Kun otit tarkoituksella asennon jossa takamuksesi tuli paremmin esille. Olimme kahdestaan silloin. Tosiasiassa se on ollut aistittavissa jo pitempään, mitä molemmat tunnemme toisiamme kohtaan. Tämä naiselle.
Tiesin sen silloin
10
1517
Vastaukset
- Anonyymi
Että sellaiset fantasiat sieltä : D
- Anonyymi
Ja minkähänlainen se asento oli?
- Anonyymi
Vasen kannikka nousi noin 1mm ylös ja oikean kankun laskiessa about 0,5 mm. Selkä oli aavistuksen notkolla, kaula pitkänä sekä silmissä utuinen hohde. ou jee
- Anonyymi
Ja keneltä oli missä hiton päin maailmaa.. ei voi kukaan tietää
- Anonyymi
Minä ainakin tarkoituksella aina peppua korostaen ja esiin tuoden käännyin sulkemaan työhuoneen ikkunan kun oltiin kahden huoneessa
- Anonyymi
Taisit muodokas ottaa viimmeksi sohvalla semmoisen asennon tarkoituksella jossa vilautit minulle pikkareitasi kesäisen hameen alta? En pahastunut näkyä, Uuh.
- Anonyymi
Kyllä mä muistan kun todella nopeasti laitoit jalat yhteen kun huomasit että jäin katselemaan. Olisit antanut mun katsella
- Anonyymi
M-nainen teitkö tämän läpällä? 😄
- Anonyymi
Jaa, mulle vois kyllä yx M-nainen tehdä tuon niin halutessaan. Ei kyllä olla koskaan missään kahden.😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, mulle vois kyllä yx M-nainen tehdä tuon niin halutessaan. Ei kyllä olla koskaan missään kahden.😌
Pelkkä läppä enintään merkiksi että ollaan palstoilla... tulihan sitä samalla zoomattua👀
Sori siitä....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967