Nii suosittelen semmosta jazzbändiä kuin nimeltänsä Trio töykeät. Jos moni kokee jazzin tylsänä niin tämä ei ainakaan pitäs olla tylsää jazzia.
Jos ei kiinnosta perusjazz niin suosittelen
3
1154
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tiluliluton perusjazz kiinnostaa niin suosittelen Duke Ellingtonin ja Count Basien tekemiä levytyksiä, niissä svengataan niin pilusti.
https://www.youtube.com/watch?v=RaOeQWGrM78&list=PLZqd8-uBUIJ9wbippogd8foNAzVzSNGan
Vaikkapa tuo Ellingtonin nimiin tehty albumi, jos sen musiikki ei saa tennaria vipattamaan niin silloin kannattaa pikaisesti hakeutua lääkäriin tai ehkä jopa suoraan ruumishuonelle, on nimittäin mahdollista että olet kuollut vaikka et vielä ole tullut sitä huomanneeksi. - Anonyymi
Iirohan teki sen, että kuori amerikkalaisesta jazzista vaan kermat pois kakun päältä.
- Anonyymi
iiro on hyvin perinteistä suomalaistyylistä jazzia tekeny koko ikänsä. On valsseja, tangoa jne....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2367994
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455660- 594862
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1564079- 863719
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322071Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162065- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391727