Tykkäätkö nainen tateista?? 🤔
Mää vaa mietin että
24
50
Vastaukset
Kysy siltä naiselta.
- Anonyymi
En kysy ku en uskalla
- Anonyymi
Herkkutateista joo
- Anonyymi
Luomukasvatettuja pitää olla 👆
Tykkäys riippuu siitä mitä tattia/tatteja tarkoitat.
- Anonyymi
En tiedä mitä aloittaja tarkoitti, mutta minä tunnen vain yhden tattilajin. Nimittäin: naitatti.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä aloittaja tarkoitti, mutta minä tunnen vain yhden tattilajin. Nimittäin: naitatti.
-keinovaginamies-Paras! 😂🤣😂
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Paras! 😂🤣😂
Toinen sienilaji jonka tunnen on: ryypätkääpä.
Toinen sienilaji jonka tunnen on: ryypätkääpä.
-keinovaginamies-Toi sieni on mulle jäänyt vähän vieraammaksi viime aikoina. Oliskohan kenties aivan uusi lajike kyseessä. Missäs tätä lajia yleisemmin tapaa? 🤔
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Toi sieni on mulle jäänyt vähän vieraammaksi viime aikoina. Oliskohan kenties aivan uusi lajike kyseessä. Missäs tätä lajia yleisemmin tapaa? 🤔
Varmaan jossain paikallisessa kapakassa 😝
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Toi sieni on mulle jäänyt vähän vieraammaksi viime aikoina. Oliskohan kenties aivan uusi lajike kyseessä. Missäs tätä lajia yleisemmin tapaa? 🤔
Tähän väliin varoituksen sana. Kääpä lahottaa rungon. Suosi siis tattia.
-keinovaginamies-Ryypätkääpä, kyrpässieni. 🤣
Sanoin lapsena ihan vahingossa sientä kyrpässieneksi, kun tokalla luokalla oli tunnistustehtävä luontopolulla. Kärpässieni tietysti piti olla.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Ryypätkääpä pitää ryöpätä hyvin ennen käyttöä, muuten elämys kärsii.
- Anonyymi
Kotimainen tatti on paras 🤭
- Anonyymi
Keittoon, salaattiin, paistettuna.. mutta ei esim pitsaan, eikä säilykkeeksi.
W. - Anonyymi
Saakos mieskin vastata? Tykkään kerätä niitä mutta ei tule oikein syötyä.
- Anonyymi
En oikein.
Oommä herkkutatteja syöny mutta ei ne oo vaan hyviä. - Anonyymi
Jos on hyvin puhdistettu ja luomua 😚
- Anonyymi
Riippuu lajikkeesta 🤣
- Anonyymi
Minä en tee tänään ruokaa ollenkaan, tilasin vakiopaikastani 3 annosta, 2 pizzaa ja kebab-annoksen ovelle, noilla suuret annokset, nuo riittää täksi päiväksi.
Aamuyöllä kummalliseen paikkaan oli ilmestynyt sähköpotkulauta, jalkakäytävälle. - Anonyymi
Potkulaudan mysteeri ratkesi, sillä aikaa kun katsoin elokuvaa, valvontakamerani joka kuvaa katua oli tallentanut: joku huoltoauto kävi ensin ottamassa siitä akun pois kokonaan, sitten hetken päästä joku tuli siihen ja lähti sillä jalkaisin potkimaan.
Oli akku jämähtänyt keskellä yötä kadulla. - Anonyymi
Entäs tykätäänkö me miehet lätyistä? Joillekkin kelpaa hilloinenkin lätty.
- Anonyymi
Kanttarelleista. Niistä saa hyvän kastikkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423374- 361964
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301719- 161507
- 231498
- 91381
- 241377
- 141217
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781115- 221092