Kävin eilen treffeillä yhden

Anonyymi

naisen kanssa. Hän sanoi suoraan että haisen pahalta eikä halunnut toista kertaa enää tavata.
Harmittaa vieläkin. Mitenkä joku pieni haju voi vaikuttaa noin paljon? 🙁

15

842

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisille hygienia on tärkeää. Jollet osaa huolehtia itsestäsi, luulevat että mitä kaikkea joutuvat tekemään puolestasi, jollet kykene edes hygieniastasi huolta pitämään?

      • Anonyymi

        No vähän haisin hieltä ku en ollu ehtiny suihkuun. Mielestäni nainen ylireagoi tuollaisesta pikkuasiasta!


    • Anonyymi

      😂😂😂

    • Anonyymi

      Oliko naitavan oloinen noin muuten?

      • Anonyymi

        No joo, oli kyl paljo vanhempi mut ois mulle kelvannu
        Ihmetyttää vaa ku hajun takia ei kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, oli kyl paljo vanhempi mut ois mulle kelvannu
        Ihmetyttää vaa ku hajun takia ei kelpaa

        Haju kertoo, ettet panosta itseesi ja naista varten. Varsinkin tutustumisvaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haju kertoo, ettet panosta itseesi ja naista varten. Varsinkin tutustumisvaiheessa.

        Oon fiksu mies ja yhden ainoan kerran erehdyin haisemaan niin heti saa pakit. En ymmärrä yhtään! Ei mua haittaa, oli ylipainoinen ja rupsahtanut muutenkin!


    • Anonyymi

      Kyllä elämän perusasiat pitää olla kunnossa. Tykkäisitkö itse jos toinen haisisi kovinkin pahalta. Tuskinpa! ☝️

    • Anonyymi

      Hajut ja tuoksuthan on sisäänrakennettu tapa tietää onko toinen ns sopiva. Vaikka toinen tuoksuisi puuhtaalta niin tuoksu voi olla "väärä", jolloin itse en voi kiinnostua henkilöstä enempää.

    • Anonyymi

      kyllähän treffeille kannattaa mennä hikisenä ja vähän eilisen viinan tuoksuisena. Valkosipuli voisi toimia jotekin kruununa.

      Pienet tahratkaan ei haittaa vähän ryppyisissä vaatteissa. Tahratkin voisivat olla mieluusti ketsuppia ja majoneesia.

      Kuka niitä kenkiä putsaa?

      • Anonyymi

        Hampaat kannattaa jättää kans pesemättä 🤮


    • Anonyymi

      Hien tai hengityksen paha haju häiritsee.

    • Anonyymi

      naiset valitsee miehen kuulemma hajun perusteella.

    • Anonyymi

      syöt lihaa

      et pessytkään vaatteitasi

    • Anonyymi

      Olisit kysynyt vinkiksi, et mikä hajuste olisi hänelle mieleen, et olisit edes jotain hyötyä saanut treffeistä tulevaa ajatellen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe