Naisen apua tarvitsen, koska olen eronnut ja siis sinkku. Ennen wanhaan kokoni oli n. 54-56, mutta näistä nykymitoista en tajua mitään.
Joo, tottakai voin mennä ihan kauppaankin kunhan teen sen taksin kyydissä tai ostan auton.
Mutta olisi kiva näin liikuntavammaisena osata ostaa ihan verkostakin, koska hirveän laajaa ostosrumbaa en kykene suorittamaan ja toisessa kaupassa voi olla eri valikoima.
Hävettää vain, kun ainoat sopivat farkkuni ovat haaroista ratkenneet. Nyt tuli Dingo mieleen... Enkä tarkoita sitä koiraeläintä.
Mitä nämä housujen koot ovat Wanhoissa mitoissa?
27
146
Vastaukset
- Anonyymi
5-sylintesuäö klakasdslhrewlrhe
- Anonyymi
Kiitos! Ihanaa kun kerrankin joku antaa nopean, sekä selkeän vastauksen. Yleensä vain vittuillaan!
- Anonyymi
Vaatteiden koot ei aina täsmää, vaikka tiedät oikean koon et välttämättä saa sopivia vaatteita siltikään.
- Anonyymi
Onko kyse siis miesten housuista? SItä varmaan kannattaisi kysyä miehiltä, ei naiset tiedä miesten kokojen merkityksiä. Naisilla esim. S vastaa kokoa 36 yleensä.
Naisen apu se nyt tässä tapauksessa oli oleellinen, eikä vaatteiden mitoitus.
Eikä housujen mitoitus mihinkään ole muuttunut: joskus ilmoitetaan sekä vyötärö että lahje tuumina ja joskus taas mystisellä kirjain numero-yhdistelmällä kuten C50, joissa kirjain on kai kuppikoko palleille.
- Anonyymi
Ja naisten farkuissa kokoa S eli 36 vastaan farkkukoossa varmaan joku 29 tuumaa. Tässä vastauksia naiselta, kun kysyttiin naisten apua.
- Anonyymi
Mulla on farkut 28 tuumaa ja olen M-kokoa..
- Anonyymi
Vanaha auto ja Wanaha moottori.
Olisko tästä sulle mitään apua?
https://www.varusteleka.fi/fi/page/eurooppa-housut-kokotaulukko/22448Ostin juuri viikko sitten uuden farkkutakin, joka on kokoa EU 52-54 ja UK kokoa XL.
Tuossa linkissä oli housuihin samanlainen mitä numero koko vastaa juttu kirjaimissa jne.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Ostin juuri viikko sitten uuden farkkutakin, joka on kokoa EU 52-54 ja UK kokoa XL.
Tuossa linkissä oli housuihin samanlainen mitä numero koko vastaa juttu kirjaimissa jne.Miehesi on iso.
Anonyymi kirjoitti:
Miehesi on iso.
Juu, on sekin iso. Mutta en mä sitä takkia hänelle ostanut, vaan itselleni. Minäkin olen iso. Selkä ja rintakehä on aika leveät, rintjojen kanssa pitää ostaa vielä napitus tilaakin. :)
Koko varmaan pienenee numerolla, jos rinnat saa veks tai edes huomattavasti pienmminksi. Läskiä mulla ei selässä eikä rinnassa ole, vain rulla massussa ja hiukan perseessä. Joten ympärysmittaa tulee hoikkanakin.J-a-n kirjoitti:
Juu, on sekin iso. Mutta en mä sitä takkia hänelle ostanut, vaan itselleni. Minäkin olen iso. Selkä ja rintakehä on aika leveät, rintjojen kanssa pitää ostaa vielä napitus tilaakin. :)
Koko varmaan pienenee numerolla, jos rinnat saa veks tai edes huomattavasti pienmminksi. Läskiä mulla ei selässä eikä rinnassa ole, vain rulla massussa ja hiukan perseessä. Joten ympärysmittaa tulee hoikkanakin.Itseasiassa me käytetään kumpikin saman kokoisia vaatteita, minä vaan olen paljon lyhyempi. Mallia pätikkä, lyhyt ja leveä. Murikka tai Marvel möykky, vallankin jos alan lihasta kasvattamaan. :)
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Koko varmaan pienenee numerolla, jos rinnat saa veks tai edes huomattavasti pienmminksi. Läskiä mulla ei selässä eikä rinnassa ole, vain rulla massussa ja hiukan perseessä. Joten ympärysmittaa tulee hoikkanakin.🤭🤭🤭
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤭🤭
Hihhii? Joo, sukuvika ylävartalo "suuruus". Alavartalo kapeus. 😛
Nyt pyöräilee...J-a-n kirjoitti:
Ostin juuri viikko sitten uuden farkkutakin, joka on kokoa EU 52-54 ja UK kokoa XL.
Tuossa linkissä oli housuihin samanlainen mitä numero koko vastaa juttu kirjaimissa jne.J-a-n: "Ostin juuri viikko sitten uuden farkkutakin, joka on kokoa EU 52-54 ja UK kokoa XL."
Hyvää kevättä uuden farkkutakin kanssa. Nyt jo ulkona tarkenee siinä! :)
Minulle XL on pieni. Joku yöpuku on sitä kokoa ja huomaa hartioista, että on kuin Chaplinin kulkurin liian pieni takki. XXL ja XXXL on minun kokoa ja 56-58. Farkut on 36 tuumaa pituudeltaan. Olen kyllä ostanut myös 38 joskus, mutta se on liian pitkä ja 34 taas vähän liian lyhyt.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
J-a-n: "Ostin juuri viikko sitten uuden farkkutakin, joka on kokoa EU 52-54 ja UK kokoa XL."
Hyvää kevättä uuden farkkutakin kanssa. Nyt jo ulkona tarkenee siinä! :)
Minulle XL on pieni. Joku yöpuku on sitä kokoa ja huomaa hartioista, että on kuin Chaplinin kulkurin liian pieni takki. XXL ja XXXL on minun kokoa ja 56-58. Farkut on 36 tuumaa pituudeltaan. Olen kyllä ostanut myös 38 joskus, mutta se on liian pitkä ja 34 taas vähän liian lyhyt.Joo tarkenee. Irroitettava huppu on kiva. Voi vielä tuulisina päivinä kiskaista hupun päähän, niin ei käy viima niskaan. Lippis kun ei paljon niskaa lämmitä. :)
Jeps, sä iso muutenkin. Mun mittaisella 167cm tuo 52-54/XL on aika näkyvää leveyttä. Pitkällä tasoittuu paremmin.
Mutta ei se minua haittaa, oma leveyteni. Kunhan en ala lihomaan kauttaaltaan. Nyt on toistaiseksi ylimääräiset pysyneet vatsalla rullana ja takamuksessa, reidessä. Eikä vaikuta kuin housujen kokoon. Mutta pitää niissäkin jäädä tilaa alusvaatetukselle. :)
Jos rupeaa läskiä kertymään ylävartaloonkin kauttaaltaan, niin sitten alkaa jo ottamaan aivoon.J-a-n kirjoitti:
Joo tarkenee. Irroitettava huppu on kiva. Voi vielä tuulisina päivinä kiskaista hupun päähän, niin ei käy viima niskaan. Lippis kun ei paljon niskaa lämmitä. :)
Jeps, sä iso muutenkin. Mun mittaisella 167cm tuo 52-54/XL on aika näkyvää leveyttä. Pitkällä tasoittuu paremmin.
Mutta ei se minua haittaa, oma leveyteni. Kunhan en ala lihomaan kauttaaltaan. Nyt on toistaiseksi ylimääräiset pysyneet vatsalla rullana ja takamuksessa, reidessä. Eikä vaikuta kuin housujen kokoon. Mutta pitää niissäkin jäädä tilaa alusvaatetukselle. :)
Jos rupeaa läskiä kertymään ylävartaloonkin kauttaaltaan, niin sitten alkaa jo ottamaan aivoon.Perintötekijät vaikuttaa paljon. Suvun miehet on leveä selkäisiä, harteikkaita Y/V mallia ja kapea lanteisia ja naiset onkin sitten leveä selkäisiä, harteikkaitakin ja tasapaksuja. H mallisia.
Nyt muksun hakuun. /:)J-a-n kirjoitti:
Joo tarkenee. Irroitettava huppu on kiva. Voi vielä tuulisina päivinä kiskaista hupun päähän, niin ei käy viima niskaan. Lippis kun ei paljon niskaa lämmitä. :)
Jos rupeaa läskiä kertymään ylävartaloonkin kauttaaltaan, niin sitten alkaa jo ottamaan aivoon.J-a-n: "Jeps, sä iso muutenkin. Mun mittaisella 167cm tuo 52-54/XL on aika näkyvää leveyttä. Pitkällä tasoittuu paremmin. "
Joo, pituutta 194 cm ja painoa noin 102 kiloa. Valitettavasti vähän on mahantienoilla ajoittain, kun painan 108-109 kiloa. Sillon pitää olla vyötäröltään 38 tuuman ympärysmittalta farkut. Nyt jalassa on 36 tuumaa pituus, 36 tuumaa vyötärö.
Hyviä päivänjatkoja!
- Anonyymi
Entä jos on kengät väärissä sormissa?
Itse suunnittelen nyt uutta täysin uutta pyöräilylenkkiä, jonain aamuna voisin heittää tuollaisen normin 3 tuntisen. - Anonyymi
Iselläni on kesä-farkut ja bootsit mutta niin mikä oikeasti epä-huonoa on jos naisella on jaloissa jotkut raitaiset adidas-verryttely-housut RAIDATa.... joo heyi kakka tuoksahtaa ennen tutustumista.
- Anonyymi
Sellainen kauppakin aivan katukauppa XXL taisi olla nimi, joskus jotain kävin tuollaisesta ostamassa; halusin maksaa ostokseni ja en löytänyt kassaa... löysin joo lopulta... kuin labyrintti kauppa.
Mutta niin tuota itse suosittaisin kun on hyvät kelit pyöräillä, ei ole paljon väliä onko joku hiilikuituinen Orbea... vaan siitä ulkoilusta sinänsä hauskaa. Ja näkee uusia ihmisiä paljon. - Anonyymi
Ei kannata ostaa toisille vaatteita ikinä, kun aina ovat väärän kokoisia.
Itselläni on tuollainen kaulusjuttu jota voin käyttää pitkänäkin kun pyöräilen, nahkatakin alla, tuulettaa.
joillekin on häpeän aihe jos on aviopuoliso, minuakin hävettää sellaiset: hävetkää kun itse ette tule toimeen tarvitsette toisen. - Anonyymi
Tässä taulukko
https://www.kekale.fi/kokotaulukko-miesten-housut-ja-farkut - Anonyymi
Myyjä neuvoo kun kysäsee😍
- Anonyymi
Jos kysyjä on mies, niin ehdotan Dressmannia. Siellä on miehille hyvä palvelu ja kaikkea löytyy.
- Anonyymi
Koot vaihtelee älyttömästi et olis parempi ottaa mitat vartalostaan ja ilmoittaa ne liikkeeseen mistä kyseisen vaatteen ostaa. Itse olen esim xl kokoinen ja ostin uutta nahkarotsia talvella. Lopulta 4xl oli sopivin. Liikkeessä sanottiin mistä sitä tilasin, et yleensä koot pitää tilata 2 kertaa suurempina mitä itse on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841