naisen kanssa. Hän sanoi suoraan että haisen pahalta eikä halunnut toista kertaa enää tavata.
Harmittaa vieläkin. Mitenkä joku pieni haju voi vaikuttaa noin paljon? 🙁
Kävin eilen treffeillä yhden
15
917
Vastaukset
- Anonyymi
Naisille hygienia on tärkeää. Jollet osaa huolehtia itsestäsi, luulevat että mitä kaikkea joutuvat tekemään puolestasi, jollet kykene edes hygieniastasi huolta pitämään?
- Anonyymi
No vähän haisin hieltä ku en ollu ehtiny suihkuun. Mielestäni nainen ylireagoi tuollaisesta pikkuasiasta!
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Oliko naitavan oloinen noin muuten?
- Anonyymi
No joo, oli kyl paljo vanhempi mut ois mulle kelvannu
Ihmetyttää vaa ku hajun takia ei kelpaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, oli kyl paljo vanhempi mut ois mulle kelvannu
Ihmetyttää vaa ku hajun takia ei kelpaaHaju kertoo, ettet panosta itseesi ja naista varten. Varsinkin tutustumisvaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haju kertoo, ettet panosta itseesi ja naista varten. Varsinkin tutustumisvaiheessa.
Oon fiksu mies ja yhden ainoan kerran erehdyin haisemaan niin heti saa pakit. En ymmärrä yhtään! Ei mua haittaa, oli ylipainoinen ja rupsahtanut muutenkin!
- Anonyymi
Kyllä elämän perusasiat pitää olla kunnossa. Tykkäisitkö itse jos toinen haisisi kovinkin pahalta. Tuskinpa! ☝️
- Anonyymi
Hajut ja tuoksuthan on sisäänrakennettu tapa tietää onko toinen ns sopiva. Vaikka toinen tuoksuisi puuhtaalta niin tuoksu voi olla "väärä", jolloin itse en voi kiinnostua henkilöstä enempää.
- Anonyymi
kyllähän treffeille kannattaa mennä hikisenä ja vähän eilisen viinan tuoksuisena. Valkosipuli voisi toimia jotekin kruununa.
Pienet tahratkaan ei haittaa vähän ryppyisissä vaatteissa. Tahratkin voisivat olla mieluusti ketsuppia ja majoneesia.
Kuka niitä kenkiä putsaa?- Anonyymi
Hampaat kannattaa jättää kans pesemättä 🤮
- Anonyymi
Hien tai hengityksen paha haju häiritsee.
- Anonyymi
naiset valitsee miehen kuulemma hajun perusteella.
- Anonyymi
syöt lihaa
et pessytkään vaatteitasi - Anonyymi
Olisit kysynyt vinkiksi, et mikä hajuste olisi hänelle mieleen, et olisit edes jotain hyötyä saanut treffeistä tulevaa ajatellen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801945
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591686Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461646- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1381185Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501062Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58980- 15869
- 69862
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856