Kittilän kunnan hallitus ei ollut saanut valittua kunnan edustajaa Lapin käräjä oikeuden valmistelu istuntoon. kun jääviys asioiden takia paikalla niin vähän kunnan hallituksen jäseniä että asiaa ei voitu päättää. Kattokaa itte kunnan hallituksen pöytäkirja maaliskuun lopusta. Tämmöstä varssiako kuntalaiset haluaisivat jatkossa. En usko. Ei kai ehokkaana voi olla semmosia jotka tuolla lailla joutusivat syrjään kun ovat jääviä päättämään. Kukahan sinne istuntoon oikein menee? On toukokuussa 14 pvä.
Käräjä oikeuden valmistelu istuntoon ei saatu valittua
6
113
Vastaukset
- Anonyymi
Jäävejä olivat TS, RF, MK, VM ja AE. Eipä siinä sitte jäljelle jääny kuin kolme jäsentä. Niin vähällä väellä ei voi tehdä päätöstä.
- Anonyymi
Voi🤣🤣😂
- Anonyymi
Voi itku. Tämä on tätä niin Kittilää...
- Anonyymi
Siirtyisikö istunto elokuulle jotta kunnallisvaalit on saatu pidettyä?
- Anonyymi
Kovasti taitavat olla jo Masentuneita !
- Anonyymi
Mikäli valmisteluistunnossa päästään sovintoon, käräjäoikeus vahvistaa sen, minkä jälkeen asia on lopullisesti ratkaistu. Yksinkertaisessa riidassa, kuten Kittilän case, valmistelevaan istuntoon ei liene edes tarpeen mennä. Käräjäoikeus tutkii haastehakemuksen ja postittaa haastemiehen välityksellä haasteen. Jos kannetta vastustetaan, niin jatketaan suullisella käsitellyllä, johon riidan osapuolten on käsitykseni mukaan osallistuttava. Jos ei vastusteta niin tuomio tulee.
Kittiläläisten, ja muidenkin veronmaksajien euroja säästyy sillä, kun ei ryppyillä selvissä asioissa vastaan. Kärsitään saatu tuomio suorin selin ja homma on siinä. Olisiko sutkit jatkuvasta turpaan saaneista jotain oppineet? Jos ovat niin hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842