Pello ei hakenu vai ei saanu
https://yle.fi/uutiset/3-11865783?fbclid=IwAR2OTs4l0op4-CBPeM9h3x9np_Oby1UYLLEYFLmo66KI9d8TrZqR5lDiKRo&utm_campaign=ylerovaniemi&utm_medium=social&utm_source=facebook
Virkistysalueiden kehittäminen
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hakenut, eikä saanut?
- Anonyymi
Kunta mainostaa latujen kuntoa, Ritavaaran liikuntamahdollisuuksia yms., mutta ei hae näihin avustusta. Miksi? Varmaankin veronmaksajat maksavat tarpeeksi, ettei lisää rahaa tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunta mainostaa latujen kuntoa, Ritavaaran liikuntamahdollisuuksia yms., mutta ei hae näihin avustusta. Miksi? Varmaankin veronmaksajat maksavat tarpeeksi, ettei lisää rahaa tarvita.
Kunnasta puuttuu tyystin virkistyspuolen rakentamisen koordinaatio ja asiaosaaminen. Kylien viherpeipot ja kylähemmot ujuttelevat piilohankkeitaan outolekairale ja käyvät perästä kumartelemassa puuseppää. Voi reppastiirat, mihin tämä kunta ooonki ajjautumassa. Hommat ei ole kenenkhään käsissä. Sotehan jääpi tältä hallitukset varmastikki tekemättä ja seuraava oikea hallitus lähtee toiselle tielle ja kynmistää eka elinkelvottomien kuntien pakkoliitokset ja soon siinä ja hyvästi Pello.
- Anonyymi
Ei net väkisin tyrkytä jos ei haeta. Met olema kyllä virkeitä jo muutenki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984