Miksi nukutte vielä naiset. Kalat odottaa joten nyt herätys.
Hei lähdetään nyt kalaan
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kalat jo odottavat innoissaan pääsyä paistinpannulle.
Nukuinkin poikkeuksellisen pitkään, lähes yhdeksään. Nukuin siksi että pysyn hengissä. Mä en uneani lyhennä juuri minkään muun, kuin erittäin painavan syyn takia. Kalaan lähtö aamulla neljän aikaan ei kuulu siihen kategoriaan. Tosin eipä musta selkäkipuisesta olisi ollut edes mukaan lähtijäksi.
- Anonyymi
En nukkunut enää tuohon aikaan mut ei tässä mihinkään kalaan ole silti kerinnyt. Sitäpaitsi kalastaminen on miesten hommaa muutenkin.
- Anonyymi
Siikaa lähdetään onkimaan viideltä aamulla että saa parhaat paikat itse koska rannalla voi olla 10 tyyppiä samaan aikaan jotka onkii siikaa joten pitää ekana olla rannalla jotta saa valita parhaan paikan. Itse oon käynyt lähes joka päivä siikaa onkimassa ja olen saanut 30 siikaa.
- Anonyymi
No miksei naiset halua miestä joka kalastaa?
- Anonyymi
No mä haluan ainakin miehen, joka soittaa kitaraa..Paitsi että on se vissiin kalastanutkin...
- Anonyymi
Tuohon aikaan vielä nukun, jos ei tarvi töihin mennä.
Sinä voit kyllä käydä kaloja narraamassa. Perkaathan ja fileoithan kalat ennen kuin tuot ne minulle 😘
Missäs päin se miesköriläs kalastelee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1444007Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3663084Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142018Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101715Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51148Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23861- 71839
- 44804