Paksut reidet naisella

Anonyymi

Huonompi juttu.! Varsinki ku kesä tulos 😬

101

4422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja tämä aihe oli aloituksen arvoinen, koska ... ?

• Anonyymi

Joillekin se voi olla ongelma. Siihen on kyllä helpotuksia keksitty. Google auttaa.

• Anonyymi

Vajakki pää vielä huonompi. Kaikkina vuodenaikoina.

• Anonyymi

Paksut jalat ovat naisella seksikkäät. Ihanaa päästä touhuamaan sellaisten väliin.
      Ukko 57v.

• Anonyymi

Ite en tykkää yhtää
        hoikka naine paras

• Anonyymi

Ajattele kuinka ihanat sellaiset reidet ja jalat on kietoutuneena sun ympärille, kun oot naisen jalkojen välissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ajattele kuinka ihanat sellaiset reidet ja jalat on kietoutuneena sun ympärille, kun oot naisen jalkojen välissä.

Pehmoiset. 🥰

• Anonyymi

Juhis iskee satua. TRANSU.

• Anonyymi

Homo karehtii naisia eipä muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanasti kuvattu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite en tykkää yhtää
        hoikka naine paras

Et oo yhtäkään naista saanu.

• Anonyymi

Parempi olla, ei tuuli kaada niin helposti kuin jos olisi tikkureidet.

• Anonyymi

Ei voi kato kulkee mekos, se on haarat vaahdossa pullukkareidellä kun on hehtaari farkut hikisenä....huahhaahhaaaaa....

• Anonyymi

Mistä se vaahto niihin tulee? Käyksä pursottamas kermavaahtoa, vai mitä tspahtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä se vaahto niihin tulee? Käyksä pursottamas kermavaahtoa, vai mitä tspahtuu?

Hahhah olisko tässä ymmärretty BSE eli Hullun lehmän tauti väärin? Vaahto tulee väärästä päästä :D ....

• Anonyymi

Jos ei tykkää mekosta? Ja ei oo painosta kiinni mitä vaatteista saa pitääm

• Makuasioista ei kannata kiistellä. Mun mielestä saa olla vähän matskua reisissäkin. Jos ei ole, ei ole mutta ei se pahalle näytä muheemmat reidet.

• Anonyymi

Sehän on naisellista.

• Anonyymi

Juu ei rannalle kannata tulla jos on paksut jalat.

• Anonyymi

Jos et halua nähdä, jätä rannalle menemättä.

• Anonyymi

Niin tai on vaarana, että mieheltä valuu kuola ja jöpöttää niin ihana näky.

• Anonyymi

Pysy kotona vaan pojankloppi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy kotona vaan pojankloppi

Just! Paksut reidet ennen kuin paksu maha. Tikkujalat ja iso maha on paha.

• Anonyymi

Peittäkää paksut reitenne, en halua nähdä tampareisiä.

• Anonyymi

Mä tuun liimaa sun silmät jesarilla umpeen! Ei kestä kiittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tuun paneen sulle sellaset löysät lökäpöksyt, ettei tampasääret erotu.
        Saat vaikka rimpuilla vastaan, niin mitään et mahda, ha, haaa!

• Anonyymi

Peitä silmäsi, kloppi. Naiset ei tuollaisen yrmelön tyytymättömän mutrunaaman takia rupea itseään peittelemään

• Anonyymi

Mutta itse olet jotenkin parempi ihminen ja sua kaikki haluaa kattoa? Epäilen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

haha :D Onpa nää nirsot jätkät äänekkäitä kunnes tytöt/naiset puhuu miltä miehen pitäisi näyttää ja mitä pitäisi hävetä. Voin auttaa sen silmien peittämises.

• Kauniilla siskolla on usein myös substanssia. Siihen vielä lyhyt minihame ilman pöksyjä ja sievä pusero. Tuplapipo vain, jos välttämättä tarvitsee. Kuin halolla löisi takaraivoon. Hyvää kesää, siskot! 🌹👀

• Anonyymi

Kyl pöksyt pitää olla kahdet päällekän ihan varmuuden vuoksi, jos yhdet tiippuu jalasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyl pöksyt pitää olla kahdet päällekän ihan varmuuden vuoksi, jos yhdet tiippuu jalasta.

Kaksia pöksyjä harrastavat feikkitytöt. Toiset heitetään suosikkiartistille ja annetaan sellainen kuva, kuin olisi sitten ilman. Laatutytöt ovat sitten todellakin ilman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sulla on oltava

• Anonyymi
        quiM kirjoitti:

Kaksia pöksyjä harrastavat feikkitytöt. Toiset heitetään suosikkiartistille ja annetaan sellainen kuva, kuin olisi sitten ilman. Laatutytöt ovat sitten todellakin ilman.

näkM::n kohdalla viidet päällekkäin ja kuudennet vielä lähettyvillä.

• Anonyymi kirjoitti:

näkM::n kohdalla viidet päällekkäin ja kuudennet vielä lähettyvillä.

En tosin käy artistien esityksissä, mutta kirjoitusten mukaan niissä heitellään vain naisten aluspöksyjä. En ole myöskään kuullut, että joku naisartisti olisi ilahtunut, kun lavalle lentää miesten kalsareita. Sen sijaan jotkut miesartistit kertovat panneensa jopa säästökokoelmaan naisten pöksyt.

Miesten elimet eivät minua kiinnosta. Muutenkin suuntaukseni on sellainen, etten ole ollenkaan kiinnostunut naisten pöksyistä vaan suloisista sukupuolielimistä. 🌹👀

• Anonyymi
        quiM kirjoitti:

Yhtäkään artistii en tiiä kyl kenen takia pöksyt lähtis.

T. S

• Anonyymi kirjoitti:

Yhtäkään artistii en tiiä kyl kenen takia pöksyt lähtis.

T. S

Kukahan olikaan se tunnettu miesartisti, joka lehdessä kertoi, että hänelle on kertynyt kahdet sadat naisten pöksyt, jotka oli lennätetty lavalle.

• Anonyymi

Mitä sitten. Mä en ole aiemminkaan kinttuja esitellyt missään julkisesti, ne on rumanmalliset. En käy kesäisin uimarannallakaan, kun olen aina hävennyt kroppaani esitellä, onneks ei tee mieli aurinkoa ottaakaan, kun iho palanut aina herkästi. Joten, nou hätä, kenenkään ei tarvi mun rumia kinttuja katsella😝😝

• Ei naisilla ole rumia kinttuja. Puuttuu vain rohkeutta. Se on tulosta pitkästä sorrosta, ei kauneuden puutteesta. Mitä enemmän puuttuu rohkeutta, sitä enemmän tulee esitellä sitä, mikä on taatusti kaunis, naisen sieviä sukupuolielimiä kaikissa mahdollisissa tilanteissa. 🌹👀

• Anonyymi

Miehillä ei ole rasvaa reisissä ja muhkeat lihaksikkaat reidet ovat mitä komeimmat.

• Anonyymi

Lihaksikkaat miehet on ihania!

• Anonyymi

Paksuista reisistä pääsee kävelemällä, jos haluaa. Monilla suomalaisilla naisilla ja miehillä on mm. paksut reidet ja pohkeet, koska ylipaino ja lihavuus on niin yleistä. Onneksi tuohon voi vaikuttaa, jos kokee ongelmaksi.

• Anonyymi

Kesä ja nainen hame päällä. Ihanat reidet ja voi että niitä, kun saa hyväillä. Haluttaa ja usein.

• Anonyymi

Hameen alle haluan pääni laittaa ja katsella kaunista näkymää....

• Kehorauha kaikille☝️

• Anonyymi

No voi jeesus taas. Alkaa pikku hiljaa vituttaa nää ihme ulkonäkökritiikit. Vittu. Eikö elämässä ole mitään muuta?? Eikö ole ELÄMÄÄ??

• Anonyymi

Mulla on pyöreät reidet 😁👍

• Anonyymi

Pidetään ne vaatteet päällä kun on sitä UV-säteilyä.
      Pakarat voi palaa jos perse näkyy.
      Kyllä jokaisen pitäisi katsella vain niitä omia jalkojaan niin pysyy tyytyväisenä:)

AsianVierestä

• Anonyymi

Eikös se parinmuodostus tapahdu siten, että katsoo naista/ miestä, eikä pelkästään omia varpaitaan.
        Kauneus on katsojan silmässä. Vanha mutta käypä sanonta.
        Lisäksi naisella on pylly, eikä se ruma sana p: kirjaimella alkava.
        Pylly on pylly! Ihana, kaunis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se parinmuodostus tapahdu siten, että katsoo naista/ miestä, eikä pelkästään omia varpaitaan.

Minä kutsun sitä Pherseeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa katsoa vain niitä omia varpaita, säästyy monelta mielipahalta.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa katsoa vain niitä omia varpaita, säästyy monelta mielipahalta.

AsianVierestä

Totta. Siks en katselekaan ketään enää, eikä kukaan häiriinny, kun katselen ainoastaan maata kohden

• Anonyymi

Kyllä vankkojen reisien välissä on mahtavaa kyntää.

• Anonyymi

Sano ruuna äkeen edessä 🤣

• Anonyymi

No niinpä on. T. Yksi paksureitinen tytsy ☺

• Anonyymi

Kyllä näillä reisillä ainakin yksi mies litistetään luttuun ☺️😝

• Anonyymi

Hyvä se on. Pysyy paremmin pystyssä👍

• Anonyymi

Totta muuten. Jos olisin heiveröisempi ollut, en olis pystynyt omaistani hoitaessa häntä pitämään pystyssä, kun hänen omat jalat eivät enää kantaneet eli jotain hyötyä tästä karummasta kropastakin on ollut💪💪

• Anonyymi

Pallomaha, tikkujalat, länkisääret ja viivaperse miehellä.

• Anonyymi

Varvassandaalit ja vyölaukku päälle.

• Anonyymi

Ihan totta tho:D Miehillä sitten kaameet vaatimukset mutta itellä dad bodyt.

• Anonyymi

Aurinko peittyy kun pulleat reiteni siirtyvät sen eteen. Kesä on peruttu.

• Anonyymi

Voin tulla auttamaan omieni kanssa 🤣

• Anonyymi

Nääh, koko maapallo jäätyy ilman aurinkoa reisiemme takia .

• Anonyymi

Reidet hallitsevat kaikkea. Kuten ratsua.

• Anonyymi

Voisi nainen puristella lämpimillä ja pehmoisilla reisillä päätäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi nainen puristella lämpimillä ja pehmoisilla reisillä päätäni.

Vai niin!

• Anonyymi

Reisien vilautus taitaa vaan kiihottaa liikaa, paksuudesta riippumatta.

• Anonyymi

Monta monta vuotta sitten mulla oli sellaset polveen ulottuvat tiukahkot tumman siniset shortsit jalassa, vähän niinku naisten legginssit.
      Huomasin vaan, et ihmiset kovasti tuijotti, jotkut naisparit kattelli ja supisi jotain keskenään ja hirvee hihitys kuulu, et tuntu ihan nololta.
      Mitä ne oikeen kyylää, supisee ja hihittelee.
      Onks jotenkin erikoista, jos miehellä on tiukemmat juoksuhousut, kun naisilla on tiukat legginssit jalas, eikä miehet hihittele tai supise, kun leggins nainen tulee vastaan.

• Anonyymi

No en mä niillä kyllä kaupungin keskustaan lähtis, vaatteilla on käyttötarkoituksensa. Ja tyyliätajua on tiedostaa mikä sopii omalle kropalle, kamelinvarpaat alkanut taas joukkokokoontumisensa tälle vuodelle. Eikö ihmisillä ole enää peiliä eteisessä, josta tsekkais minkä näkösenä lähdössä ihmisten ilmoille.

• Anonyymi

Aa juu tarkotatkin vrm pyöräilyshortseja? Nooh Yleisurheilu tapahtumissakin näen koko ajan poikia pyöräilyshortseissa... Ei ole ihmeellisen kivan näköstä muitten lähellä:D

• Sä varmaan ap oksennat sitten jos satut näkeen mut kesällä. Mulla on kato helteillä jalassa shortsit, joista näkee hyvin mun paksut reidet, ja toisessa sisäreidessä oleva nivusesta polveen ulottuva leveä arpi, sekä molemmissa reisissä olevat isot edelleen selkeästi erottuvat ihonottokohdat. Se on sun ongelma eikä mun, jos et pidä siitä mitä näät.

Nuo kaikki on muistoja siitä mistä kaikesta olen elämäni aikana selvinnyt, enkä mä niitä häpeä kun ei mun niitä tarvitse hävetä. Ne on osa mua, ja enemmän mä niitä kattelen kuin sinä. Sääret eivät ole sen paremmat, vaan niissä on enemmän arpia kuin reisissä, ja osa niistä arvista on tullu sen takia että pystyn edelleen kävelemään omilla jaloillani, enkä istu pyörätuolissa niin kuin ilman niitä korjausleikkauksista tulleita arpia tekisin.

• Anonyymi

No juuuhh, onpahan hänelläkin paksut reidet

• Anonyymi

Mieluummin kiinteät kuin lihaksista surkstuneet sääret, joita on yleensä vaun vanhuksilla tai alkon suurkuluttajilla. Minulla on ollut aikoinaan työkavereina keski-ikäisiä ja vanhempiakin juoppoja naisia, joilla on ollut iso ylävartalo ja ohuet jalat. Sen rumempaa yhdistelmää en tiedä. :I

• Anonyymi

Miehillä tuo vielä yleisempää kyllä. Iso kaljamaha jota kananjalat kannattelee. Hoikat jalat ihan hyvät kun muutenki hoikka.

• Anonyymi

Älä katsele. Käännä pääsi kohteliaasti pois. Nainen kiittää.

Näin naisetkin tekevät nähdessään epämiellyttäviä mieskehoja. Ei tulisi mieleenkään huudella perään tai arvostella toisen olomuotoa ääneen. Toivon, että kaikki toimivat jatkossa näin.

• Anonyymi

On mennyt median opit näköjään perille. Naisen on oltava oikeanlainen saadakseen olla olemassa,arvioivan katseen alla.

Hyväksyttyjä naiskehoja on alle prosentin verran väestöstä. Loput pysykööt poissa katseilta itseään inhoten. Ja patriarkaatti kiittää!

• Anonyymi

Ja markkinointikoneisto kiittää. Loppuu hyvin nopeasti osa bisneksistä, jos naiset yhtäkkiä hyväksyvät itsensä. Koska me ollaan sen arvoisia.

Ostetaan hyväksyntä ja haluttuna olo. Ikinä ei kuitenkaan olla tarpeeksi. Kassakone sen kun jauhaa.

• Anonyymi

Näinhän tämä vaan on.

• Anonyymi

Kesä ja M niasella hame päällä, nam

-Monivuotinen ihailija

• Anonyymi

Anna jo olla Eikka. Et sinä sitä saa.

• Anonyymi

Onneksi mulla on kauniit ja kiinteät sääret ja reidet joita voin näytellä minihameessa tai shortseissa. :)) Sais kesä jo tulla! :D

• Minihame ja pikkarit enemmän ärsyttää kuin kaunistaa. Mutta kun jättää pikkarit pois, on minihame ainoa oikea asu. 🌹👀

• Anonyymi

Ulkonäkökeskeisyys on sairaus

• Anonyymi
        quiM kirjoitti:

Minihame ja pikkarit enemmän ärsyttää kuin kaunistaa. Mutta kun jättää pikkarit pois, on minihame ainoa oikea asu. 🌹👀

Nyt sinä saisit kyllä hypätä johonkin kuoppaan maan alle häpeämään, sitte tulla pois kun on käytöstavat ja realistiset odotukset sun kaltaselta pedofiilihyypiöltä.

• Anonyymi

Autoilu ja toimistotyöt pulleuttavat ja lihavoittavat naisia, sekä lisäävä selluliittia sekä reisien paksuutta.

• Anonyymi

Antaa paksujen säärien ja selluliittejen olla. Ihanaa olla ihminen eikä ikkunan mallinukke.😛

• Kyl se Iskra ihan nätti on, mut ei se kyl maailman kauniimpi oo. Kaiken kauniimpi on tyttökyöpeli, sit on Helinäkeiju ja vasta kolmantena tulee Iskrapimunen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Joops, huomasin että hirveän läskit ja paksut ovast kaupuningin työilläkin...
      -- Oikeasti yököttävät läski sääret.

• Anonyymi

Melkein oksennus jo yllättää miehellä jos näikee naisella pullet sääewr.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä paksummat pylväät, sitä tiukempi temppeli.

• Anonyymi

🏛🕌 oletteko rakennusmies?

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Laita todennäköset odotukset ittelles äläkä tuijottele huippu-urheilijoiden perseitä.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä aloituksen kanssa.
      Nettideittisivustoilla pyrin aina tarkistamaan rasvaprosentin joko kasvoista, käsivarsista tai reisistä tai sääristä.
      Pulleissa käsivarsissa ja reisissä on jotain todella vastenmielistä, jos ne siis koostuvat rasvasta eivätkä lihaksista.
      Suomalaisilla naisilla on vähän raskas romuluinen vartalotyyppi keskimääräisesti.

• Anonyymi

Miehet voi itse olla myös aina sitten vähintään yhtä hyvässä kunnossa kuin miltä naiselta vaatii. Muuten voi painua v*uun.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe