Tiesin sen silloin

Anonyymi

Kun otit tarkoituksella asennon jossa takamuksesi tuli paremmin esille. Olimme kahdestaan silloin. Tosiasiassa se on ollut aistittavissa jo pitempään, mitä molemmat tunnemme toisiamme kohtaan. Tämä naiselle.

10

1517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Että sellaiset fantasiat sieltä : D

• Anonyymi

Ja minkähänlainen se asento oli?

• Anonyymi

Vasen kannikka nousi noin 1mm ylös ja oikean kankun laskiessa about 0,5 mm. Selkä oli aavistuksen notkolla, kaula pitkänä sekä silmissä utuinen hohde. ou jee

• Anonyymi

Ja keneltä oli missä hiton päin maailmaa.. ei voi kukaan tietää

• Anonyymi

Minä ainakin tarkoituksella aina peppua korostaen ja esiin tuoden käännyin sulkemaan työhuoneen ikkunan kun oltiin kahden huoneessa

• Anonyymi

Taisit muodokas ottaa viimmeksi sohvalla semmoisen asennon tarkoituksella jossa vilautit minulle pikkareitasi kesäisen hameen alta? En pahastunut näkyä, Uuh.

• Anonyymi

Kyllä mä muistan kun todella nopeasti laitoit jalat yhteen kun huomasit että jäin katselemaan. Olisit antanut mun katsella

• Anonyymi

M-nainen teitkö tämän läpällä? 😄

• Anonyymi

Jaa, mulle vois kyllä yx M-nainen tehdä tuon niin halutessaan. Ei kyllä olla koskaan missään kahden.😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, mulle vois kyllä yx M-nainen tehdä tuon niin halutessaan. Ei kyllä olla koskaan missään kahden.😌

Pelkkä läppä enintään merkiksi että ollaan palstoilla... tulihan sitä samalla zoomattua👀

Sori siitä....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      117
      10282
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2201
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1914
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      991
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      983
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe