Sinkkunaisille kysymys

Anonyymi

Ja varatuillekkin naisille eli osaatko ommella eli jos tapaat miehen jolla iso kikkeli niin osaatko neuloa kun joudut uusiin aluskousuihin ompelemaan isomman etumuksen eli suurentamaan niitä että kikkeli mahtuu alkkareihin vai joudutteko viemään niitä ompelijalle joka suurentaa vai luonnistuuko sinulta ompelu työt

20

52

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luonnistuu nauru. Osaan neuloa harvalla silmukalla verkkoa.

• Anonyymi

Eli kikkeli pilkistelisi esillä tai jää silmuun kiinni eli silmun väliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kikkeli pilkistelisi esillä tai jää silmuun kiinni eli silmun väliin

Silmuun 😂🤣😂

• Anonyymi

Verkkopaita ja verkkohousut.

• Kannattaa jo etukäteen ostaa tarpeeksi isot kalsarit. Aika haastavaa se on mitään lisäkaitaleita ommella valmiisiin housuihin.

Olen itse ommellut koneella alusta lähtien niin vetoketjullista hupparia kuin aamutakkia, laukuista ja muista jutuista puhumattakaan, mutta housuihin en muutoin koske kuin lahkeiden lyhennyksen merkeissä. Ellei sitten ole valmiita kaavoja ja yksityiskohtaisia ompeluohjeita, joilla tehdä housut alusta lähtien itse.

Edes rakkaus tai mitkään muutkaan tunteet kyseistä miestä kohtaan, eivät saa mua tekemään ehdottamaasi työtä. Piste.

• Sitä ajattelinkin. Sillä tuo viimeinen kappale.

• Lue uudestaan kommentti. Siinä on vastaus miksi en sitä tee.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En ottaisi niin tyhmää miestä, joka ei osaa ostaa sopivankokoisia kalsareita.

• Anonyymi

Joko ei ole niin isoja alkkareita tai tippuu päältä kun niin isot muutoin mutta ei kikkelille ole silti tilaa

• Ostakoon sopivat housut. Tai menköön katkasuhoitoon.

• Tuo katkaisuhoitoon meneminen tuntuu liian kovalta ratkaisulta. Sitä paitsi lepotilassa isompikin on pienempi. :)

Mitäs päivään kuuluu? Eilen tuli katseltua niitä vauva-ajan videoita? :)

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Tuo katkaisuhoitoon meneminen tuntuu liian kovalta ratkaisulta. Sitä paitsi lepotilassa isompikin on pienempi. :)

Mitäs päivään kuuluu? Eilen tuli katseltua niitä vauva-ajan videoita? :)

Onhan se aika rajua. Mutta katkaisuhoito vois auttaa näkemään mittasuhteet oikein, päissään sitä ihminen suurentelee niin helposti pienetkin jutut.

Joo. Löllöttelyä, särkee pää.

• J-a-n kirjoitti:

Onhan se aika rajua. Mutta katkaisuhoito vois auttaa näkemään mittasuhteet oikein, päissään sitä ihminen suurentelee niin helposti pienetkin jutut.

Joo. Löllöttelyä, särkee pää.

Toivottavasti päänsärky lakkaa? Onko lääkeistä apua?

Ulkona on kiva ilma - reilusti yli 10 astetta ja aurinko paistaa. Auringossa ilmeisesti yli 20. Itse riemuitsen nyt keväästä! :)

Ulkona on kiva ilma - reilusti yli 10 astetta ja aurinko paistaa. Auringossa ilmeisesti yli 20. Itse riemuitsen nyt keväästä! :)

Tein aamusta vähän treeniä, kuminauhalla vaan että on vähän vastusta. Puntteja en saa käyttää, fyssan kielto päällä. Ohjeita enemmän toistoja.

Ja haamunyrkkeilyä. Taisi tulla siitä kipuja, kun olkavarsikin särkee taas, hermokipua, juilii pitkin käsi-ja olkavartta.

Kaularanka särkee ja pääkin sitten.

En nyt ottanut vielä lääkettä. Kokeilen lepoa.

Täällä on varjossa 16. Ihan kiva ulkoilusää. Nurmikko on kyllä kun suo takapihalla, kestää haihtua. Ja maa vetää huonosti, ei ole salaojitustakaan, kuin talon ympärillä. Pitäisi vetää takapihallekin. Tai ainakin muuten ojittaa ja maaperään vetää hiekkaa ja soraa, saven sijaan.

Ja Panacod ja Tramadol kyllä auttaa kiouun, en vaan viitsi kumpaakaan massutta jatkuvasti. Joka päivä pitäisi popsia jompaa kumpaa, jos kivuton haluan olla. Muuten kyllä särkee päivittäin.

Kesästä asti jo särkenyt. Paitsi käsivarsi marraskuusta alkaen päivittäin.

• J-a-n kirjoitti:

Ja Panacod ja Tramadol kyllä auttaa kiouun, en vaan viitsi kumpaakaan massutta jatkuvasti. Joka päivä pitäisi popsia jompaa kumpaa, jos kivuton haluan olla. Muuten kyllä särkee päivittäin.

Kesästä asti jo särkenyt. Paitsi käsivarsi marraskuusta alkaen päivittäin.

Voi harmi, jos särky on riesana. Onneksi on ilo lapsista! :)

Kumpikaan särkylääke ei ole minulle tuttu. Mullakin on kotona jotain särkylääkettä, mutta en muista mitä.

Hyvää viikonlopun loppua! Itse olen tyytyväinen siitä, että maanantaista lähtien ravintolat saavat olla auki. Hölmö oli se, että jotkut piti olla kiinni tai tarjota take away-tavaraa. Toivottavasti kohta päästään koronasta eroon? :)

• Anonyymi

Termit kuntoon. Neulominen ja ompelu ovat eriasioita.
      Tosin eipä ne naisetkaan aina erota neulomista, kutomisesta.
      Vai osaako joku keittää lettuja?

• Anonyymi

Ei hemmetti. Mies ostakoot tarpeeksi isot alushousut tai tekööt itse kikkelisuurennokset liian pieniin.

• Anonyymi

Osaan kyllä, mutta en mä kenekään alushousuja ala muokkaamaan. Ostakoon kerralla oikean kokoiset tai olkoon ilman alushousuja. Eihän sille mahdu mitkään muutkaan housut, jos ei muka löydä sopivia alushousuja. .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      37
      11675
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      33
      4619
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      249
      2802
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      138
      2539
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      104
      1565
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      8
      1005
    7. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      810
    8. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      201
      771
    9. Puualan yrittäjä

Kuka mahtaa olla? Eikö tuhkaa saa levittää metsään?
      Kauhava
      10
      698
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      59
      693
    Aihe