltiin tyttäreni kanssa liikkeellä, tyttö silloin teini-ikäinen ja kyllä meitä nauratti! :D
      Ihan nuorena likkana minua sanottiin mm. Brigitte Bardotin näköiseksi.
      Veljeni taas kuulemma muistutti Irwin Goodmania! :D :D

• Anonyymi

Riippuu naisesta... ja sanoja miehestä tietysti myös, sekä tilanteesta.

• Se riippuu varmasti siitä minkä ikäinen nainen on, eli onko hän ollut kyseisellä vuosikymmenellä tarpeeksi vanha oppimaan sen ajan kuuluisuudet, tai sitten siitä, että nainen ei ole ollut edes syntynyt sinä aikakautena, mutta on kiinnostunut sen ajan musiikista/elokuvista/näytelmistä, ja siten tietää sen ajan tähdet. Muutoin nuoremmalle väellä ei ole hajua ketä tarkoitat.

Ite olen syntynyt siis vuonna 1980, ja mikäli et ap tuota linkkiä olisi laittanut, olisi tän kommentin ensimmäinen lause ollut seuraava: öö....kuka toi Salerno on? Biisin tunnistin, ja sitä kautta tajusin kenestä on kyse, vaikken itse kuunnellut kyseistä laulajaa alle 10-vuotiaana. Alakoulussa kun järjestettiin välillä levyraateja musantunnilla, toi itseäni vanhemmat pojat kyseisen laulajan biisejä soitettavaksi, niin sitä kautta tää yks biisi tuli tutuksi.

Hyvänä ohjenuorana ap:n kysymykseen vois käyttää sellaista ajatusta, että jos nainen ei ole vielä syntynyt kyseisen julkkiksen ollessa kuuluisimmillaan, ei tätä kannata verrata tähän julkkikseen...ainakaan ääneen.

• Anonyymi

Minua on kerran kaukomailla vertailtu Sofia Loreniin...olin silloin 20v. Sofia on muutaman vuoden äitiäni nuorempi. Nokkelana nuorena naisena olin vain huvittunut. Ja tiesin miehen, myyjän haluavan vain pehmittää minua ostokseen. En ostanut.

- Sheena

• Anonyymi

No jos nyt johonki Audrey Hepburniin, Grace Kellyyn tai just Marilyniin vertaa, niin nuo on niin ikonisia, että piirtyneet kyllä monta sukupolvea myöhemminkin syntyneiden mieliin, ja varmaan tulevienkin.

• Anonyymi

Ei kumpanakaan. Miettisin miksi mies vertailee, mitä sillä hakee ja haluaa.

- Sheena

• Anonyymi

Eli loppupäätelmänä: naisille ei kannata puhua kerrassaan mitään.

• Anonyymi

Naisille kannattaa puhua. Ensin tietysti ottaa muutamalla sanalla selvää, haluaako nainen kuunnella. Puhu itsestäsi, naista et vielä tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisille kannattaa puhua. Ensin tietysti ottaa muutamalla sanalla selvää, haluaako nainen kuunnella. Puhu itsestäsi, naista et vielä tunne.

jos puhuu itsestään, sitten on itsekeskeinen paska. Tekipä niin tai näin, aina on väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos puhuu itsestään, sitten on itsekeskeinen paska. Tekipä niin tai näin, aina on väärin.

Riippuu mitä puhuu itsestään. Jos lopputuloksena on "tekee väärin", puhetta ei kannata jatkaa.

Naiset haistavat pitkälle etsiikö mies vain "naista". Ei siis ole erityisen kiinnostunut naisesta itsestään, jolle puhuu, vaan ainoastaan "naisesta". Suurin osa naisista jättää aina väliin tällaisen "naisen saanti" -miehen. Sinä vaikutat olevan juuri sellainen mies.

• Hmm, välillä kuulee vertauksia, että muistuttaa jotakuta. En tiedä, suhtaudun aika neutraalisti. Ei mua niin liikuta tuo ulkonäköni kehuminen taikka arvostelukaan, mulle hyvin netraali asia.

Näytän mille näytän, enkä yritä näyttää millekkään. Ittelleni korkeintaan. Mille nyt meikitön vastapesty naama näyttää ja keho pienessä ylipainossa. Tavalliselle?

• Anonyymi

Ei kumpanakaan. Eiköhän tuo olisi vain keskustelunavaus, näin kuvittelisin.

• Anonyymi

Maapallolla on niin paljon ihmisiä, että todennäköistä löytää jokaiselle kaksoisolento, joka menee täydestä läheisiinkin hetken.

• Anonyymi

Näinä aikoina ihmisiä on varmaan koko maapallon historian eniten, elossa olevia jopa.
        Jos uskoo reinkarnaatioon, kenties joku vuosia sitten kuollut sukulainen olisi jo uudestisyntynyt tähän maailmaan?

• Anonyymi

Olisi hieman ylimielistä ottaa muuna kuin kohteliaisuutena, ihmiset yleensäkin enemmän geneerisen kuin ainutlaatuisen näköisiä, erityisesti jos kauneus, symmetria kyseessä. Ettäkö joku ei haluaisi itseään verrattavan kehenkään, pitäisi itseään niin uniikina.

• Anonyymi

Mutta jos just se johon verrataan ei ole henkilön mielestä viehättävä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos just se johon verrataan ei ole henkilön mielestä viehättävä...

Oi kun rouva on aivan Boris Jeltsinin näköinen!

• Anonyymi

Tarvitseeko sitä vertailla kehenkään. Voihan sanoa oman ihailunsa suoraankin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3384
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1974
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1719
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1517
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1498
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1381
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1217
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1115
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe