Kun otit tarkoituksella asennon jossa takamuksesi tuli paremmin esille. Olimme kahdestaan silloin. Tosiasiassa se on ollut aistittavissa jo pitempään, mitä molemmat tunnemme toisiamme kohtaan. Tämä naiselle.
Tiesin sen silloin
10
1529
Vastaukset
- Anonyymi
Että sellaiset fantasiat sieltä : D
- Anonyymi
Ja minkähänlainen se asento oli?
- Anonyymi
Vasen kannikka nousi noin 1mm ylös ja oikean kankun laskiessa about 0,5 mm. Selkä oli aavistuksen notkolla, kaula pitkänä sekä silmissä utuinen hohde. ou jee
- Anonyymi
Ja keneltä oli missä hiton päin maailmaa.. ei voi kukaan tietää
- Anonyymi
Minä ainakin tarkoituksella aina peppua korostaen ja esiin tuoden käännyin sulkemaan työhuoneen ikkunan kun oltiin kahden huoneessa
- Anonyymi
Taisit muodokas ottaa viimmeksi sohvalla semmoisen asennon tarkoituksella jossa vilautit minulle pikkareitasi kesäisen hameen alta? En pahastunut näkyä, Uuh.
- Anonyymi
Kyllä mä muistan kun todella nopeasti laitoit jalat yhteen kun huomasit että jäin katselemaan. Olisit antanut mun katsella
- Anonyymi
M-nainen teitkö tämän läpällä? 😄
- Anonyymi
Jaa, mulle vois kyllä yx M-nainen tehdä tuon niin halutessaan. Ei kyllä olla koskaan missään kahden.😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, mulle vois kyllä yx M-nainen tehdä tuon niin halutessaan. Ei kyllä olla koskaan missään kahden.😌
Pelkkä läppä enintään merkiksi että ollaan palstoilla... tulihan sitä samalla zoomattua👀
Sori siitä....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741