Vaikuttaa jälleen huumeiden käyttö lieveilmiöineen lisääntyneen Sodankylän alueella. Ainakin kiertävien puheiden perusteella. Kun asiaan vain puututtaisiin tarpeeksi terävästi ja autettaisiin ihmiset oikeiden palveluiden piiriin.
Karhuryhmä Tanhuassa, velan perintää, huhuja huumekuolemasta
6
144
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sinänsä yllätä, noinhan se ollut jo 20v ja sama lössi levittänyt pyssykyläänkin pitkät ajat. onneksi ei tarvitse sen roskasakin kanssa olla missään tekemisissä
- Anonyymi
Tule Riipiin. Se on iso edistys elämä laatuun.
Ei tartte pyyhkiä.
Koska mekään emme riipissä pyyhi.
Pelargooni.
- Anonyymi
Mikä karhuryhmä?
- Anonyymi
Son semoonen joka kerrää karhun paskaa ja paistaa sitä käristyskauhassa lättyinä.
Pannee sekhan sitä makkilantaaki maun parantamiseksi ja sitte se naatiskelee, naaatiskeleee....
- Anonyymi
Taitaa olla pskapuhetta ku ei oo lukenu lehdissä.
- Anonyymi
Poliisin kaksinaismoralismi on todella räikeää. BLM-liike nimenomaan tukee väkivaltaa, kun taas vapauden puolustajat käyttäytyvät täysin rauhanomaisesti.
Suomessa ei ole enää poliisia, vaan polpo eli poliittinen poliisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285