Älkää antako tietä puskurissa roikkuville BMW-kaahareille!

Anonyymi

Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta antaa tietä näille puskuriin metrin päässä kännykkä kädessä roikkumaan tuleville kaaharihulluille ja näin edelleen ruokkia tätä ilmiötä!

45

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänään juuri tuli joku BMW puskuriini raivoamaan. Ajoin hieman päälle rajoituksen. Miten te BMW-kuskit perustelette sen, että teillä on jokin suurempi oikeus ajaa jatkuvasti vasenta kaistaa kuin minulla? Kyseessä ei edes ollut moottoritie vaan Hervannan Valtaväylä.

      • Anonyymi

        Pysy oikealla Toyotallasi, ettei tarvitse tuupata lisää vauhtia!


    • En rupea kaahaajia estämäänkään, ei se ole minulta pois, mutta jos tuollainen tulee takapuskuriin vilkuttelemaan kaukovaloja itselläni ollessa ohitus kesken, niin tarkistan itselläni käytetyn nopeuden ja lasken sen tasan (GPS) suurimpaan sallittuun sekä suoritan sitten ohituksen loppuun autokoulun opein ja turvavälein ohitettavaan.

      • Anonyymi

        Tavallisella nelikaistaisella ei edes ole mitään ohituskaistaa. On vain kaksi kaistaa samaan suuntaan.


      • Anonyymi

        Sitten susta pöläytetään ohi pientareen kautta, mutta tuulilasiisi saattaa lentää muutama kivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisella nelikaistaisella ei edes ole mitään ohituskaistaa. On vain kaksi kaistaa samaan suuntaan.

        Pääsee teistä Tojo Teroista ohi oikealtakin, jos paremmalta tuntuu.


      • Kollimaattori
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten susta pöläytetään ohi pientareen kautta, mutta tuulilasiisi saattaa lentää muutama kivi.

        Aika epätodennäköistä, kun itse olen vasemmalla kaistalla, että pientareen kautta ohittava rikollinen vaikuttaisi minun autoni tuulilasiin millään tavalla.

        Menköön vaan, minun puolestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten susta pöläytetään ohi pientareen kautta, mutta tuulilasiisi saattaa lentää muutama kivi.

        Onko todella kaikkien bemu-kuskien ajatusmaailma 5-vuotiaan tasolla. Sulla ainakin, tosin sinähän oletkin jo 12 v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko todella kaikkien bemu-kuskien ajatusmaailma 5-vuotiaan tasolla. Sulla ainakin, tosin sinähän oletkin jo 12 v.

        Olen itsekin omistanut bemarin, enkä huomannut sen vaikuttavan ajatusmaailmaani. Käytin vilkkuakin ilmoitellen kääntymisaikeistani ja kaikkea...

        Ehkä kaikki eivät ole niin paatuneita, vaan vaikutuksille herkkiä pullaposkia.


    • Anonyymi

      Annatte joko tietä, tai sitten itkette, ja annatte tietä!

      BMW Keisari.

      • Anonyymi

        Ja minää tuun keisarin imussa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minää tuun keisarin imussa!!

        tuut BMW GaySarin imussa

        jea rait


      • Anonyymi

        :D Hassu. Aika varmasti bemari keisari löytää päänsä audi kunkun perseestä tämän jälkeen.


    • Anonyymi

      Ruotsissa sujuu tuo oikealle väistäminen, Suomi urpo on kyllä semmonen jaksaa jurnuttaa keskiviivaa??🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪

      • Anonyymi

        Kaikkialla muualla maailmassa annetaan tietä, oli sitten Bemari tai Lada. Suomessa minä minä ja minun Toyota saa köröttää tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkialla muualla maailmassa annetaan tietä, oli sitten Bemari tai Lada. Suomessa minä minä ja minun Toyota saa köröttää tässä.

        Jos ei takanatuleva pysty ohittaan vaikka vastaantulevienkaista on vapaa, niin olkoon sielä takana sitten.
        Mihin sitä tietä pitäisi antaa? Tiettömille vai, jotka jo ojassa kyntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei takanatuleva pysty ohittaan vaikka vastaantulevienkaista on vapaa, niin olkoon sielä takana sitten.
        Mihin sitä tietä pitäisi antaa? Tiettömille vai, jotka jo ojassa kyntää.

        Hervannan valtaväylällä vastaantuleva liikenne on erotettu kaiteella, joten mielummin ajat siinä oikealla Tojollasi, tai kuljet sillä uudella ratikalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hervannan valtaväylällä vastaantuleva liikenne on erotettu kaiteella, joten mielummin ajat siinä oikealla Tojollasi, tai kuljet sillä uudella ratikalla.

        Hervannan valtaväylä ei ole moottoritie, joten voit ohittaa oikealta aivan halusi mukaan. Pitääkö vielä liikennesäännötkin bemaripojuille opettaa?


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Hervannan valtaväylä ei ole moottoritie, joten voit ohittaa oikealta aivan halusi mukaan. Pitääkö vielä liikennesäännötkin bemaripojuille opettaa?

        Sinulle opetan, miten upea saksalaiseni liikahtaa! Varo vaan!!

        BMW Keisari.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkialla muualla maailmassa annetaan tietä, oli sitten Bemari tai Lada. Suomessa minä minä ja minun Toyota saa köröttää tässä.

        Kyllä Suomessakin annetaan tietä. Toki se käynnissä oleva ohitus pitää ensin viedä loppuun. Olet sinäkin aina tietä saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Suomessakin annetaan tietä. Toki se käynnissä oleva ohitus pitää ensin viedä loppuun. Olet sinäkin aina tietä saanut.

        Minäkin annan aina tietä kun on mahdollista. En ymmärrä Toyota miesten katkeruutta! Ajavat tiileskivellä. Ja ilman Bluetooth??? Katsovat ympäri miten muut ajavat mukavilla autoilla ja miettivät miten estäisivät heitä! Elävät estääkseen heitä!!

        Itse en tarvitse pitää kännykkää kädessä. Ajan tavallisella autolla, ei BMW. On Bluetooth ym. Suorituskyky 0-100 on 8,5 s ja vääntöä 400 Nm niin pääsen helposti Toyotasta ohi maantiellä kun yllätän heitä painamalla kaasu pohjaan sportasetuksessa..., mutta moottoritiellä on vaikeampaa kun ajavat kahta rinnakkain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkialla muualla maailmassa annetaan tietä, oli sitten Bemari tai Lada. Suomessa minä minä ja minun Toyota saa köröttää tässä.

        Juurikin näin, meillä kateus on niin kovaa ettei luonto anna periksi joustavaan ja turvalliseen tilan antoon, vaan me onnellisin kansa puramme kateuttamme ja ahdistuneisuuttamme tulppaamalla liikennettä.


      • Anonyymi

        Ruotsi on muuttanut ajat sitten tiet ohituskaistallisiksi. Ei ole enää tapana oikealle siirtyä ohitusta helpottamaan. Ja eipä ole noita teitäkään montaa missä se olisi mahdollista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsi on muuttanut ajat sitten tiet ohituskaistallisiksi. Ei ole enää tapana oikealle siirtyä ohitusta helpottamaan. Ja eipä ole noita teitäkään montaa missä se olisi mahdollista.

        Se oikealle siirtyminen ohituksen helpottamiseksi oli vallalla n. 25 vuotta sitten Ruotsin
        E4-tiellä, joka ei vielä silloin ollut kauttaaltaan nelikaistainen moottoritie.
        Vieläkin on yksi n. 30 km:n osuus Jönköpingin eteläpuolella, joka ei tarkkaan ottaen ole moottoritie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle opetan, miten upea saksalaiseni liikahtaa! Varo vaan!!

        BMW Keisari.

        Vitun nilkat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle opetan, miten upea saksalaiseni liikahtaa! Varo vaan!!

        BMW Keisari.

        Vehkeen jatkolla ei kannata ylpeillä. Kummassakaan päässä ei oo mitään ja liikenteeseen varsin sopimatonta. Vehkeitä voi ihailla itsekseen sit illalla. ei liikenteessä Onneksi kameroita alkaa olla autoissa sen verran että tuollaiset pääsee iltalehden videoille


    • Anonyymi

      BMW-pelleillä on hyvä imutahti.

      T: Håkan och Svante

    • Anonyymi

      Mieluummin ajan velattomalla Toyotalla kuin pahasti velkavetoisella osamaksi BMW:llä.

      • Anonyymi

        Voi sen Bemunkin ostaa käteisellä, se piirtää jolla on liitua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sen Bemunkin ostaa käteisellä, se piirtää jolla on liitua.

        mulla on kynä, se piirtää myös


    • Anonyymi

      Kela on Kontulan bimmeristien sponsori mummon ohella.

    • Anonyymi

      Tärkein kysymys heiluuko homokorvakorut basson tahtiin?

    • Anonyymi

      Anna tietä suosiolla. Äläkä ole samanlainen idioottikuin bemari kuski.

    • Anonyymi

      Mulla om Lada. Oon työn sangkari.

      • Anonyymi

        Vaihetaanko päikseen? Mulla ois 316, kevyesti tuunattu, jarrutusjälkee kuskin penkissä, 800W musiikkiteho, todellinen piparimagneetti amiksen parkkiksella. Ladallas et naista saa.


    • Anonyymi

      Pari kertaa on käynyt niin, että rekkaa sadekelillä ohittaessani olen joutunut rekan nupin kohdalla hidastamaan, etten ajaisi ylinopeutta.

      Silloin on takapuskurissa roikkuva bimmeristi, autisti tai muu kaahari jäänyt harmillisesti jumiin rekan vierelle, pahimpaan vesiroiskeesen.

      • Anonyymi

        Älykästä, todella älykästä. Elämän kaaresi tulee todennäköisesti jäämään kovin lyhyeksi.


      • Anonyymi

        Olet tehnyt sen myös silloin kun vastaan on tullut ajoneuvo.
        Laitappa jatkossa vilkku vasempaan puoleksi tunniksi, kun ajelet motaria 60 km/h. Muista valita aina keskimmäinen kaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tehnyt sen myös silloin kun vastaan on tullut ajoneuvo.
        Laitappa jatkossa vilkku vasempaan puoleksi tunniksi, kun ajelet motaria 60 km/h. Muista valita aina keskimmäinen kaista.

        Olet näköjään tehnyt monta muutakin asiaa päin P##rsettä liikenteessä,nykyään sepustuksestasi päätellen, joten nyt olisi se kertausharjoituksen paikka autokoulussa sinulla BMW Keisarillakin.....


    • Anonyymi

      Minä kai en oikein tykkää metrin päässä kännykkä kädessä roikkuvista kaaharihulluista, joten yleensä hankkiudun niistä eroon heti tilaisuuden tullen.

      • Anonyymi

        Miten? Kolkkaamalla ojaanko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten? Kolkkaamalla ojaanko?

        No, on siihen pari muutakin vähemmän dramaattista keinoa.


    • Anonyymi

      Toivottavasti nuo kamerat lisääntyy kunnolla. Saa törtöt kyseenalaista kunniaa. Kyl liikenteessä täytyy ottaa huomioon muutkin tiellä liikkujat eikä kuvitella omistavansa jotain mitä ei todella omista. Etuoikeuksia joita ei kenelläkään ole. Jotkut ei osaa lukea,ei ymmärrä numeroita joita on noissa liikennemerkeissä ja sellaisia pikku puutteita sivistyksessä. Ehkä olisi syytä tutustua noihin liikennetä koskeviin sääntöihin tarkemmin ja joidenkin ehkä jopa pari kertaa kuukaudessa ettei säännöt unohdu.
      Kaahaamisella ei todistettavasti voita mitään eikä se vehje kasva vaikka ois millainen sardiininipurkki alla. Ei auta jos keulassa on BMW tai Sit ne DKW rinkulat. Jos en itse noudattaisi liikennesääntöjä niin uskaltaisin myöntää et vika ois korvien välissä.

    • Anonyymi

      Hyvä kun kamerat yleistyy autoihin. Tulee parempaa viihdetta lehtien videoihin ja youtubeen kun tv.stä ei nykyisin tule juurikaan mitään kunnollista.
      Mukava katsoa kun liikenteessä kunnostaudutaan todella hölmöillä tempuilla ja raivotaan kun ei onnistu voittaa paria sekuntia jollain idioottiohituksella.
      Miten käytätte muuten ne vähät sekunnit jotka joskus onnistutte voittamaan
      itseasiassa tarpeettomilla ohituksilla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      227
      4847
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3084
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2802
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2249
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2067
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1697
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1655
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1608
    9. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      46
      1600
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1449
    Aihe