Minua askarruttaa kuinka paljon on vielä heitä jotka seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi joutuvat pelkäämään ja / tai kärsimään syrjinnästä.
Luulisin että pienillä paikkakunnilla tai johtavassa asemassa olevalle tämä on ihan olemassa olevaa kärsimystä.
Onko heitä jotka ovat valmiit kulissiliittoon tästä syystä, onko heitä jotka tarvitsevat tällaisen liiton jossa toinen osapuoli hyväksyy asian.
Omlla kohdlla ajattelen että voisin ihan hyvin olla kulissipuoliso, etuina vain koti ja arjen jakaminen siten kuin se yleensäkin jaetaan.
Kulissiliitto kaapissa pysyville
4
117
Vastaukset
- Anonyymi
Tällaisesta olen kuullut puhuttavan.
- Anonyymi
Hei eletään 2021. Tuskinpa kukaan,ketään enää elää kulissi liitot,tai pelkää syrjjäytymistä Suomessa,oman suuntautuisen takia?
- Anonyymi
eletään kyllä, se ei vaan näy joillain paikkakunnilla ja vähemmistöt kokevat syrjintää ihan oikeasti. se vaan naamioidaan muiksi syiksi kun ei saa työtä tai virkaa. kun tunnetaan samalla kylällä asuvat , joutuu olemaan piilossa.
- Anonyymi
Minun mieheni haluaisi tehdä kulissiliiton, kun ei halua lasten stabiilin arjen vuoksivuoksi että erotaan. Olen siis mh lesbo. Hän olisi valmis pitämään kulisseista kiinni ja peittelemään menojani. Kaikki vain siksi että lapsilla olisi hyvä olla yhden katon alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984