Naisvihaa ylläpitävät rakenteet ovat syvällä,

Anonyymi

mutta häirintään puuttuva nainen on edelleen vihervassarisuvakki

https://yle.fi/uutiset/3-11858473

"Kaikkien ei ole pakko olla kiinnostuneita feminismistä, mutta sitä en ymmärrä, miksi sitä vastaan hyökätään. Feminismi ei ole miehiltä pois, vaan siinä halutaan antaa naisille se mitä heillä ei ole"

78

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisilla on kaikki mitä miehilläkin ja enemmänkin.

      • Intersektionalistisen feminismin sijaan kannatan radikaali feminismiä. Radikaali tarkoittaa juurille palaamista.

        Tuo oli oikein hyvin todettu, että ongelmat ovat niin syvällä etteivät niitä meinaa tiedostaa edes naiset vaan hyväksyvät ne arkiasioina.
        Hallitus on möhlinyt suuresti, mutta en käsitä miksi sitä pitää arvostella seksistisesti. Onko tyttö jokin huonouden perikuva, kun hallitusta sanotaan epäonnistuessaan tyttöhallitukseksi?


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Intersektionalistisen feminismin sijaan kannatan radikaali feminismiä. Radikaali tarkoittaa juurille palaamista.

        Tuo oli oikein hyvin todettu, että ongelmat ovat niin syvällä etteivät niitä meinaa tiedostaa edes naiset vaan hyväksyvät ne arkiasioina.
        Hallitus on möhlinyt suuresti, mutta en käsitä miksi sitä pitää arvostella seksistisesti. Onko tyttö jokin huonouden perikuva, kun hallitusta sanotaan epäonnistuessaan tyttöhallitukseksi?

        Missä asiassa hallitus on möhlinyt? Ja vieläpä suuresti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä asiassa hallitus on möhlinyt? Ja vieläpä suuresti?

        Vaikkapa velkapaketissa.
        Vaalien siirtäminen oli myös typerää.
        Sanna Marin on todella huono puhuja eikä tunnu ottavan vastuuta teoistaan.


      • Anonyymi

        Ja toiset naiset ovat vielä innostuneita armeijasta = pellejen koulu jossa kyllä kunto kohenee.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Vaikkapa velkapaketissa.
        Vaalien siirtäminen oli myös typerää.
        Sanna Marin on todella huono puhuja eikä tunnu ottavan vastuuta teoistaan.

        Silti yli 70% suomalaisista on tyytyväisiä Marinin hallintoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja toiset naiset ovat vielä innostuneita armeijasta = pellejen koulu jossa kyllä kunto kohenee.

        Ensin valitetaan että naiset eivät mene armeijaan ja kun he rikkovat sukupuolinormit ja menevät sinne heitä syytetään siitäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti yli 70% suomalaisista on tyytyväisiä Marinin hallintoon.

        Korjaan yli 60% . Oppositioon tyytyväisiä on vain 25%
        "62 prosenttia suomalaisista on tyytyväisiä Sanna Marinin (sd.) hallituksen toimintaan, selviää tänään julkaistusta Puoluebarometrista.

        Luku on taas kasvanut viime syksyn notkahduksen jälkeen, ja on 30-vuotisen mittaushistorian toiseksi korkein. Korkeimmat lukemat mitattiin koronakevään toukokuussa, jolloin 69 prosenttia ajatteli hallituksen suoriutuneen tehtävästään hyvin tai melko hyvin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan yli 60% . Oppositioon tyytyväisiä on vain 25%
        "62 prosenttia suomalaisista on tyytyväisiä Sanna Marinin (sd.) hallituksen toimintaan, selviää tänään julkaistusta Puoluebarometrista.

        Luku on taas kasvanut viime syksyn notkahduksen jälkeen, ja on 30-vuotisen mittaushistorian toiseksi korkein. Korkeimmat lukemat mitattiin koronakevään toukokuussa, jolloin 69 prosenttia ajatteli hallituksen suoriutuneen tehtävästään hyvin tai melko hyvin."

        Linkki. https://yle.fi/uutiset/3-11847525


    • Anonyymi

      En tunne enkä tiedä ketään raiskattua. Tämä tieto ei sulje minulta pois sitä ymmärrystä, että kokisin raiskauksen hyväksyttävänä. Toki näissäkin voi olla tilanteita, missä raja kulkee, jos nainen menee miehen luo yökylään ja aamuna kokee tulleensa raiskatuksi ilman syytään? Halut ne on miehelläkin ja jos kanssakäyminen ollut lämmintä ja flirttailevaa, silloin kaudellakin on oltava vastuunsa tapahtuneesta.

      Itse en menisi yökylään toisen luo, jos tarvetta pelätä toista uhkaksi itselleen. Jokaisen kyettävä ymmärtämään toisen pelaaminen, siitä onko toinen arvostava ja kunnioittava itseään kohtaan. Humala on myös vastuun ottoa itsestä. Petollisia naisia on olemassa ja näissäkin on heidän kohdallaan pelaamisen mahdollisuus oma hyöty mielessä mahdollista. Harmittaa pelurit (miehet/naiset).

      • Anonyymi

        "Halut ne on miehelläkin ja jos kanssakäyminen ollut lämmintä ja flirttailevaa, silloin kaudellakin on oltava vastuunsa tapahtuneesta."

        Vaikka olisi mitkä halut, vaikka nainen olisi humalassa, vaikka nainen flirttailee, jos hän sanoo EI tai ei selkeästi, ilman epäselvyyttä, anna suostumustaan, kyseessä ON raiskaus/pakottaminen seksuaaliseen tekoon tms.

        Vaikka nainen käyttäytyisi miten, se ei oikeuta miestä tekemään yhtään mitään eikä naista ole mitään syytä syyllistää. Ei on ei.


      • Anonyymi

        Missä raja kulkee, jos heteromies menee homomiehen luo yökylään ja aamulla kokee tulleensa raiskatuksi ilman syytään? Halut ne on homomiehelläkin ja jos kanssakäyminen on ollut lämmintä ja flirttailevaa, silloin heteromiehelläkin on oltava vastuunsa tapahtuneesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä raja kulkee, jos heteromies menee homomiehen luo yökylään ja aamulla kokee tulleensa raiskatuksi ilman syytään? Halut ne on homomiehelläkin ja jos kanssakäyminen on ollut lämmintä ja flirttailevaa, silloin heteromiehelläkin on oltava vastuunsa tapahtuneesta.

        Heteromies ei flirttaile homomiehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Halut ne on miehelläkin ja jos kanssakäyminen ollut lämmintä ja flirttailevaa, silloin kaudellakin on oltava vastuunsa tapahtuneesta."

        Vaikka olisi mitkä halut, vaikka nainen olisi humalassa, vaikka nainen flirttailee, jos hän sanoo EI tai ei selkeästi, ilman epäselvyyttä, anna suostumustaan, kyseessä ON raiskaus/pakottaminen seksuaaliseen tekoon tms.

        Vaikka nainen käyttäytyisi miten, se ei oikeuta miestä tekemään yhtään mitään eikä naista ole mitään syytä syyllistää. Ei on ei.

        Molemmilla oltava vastuunsa tilanteessa. Näitähän tapauksia on olemassa, et toinen pettyy toiseen ja kostaa syyttämällä toista tapahtuneesta, vaikka olisi yhtä syypää tilanteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmilla oltava vastuunsa tilanteessa. Näitähän tapauksia on olemassa, et toinen pettyy toiseen ja kostaa syyttämällä toista tapahtuneesta, vaikka olisi yhtä syypää tilanteessa?

        Tähän hyvä lisätä, et ei se nainenkaan aina syytön tapahtuneeseen ole. Aina hyvä miettiä etukäteen asioita, ennenkuin tekee asioita, joissa riskin määrä kertautuu. Meitä on moneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä raja kulkee, jos heteromies menee homomiehen luo yökylään ja aamulla kokee tulleensa raiskatuksi ilman syytään? Halut ne on homomiehelläkin ja jos kanssakäyminen on ollut lämmintä ja flirttailevaa, silloin heteromiehelläkin on oltava vastuunsa tapahtuneesta.

        Niin, kannattaako sitä nyt alkaa esim juomaan piukat pöksyt jalassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteromies ei flirttaile homomiehille.

        Heteromies saattaa olettaa naisen ystävällisyyttä flirtiksi. Monesti asiakaspalvelijoiden kuvitellaan flirttailevan, vaikka tekevät vain työtään ja ovat kohteliaita. Miehillä on siis taipumus kuvitella ystävällisyys flirttinä.

        Homomies saattaa olettaa heteromiehen ystävällisyyttä flirtiksi. Vaikka heteromies itse ajattelee vaan olevansa mukava ja kohtelias, niin homomies voi silti lukea tilanteesta enemmän. Miehillä kun on taipumus kuvitella ystävällisyys flirttinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteromies saattaa olettaa naisen ystävällisyyttä flirtiksi. Monesti asiakaspalvelijoiden kuvitellaan flirttailevan, vaikka tekevät vain työtään ja ovat kohteliaita. Miehillä on siis taipumus kuvitella ystävällisyys flirttinä.

        Homomies saattaa olettaa heteromiehen ystävällisyyttä flirtiksi. Vaikka heteromies itse ajattelee vaan olevansa mukava ja kohtelias, niin homomies voi silti lukea tilanteesta enemmän. Miehillä kun on taipumus kuvitella ystävällisyys flirttinä.

        Ei oleta ellei sitten oleta jostain syystä, että se heteromies on homo.

        Asiakaspalvelijat, nuoret sellaiset tietysti, flirttailevat miehille.


      • Anonyymi

        Kenties tunnetkin. Luuletko että naiset siitä kaikille kertovat? Kun ei edes poliisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oleta ellei sitten oleta jostain syystä, että se heteromies on homo.

        Asiakaspalvelijat, nuoret sellaiset tietysti, flirttailevat miehille.

        Eivät flirttaile. Typerys. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteromies saattaa olettaa naisen ystävällisyyttä flirtiksi. Monesti asiakaspalvelijoiden kuvitellaan flirttailevan, vaikka tekevät vain työtään ja ovat kohteliaita. Miehillä on siis taipumus kuvitella ystävällisyys flirttinä.

        Homomies saattaa olettaa heteromiehen ystävällisyyttä flirtiksi. Vaikka heteromies itse ajattelee vaan olevansa mukava ja kohtelias, niin homomies voi silti lukea tilanteesta enemmän. Miehillä kun on taipumus kuvitella ystävällisyys flirttinä.

        Ja jos ei ole ystävällinen, niin sitten esittää vaikeasti saatavaa ja ei tarkoittaa ehkää. Kyllä raiskaajilla selityksiä löytyy, ihan kuten pedofiileilläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät flirttaile. Typerys. :D

        Kyllä flirttailevat,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteromies ei flirttaile homomiehille.

        Maailmalla tapahtuu paljon homo raiskauksia ja poikia joutuu pedofiilien uhreiksi.


      • Anonyymi

        Ei ne niitä raiskauskokemuksiaan levittele.
        Jo kauan sitten eräs nainen kertoi tuleensa nuorempana Italiassa raiskatuksi ulkona jossain torilla. Ohikulkijat eivät välittäneet hevon vittua eivätkä tulleet auttamaan. Tämä tapahtui ilmeisesti 70-luvulla. Itsekin olisin ollut sen ikäinen, että olisin jo v. 1974 kesällä voinut lähteä Inter-railille. Onpa niissä joku alaikäinenkin ollut mukana. Keväällä -74 täytin 18 vuotta. Nyt olen 65 v mies.

        Tuollaisiin maihin ei akkojen kannata lähteä suurten luulojen kanssa. Feminismi ei auta yhtään suomalaista jossain kehitysmaassa, tai Italian kaltaisessa maassa.
        Jos haluaa jänniä tilanteita, se kostautuu, ennemmin tai myöhemmin.
        https://youtu.be/tTbcQvnMNJA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Halut ne on miehelläkin ja jos kanssakäyminen ollut lämmintä ja flirttailevaa, silloin kaudellakin on oltava vastuunsa tapahtuneesta."

        Vaikka olisi mitkä halut, vaikka nainen olisi humalassa, vaikka nainen flirttailee, jos hän sanoo EI tai ei selkeästi, ilman epäselvyyttä, anna suostumustaan, kyseessä ON raiskaus/pakottaminen seksuaaliseen tekoon tms.

        Vaikka nainen käyttäytyisi miten, se ei oikeuta miestä tekemään yhtään mitään eikä naista ole mitään syytä syyllistää. Ei on ei.

        Koita onneasi vaikka Marokossa. Siellä ei tarvitse edes flirttailla, kunhan vaan olet sopivassa paikassa.
        https://youtu.be/tTbcQvnMNJA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita onneasi vaikka Marokossa. Siellä ei tarvitse edes flirttailla, kunhan vaan olet sopivassa paikassa.
        https://youtu.be/tTbcQvnMNJA

        Eli koska jossain päin maailmaa naisten kimppuun on yhä normaalia käydä, niin näin pitäisi olla täälläkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne niitä raiskauskokemuksiaan levittele.
        Jo kauan sitten eräs nainen kertoi tuleensa nuorempana Italiassa raiskatuksi ulkona jossain torilla. Ohikulkijat eivät välittäneet hevon vittua eivätkä tulleet auttamaan. Tämä tapahtui ilmeisesti 70-luvulla. Itsekin olisin ollut sen ikäinen, että olisin jo v. 1974 kesällä voinut lähteä Inter-railille. Onpa niissä joku alaikäinenkin ollut mukana. Keväällä -74 täytin 18 vuotta. Nyt olen 65 v mies.

        Tuollaisiin maihin ei akkojen kannata lähteä suurten luulojen kanssa. Feminismi ei auta yhtään suomalaista jossain kehitysmaassa, tai Italian kaltaisessa maassa.
        Jos haluaa jänniä tilanteita, se kostautuu, ennemmin tai myöhemmin.
        https://youtu.be/tTbcQvnMNJA

        Eli jos nainen haluaa matkustaa kotimaan rajojen ulkopuolelle, niin on parempi vaan hyväksyä että tulee raiskatuksi?

        Ja Suomessa ei koskaan ole yksikään kantasuomalainen mies naiseen väkivalloin kajonnut?


    • Anonyymi

      Eipä käy naisia kateeksi, joutuvat verissäpäin tappelemaan saadakseen edes jotain oikeuksia ja joutuvat pelkäämään raiskausta koko ajan.

      Onneksi olen syntynyt mieheksi ja kaikki tulee hopeatarjottimella, myös seksipalvelut.

      Nainen ei myöskään koskaan saa seksiä , sen sijaan huoran maineen hän saa kyllä.

      • Anonyymi

        Et ole mies vaan mieheksi tekeytynyt feministinainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole mies vaan mieheksi tekeytynyt feministinainen.

        Ei, olen kyllä ihan mies. Miksi olisin feministinainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole mies vaan mieheksi tekeytynyt feministinainen.

        Nal se on, eli jonkinlainen " mies" kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, olen kyllä ihan mies. Miksi olisin feministinainen?

        Et itse sitä tajua, mutta juttusi sataa suoraan femistien pussiin, kuten kaikkien muidenkin naisvihaajien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et itse sitä tajua, mutta juttusi sataa suoraan femistien pussiin, kuten kaikkien muidenkin naisvihaajien.

        Ei sada koska feministit ovat mitättömiä piipittäjiä. Totesin vain, että onneksi olen syntynyt mieheksi, naisen elämä on tosiaan täyttä helvettiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sada koska feministit ovat mitättömiä piipittäjiä. Totesin vain, että onneksi olen syntynyt mieheksi, naisen elämä on tosiaan täyttä helvettiä.

        Jos naisen elämä on helvettiä onko se niin kamalaa jos sitä yritetään parantaa? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole mies vaan mieheksi tekeytynyt feministinainen.

        Nyt on usvaiset teoriat tulilla taas🤣


    • Anonyymi

      Naisella on yksi juttu, mitä miehet eivät voi koskaan omistaa... Onko ihme, että me miehet olemme kateellisia?

      • Anonyymi

        Alistettu asema?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alistettu asema?

        Pimpillä tätä maailmaa on pyöritetty aina. Me miehet vain luulemme määräävämme joissain asioissa.

        Oikeasti nainen vain kertoo asiat niin, että luulemme sen olleen oma idea. Aikoinaan, kun minullakin oli perhe, talo, urheiluauto, mön.. streetfighter ja tietenkin koira... Kokeilimme vaihtaa rooleja. Hän meni vaihtamaan autoon renkaita. Minä puolestaan laitoin essun päälle ja aloitin suursiivouksen.

        Onnistuihan tietenkin molemmilla, mutta jostain kumman syystä sovimme, että eiköhän palata vanhaan. Ainoa mistä olen aina pitänyt kiinni on se, että silloin kun minä olen kotona niin naisella ei ole mitään asiaa keittiöön.

        Ennein kun joku valopää sanoo mitään, niin toki minä aina olen siivonnut, mutta en osaa kuitenkaan niin hyvin kuin silloinen puolisoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimpillä tätä maailmaa on pyöritetty aina. Me miehet vain luulemme määräävämme joissain asioissa.

        Oikeasti nainen vain kertoo asiat niin, että luulemme sen olleen oma idea. Aikoinaan, kun minullakin oli perhe, talo, urheiluauto, mön.. streetfighter ja tietenkin koira... Kokeilimme vaihtaa rooleja. Hän meni vaihtamaan autoon renkaita. Minä puolestaan laitoin essun päälle ja aloitin suursiivouksen.

        Onnistuihan tietenkin molemmilla, mutta jostain kumman syystä sovimme, että eiköhän palata vanhaan. Ainoa mistä olen aina pitänyt kiinni on se, että silloin kun minä olen kotona niin naisella ei ole mitään asiaa keittiöön.

        Ennein kun joku valopää sanoo mitään, niin toki minä aina olen siivonnut, mutta en osaa kuitenkaan niin hyvin kuin silloinen puolisoni.

        Vain nuoren ja kauniin naisen pimpillä on jotain arvoa. Mies se määrää joka asiassa ja maailmaa pyörittävät vanhat ja rumat miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimpillä tätä maailmaa on pyöritetty aina. Me miehet vain luulemme määräävämme joissain asioissa.

        Oikeasti nainen vain kertoo asiat niin, että luulemme sen olleen oma idea. Aikoinaan, kun minullakin oli perhe, talo, urheiluauto, mön.. streetfighter ja tietenkin koira... Kokeilimme vaihtaa rooleja. Hän meni vaihtamaan autoon renkaita. Minä puolestaan laitoin essun päälle ja aloitin suursiivouksen.

        Onnistuihan tietenkin molemmilla, mutta jostain kumman syystä sovimme, että eiköhän palata vanhaan. Ainoa mistä olen aina pitänyt kiinni on se, että silloin kun minä olen kotona niin naisella ei ole mitään asiaa keittiöön.

        Ennein kun joku valopää sanoo mitään, niin toki minä aina olen siivonnut, mutta en osaa kuitenkaan niin hyvin kuin silloinen puolisoni.

        Oliko silloinen puolisosi ennen vaihtanut renkaita vai yrittikö ekaa kertaa?

        Miten siivoaminen - jota olet aina tehnyt - voi olla niin vaikeaa, ettet osannut sitä "niin hyvin" kuin silloinen puolisosi? Ihan samat valmiudet sinulla on moppaamiseen ja ikkunan pesuun kuin muillakin.

        Renkaiden vaihto on taito jonka oppii tekemällä. Harva siinä ekalla kerralla on sadattelematta onnistunut. Useimmilla on ollut ekoina kertoina kokeneempi renkaanvaihtaja apuna ja opettamassa.

        Siivoaminenkin on taito joka kehittyy tekemällä. Harva sitäkään on ekalla kerralla täydellisesti osannut, useimmilla on siinäkin ollut kokeneempi siivoilija apuna ja opettajana.

        Aikuisen ihmisen on lapsellista heittää "toi siivoo ku se on siinä parempi". Lapset tekevät hutiloiden kotityöt, jotta vanhemmat kyllästyisivät räpeltämiseen ja toteaisivat että "mee vaan pois niin mä teen tän loppuun".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alistettu asema?

        Miehiä vaivaa kohtukateus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehiä vaivaa kohtukateus.

        Sen takia miehen on ollut niin tärkeä saada omistaa nainen. Nainen on tunnettu synnytyskoneena, joka on välttämätön elämän jatkumiselle, mutta mitä voi olla vaikea saada.


    • Anonyymi

      Työpaikalla lihava keski-ikäinen mies murjaisi hauskan vitsin 22-vuotiaasta nätistä dippainssiopiskelijasta, joka oli kesäpomona. Nainen kertoi harrastavansa pesäpalloa ja mies sanoi, että osaa varmasti käsitellä mailaa ja palloja:D

      Tuollaista juttua meidän työpaikalla nuorista naisista heitetään. Nuori nainen on ennen kaikkea seksiobjekti, olipa kyseessää siivooja tai dippainssiopiskelija.

    • Anonyymi

      Itse syrjäytin naisen työnhaussa. Naisella 2 vuotta enemmän työkokemusta, mutta pomopas valitsi silti minut. Olen siis sukupuolisyrjinnästä hyötyvä osapuoli.

      • Ihminen ei välttämättä tee sitä tahallisesti.
        Naisten tekemää taidetta on julkaistu miesten nimillä ja hyvä määrä kuuluisia naisia pyyhitty pois historiasta, minkä takia ihmiset ovat tottuneet näkemään vain miesneroja. Naiset eivät loista työnantajan silmissä samalla tavoin kuin mies ja siksi jälkimmäinen saa paikan.


    • Anonyymi

      Nainen on miehen armoilla ja miehel alapuolella, turhaan ne feministit piipittävät tuolla kyltit kädessä, se on vain hyttysen ininää tuulessa.

      Ja mies voi aina halutessaan panna väkisin jos nainen alkaa hyppiä silmille.

      • Anonyymi

        Aha. Siinäpä oli oikein syvältä tuleva vuodatus SMP:n äänestäjältä. Harmi, kun seuroja ei järjestetä, niin olette koko ajan tietokoneella.


    • Naisviha huumorin varjolla on syvällä, mutta se on myös syvältä. Jos tällainen mies ei ole muuten deprivoitunut, niin ainakaan ei ole naisellista hellyyttä saanut riittäväsi kokea. Naiset ovat fiksuja ja suloisia. 🌹👀

    • Anonyymi

      Hyvällä käytöksellä saa hyvää kohtelua. Mut jos ottaa heti luulot pois toiselta ja haastaa riitaa toisen kanssa, silloin lopputulos tuskin on mieleen? Vinoilut ja haukkumiset ei synnytä sopua ihmisten välillä. Saatikka mustamaalaamiset. Kaikki lähtee lopulta itsestä, onko se kanssakäyminen myönteistä vai kielteistä. Itseä saa syyttää monista asioista.

    • Anonyymi

      Aikanaan luulin että feminismi on aidosti tasa-arvoa ajava aate, mutta viime vuosina asian koko totuus on räikeästi tullut esille eli se on lähinnä miesvihaa lietsova -ismi jonka päällimmäinen tarkoitus on ajaa sukupuolia yhä enemmän vastakkainasetteluun ja vihanpitoon.
      Näinollen halveksin jokaista, joka tuota viha -ismiä kannattaa.
      Samaa näkee tällä palstallakin. Paatuneet feministit vain haukkuvat ja pilkkaavat jatkuvasti miehiä ja ovat heidän epäonnelleen myös vahingoniloisia. Tuo on katkeraa ja syvään juurtunutta vihaa. Ei muuta.

      • Feminismi tarkoittaa naisasialiikettä. Sen ei pitäisi olla mitään uhripisteillä leikkimistä, minkä takia kannatankin radikaalifeminismiä.


      • Anonyymi

        Miten tuo miesviha ilmenee? Jos #meetoo edustaa sinusta miesvihaa, ihmettelen. Itse olen törmännyt ilmiöön, jossa miehet, ilmeisesti vastaiskuna feminismille, ovat voimallisesti pyrkinyt pönkittämään protskujen asemaa, eli kehuvat protskujen käytöllä ja rinnastavat tavikset ja protskut siten, että, muka valtaosa miehistä valitsisi mielummin protskun kun tavisnaisen..
        Totta kai miehet suosivat protskuja, koska he edustavat juuri sitä naista, jota miehet kaipaavat; naista joka keskittyy yksinomaan mieheen, tekee kaikki kuten mies haluaa eli tyydyttää paitsi seksin tarpeen, niin myös pönkittää ammattillaan miehen ylempää asemaa. Ylempi asema tarkoittaa sitä, että nainen on palvelijan asemassa ja mies palvelijan käytössä ja sille alisteinen. Miehet myös kiristävät seksillä, yllätys yllätys, kyllä.
        Protskut mahdollistavat kiristyksen. Protskut ovat uskollisia maksajilleen ja edustavat elantonsa maksajia. Puhuvat heidän äänellään, taviksia vastaan. Ovat fiksusti valinneet puolensa, sillä miehet ovat aina niiden puolella, jotka eniten tuottavat mielihyvää. Protskut tuottavat mielihyvää, tavikset eivät. Tavikset ovat rasitteita, rumia ja vastenmielisiä ämmiä joihin ei tee mieli koskea edes umpikännissä, mutta joskus on pakko ja se raivostuttaa miehiä. Protskujen olemassaolo takaa sen, että aina saa. Taviksilla taas on vaikeaa, eivät kelpaa enää mihinkään., ei ainakaan seksiin.


    • Anonyymi

      Ongelma on siinä että naiset on niin heikkoja ettei ne uskalla vaatia että asioille seksuaalista häirintää saatais vähennettyä. Raiskauksista saa ehdollista tai liian pieniä tuomioita eikä naiset tee asialle mitään. Jos satatuhatta naista menis eduskuntatalolle mellakoimaan ja vaatimaan että raiskaaja saisi 10 vuotta niin alkais toimimaan. Niin kauan on häirintää kun naiset on hiljaa. Lehdissä selittely ja piilossa puhuminen ei edistä naisten asemaan. Älkää äänestäkö niitä jotka ei uskalla puuttua asioihin.

      • Olet kovin misogyyninen.


      • Anonyymi

        Voithan aina tulla kokeilemaan.


      • Anonyymi

        Tällaiset viestit täällä saa sitten olla. Sairasta..


    • Olen jo jonkun kerran tänne kirjoittanut, että otan vastaan vastuun siitä, että olen heteromies. Se tarkoittaa sitä, että olen potentiaalinen uhka naiselle. Se ei johdu minusta, vaan sukupuolesta ja seksuaalisesta suuntauksesta. Minunlaiset miehet tekevät eniten seksuaali ja väkivaltarikoksia naisia kohtaan suomessa ja se on fakta.

      Miten se käytännössä sitten tarkoitttaa? Ymmärrän ja hyväksyn, että minua saatetaan pelätä joissain tilanteissa. Koska minua ei tunneta. Kysyin Helsingissä Itä-keskuksen metroasemalla parilta naiselta miten kännykkään tilattu Hsl;n lippu toimii, kaikki jatkoivat reagoimatta matkaansa. Vasta kun kysyin mieheltä, sain vastauksen. Ja tiedostan mikä syy oli tähän kohteluun.

      Tottakai haluaisin, että minua ei pelätä, mutta se ei ole aina minusta kiinni. Olen sitä väkivaltaisinta ja ajattelemattominta, tunnevastuuttominta sakkia, joka aiheuttaa naisille vaaraa, halusimpa tai en.

      Mutta jos haluan tutustua johonkin naiseen, se tehdään hänen ehdoillaan hyvin pitkälti. Minä olen se, joka avaa kämmenen ja laskeutuu odottamaan lähestymistä, jos siis haluan todella tutustua. Turha tästä on mitään tai ketään syyttää, niin se vaan menee.

      Ja ymmärrän myös naisia jotka haluisivat, että tämä tilanne ei olisi tämä. Että voisi olla pelkäämättä. Ei tarvitsisi oman turvallisuuden ja koskemattomuuden eteen olla peloissaan jokaista miestä kohtaan. Mutta tuolla Itä-keskuksessa varmasti kannattaa vaan kävellä ohi... se on fakta.

      • Anonyymi

        On äärimmäisen surullista, ettei kanssaeläjää enää uskalleta auttaa. Siihen "töykeyteen" vaan valitettavasti on nykypäivänä monia valideja syitä.

        Naisen on turvallisinta kysyä neuvoa tuntemattomalta naiselta. Kun osaa katsoa, huomaa että näin suurimmaksi osaksi tapahtuukin.

        Naiset istuvat julkisissa kulkuvälineissä todennäköisimmin toisen naisen viereen, mikäli valinnan varaa on. Nainen todennäköisemmin kysyy apua esim. tuollaiseen matkalippuasiaan hieman kauempana olevalta naiselta, kuin lähempänä olevalta mieheltä.

        Moni nainen on nanosekunnissa valmis esittämään tuikituntemattoman naisen ylintä ystävää suojellakseen tätä ahdistelijoilta - siinä laitetaan hyvä kiertämään, sillä valitettavan moni on itse joutunut pyytämään vastaavassa tilanteessa apua vierailta.

        Viimeksi viime kuussa junaa odotellessa viereen parkkeerasi nainen joka epäsuomalaisesti aloitti heti hyvin tuttavallisesti rupattelemaan. Automaattisesti tuli vilkaistua hänen taakse että minkä näköinen jahtaaja kyseessä. Samalla toki hyväntuulisesti höpötellen. Pettyneen näköinen mies poistui juna-aseman portaita alas ja tuntematon nainen tuli samalla junalla pari pysäkkiä, vaikka hänellä ei siihen suuntaan kuulemma mitään asiaa ollutkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On äärimmäisen surullista, ettei kanssaeläjää enää uskalleta auttaa. Siihen "töykeyteen" vaan valitettavasti on nykypäivänä monia valideja syitä.

        Naisen on turvallisinta kysyä neuvoa tuntemattomalta naiselta. Kun osaa katsoa, huomaa että näin suurimmaksi osaksi tapahtuukin.

        Naiset istuvat julkisissa kulkuvälineissä todennäköisimmin toisen naisen viereen, mikäli valinnan varaa on. Nainen todennäköisemmin kysyy apua esim. tuollaiseen matkalippuasiaan hieman kauempana olevalta naiselta, kuin lähempänä olevalta mieheltä.

        Moni nainen on nanosekunnissa valmis esittämään tuikituntemattoman naisen ylintä ystävää suojellakseen tätä ahdistelijoilta - siinä laitetaan hyvä kiertämään, sillä valitettavan moni on itse joutunut pyytämään vastaavassa tilanteessa apua vierailta.

        Viimeksi viime kuussa junaa odotellessa viereen parkkeerasi nainen joka epäsuomalaisesti aloitti heti hyvin tuttavallisesti rupattelemaan. Automaattisesti tuli vilkaistua hänen taakse että minkä näköinen jahtaaja kyseessä. Samalla toki hyväntuulisesti höpötellen. Pettyneen näköinen mies poistui juna-aseman portaita alas ja tuntematon nainen tuli samalla junalla pari pysäkkiä, vaikka hänellä ei siihen suuntaan kuulemma mitään asiaa ollutkaan.

        Niin. Tuo kuvaus on totta ja tätä päivää. 🙄

        Minä olen tuon miehenä ottanut niin, että en loukkaannu. Se ei henkilökohtaisesti olen minun syy, mutta silti sekin vaikuttaa minuun. Parempi hyväksyä se, kun tapella vastaan. Kyllä minä saan kaikesta huolimatta ihan hyvää kohtelua naisilta ja juurikin siksi, että ymmärrän ja hyväksyn tämän kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On äärimmäisen surullista, ettei kanssaeläjää enää uskalleta auttaa. Siihen "töykeyteen" vaan valitettavasti on nykypäivänä monia valideja syitä.

        Naisen on turvallisinta kysyä neuvoa tuntemattomalta naiselta. Kun osaa katsoa, huomaa että näin suurimmaksi osaksi tapahtuukin.

        Naiset istuvat julkisissa kulkuvälineissä todennäköisimmin toisen naisen viereen, mikäli valinnan varaa on. Nainen todennäköisemmin kysyy apua esim. tuollaiseen matkalippuasiaan hieman kauempana olevalta naiselta, kuin lähempänä olevalta mieheltä.

        Moni nainen on nanosekunnissa valmis esittämään tuikituntemattoman naisen ylintä ystävää suojellakseen tätä ahdistelijoilta - siinä laitetaan hyvä kiertämään, sillä valitettavan moni on itse joutunut pyytämään vastaavassa tilanteessa apua vierailta.

        Viimeksi viime kuussa junaa odotellessa viereen parkkeerasi nainen joka epäsuomalaisesti aloitti heti hyvin tuttavallisesti rupattelemaan. Automaattisesti tuli vilkaistua hänen taakse että minkä näköinen jahtaaja kyseessä. Samalla toki hyväntuulisesti höpötellen. Pettyneen näköinen mies poistui juna-aseman portaita alas ja tuntematon nainen tuli samalla junalla pari pysäkkiä, vaikka hänellä ei siihen suuntaan kuulemma mitään asiaa ollutkaan.

        Nainen on nanosekunnissa myös valmis antamaan pillua lajitoverinsa miehelle mikäli tällä on komea mies.

        Nainen on mielenkiintoinen laumaeläin, erittäin petoollinen lajitoveriaan kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On äärimmäisen surullista, ettei kanssaeläjää enää uskalleta auttaa. Siihen "töykeyteen" vaan valitettavasti on nykypäivänä monia valideja syitä.

        Naisen on turvallisinta kysyä neuvoa tuntemattomalta naiselta. Kun osaa katsoa, huomaa että näin suurimmaksi osaksi tapahtuukin.

        Naiset istuvat julkisissa kulkuvälineissä todennäköisimmin toisen naisen viereen, mikäli valinnan varaa on. Nainen todennäköisemmin kysyy apua esim. tuollaiseen matkalippuasiaan hieman kauempana olevalta naiselta, kuin lähempänä olevalta mieheltä.

        Moni nainen on nanosekunnissa valmis esittämään tuikituntemattoman naisen ylintä ystävää suojellakseen tätä ahdistelijoilta - siinä laitetaan hyvä kiertämään, sillä valitettavan moni on itse joutunut pyytämään vastaavassa tilanteessa apua vierailta.

        Viimeksi viime kuussa junaa odotellessa viereen parkkeerasi nainen joka epäsuomalaisesti aloitti heti hyvin tuttavallisesti rupattelemaan. Automaattisesti tuli vilkaistua hänen taakse että minkä näköinen jahtaaja kyseessä. Samalla toki hyväntuulisesti höpötellen. Pettyneen näköinen mies poistui juna-aseman portaita alas ja tuntematon nainen tuli samalla junalla pari pysäkkiä, vaikka hänellä ei siihen suuntaan kuulemma mitään asiaa ollutkaan.

        Tuo on kyllä niin totta. Itsekin pyydän automaattisesti neuvoa naisihmiseltä, jos jotain kysyttävää on. En ole tuota ennen edes ajatellut.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Niin. Tuo kuvaus on totta ja tätä päivää. 🙄

        Minä olen tuon miehenä ottanut niin, että en loukkaannu. Se ei henkilökohtaisesti olen minun syy, mutta silti sekin vaikuttaa minuun. Parempi hyväksyä se, kun tapella vastaan. Kyllä minä saan kaikesta huolimatta ihan hyvää kohtelua naisilta ja juurikin siksi, että ymmärrän ja hyväksyn tämän kaiken.

        Se on hienoa että on paljon miehiä, jotka suhtautuvat asiaan kuten sanot!

        Suuri osa miehistäkin kun on aivan tavallisia, muita ihmisiä kunnioittavia tallaajia - ja naisetkin tämän tietävät. Valitettavasti joukkoon mahtuu niitä pipipäitä, jotka ovat aiheuttaneet sen että naisten on fiksumpaa vaan varoa kaikkia miehiä. Se on aivan ymmärrettävästi turhauttavaa niille miehille, jotka eivät eläessään ole käyttäytyneet epäkohteliaasti naisia kohtaan.

        On ilo kuulla välillä tarinoita, joissa miehet huomaavat toisten miesten epäkohteliaisuuden naisia (tai muita miehiä) kohtaan ja puuttuvat asiaan esim. esittämällä pulassa olevan kaveria tai sukulaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä niin totta. Itsekin pyydän automaattisesti neuvoa naisihmiseltä, jos jotain kysyttävää on. En ole tuota ennen edes ajatellut.

        Se on tuo varovaisuus niin syvälle juurtunut, ettei sitä moni tule aktiivisesti enää edes ajatelleeksi.

        Tuli puheeksi kuulokkeiden käyttäminen kävellessä tai lenkkeillessä. Eräs huomautti että usein näkee naisten kulkevan vain yksi nappi korvassa tai kuulokkeet vinossa siten, että toinen korva jää pehmusteen ulkopuolelle. Vaihtoehtoisesti musiikki on niin hiljaisella että ympäristön melu kuuluu riittävästi läpi.
        Tajusi siinä itsekin että kuulokkeet alkoivat jäädä kokonaan pois käytöstä, kun pari kertaa joutui yllätetyksi koska kuuloaisti ei ollut musiikin takia virittynyt huomioimaan uhkia.

        En ollut ajatellut miksi en enää kuuntele musiikkia lenkillä, koska olin jo niin tottunut asiaan, kunnes tämä puheenaihe nousi esiin.


      • interlocutrice kirjoitti:

        Niin. Tuo kuvaus on totta ja tätä päivää. 🙄

        Minä olen tuon miehenä ottanut niin, että en loukkaannu. Se ei henkilökohtaisesti olen minun syy, mutta silti sekin vaikuttaa minuun. Parempi hyväksyä se, kun tapella vastaan. Kyllä minä saan kaikesta huolimatta ihan hyvää kohtelua naisilta ja juurikin siksi, että ymmärrän ja hyväksyn tämän kaiken.

        On hienoa että yrität ymmärtää naisia.
        Naiset pelkäävät heteroa miestä eivät henkilökohtaisesti sinua.
        Samalla tavoin kuin eläin pelkää ihmistä, mutta eivät ketään tiettyä. Koskaan ei vain voi olla varma kuka on kusipää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuo varovaisuus niin syvälle juurtunut, ettei sitä moni tule aktiivisesti enää edes ajatelleeksi.

        Tuli puheeksi kuulokkeiden käyttäminen kävellessä tai lenkkeillessä. Eräs huomautti että usein näkee naisten kulkevan vain yksi nappi korvassa tai kuulokkeet vinossa siten, että toinen korva jää pehmusteen ulkopuolelle. Vaihtoehtoisesti musiikki on niin hiljaisella että ympäristön melu kuuluu riittävästi läpi.
        Tajusi siinä itsekin että kuulokkeet alkoivat jäädä kokonaan pois käytöstä, kun pari kertaa joutui yllätetyksi koska kuuloaisti ei ollut musiikin takia virittynyt huomioimaan uhkia.

        En ollut ajatellut miksi en enää kuuntele musiikkia lenkillä, koska olin jo niin tottunut asiaan, kunnes tämä puheenaihe nousi esiin.

        Monet uhat ja ongelmat ovat niin syvällä, että niitä ei huomata vaan otetaan itsestäänselvyyksinä.


      • Ashera12 kirjoitti:

        On hienoa että yrität ymmärtää naisia.
        Naiset pelkäävät heteroa miestä eivät henkilökohtaisesti sinua.
        Samalla tavoin kuin eläin pelkää ihmistä, mutta eivät ketään tiettyä. Koskaan ei vain voi olla varma kuka on kusipää.

        Toi eläinvertaus on oiva. Laitoinkin tuonne aikaisempaan kommenttiini muistaakseni sen, että lähestyn mieluusi kämmen ylöspäin ojennettuna ja nöyränä pelkääviä. Mutta se on etu itselle, niin pääsee lähemmäksi niitä jotka pelkää yleisesti, olipa hän sitten kuka vaan. Kyllä miehetkin pelkää toisiaan. Syystäkin, eniten miehen päälle käy toinen mies, kuin nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on hienoa että on paljon miehiä, jotka suhtautuvat asiaan kuten sanot!

        Suuri osa miehistäkin kun on aivan tavallisia, muita ihmisiä kunnioittavia tallaajia - ja naisetkin tämän tietävät. Valitettavasti joukkoon mahtuu niitä pipipäitä, jotka ovat aiheuttaneet sen että naisten on fiksumpaa vaan varoa kaikkia miehiä. Se on aivan ymmärrettävästi turhauttavaa niille miehille, jotka eivät eläessään ole käyttäytyneet epäkohteliaasti naisia kohtaan.

        On ilo kuulla välillä tarinoita, joissa miehet huomaavat toisten miesten epäkohteliaisuuden naisia (tai muita miehiä) kohtaan ja puuttuvat asiaan esim. esittämällä pulassa olevan kaveria tai sukulaista.

        No tälläinen tämä maailma on nyt. Ehkä joskus parempi ja turvallisempi kaikille? 🤷‍♂️


      • interlocutrice kirjoitti:

        Toi eläinvertaus on oiva. Laitoinkin tuonne aikaisempaan kommenttiini muistaakseni sen, että lähestyn mieluusi kämmen ylöspäin ojennettuna ja nöyränä pelkääviä. Mutta se on etu itselle, niin pääsee lähemmäksi niitä jotka pelkää yleisesti, olipa hän sitten kuka vaan. Kyllä miehetkin pelkää toisiaan. Syystäkin, eniten miehen päälle käy toinen mies, kuin nainen.

        Kiitoksia


    • Anonyymi

      Ja miesasiamiehet haluavat antaa miehille sen mitä heillä ei ole eli seksiä nuorelta ja kauniilta naiselta. Ei se ole vanhoilta naisilta pois.

      • Anonyymi

        Seksi nuorelta ja kauniilta naiselta kun vaan ei ole miesasiamiesten miehille annettavana.

        Mutta siinä olet oikeassa että ei se vanhoilta naisilta pois ole.


      • Anonyymi

        Ei kukaan estä yrittämästä. Vai raiskaamistako taas tarkoitit?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      67
      3222
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      549
      3044
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2355
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2002
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      307
      1820
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1622
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      104
      1314
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe