EI, EI mä en halua........

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/761df912-09e5-4002-a7f0-68dafd48f1c9
"– Meidän tavoitteenamme on se, että jo kesäkuussa voisi ystäviä ja sukulaisia tavata paljon vapaammin kuin tällä hetkellä ja voisi huolettomasti heidän kanssaan viettää aikaa. Toki muistetaan se, että mieluummin ulkona kuin sisätiloissa."

Ei v*ttu, ei kiinnosta pätkääkään tavata sukulaisia, eikä ketään, kuunnella, että nyt kuule voidaan tavata, että tule nyt käymään, kun ei olla pitkiin aikoihin nähty.
Tai kuule, nyt voidaan taas kokoontua seuroihin ja nauttia yhdessäolosta.
Jos minä lähden autolla kauemmas maalle järvelle harrastamaan vedenalaista kuvausta, niin en minä lähde sinne kyläilemään, koska se pilaa koko jutun ja aika menee kyläillessä, eikä harrastukselle jää silloin aikaa.
Sitäpaitsi bensakin maksaa ihan v*tusti, etten kyläreisuun bensaa tuhlaa.

Voi kuinka autuasta on ollut tämä yli vuosi, kun ei ole tarvinut shukulaisia tavata, eikä ketään ole käynyt, on saanut olla rauhassa.
Tosin eivät ole sukulaiset enoa lukuunottamatta mitään yhteyttä pitäneet.
Jouluna viimeksi soitin muutamalle sukulaiselle, mutta eivät ole vastavuoroisesti soittaneet.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nii mutta jos minä otan ohjat käsiin nii ei silloin ne groupit sanele yhtää mitää enää

    • Anonyymi

      Eihän sinun, aikuisen ihmisen, tarvitse tavata yhtään ketään ellet itse halua. Ei ole pakko edes vastata viesteihin.

      • Anonyymi

        Nii mutta kun mä olen suunnitellut miten saa järkevästi tän hoitaa. Ja kuten sanoin että olen valmis ihan kaikkee enkä kuuntele muiden mielipiteet. Autan sinua ja sun lapsia ja sinä autat minua ja mun lapsia. Huomaathan ettei me kumpikaan toivottu mitää muuta kuin meidän lasten parasta nii eikö se ole aika normaalisti ajateltu kun kuitenkin olisimme voinu toivoa mitä tahansa nii kumpikin meistä asetti lapset tärkeimmäksi ja niin sen kuuluu myös olla joten olen valmis mihin tahansa mitä tahdot.


    • Anonyymi

      Eristäydy hyvä ihminen.
      Onneksi itselläni on hyvät sukulaiset ja odotan innolla tapaamisia.

    • Anonyymi

      Loppuelämä pidetään maskeja päässä ja mumistaan vaan yksin menemään. Ei tässä sukulaisia eikä ystäviä tarvita kukaan. Matkailut ja muut vouhotukset loppukoon.

    • Anonyymi

      Joo, ei ne sua pakota sinne suku visiitille kuitenkaan, hautajaisiin meet sitte ku tulee ajankohtaseks.

    • Anonyymi

      Olen tavannut kaikkia tuttuja koko korona ajan ja bileissäkin olen käynyt monta kertaa. Korona levinnut pääasiassa maahantulleiden kesken jotka on telakalla tai raksoilla töissä joten en ymmärrä paniikkia. Ainoastaan kerran olen maskia käyttänyt korona aikana. Koronaa liioteltu tääl turussa aivan liikaa. Normaalisti voi elää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe