Puutteessa olemista EI kannata sekoittaa siihen,

Anonyymi

Että toisella olis tunteita.☝️

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on Totta,moni luulee että kun vähän lirkuttelee,et toinen ois kiinnostunu. Hah

      • Anonyymi

        Kelpaa se seksikin jos ei muuta pysty tarjoamaan 😀


    • Anonyymi

      Niin?

      Eikö sulla muuta huolta ole?

      Ei kukaan muu, kuin sinä niin teekään!

    • Anonyymi

      Seksi ja tunteet kulkee aina samassa veneessä. Seksiä harrastetaan koska on tunteita toista kohtaan vai meinaatteko että ihan zompina vaan antaa panna eikä tunne mitään.

      • Anonyymi

        No kyl pelkkä pano onnistuu,kunhan on seksikäs nainen !


      • Anonyymi

        Ite naisena en pysty panemaan ketään ilman tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite naisena en pysty panemaan ketään ilman tunteita.

        Minä en halua tehdä näin, vaikka se onnistuisikin.


      • Anonyymi

        Ei muuten kulje. Seksi on seksiä, ei muuta 😉


    • Entäs ensimmäisellä ja kolmannella? Voisko niillä olla tunteita? 😯

      • Tämä.. 😂🤣😂


    • Anonyymi

      Se, jolla ei ole tunteita on vastuussa kertoa siitä ettei sekaannusta tule. Ei voi muuten tietää.

      • Anonyymi

        Helpostihan tuon tietää. Pelkkää naintia ja se siitä


      • Anonyymi

        Tämä. Olen muutoin oikein mukava ihminen mutta jos tälläisen seikan jättää mainitsematta ja ns. käyttää hyväkseen niin lupaan tehdä sellaisen ihmisen elämästä aivan täyttä helvettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpostihan tuon tietää. Pelkkää naintia ja se siitä

        Ei tiedä jos ei sano. Itse en rupea arvailemaan ja analysoimaan, kun ihmiselle on annattu kyky puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Olen muutoin oikein mukava ihminen mutta jos tälläisen seikan jättää mainitsematta ja ns. käyttää hyväkseen niin lupaan tehdä sellaisen ihmisen elämästä aivan täyttä helvettiä.

        Oikein!


    • Jaaha, täytyy siis jättää naiset rauhaan. Puutetta se kumminkin olisi vaan. Tai ainakin siitä eteenpäin, sekopäistä puutetta ja ikävää... 😜

    • Anonyymi

      Voidaan me nusasta.

      T. Naene

    • Anonyymi

      En ole koskaan ymmärtänyt eli miten voi rakastella jos ei tunne mitään vai olenko jotenkin poikkeava mies kun jos haluan seksiä niin silloin pidän naisesta eli nainen on silloin seksikäs ja mukava eli ihastun ja jos seksiä rakastun ja haluaisin hänet omakseni ja jos en tunne mitään niin en rakastelisi no minusta ei olisi yhden yön juttuihin tai tinderiläiseksi

      • Anonyymi

        Samoin ajattelen naisena.


    • Anonyymi

      Rakkaudesta on kyse ja se saa haluamaan rakkauden kohteen luokse fyysisesti. Se tuntuu puutteena kehossa. Pelkkä seksin puute on erilaista. Se on halua ilman kohdetta. Rakkaus on romanttista, hellää ja rakastavaa, huolehtivaa ja sitoutuvaa halua olla lähellä rakastaan.

      • Niin, halutahan saa kaikenlaista.


    • Anonyymi

      Eikö ne baarit kohta aukea, puutteenalaiset pääsee hakeen seuraa.

    • Se joka sekoittaa itse puutteen ja tunteet, on heikoilla. Hänen elämällään voi moni leikkiä.

      Dave Linholm lauloi joskus: ”Tupakka, viina ja villit naiset, ne tekee sut hulluks ne sotkee sun pään”

      Voi käydä niin, jos antaa halulle vallan ja sotkee siihen tunteet. Ja toiset sanoo, että ei ole mies, jos ei pane kaikkea kaksjalkaisia... (mitä vit....!) tyhmä ja elimen vietävä mieshän se on... ja toisaalta voi satuttaa toilailluillaan muita.

      Se on ihmisestä itsestään kiinni onko kuski vai matkustaja elämässään.

      • Niin, joku fiksumpi vois sanoittaa biisin uusiks...

        ”Tupakka, viina ja villit naiset, ne vois tehdä sut hulluksi ja sotkee sun pään.”


      • interlocutrice kirjoitti:

        Niin, joku fiksumpi vois sanoittaa biisin uusiks...

        ”Tupakka, viina ja villit naiset, ne vois tehdä sut hulluksi ja sotkee sun pään.”

        Heh, parempi tyytyä siis parsaan, kahviin ja tylsiin miehiin, ei tuu hullua hurskaammaksi. 😜


      • J-a-n kirjoitti:

        Heh, parempi tyytyä siis parsaan, kahviin ja tylsiin miehiin, ei tuu hullua hurskaammaksi. 😜

        Niin kai, jos ei kykene kuskiks itse. 😁


      • J-a-n kirjoitti:

        Heh, parempi tyytyä siis parsaan, kahviin ja tylsiin miehiin, ei tuu hullua hurskaammaksi. 😜

        Ton biisin mä haluisin kuulla.. 😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ton biisin mä haluisin kuulla.. 😄

        ”Paaarsa, kahavi ja tyyylsät miehet, ne masentaa mut ja räjäyttää mun pään”....🎶🎵


      • Anonyymi

        Luulit että tässä tarkoitettiin vain miehiä jotka panee ilman tunteita. Naiset panee yhtälailla puutteeseen ja enemmän kuin miehet, naisen on paljon helpompi saada sänkyseuraa vaikka joka päivälle eri mies jos haluavat ja tekeehän naiset niin, eri mies joka viikonloppuna.
        Tämä asia koskee enemmän naisia kuin miehiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulit että tässä tarkoitettiin vain miehiä jotka panee ilman tunteita. Naiset panee yhtälailla puutteeseen ja enemmän kuin miehet, naisen on paljon helpompi saada sänkyseuraa vaikka joka päivälle eri mies jos haluavat ja tekeehän naiset niin, eri mies joka viikonloppuna.
        Tämä asia koskee enemmän naisia kuin miehiä.

        No mä en oo nainen.

        Jos joku nainen saa panemisesta kiksit ja paneksii siellä täällä, on sen asia, ei kuulu mulle.

        Mutta eiköhän naisiskin koske samat teesit, jos on halujen vietävänä, on se vähän rassaavaa.
        Sitten sitä vaikka paneksii juuri siellä ja täällä... se nakertaa ihmistä, olipa mies tai nainen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ton biisin mä haluisin kuulla.. 😄

        Cutri tais just sanoittaa biisin uusiks. Se pitäis laulaa vielä verkkaisen paatoksellisella äänenpainolla. 😛


      • interlocutrice kirjoitti:

        ”Paaarsa, kahavi ja tyyylsät miehet, ne masentaa mut ja räjäyttää mun pään”....🎶🎵

        Tää just hyvä! 😆👍


      • interlocutrice kirjoitti:

        Niin kai, jos ei kykene kuskiks itse. 😁

        Niin tai ainaskin valuu ratin takaa eikä jalat osu polkimille. 😂


      • J-a-n kirjoitti:

        Niin tai ainaskin valuu ratin takaa eikä jalat osu polkimille. 😂

        No joskus taisin sulle manata sitä, että pitäis silpaista munat pois, niin loppuis vauhkoilu naisten perään... onneks en sipassut. 😬

        Kaikkia halujaan voi oppia kuulemaan. Ja sitten valjastamaan ne oikeaan hetkeen, silloin se kaikki ”maistuu” juuri oikealle. 😄

        Jos vaikka miettii moottoripyöräilyä...

        Parempi sitten lähteä ajamaan, kun on hyvä keli ja aikaa, kun väkisin pusertaa kun on pakko saada halu jotenkin täytettyä... se fiilis jää piippuun.


      • interlocutrice kirjoitti:

        No joskus taisin sulle manata sitä, että pitäis silpaista munat pois, niin loppuis vauhkoilu naisten perään... onneks en sipassut. 😬

        Kaikkia halujaan voi oppia kuulemaan. Ja sitten valjastamaan ne oikeaan hetkeen, silloin se kaikki ”maistuu” juuri oikealle. 😄

        Jos vaikka miettii moottoripyöräilyä...

        Parempi sitten lähteä ajamaan, kun on hyvä keli ja aikaa, kun väkisin pusertaa kun on pakko saada halu jotenkin täytettyä... se fiilis jää piippuun.

        Kyllä, siinä saa harjoittaa mentalistin taitojaan joskus kovastikkin. Mutta itsesuggestiolla kyllä pärjää, kun sen osaa.


      • J-a-n kirjoitti:

        Kyllä, siinä saa harjoittaa mentalistin taitojaan joskus kovastikkin. Mutta itsesuggestiolla kyllä pärjää, kun sen osaa.

        No tiedä mistään suggestiosta? Tieto auttaa...

        Kun tietää mikä on se juttu missäkin, mikä antaa jotain, sitä ei koita edes korvata millään muulla. Enitenhän siinä itseään huijais.

        Tai jos huijaa, sanoo senkin itselleen... elä odota sitä oikeaa fiilistä tästä, tää on feikkiä.


      • interlocutrice kirjoitti:

        No tiedä mistään suggestiosta? Tieto auttaa...

        Kun tietää mikä on se juttu missäkin, mikä antaa jotain, sitä ei koita edes korvata millään muulla. Enitenhän siinä itseään huijais.

        Tai jos huijaa, sanoo senkin itselleen... elä odota sitä oikeaa fiilistä tästä, tää on feikkiä.

        Hmm, mut jos ei tiedä?


      • interlocutrice kirjoitti:

        No tiedä mistään suggestiosta? Tieto auttaa...

        Kun tietää mikä on se juttu missäkin, mikä antaa jotain, sitä ei koita edes korvata millään muulla. Enitenhän siinä itseään huijais.

        Tai jos huijaa, sanoo senkin itselleen... elä odota sitä oikeaa fiilistä tästä, tää on feikkiä.

        Kyllä mä suggeroin itseäni aikas paljonkin. Elikkä pyrin vaikuttamaan omaan mieleeni. Joku hermostuttava juttu vaikka, niin itsesuggestiolla "puhun" itselleni ja järkeistän asiaa niin, että hermostuttaminen väistyy.

        Itsemanipulaatiota tavallaan. Nyt ei ole hyvä hetki, tunteet pitää saada kuriin.


      • J-a-n kirjoitti:

        Hmm, mut jos ei tiedä?

        No ei kannata arvaillakaan, koska siinä menee metsään pahasti.

        Ja sitä sokeutuu muulle.

        Mä joskus eron jälkeen ihastuin naiseen, joka oli suhteessa vielä. Haaveilin hänestä ja pää kolmantena jalkana oisin voinut tehdä mitä vaan, että voisin harrastaa seksiä hänen kanssaan. Ja sain haluamani, mutta kun en nähnyt kuin vain sen kapean kiilan koko hommassa, poltin näppini uunaalleen. Se hetki oli tietty ihan huikea hotellihuoneessa, mutta enpä tiedä olisinko halunnut maksaa siitä niin paljoa? Tuskin ainakaan tällä tiedolla.

        A-a-ryhmässä voit käydä kuuntelemassa mitä alkoholistit ovat maksaneet viinan kanssa läträilystään. Moni ei haluisi maksaa samaa enää...

        Moniko tupakoitsija saa oikeasti savuistaan sen kiksin, mikä aamulla tulee, kun on yön ollut polttamatta? Päivällä vetää tunnin välein, kun on tottunut siihen. Tuskin edes maistaa miltä se tupakka maistuu?

        Kaikki kivat jutut on hetkiä, mitkä siinä pitää kokea silloin kun ne on ja sitten se on poissa. Sitten jotain muuta ja se muu on syömistä, juomista, siivoilua, työtä, ruuanlaittoa, pyykinpesemistä ja Nissanin etuvedon murroksen takaisinasennusta. 😁

        Tuo viimeisin pitää lähtee hoitamaan nyt. Kesänassuilla takavedolla sohjossa toikin vehje on aika avuton. 😀


      • J-a-n kirjoitti:

        Kyllä mä suggeroin itseäni aikas paljonkin. Elikkä pyrin vaikuttamaan omaan mieleeni. Joku hermostuttava juttu vaikka, niin itsesuggestiolla "puhun" itselleni ja järkeistän asiaa niin, että hermostuttaminen väistyy.

        Itsemanipulaatiota tavallaan. Nyt ei ole hyvä hetki, tunteet pitää saada kuriin.

        No miksikä sitä kutsuu kukakin...

        Mutta mä sjattelen tunteen suoraan haluksi, se on parempi termi. Kuvaa sitä janoa, nälkää, mitä jotain kohti on, olipa se mikä tahaansa juttu...

        Mutta se, että se maistuu oikealta ja saan nauttia siitä, sen täytyy olla just oikein, tai se ei ole sitä mitä mä oikeasti haluan. Siihen mä olen oikeutettu. Muuten sit saa olla kaikki korvaavat hommat.

        Mä vaikkapa en saisi seksistä sitä keneltä tahaansa, mitä seksiltä haluan. Niin miksipä mä sitä kenen tahaansa kanssa koittasin räpeltää? 🤷‍♂️
        Pa.kan maku vaan jäis ja pettymys.


      • interlocutrice kirjoitti:

        No ei kannata arvaillakaan, koska siinä menee metsään pahasti.

        Ja sitä sokeutuu muulle.

        Mä joskus eron jälkeen ihastuin naiseen, joka oli suhteessa vielä. Haaveilin hänestä ja pää kolmantena jalkana oisin voinut tehdä mitä vaan, että voisin harrastaa seksiä hänen kanssaan. Ja sain haluamani, mutta kun en nähnyt kuin vain sen kapean kiilan koko hommassa, poltin näppini uunaalleen. Se hetki oli tietty ihan huikea hotellihuoneessa, mutta enpä tiedä olisinko halunnut maksaa siitä niin paljoa? Tuskin ainakaan tällä tiedolla.

        A-a-ryhmässä voit käydä kuuntelemassa mitä alkoholistit ovat maksaneet viinan kanssa läträilystään. Moni ei haluisi maksaa samaa enää...

        Moniko tupakoitsija saa oikeasti savuistaan sen kiksin, mikä aamulla tulee, kun on yön ollut polttamatta? Päivällä vetää tunnin välein, kun on tottunut siihen. Tuskin edes maistaa miltä se tupakka maistuu?

        Kaikki kivat jutut on hetkiä, mitkä siinä pitää kokea silloin kun ne on ja sitten se on poissa. Sitten jotain muuta ja se muu on syömistä, juomista, siivoilua, työtä, ruuanlaittoa, pyykinpesemistä ja Nissanin etuvedon murroksen takaisinasennusta. 😁

        Tuo viimeisin pitää lähtee hoitamaan nyt. Kesänassuilla takavedolla sohjossa toikin vehje on aika avuton. 😀

        Hitsi, säähän epeli oot. :)

        No nuo nyt ymmärtää ihastumiset haaveiksi, etenkin silloin kun ei aio tehdä siirtoa haaveiden toteuttamiseksi. Realiteetit painaa vaakakupissa ja pitää jalat maassa, vaikka pää on välillä pilvissä, mullakin.

        Juu, ex alkoholistin tyttärenä ja avopuolisona tuo alkoholin hinta on käynyt tutuksi. Exäni kuoli siihen läträämiseen, petti maksa, haima, munuaiset. 47 - vuotiaana kuoli.

        Jees. Tupakan makua kaipaa ihmeen pitkään vielä lopettamisen jälkeen. Mulla taisi olla vuodenpäivät sellasta, että kahvin jälkeen tuli usein tupakanmaku suuhun, teki mieli polttaa. Vaikkei oikeesti ees tehnyt.

        Enkä tupakoinut ees pitkään ja säännöllisestikkään. Mut juu taidan ymmärtää. Ehkä. :)


      • J-a-n kirjoitti:

        Hitsi, säähän epeli oot. :)

        No nuo nyt ymmärtää ihastumiset haaveiksi, etenkin silloin kun ei aio tehdä siirtoa haaveiden toteuttamiseksi. Realiteetit painaa vaakakupissa ja pitää jalat maassa, vaikka pää on välillä pilvissä, mullakin.

        Juu, ex alkoholistin tyttärenä ja avopuolisona tuo alkoholin hinta on käynyt tutuksi. Exäni kuoli siihen läträämiseen, petti maksa, haima, munuaiset. 47 - vuotiaana kuoli.

        Jees. Tupakan makua kaipaa ihmeen pitkään vielä lopettamisen jälkeen. Mulla taisi olla vuodenpäivät sellasta, että kahvin jälkeen tuli usein tupakanmaku suuhun, teki mieli polttaa. Vaikkei oikeesti ees tehnyt.

        Enkä tupakoinut ees pitkään ja säännöllisestikkään. Mut juu taidan ymmärtää. Ehkä. :)

        Hänkin muuten oli Antti, tuli haima-anasta mieleen. Tämä joka kuoli jo kauan sitten alkoholistina.


      • J-a-n kirjoitti:

        Hitsi, säähän epeli oot. :)

        No nuo nyt ymmärtää ihastumiset haaveiksi, etenkin silloin kun ei aio tehdä siirtoa haaveiden toteuttamiseksi. Realiteetit painaa vaakakupissa ja pitää jalat maassa, vaikka pää on välillä pilvissä, mullakin.

        Juu, ex alkoholistin tyttärenä ja avopuolisona tuo alkoholin hinta on käynyt tutuksi. Exäni kuoli siihen läträämiseen, petti maksa, haima, munuaiset. 47 - vuotiaana kuoli.

        Jees. Tupakan makua kaipaa ihmeen pitkään vielä lopettamisen jälkeen. Mulla taisi olla vuodenpäivät sellasta, että kahvin jälkeen tuli usein tupakanmaku suuhun, teki mieli polttaa. Vaikkei oikeesti ees tehnyt.

        Enkä tupakoinut ees pitkään ja säännöllisestikkään. Mut juu taidan ymmärtää. Ehkä. :)

        Epelipä hyvinkin.

        Kyllä mä oon huomannut vähän kaikessa, että jos joku on tehty jotain varten, ei se ole oikeen muuhun.

        Mä ihastuin tuohon neliveto-Nissaniin. Ja nyt ajelin pelkällä takavedolla, ai että ärsytti, kun ties, ettei se oikeasti ole niin avuton. Illalla tulin kotiin, niin nippanappa sain sen pihaan, kun oli lunta maassa. Kun laitoin etuvedon kardaanin tuossa paikoilleen, se sutkahti pihaan tuosta vaan. Nyt se on sitä mitä sen auton pitää ollakin. Neliveto tarvittaessa. Se ei ole sitä, jos se kardaani puuttuu. Sama vaikka sitten missä tahaansa asiassa elämässä. Sen pitää olla sitä mitä pitää, tai ei ole sitä. 😁👌


      • interlocutrice kirjoitti:

        Epelipä hyvinkin.

        Kyllä mä oon huomannut vähän kaikessa, että jos joku on tehty jotain varten, ei se ole oikeen muuhun.

        Mä ihastuin tuohon neliveto-Nissaniin. Ja nyt ajelin pelkällä takavedolla, ai että ärsytti, kun ties, ettei se oikeasti ole niin avuton. Illalla tulin kotiin, niin nippanappa sain sen pihaan, kun oli lunta maassa. Kun laitoin etuvedon kardaanin tuossa paikoilleen, se sutkahti pihaan tuosta vaan. Nyt se on sitä mitä sen auton pitää ollakin. Neliveto tarvittaessa. Se ei ole sitä, jos se kardaani puuttuu. Sama vaikka sitten missä tahaansa asiassa elämässä. Sen pitää olla sitä mitä pitää, tai ei ole sitä. 😁👌

        Hieno vertauskuva. 😃👍


      • J-a-n kirjoitti:

        Hieno vertauskuva. 😃👍

        No se tuli heti mieleen. 😬

        Moottoripyörällä on kiva pärtsätä, kun on hyvä keli ja vehkeet, mutta kesäyönä jos meinaa paleltua kuin torakka puikkoihin, siitä on nautinto kaukana. 😄

        Ja nainen, jonka mielestä mä oon ihan kiva, ei täytä mun kumppanille asetettuja vaatimuksia, sen pitää haluta mua. 😁

        Nää nykyiset Daamit kyllä haluaa.... Nissanikin nyt ihan selkeesti hyris tyytyväisenä, kun sai nelivedon takaisin.... iski parkissa silmää mulle. 😀👌


      • interlocutrice kirjoitti:

        No se tuli heti mieleen. 😬

        Moottoripyörällä on kiva pärtsätä, kun on hyvä keli ja vehkeet, mutta kesäyönä jos meinaa paleltua kuin torakka puikkoihin, siitä on nautinto kaukana. 😄

        Ja nainen, jonka mielestä mä oon ihan kiva, ei täytä mun kumppanille asetettuja vaatimuksia, sen pitää haluta mua. 😁

        Nää nykyiset Daamit kyllä haluaa.... Nissanikin nyt ihan selkeesti hyris tyytyväisenä, kun sai nelivedon takaisin.... iski parkissa silmää mulle. 😀👌

        Heh, kunhan et ala emännälle tulevaisuudessa lonkkaa ja eturistisidettä vaihtamaan. 😆

        Mut joo, ihan kiva on tosiaan liian valjua minustakin. Kaverina se menee, mutta kumppanina ihan kiva tekee suhteesta just kaverisuhteen, ei parisuhdetta.


      • J-a-n kirjoitti:

        Heh, kunhan et ala emännälle tulevaisuudessa lonkkaa ja eturistisidettä vaihtamaan. 😆

        Mut joo, ihan kiva on tosiaan liian valjua minustakin. Kaverina se menee, mutta kumppanina ihan kiva tekee suhteesta just kaverisuhteen, ei parisuhdetta.

        No siihen en kykene, mutta ehkä tsempparina jossain tuollaisessakin. 😬👌

        Joo, kavereita ja ystäviä on jo. 😄


    • Anonyymi

      Niinpä. Se on oivallettu jo vuosia sitten.

    • Anonyymi

      Voihan noita puutteita paikata omalla kuvalla, sitten ei puutetta taas olekkaan.

    • Anonyymi

      Kosto seksissä ei välttämättä ole tunnetta? Onhan näitä tarpeiden tyydyttäjiä, jotka vähemmän tunteilee. Riittää, kun saa vain seksiä, kumppanillakaan ei niin väliä silloin? Kenen kanssa sitä harrastaa.

      • Anonyymi

        Eikö kostoseksissä vasta olekin tunnetta, kuten vihaa?


    • Anonyymi

      Minulle vieras lähtökohta, ei ole tullut mieleenkään sekoittaa.

      Ja sitten niinkin, että aina on jonkinlaisia tunteita ihmisillä kohtaamisissa.

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe