Mitä teen mul ois perjantaina mahollisuus värjätä hiukset ihan vähän tummemmiks mitä ne on tällähetkellä ja se oli mun mielest hyvä idea mut sit mun sisko sano et juurikasvu kokoajan tulee ja nyt mua niiku mietityttää kantsiiks vai ei auttakaa!(mul on hiekkatien värisethiukset)
Kannattaako värjätä kestovärillä?
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ainakin koen hankalaksi juurikasvun. Jos joka kuukausi värjäät hiuksia, saat ison määrän myrkkyjä kehoosi. Allergian kehittyminenkin on mahdollista. Hiusten värjäämistä ei suositella kovin nuorille ihmisille näistä syistä. Vaalea juurikasvu näyttää myös usein aika typerältä tummaa hiusta vasten, siitä saattaa tulla "kalju" vaikutelma.
Nuorella omaa väriä tummemmat hiukset saattavat vielä näyttää luonnolliselta, mutta yleensä huomaa, ettei väri ole luonnollinen. Vähän vanhemmilla ihmisillä vaikutus on vielä rajumpi, eli liian tummat hiukset näyttävät luonnottomilta vanhenevaa ihoa vasten.
Todennäköisesti oman väriset hiuksesi ovat ihan nätit, et vain itse osaa arvostaa niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922