Haastan kaikki sinkut boikotoimaan Ähtärin puistoa...

Anonyymi

41

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todennäköisesti punavihreät stressaavat enemmän kuin karhut.

    • Eipä siellä ole tullut käytyä sitten ala-asteen, eli 30 vuotta taaksepäin, joten samaa rataa jatkan.

    • Noh en usko että stressi iskee. Enemmän tässä on stressiä tekevät vain sellaiset ihmiset jotka uskottelee stressiä tulevan. Linnutkin lentää taivaalla, miksi ei ihminen?

      • Tuo karhu painelee muuta tekemään loppu päivän kun ihmiset menevät siitä yli. On niillä varmasti tärkeämpää tekemistä kuin katsella ihmisiä ylhäällä narussa kaiket päivät.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuo karhu painelee muuta tekemään loppu päivän kun ihmiset menevät siitä yli. On niillä varmasti tärkeämpää tekemistä kuin katsella ihmisiä ylhäällä narussa kaiket päivät.

        Enkä taas usko että vapauttaminen olisi näille hyväksi kun hetken päästä ammuttaisiin kun tallustelevat kaupunkiin tai ihmisen lähelle.
        Liian kesyyntyneitä.


    • Mitenköhän se pandakeissi siellä jaksaa?

      • Ei varmaankaa siellä väkeä käy paljoa, jos käy niin kova liksaset.


    • Anonyymi

      En ole aikuisiällä pystynyt käymään eläintarhoissa. Liian surullisia paikkoja.

      • Amsterdamissa olen nähnyt elämäni ainoat jääkarhut ja virtahevon. Ne jäivät mieleen eikä positiivisessa merkityksessä. Kadun tänä päivänäkin että tuin tarhan toimintaa maksamalla pääsymaksun.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Amsterdamissa olen nähnyt elämäni ainoat jääkarhut ja virtahevon. Ne jäivät mieleen eikä positiivisessa merkityksessä. Kadun tänä päivänäkin että tuin tarhan toimintaa maksamalla pääsymaksun.

        Lapsena oli hienoa mennä Korkeasaareen kun näki siinä lauttamatkalla isoja lokkeja. Eipä ole sieltä paikan päältä juuri muistoja jäänyt.


      • Thymallus kirjoitti:

        Amsterdamissa olen nähnyt elämäni ainoat jääkarhut ja virtahevon. Ne jäivät mieleen eikä positiivisessa merkityksessä. Kadun tänä päivänäkin että tuin tarhan toimintaa maksamalla pääsymaksun.

        Siellä varmaan voi olla ollutkin kamalat olot. Suomessakin on ollut varsinkin tuolla.
        https://yle.fi/uutiset/3-10120192


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsena oli hienoa mennä Korkeasaareen kun näki siinä lauttamatkalla isoja lokkeja. Eipä ole sieltä paikan päältä juuri muistoja jäänyt.

        Villieläimen kuuluu olla villi ja vapaa. Mieluummin jopa kuollut kuin tarhassa vaistonsa vastaisissa olosuhteissa.

        Kerran olen Korkeasaaressa käynyt, ala-asteen luokkaretkellä. Sen osalta olen vastuusta vapaa. En tosin muista olosuhteita enkä eläinten käytöstä, mutta uskon ja toivon että hakkaa Amsterdamin eläintarhan.


      • Thymallus kirjoitti:

        Villieläimen kuuluu olla villi ja vapaa. Mieluummin jopa kuollut kuin tarhassa vaistonsa vastaisissa olosuhteissa.

        Kerran olen Korkeasaaressa käynyt, ala-asteen luokkaretkellä. Sen osalta olen vastuusta vapaa. En tosin muista olosuhteita enkä eläinten käytöstä, mutta uskon ja toivon että hakkaa Amsterdamin eläintarhan.

        Ihminenkin on villi jos elää viidakossa mutta kaikki eivät sitä ajattele, että ihminen kesyyntyy kuin eläinkin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ihminenkin on villi jos elää viidakossa mutta kaikki eivät sitä ajattele, että ihminen kesyyntyy kuin eläinkin.

        Usein ajattelen että minun olisi pitänyt elää keräilijä-metsästäjä -aikakaudella jossain lämpimässä.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Villieläimen kuuluu olla villi ja vapaa. Mieluummin jopa kuollut kuin tarhassa vaistonsa vastaisissa olosuhteissa.

        Kerran olen Korkeasaaressa käynyt, ala-asteen luokkaretkellä. Sen osalta olen vastuusta vapaa. En tosin muista olosuhteita enkä eläinten käytöstä, mutta uskon ja toivon että hakkaa Amsterdamin eläintarhan.

        Kuollut eläin on onnellinen eläin sanoi Anja Eerikäinen. Kyllä sen jokainen voi kuvitella ihan itse. Jos pitäisi muuttaa jonnekin Kallioon ja elää siellä yksiössä loppuelämä niin mieluummin kuolisin.


      • Thymallus kirjoitti:

        Villieläimen kuuluu olla villi ja vapaa. Mieluummin jopa kuollut kuin tarhassa vaistonsa vastaisissa olosuhteissa.

        Kerran olen Korkeasaaressa käynyt, ala-asteen luokkaretkellä. Sen osalta olen vastuusta vapaa. En tosin muista olosuhteita enkä eläinten käytöstä, mutta uskon ja toivon että hakkaa Amsterdamin eläintarhan.

        https://tekniikanmaailma.fi/kukaan-ei-saa-menna-talle-saarelle-jolla-70-000-vuoden-ajan-asunut-eristyksissa-oleva-alkuperaisheimo/

        Onhan ne sitten kiukkuisiakin kovin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuollut eläin on onnellinen eläin sanoi Anja Eerikäinen. Kyllä sen jokainen voi kuvitella ihan itse. Jos pitäisi muuttaa jonnekin Kallioon ja elää siellä yksiössä loppuelämä niin mieluummin kuolisin.

        👍
        Kalliossa asumiseen en ota kantaa, mutta vertaisin todelliseen (eli loppuelämän) elinkautiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuollut eläin on onnellinen eläin sanoi Anja Eerikäinen. Kyllä sen jokainen voi kuvitella ihan itse. Jos pitäisi muuttaa jonnekin Kallioon ja elää siellä yksiössä loppuelämä niin mieluummin kuolisin.

        Kyllä tuo kuin kanat kerrostaloeläkin on kirjaimellisesti ihmisillä mutta pääsevät pois kun tahtovat, usein miten.
        Eläimet itkevät yksinäisyyttä kun kaikki on poissa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä tuo kuin kanat kerrostaloeläkin on kirjaimellisesti ihmisillä mutta pääsevät pois kun tahtovat, usein miten.
        Eläimet itkevät yksinäisyyttä kun kaikki on poissa.

        Siis kerrostalo elämäkin on


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Villieläimen kuuluu olla villi ja vapaa. Mieluummin jopa kuollut kuin tarhassa vaistonsa vastaisissa olosuhteissa.

        Kerran olen Korkeasaaressa käynyt, ala-asteen luokkaretkellä. Sen osalta olen vastuusta vapaa. En tosin muista olosuhteita enkä eläinten käytöstä, mutta uskon ja toivon että hakkaa Amsterdamin eläintarhan.

        Moni tarha ylläpitää harvinaisia lajeja geenipankkeina uudelleen luontoon siirrettäväksi. Joten itse näen tarhojen tukemisen eläinten etuna. Tosin vihreälle tämäkin on varmasti vaikea käsittää.


      • Thymallus kirjoitti:

        Usein ajattelen että minun olisi pitänyt elää keräilijä-metsästäjä -aikakaudella jossain lämpimässä.

        Minäkin usein ajattelen olevani poissa yhteiskunnan rankenteista ja normeista.se on niin ahdas minun kenkiin ja epämukava.

        Toivon kovin että ihmiset oppisinopeammin minusta taas enemmän turrutetaan jollain samaa videota katsella kuin jotain kissavideoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni tarha ylläpitää harvinaisia lajeja geenipankkeina uudelleen luontoon siirrettäväksi. Joten itse näen tarhojen tukemisen eläinten etuna. Tosin vihreälle tämäkin on varmasti vaikea käsittää.

        tuokin on hyvä huomioda.


    • Anonyymi

      Tuollainenkin juttu niin ei mikään leikki juttu jos joutuu sairaalan petiin nukumaan ja sairaanhoitajat murskana koko olkapää, lepäämään ja nukkumaan vähäksi aikaa.

      • Näen eläinpuiston samoin kuin ihmisten lemmikit kotona.
        Siihen tottuvat kuin pinkiksi värjätty koirakin.


      • Sitten taas väkivalta on se, johon ei kukaan totu.


      • Jännä juttu onko kukaan tutkinut onko joku agressiivinen eläin aisti herkkä.🤔


    • Miten eläintarha eroaa omista lemmikeistä minusta tämä on erittäin hyvä kysymys. Leikkivät ihan melkein samoin kun kissan kanssa mutta ihmisillä mutta karhu jahtaa, jos olisi matamalla.🤔

    • Anonyymi

      Joo jossain San Diegon jättieläintarhassa näkee valkoisia tiikereitä tai Las Vegasissa.

    • Anonyymi

      Hirveitä pakosuunnitelmiakin oli joskus saiiraalassa... pitää paeta pois, vaikka niin turvallisin paikka ollakaan siten... lääkejut.

      • Eihän se kiva ole ollenkaan olla hoidossa pois perheen luota kyllä se oli ihan laitos se on ikävää vielä piti syödä lääkkeitä ja tai ei annettu edes rauhoittavia. Siitäkin sain nuhteita kun halusin rauhoittavaa.
        Sitten olla siellä kummallisten ihmisten kera joku heittää tuhkat toisen silmille kun on mustasukkainen minusta se naisihminen oli vaikka olin vain ystävällinen en muuta.😔


      • Joku piilotti lääkkeensä en sitä paljastanut mutta ihan kiva juttu sekin oli jos kokee olevan vankina sitä on vankina jos pitää olevan hoidossa sitä on hoidossa. Se mieli on se todellinen vankityrmä.


      • Joku jumppasi kioskin edessä ruutulaatoilla varoen viivoja, jokapäivä viivojen mukaan kun vedin päivän satsin coca-colan ja salmiakkiauto .

        Sitäkin oli kivempi katsella todellisia taiteilijoita.muutenkin sielläkin oli barbiksi pukeutunut nainen . Tosi uskovainen oli huonekaverikin viimesinä päivinä. Joku vihasi/inhosi nimeäni ja poisti sen nimeni aina laatasta huoneestani se henkilö seurasi myös työpaikalle ja en tiennyt kuka oli mutta pelkoa tuotti kun pukukopistakin omasta kaapista.


      • Työpaikka oli kuntoutusta 8 euroa päivä siivojana.


      • Yksi henkilö oli anorektikko, sen näkemä vääristymä seinällä koristeli iso palanen paperia jossa hänen ääriviivansa ja jatkuva peili peilaaminen lommot poskilla näkyvät luut. On se hyvin ikävää olla vangittuna ihmisten alaisena joiden pakko lääkesyöttäminen, jos ei muuten syö.


      • Ihmisen vapaatahto kun se viedään, elämä ei ole enää elämää. Kyllä sitä vapaata tahtoa kannattaa suojella.


    • Anonyymi

      Niin todella jännästi joku sairaalan iso lääkäri, ensin piti ollza röntgenissä naishoitajiaen kanssa että on kivuaslta ottaa paitaakin pois päältä.

      Sitten odottamassa ja tulee lääkäri ja itsellä golf-lippis päässä... röngten kuvia jne :D

      • Kyllähän olisi ollut sairaanhoitaja voinut kysellä voinko auttaa riisua sinun paidan kuvausta varten🥰


    • Anonyymi

      Ei näyttänyr kovin kivalle mitä röntgenin kuvaa tuosta sinun olkap'ääästäsi, lääkäri sanoi silloin että joo katso itsekin tuosta ruudulta kun tietokoneihminen olet..

      • Onneksi tullet kuntoon kyllä sitä röngeniä saisi varoa jo itsenään.


      • Kyllä tarvitsisit jo itsellesi panssarin kun on noin paljon jo mennyt luita poikki.


    • Anonyymi

      Aika hyvää huolta ovat sitten pitäneet itsestänikin kun kaupunkilainen.
      Jos paareilla kuskataan sairaalasta toiseen.

      Mutta on ideoita heille, pitäisi tulla joku kirje..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe