Mitä teen mul ois perjantaina mahollisuus värjätä hiukset ihan vähän tummemmiks mitä ne on tällähetkellä ja se oli mun mielest hyvä idea mut sit mun sisko sano et juurikasvu kokoajan tulee ja nyt mua niiku mietityttää kantsiiks vai ei auttakaa!(mul on hiekkatien värisethiukset)
Kannattaako värjätä kestovärillä?
1
82
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ainakin koen hankalaksi juurikasvun. Jos joka kuukausi värjäät hiuksia, saat ison määrän myrkkyjä kehoosi. Allergian kehittyminenkin on mahdollista. Hiusten värjäämistä ei suositella kovin nuorille ihmisille näistä syistä. Vaalea juurikasvu näyttää myös usein aika typerältä tummaa hiusta vasten, siitä saattaa tulla "kalju" vaikutelma.
Nuorella omaa väriä tummemmat hiukset saattavat vielä näyttää luonnolliselta, mutta yleensä huomaa, ettei väri ole luonnollinen. Vähän vanhemmilla ihmisillä vaikutus on vielä rajumpi, eli liian tummat hiukset näyttävät luonnottomilta vanhenevaa ihoa vasten.
Todennäköisesti oman väriset hiuksesi ovat ihan nätit, et vain itse osaa arvostaa niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k921312- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214820Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718