Ikävä häntä

Anonyymi

Hänen kanssaan tulee joskus niitä pieniä hiljaisia hetkiä, joihin kuuluisi sanat "Minulla on ikävä sinua"...

En tiedä mitä tehdä.

25

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä voin jututtaa sinua. Voit vain olla ja jäädä olemaan.

      Sanoisin, "minä rakastan sinua", jos uskaltaisin.

    • Anonyymi

      Ainahan voit sano noin suoraan vaikka pienen huumorin sävyttämänä jos et vakavana uskalla. Saatat vaikka yllätyä iloisesti. Onko teidän välillänne ollut jotain kipinää?

      • Anonyymi

        Ei ehkä kannata vitsillä sanoa, kun voi olla, että menee pahemmin vaan välit solmuun. Sanonpahan vaan, että ei ole kiva, kun toisesta ei ota selvää, onko hän tosissaan vai vitsaileeko vain.

        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä kannata vitsillä sanoa, kun voi olla, että menee pahemmin vaan välit solmuun. Sanonpahan vaan, että ei ole kiva, kun toisesta ei ota selvää, onko hän tosissaan vai vitsaileeko vain.

        Sivusta.

        Kuulutan tässä nyt enemmän ehkä tilannetajunkin perään. Kyllä siitä näkee aika hyvin miten vastapuoli reagoi tuollaiseen jos sitä huonoa reagointia pelkää eikä tavallaan tunne oloa kovin "noloksi" jos reagointi on negatiivista. Pitäähän se jollain jäätä saada koputettua, kaikki eivät ole rohkeita ja rohkeaakin miestä syö sisältä varmasti jos on kunnolla jo tunteet pelissä. Jos nainen ei aivan aivokuollut ole niin saattaa jotain tuosta sitten myös ymmärtääkkin jos tuntee samoin. Kyllä ainakin itse toivoisin että sanottaisiin vaikka vitsin varjolla kuin jätetään sanomatta ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä kannata vitsillä sanoa, kun voi olla, että menee pahemmin vaan välit solmuun. Sanonpahan vaan, että ei ole kiva, kun toisesta ei ota selvää, onko hän tosissaan vai vitsaileeko vain.

        Sivusta.

        Miksi kukaan vitsailisi em asioista ja/tai mitä se hyödyttäisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan vitsailisi em asioista ja/tai mitä se hyödyttäisi?

        Ehkä siksi, kun on epävarma. Ei pysty ilmaisemaan muuten sitä, mitä tuntee. Jotta se kaikki, mitä välillämme oli, muuttuisi jotenkin helpommaksi käsitellä ja kevyemmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulutan tässä nyt enemmän ehkä tilannetajunkin perään. Kyllä siitä näkee aika hyvin miten vastapuoli reagoi tuollaiseen jos sitä huonoa reagointia pelkää eikä tavallaan tunne oloa kovin "noloksi" jos reagointi on negatiivista. Pitäähän se jollain jäätä saada koputettua, kaikki eivät ole rohkeita ja rohkeaakin miestä syö sisältä varmasti jos on kunnolla jo tunteet pelissä. Jos nainen ei aivan aivokuollut ole niin saattaa jotain tuosta sitten myös ymmärtääkkin jos tuntee samoin. Kyllä ainakin itse toivoisin että sanottaisiin vaikka vitsin varjolla kuin jätetään sanomatta ollenkaan.

        Vitsinä yritetty heittää. Sanoma vitsinä joko meni pahoin karille, mutta ainakin jää rikkoontui jos ei muuta. Tilannetajua molemmilla oli mukana. Tilannekomiikka jäi kovalevylle erittäin pitkäkestoiseen muistiin. Lähtiessä jäi hyvä mieli, joka jatkuu edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä kannata vitsillä sanoa, kun voi olla, että menee pahemmin vaan välit solmuun. Sanonpahan vaan, että ei ole kiva, kun toisesta ei ota selvää, onko hän tosissaan vai vitsaileeko vain.

        Sivusta.

        Eipä ollut tarkotus solmua väliin aiheuttaa. Totuus tulee lapsen suusta, mutta tulee se aikuisen suusta myös. Liika rehellisyys voi johtaa ongelmiin. Se ei ollut tarkoitus laisinkaan, päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siksi, kun on epävarma. Ei pysty ilmaisemaan muuten sitä, mitä tuntee. Jotta se kaikki, mitä välillämme oli, muuttuisi jotenkin helpommaksi käsitellä ja kevyemmäksi.

        Näin juurikin.


      • Anonyymi

        Hassua, että keskustelu päätyi tähän aiheeseen... Tällainen vitsailu tapahtui joskus, ja johti siihen että tulin vain surulliseksi mahdottomasta tilanteesta. Aloitus oli vain tunteiden purkamista jonnekin, en usko että hän täällä käy.


    • Anonyymi

      Minullakin J-miehellä on Kova ikävä sinua, jos tiedät mitä tarkoitan 😏

    • Anonyymi

      Noin myös ajattelen E-miehestä, jota näen aivan liian harvoin ja vähän aikaa.Olisi mukava joskus tuijotella häntä silmiin tai vain kuunnella , kun hän innostuneesti puhuu harrastuksestaan tai muusta mielenkiinnonkohteestaan. Varmasti häntä nolottaisi tai naurattaisi , jos tietäisi miten olen haaveillut hänen kanssaan kävelystä meren rannalla tai metsässä. Näin aikuinen nainen on höpsähtänyt

      • Anonyymi

        En vie ketään, joka ei vapaasta tahdosta tule luokseni kun ojennan hänelle käteni.Toivottavasti noita viiskirjaimisia E - miehiä riittää kaikille halukkaille😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vie ketään, joka ei vapaasta tahdosta tule luokseni kun ojennan hänelle käteni.Toivottavasti noita viiskirjaimisia E - miehiä riittää kaikille halukkaille😀

        Mun on kans E, mutta ei mies.


      • Anonyymi

        Ja kukahan v**u se tämä sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukahan v**u se tämä sitten on?

        Sääntöjen vastainen? :D Kirjoitin vain että älä vie E-miestä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääntöjen vastainen? :D Kirjoitin vain että älä vie E-miestä? :D

        No ehkä juuri sitä, että mistä taikurinhatusta sinä noita nimiä vedät? E-mies varsinkaan ei sano minulle mitään, mutta sinun salaisissa ajatuksissa ilmeisesti on. Tätä siis päivittelin, että kukahan tämä ee mahtaa olla. Mutta hyvä meiningi.


    • Anonyymi

      Mullakin on ikävä häntä jonka näin tänään

      • Anonyymi

        Kirjain jonka näit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjain jonka näit?

        Nimi löytyy työromantiikan etusivulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimi löytyy työromantiikan etusivulta

        Vsi että työromantiikan etusivulta. Mielenkiintoinen sanavalinta. Nauratti. Jotakin mieleyhtymiä tulee mieleen tuosta, mutta kuhan kuvittelen varmaan vain.


    • Anonyymi

      Laita viesti rakkaus..

    • Anonyymi

      Miehelle vaiko naiselle menee?

    • Anonyymi

      Katsot pitkään syvälle silmiin ja sitten sanot niin. Helppoa, eikö?

    • Anonyymi

      Sulaisin jos mies sanoisikin noin, sellaisena hiljaisena hetkenä. Vastaisin samoin tavoin takaisin ja hymyilisin hieman surullisena.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe