Kun otit tarkoituksella asennon jossa takamuksesi tuli paremmin esille. Olimme kahdestaan silloin. Tosiasiassa se on ollut aistittavissa jo pitempään, mitä molemmat tunnemme toisiamme kohtaan. Tämä naiselle.
Tiesin sen silloin
10
1570
Vastaukset
- Anonyymi
Että sellaiset fantasiat sieltä : D
- Anonyymi
Ja minkähänlainen se asento oli?
- Anonyymi
Vasen kannikka nousi noin 1mm ylös ja oikean kankun laskiessa about 0,5 mm. Selkä oli aavistuksen notkolla, kaula pitkänä sekä silmissä utuinen hohde. ou jee
- Anonyymi
Ja keneltä oli missä hiton päin maailmaa.. ei voi kukaan tietää
- Anonyymi
Minä ainakin tarkoituksella aina peppua korostaen ja esiin tuoden käännyin sulkemaan työhuoneen ikkunan kun oltiin kahden huoneessa
- Anonyymi
Taisit muodokas ottaa viimmeksi sohvalla semmoisen asennon tarkoituksella jossa vilautit minulle pikkareitasi kesäisen hameen alta? En pahastunut näkyä, Uuh.
- Anonyymi
Kyllä mä muistan kun todella nopeasti laitoit jalat yhteen kun huomasit että jäin katselemaan. Olisit antanut mun katsella
- Anonyymi
M-nainen teitkö tämän läpällä? 😄
- Anonyymi
Jaa, mulle vois kyllä yx M-nainen tehdä tuon niin halutessaan. Ei kyllä olla koskaan missään kahden.😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, mulle vois kyllä yx M-nainen tehdä tuon niin halutessaan. Ei kyllä olla koskaan missään kahden.😌
Pelkkä läppä enintään merkiksi että ollaan palstoilla... tulihan sitä samalla zoomattua👀
Sori siitä....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää452259Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten682154Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211970HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363951725Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1051680Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta01520Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241504Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1841127Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie291033Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53977