Tajusin olevani lesbo

Anonyymi

Itse olen alkanut miettiä, että merkit olivat ehkä selvät jo lapsena. Minua oudosti kiehtoivat naiset, ei nyt ehkä ihastumisesta voi puhua, mutta saatoin ihailla kovasti jotain naista. Teini-iässä koin kyllä tämän normaalin vaiheen, että ihastuin julkkismiehiin, mutta oikeassa elämässä koin suurinta kiinnostusta naisia kohtaan. En silloin tajunnut yhdistää asioita, ei minun lapsuudessani homoista tai lesboista puhuttu, saati että yhtäkään olisi kuulunut lähipiiriin.
Minulla on takana kaksi pitkää suhdetta miesten kanssa, ja pitkään pohdinkin olevani biseksuaali, koska kuitenkin kykenin normaaliin suhteeseen miehen kanssa ilman että se olisi tuntunut suuremmin väärältä tai vastenmieliseltä. Mutta siitä puuttui se jokin. Kykenin elämään miehen kanssa, asumaan yhdessä, jopa harrastamaan seksiä, mutta silti miehet tuntuivat aina jotenkin välttämättömältä "pahalta" jotka vain kuuluivat normaaliin elämään, siitä huolimatta että he ovat minusta tuntuneet aina ihan vierailta taivaankappaleilta. Minun on aina ollut vaikea ymmärtää miehiä, olen kokenut naiset aina paljon läheisemmiksi, ja seksuaaliset haluni seurustelukumppaneitani kohtaan katosivat pian sen jälkeen kun alkuhuuma oli laantunut. Silti kykenin seksielämään miehen kanssa kun tarpeeksi "tsemppasin" itseäni.

Minun on ollut kovin vaikea myöntää itselleni kiinnostukseni naisia kohtaan, en ole myöntänyt sitä täysin vieläkään. Yksi nainen elämäni aikana on avoimesti ilmaissut kiinnostuksensa minua kohtaan, mutta en päässyt hänen kanssaan alkua pidemmälle kun olin niin hämmentynyt itseni kanssa. Tuntui myös, että hän oli minun makuuni liian naisellinen. Olen itse aika naisellinen ja pidän enemmän vähän poikamaisista naisista, melko pitkistä ja laihoista ja lyhythiuksisista.

Kohtalotovereita?

84

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotenkin minullakin on noin eli epäilen minäkin olen ehkä lesbo eli tykkään tai rakastan nuolla pimppiä ja tyydyttää naisen ja naiselle alistun

    • Anonyymi

      Vastaan tähän tunnin päästä..

    • _0/ joo kuulostaa tutulta.

      • Lähinnä nuo mieskuviot, alkuhuumat ja laantumiset. Mun taas ei ole ollut vaikea ymmärtää miehiä paitsi silloin, kun he lopettaa puhumisen. Mut sama pätee naisiinkin. En ymmärrä aina yksilöä, kun yksilö sulkeutuu tulee umpikuja.

        Mä taas tunnen vetoa naisellisiin naisiin. Miesmäiset ei kiinnosta tippaakaan. Korkeintaan kaverina.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Lähinnä nuo mieskuviot, alkuhuumat ja laantumiset. Mun taas ei ole ollut vaikea ymmärtää miehiä paitsi silloin, kun he lopettaa puhumisen. Mut sama pätee naisiinkin. En ymmärrä aina yksilöä, kun yksilö sulkeutuu tulee umpikuja.

        Mä taas tunnen vetoa naisellisiin naisiin. Miesmäiset ei kiinnosta tippaakaan. Korkeintaan kaverina.

        Minäkin tykkään naisellisista seksikkäistä naisista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tykkään naisellisista seksikkäistä naisista

        Tiedetään, paitsi että Tuksusta ollaa eri mieltä. Susta upee ja musta no shit never ever.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Tiedetään, paitsi että Tuksusta ollaa eri mieltä. Susta upee ja musta no shit never ever.

        No ei tuksulla huono vartalo ole eli kuuma kinkku on mutta minulla aika laaja naismaku eli joko nainen on seksikäs tai ei ole mut tuksulla on hyvä ja seksikäs vartalo


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Tiedetään, paitsi että Tuksusta ollaa eri mieltä. Susta upee ja musta no shit never ever.

        Eli tämä tieto kertoo ettet ymmärrä naisten päälle mitään eli taidat olla miehiin menevä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei tuksulla huono vartalo ole eli kuuma kinkku on mutta minulla aika laaja naismaku eli joko nainen on seksikäs tai ei ole mut tuksulla on hyvä ja seksikäs vartalo

        Jaa, no mä en tykkää. En tykkää hänen olemuksestaan mitenkään. Kaikki mitä tulee suustakin ulos on ei pysty kuuntelee, yhtään.

        En tiiä siinä on vastenmielisen naisellisen naisen prototyyppi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli tämä tieto kertoo ettet ymmärrä naisten päälle mitään eli taidat olla miehiin menevä

        Niinhän mä oonkin. :)

        Miehiin on menty ja kajottu. Monet kerrat.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Jaa, no mä en tykkää. En tykkää hänen olemuksestaan mitenkään. Kaikki mitä tulee suustakin ulos on ei pysty kuuntelee, yhtään.

        En tiiä siinä on vastenmielisen naisellisen naisen prototyyppi.

        Luonteesta en tiedä mitään mutta vartalo on seksikäs ja jos on naisiin menevä niin seksikäs vartalo hänellä


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Niinhän mä oonkin. :)

        Miehiin on menty ja kajottu. Monet kerrat.

        Miksi sitten esität olevasi lesbo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luonteesta en tiedä mitään mutta vartalo on seksikäs ja jos on naisiin menevä niin seksikäs vartalo hänellä

        Makuasia, yks tykkää äiteestä ja toinen äiteen tyttärestä joku äiteen pojastakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten esität olevasi lesbo

        Enhän mä lesbo olekkaan, vaan bi. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten esität olevasi lesbo

        Katos nyt tota Valeriaa, siinä on mehukkaat takapyörät, peppu, reidet ja kroppa.

        https://youtu.be/PPSC2yKfK2M

        💫
        👀
        👅💦


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Makuasia, yks tykkää äiteestä ja toinen äiteen tyttärestä joku äiteen pojastakin.

        Katso tuksun putkatilitys etsin uutta miestä niin mikä vartalo saa ulvomaan


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Enhän mä lesbo olekkaan, vaan bi. :D

        Et ole lesbo etkä bi etkä mies kun et ymmärrä naisellisuudesta mitään eli olet selvä hetero nainen


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Katos nyt tota Valeriaa, siinä on mehukkaat takapyörät, peppu, reidet ja kroppa.

        https://youtu.be/PPSC2yKfK2M

        💫
        👀
        👅💦

        No tuksulla paljon paljon parempi ja seksikkäämpi vartalo eli tuksu on naisellinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole lesbo etkä bi etkä mies kun et ymmärrä naisellisuudesta mitään eli olet selvä hetero nainen

        Jäin kattelemaan videoita. Heh, what ever. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katso tuksun putkatilitys etsin uutta miestä niin mikä vartalo saa ulvomaan

        Ei ole tarvetta oksentaa nyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonteesta en tiedä mitään mutta vartalo on seksikäs ja jos on naisiin menevä niin seksikäs vartalo hänellä

        Ei todellakaan ole vartalo seksikäs :D


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ei ole tarvetta oksentaa nyt..

        Kateudestako oksennus muka tulee eli oikeasti kiihottaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuksulla paljon paljon parempi ja seksikkäämpi vartalo eli tuksu on naisellinen

        Phääh, ei ole. Nyt jos olis mulla se kikkuli niin sojottas kohti omaa ottaa. :P

        Oli huh huh semmonen herkkupeppu, että sydänki tais kerran pysähtyä katellessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole vartalo seksikäs :D

        Kyllä se hipoo täydellisyyttä on kyllä naisellinen vartalo


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Phääh, ei ole. Nyt jos olis mulla se kikkuli niin sojottas kohti omaa ottaa. :P

        Oli huh huh semmonen herkkupeppu, että sydänki tais kerran pysähtyä katellessa...

        Tuksulle vai no onhan tuksulla seksy peppu ja joo ymmärrän tuksun vartalo saa villiksi ja halukkaaksi no tuksu on aito naaras


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kateudestako oksennus muka tulee eli oikeasti kiihottaa

        En osaa kadehtia naisia, en ole koskaan osannut. En kyllä miehiäkään, jos mä jotakin kadehdin niin lottovoittajaa. Muissa ei ole kadehditavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuksulle vai no onhan tuksulla seksy peppu ja joo ymmärrän tuksun vartalo saa villiksi ja halukkaaksi no tuksu on aito naaras

        Taas alkaa Väliksellä hirttämään levy kiinni. Aika vaihtaa ketjua. :)


      • J-a-n kirjoitti:

        En osaa kadehtia naisia, en ole koskaan osannut. En kyllä miehiäkään, jos mä jotakin kadehdin niin lottovoittajaa. Muissa ei ole kadehditavaa.

        Jaa, no valehtelin vahingossa. En enää muistanutkaan vaan. Kyllä mä itseasiassa kadehdin naisia ja miehiäkin aikoinaan, joille tuli naps vaan lapsia. Kärsin silloin lapsettomuudesta ja luulin etten ikinä saa omia. Niin oli uskoteltu.

        Odottavia äitejä kadehdin, lähinnä se tuntui epäreilulta. Etenkin kun tiesin, että toiset saa lapsia eikä ne edes välitä niistä. Kohtelee miten sattuu ja satuttaa eri tavoin.

        Miksi ne saa lapsia ja mä en joka palvon niitä. Sellasia ajatuksia oli nuorena.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Katos nyt tota Valeriaa, siinä on mehukkaat takapyörät, peppu, reidet ja kroppa.

        https://youtu.be/PPSC2yKfK2M

        💫
        👀
        👅💦

        Olen kyllä samaa mieltä, että videon mimmi voittaa 6-0 tuoksun seksikkyydessä. Tuksu on lähinnä sairas, turvonnut nainen.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Jaa, no valehtelin vahingossa. En enää muistanutkaan vaan. Kyllä mä itseasiassa kadehdin naisia ja miehiäkin aikoinaan, joille tuli naps vaan lapsia. Kärsin silloin lapsettomuudesta ja luulin etten ikinä saa omia. Niin oli uskoteltu.

        Odottavia äitejä kadehdin, lähinnä se tuntui epäreilulta. Etenkin kun tiesin, että toiset saa lapsia eikä ne edes välitä niistä. Kohtelee miten sattuu ja satuttaa eri tavoin.

        Miksi ne saa lapsia ja mä en joka palvon niitä. Sellasia ajatuksia oli nuorena.

        No kyllä kateudesta muka oksennus olo tulee koska tiedät tuksu superseksikäs misuliini oikea seksiliini


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Taas alkaa Väliksellä hirttämään levy kiinni. Aika vaihtaa ketjua. :)

        No ei se minun vikani ole jos tuksu on kaunis ja seksy ja jos tuksu tulis eteeni niin en tietäis mitä tehdä pussaanko vaikko panisinko vai mitä tehdä ja sais tyydyttää hänet pysähtyiskö sydän onnesta ja se sanois pussaa reittä varmaan laukeais siinä vaiheessa jo on niin upea vartalo


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Taas alkaa Väliksellä hirttämään levy kiinni. Aika vaihtaa ketjua. :)

        Tosiaan sinun aika vaihtaa ketjua tai mennä nukkumaan kun kateellisena ilkeyksiä ja valetta sanot vaikka tiedät tuksu on kuumista kuumin itse afrodite seksin jumalatar öitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä samaa mieltä, että videon mimmi voittaa 6-0 tuoksun seksikkyydessä. Tuksu on lähinnä sairas, turvonnut nainen.

        Jep.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei se minun vikani ole jos tuksu on kaunis ja seksy ja jos tuksu tulis eteeni niin en tietäis mitä tehdä pussaanko vaikko panisinko vai mitä tehdä ja sais tyydyttää hänet pysähtyiskö sydän onnesta ja se sanois pussaa reittä varmaan laukeais siinä vaiheessa jo on niin upea vartalo

        Joojoo selvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan sinun aika vaihtaa ketjua tai mennä nukkumaan kun kateellisena ilkeyksiä ja valetta sanot vaikka tiedät tuksu on kuumista kuumin itse afrodite seksin jumalatar öitä

        Voishan sitä vaikka nukkuakin välillä. Eipä tässä kovin aktiivista puhinaa näy olevan palstallakaan. Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tämä tieto kertoo ettet ymmärrä naisten päälle mitään eli taidat olla miehiin menevä

        Taitaapi olla mies koko röllipeikko, mutta kuumaa kamaa teillä👍😃


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Phääh, ei ole. Nyt jos olis mulla se kikkuli niin sojottas kohti omaa ottaa. :P

        Oli huh huh semmonen herkkupeppu, että sydänki tais kerran pysähtyä katellessa...

        Sullahan on kikkuli ja kaikesta pelleilystä päätellen ei kovin häävi sellainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan on kikkuli ja kaikesta pelleilystä päätellen ei kovin häävi sellainen

        Puolison kikkulia ei lasketa, kun se ei hyödytä mua kuten hyödyttäis, jos olis oma. :)

        Pelleilystä kaukana tämä avoimuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla mies koko röllipeikko, mutta kuumaa kamaa teillä👍😃

        Tuksu on niin kuumaa, että sen vois pitää pois parrasvaloista. :)


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Puolison kikkulia ei lasketa, kun se ei hyödytä mua kuten hyödyttäis, jos olis oma. :)

        Pelleilystä kaukana tämä avoimuus.

        Esiinnyt naisena ja hahmo on noin bol 666...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esiinnyt naisena ja hahmo on noin bol 666...

        Niin niin, että naisvartaloni on vaan pahaa unta, josta herään hetkellä millä hyvänsä? No sehän oliskin mukava yllätys. Mieluisa suorastaan. :D

        Laitatko haltijalle toiveen vetämään, että kyllä se mulle sopii?


    • Anonyymi

      Njaa, jokainen on jotakin, mitä sitten!

      Päätä pensaaseen vaan...🌳

    • Anonyymi

      Taas saman miehen käsialaa aloitus.

      • Anonyymi

        Jep. Onpa aika surkea ahatus, että joku tuntisi painetta palleissa tai aivoissa tämmöisestä larppaamisesta tai alkaisi kysellä tyhmiä. "Kelpaako miehet koskaan ja oliko varasijalistaa" tms. Mikään ei meinaan hölmöydessä yllätä.


    • Anonyymi

      Mulla taas aloittajaan nähden tilanne ihan toisinpäin. Minä olen heteronainen ja vain miehistä kiinnostunut. Huomasin jo nuorempana ja huomaan edelleenkin naisten ihastuvan itseeni.
      En tiedä mistä tämä johtuu, mutta olen arvaillut että siitä etten ole kovinkaan feminiinisen näköinen. ja tämän lisäksi harrastan liikuntaa eli en ole ihan lihakseton. Tämä on aiheuttanut itselleni todella noloja tilanteita jo teini-iässä kun joku omaa sukupuolta oleva tyttö yrittää lähennellä minua. Sama jatkuu edelleen, naiset käyttäytyvät todella flirttailevasti niin töissä kun harrastuksen parissa. Minä olen kokenut tämän todella raskaana, koska todellakin välitän ja innostun vain miehistä. :/

      • Anonyymi

        Onpas sulla raskasta 😂 koeta kestää 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas sulla raskasta 😂 koeta kestää 🤣

        Koen tosiaankin tilanteeni aika raskaana ja lisäksi ärsyynnyn liikkuessani se että saan osakseni niin paljon kiinnostuneita silmäyksiä naisilta. Tänään oltiin poikani kanssa ostioksilla ja taas eräs naikkonen alkoi katselemaan ihailevasti.. ja vain siksi ehkä kiinnitti huomionsa minuun, että lausuin lapsellensa ystävällisen sanan kun törmäsi kärryillään omaani.
        Tuntuu, että alan ihan tosissaan v..tuuntumaan tähän.
        En edes viitsi kertoa mitä kaikkea olen joutunut kohtaamaan harrastuksissani. .;(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen tosiaankin tilanteeni aika raskaana ja lisäksi ärsyynnyn liikkuessani se että saan osakseni niin paljon kiinnostuneita silmäyksiä naisilta. Tänään oltiin poikani kanssa ostioksilla ja taas eräs naikkonen alkoi katselemaan ihailevasti.. ja vain siksi ehkä kiinnitti huomionsa minuun, että lausuin lapsellensa ystävällisen sanan kun törmäsi kärryillään omaani.
        Tuntuu, että alan ihan tosissaan v..tuuntumaan tähän.
        En edes viitsi kertoa mitä kaikkea olen joutunut kohtaamaan harrastuksissani. .;(

        Anteeksi vaan mutta lesbot näkee ja tietää lesbot niin ei lesbot heteronaisia katsele vaan toisia lesboja eli kyllä lesbo lesbon tuntee ja tietää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vaan mutta lesbot näkee ja tietää lesbot niin ei lesbot heteronaisia katsele vaan toisia lesboja eli kyllä lesbo lesbon tuntee ja tietää

        Yym, mulla on aika tarkka homotutka mielestäni irl, mutta jostain syystä tykästyn aina heteroihin. Haastetta. :D

        Eli saatan kyllä huomata jotkut lesbot ja homomiehet eleistä, mutta heteronaisiin mä viehdyn. Kumma juttu.


      • Onhan se varmaan ikävää. Jos riesaksi asti vokotellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen tosiaankin tilanteeni aika raskaana ja lisäksi ärsyynnyn liikkuessani se että saan osakseni niin paljon kiinnostuneita silmäyksiä naisilta. Tänään oltiin poikani kanssa ostioksilla ja taas eräs naikkonen alkoi katselemaan ihailevasti.. ja vain siksi ehkä kiinnitti huomionsa minuun, että lausuin lapsellensa ystävällisen sanan kun törmäsi kärryillään omaani.
        Tuntuu, että alan ihan tosissaan v..tuuntumaan tähän.
        En edes viitsi kertoa mitä kaikkea olen joutunut kohtaamaan harrastuksissani. .;(

        Koen flirttailut ja iskuyritykst loukkaavina ja halventavina. Tuntuu, että vastapuoli haluaa määritellä minut ihan muuksi kuin olen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koen flirttailut ja iskuyritykst loukkaavina ja halventavina. Tuntuu, että vastapuoli haluaa määritellä minut ihan muuksi kuin olen.

        Ehkäpä sitä ei kannata ottaa noin henkilökohtaisesti, jollei he sitä kiusallaan sulle tee. Ymmärrän, että turhauttaa, jos usein törmää flirttiin ja iskemiseen, mitä nyt tuskin kovin monille edes tapahtuu.

        Olet jotenkin jossain piireissä missä törmäät näihin?


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Yym, mulla on aika tarkka homotutka mielestäni irl, mutta jostain syystä tykästyn aina heteroihin. Haastetta. :D

        Eli saatan kyllä huomata jotkut lesbot ja homomiehet eleistä, mutta heteronaisiin mä viehdyn. Kumma juttu.

        Ehkä siksi kun heteronaiset on normaaleja naisia ja naisellisia ja naisen näköisiä eli aitoja oikeita naisia ja lesboissa biissä on jotain kummaa ja outoa joku saa tökkimään mut heteronaisissa on vaan se jokin koska aitoja oikeita normaaleja naisia ja päälliköitä niille miehetkin antautuu ja ovat miesten päälliköitä ja jumalattaria


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siksi kun heteronaiset on normaaleja naisia ja naisellisia ja naisen näköisiä eli aitoja oikeita naisia ja lesboissa biissä on jotain kummaa ja outoa joku saa tökkimään mut heteronaisissa on vaan se jokin koska aitoja oikeita normaaleja naisia ja päälliköitä niille miehetkin antautuu ja ovat miesten päälliköitä ja jumalattaria

        Hmm, ehkäpä se on se etten itse koe olevani nainen enkä lesbokaan? Mä olen joltain osin hyvinkin erilainen, kun naistyypilliset naiset.

        Toki butchit on miehekkäitä mut olen miettinyt, että liittyykö se jotenkin tähän transsukupuolisuuteen sitten?

        Joku lesbo homma ja taajuus hyppää mun yli? L koodi hukassa? En tiedä.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Hmm, ehkäpä se on se etten itse koe olevani nainen enkä lesbokaan? Mä olen joltain osin hyvinkin erilainen, kun naistyypilliset naiset.

        Toki butchit on miehekkäitä mut olen miettinyt, että liittyykö se jotenkin tähän transsukupuolisuuteen sitten?

        Joku lesbo homma ja taajuus hyppää mun yli? L koodi hukassa? En tiedä.

        Nyt on semmosta juttua että mees nukkumaan olet selvästi yliväsynyt ja jutut päättömiä eli nyt nukkumaan ja äkkiä


      • J-a-n kirjoitti:

        Hmm, ehkäpä se on se etten itse koe olevani nainen enkä lesbokaan? Mä olen joltain osin hyvinkin erilainen, kun naistyypilliset naiset.

        Toki butchit on miehekkäitä mut olen miettinyt, että liittyykö se jotenkin tähän transsukupuolisuuteen sitten?

        Joku lesbo homma ja taajuus hyppää mun yli? L koodi hukassa? En tiedä.

        Toki mä tiedän älyllisenä olentona olevani vartaloltani biologinen nainen. En ole biologiankieltäjä vieläkään, mut samaistunut aina enemmän miehiin, vaikka sukupuolittunut kasvatus on myös vaikuttanut muhun niin, että olen omaksunut myös naisjuttuja ja elänyt siinä sukupuolitetussa ympäristössä ympäristön edellyttämin tavoin. Paitsi omalla ajallani, kotonani.

        Olen saanut vaikutteita molemmista sukupuolista. En tiedä, mutta uskoisin tuolla pääkopalla olevan sormensa pelissä. Mut nyt öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen flirttailut ja iskuyritykst loukkaavina ja halventavina. Tuntuu, että vastapuoli haluaa määritellä minut ihan muuksi kuin olen.

        Näissä yrityksissä tuntuu että toinen tunkeutuu liian lähelle yrittäessään saada sinusta itsensälaista, vaikka olet ihan muuta kuin mitä he haluaisivat. Olen yleensä näiden koettelemusten jälkeen ihan loppu, sen verran paljon ne koettelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on semmosta juttua että mees nukkumaan olet selvästi yliväsynyt ja jutut päättömiä eli nyt nukkumaan ja äkkiä

        Heh, viheltää yli ja ohi kovaa vai? :)

        No hyvä näitä on joskus ääneen pohtia, oppii muutkin samalla tajuamaan mitä muutakin on kun mies ja nainen, heterot. :)


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ehkäpä sitä ei kannata ottaa noin henkilökohtaisesti, jollei he sitä kiusallaan sulle tee. Ymmärrän, että turhauttaa, jos usein törmää flirttiin ja iskemiseen, mitä nyt tuskin kovin monille edes tapahtuu.

        Olet jotenkin jossain piireissä missä törmäät näihin?

        Tuo on muuten totta niin itsekkin kun muistelen koko elämääni niin en ole nähnyt kuin kaksi lesboa jotka käveli käsikädessä ja halaili ja suuteli prismassa ja yhden kerran nähnyt homoja eli yökerhossa kaksi miestä halaili toisiaan mutta en muutoin ole nähnyt homoja tai lesboja ei niitä kovin montaa ole tai asuvat kaikki uudellamaalla ja muualla ei sitten olekkaan en itse ole nähnyt enkä muidenkaan kuullut sanoneen että olis nähnyt eli jos käy lesbo baarissa niin kai lesbot tulee iskemään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näissä yrityksissä tuntuu että toinen tunkeutuu liian lähelle yrittäessään saada sinusta itsensälaista, vaikka olet ihan muuta kuin mitä he haluaisivat. Olen yleensä näiden koettelemusten jälkeen ihan loppu, sen verran paljon ne koettelee.

        Tähän nyt vielä, että oletko avoimesti sanonut ettet ole naisista kiinnostunut ja olet miehistä pitävä hetero?

        Kyllä mun mielestä tuon voi ja kannattaa sanoa ääneen, jos tosiaan noin rankkaa on. Tuntuu vaan jotenkin trollolloolta tämä juttu. Vaikea uskoa, että riesaksi asti jotakuta isketään. Ellet pyöri homopiireissä. :D

        Mut jos et ole trolli niin puhu ääneen, kukaan ei ajatuksia osaa lukea. Mä tykkään et mulle sanotaan suoraan, jos teen jotain mikä toista tuolleen ahdistaa. Kun tuskin kovin moni haluaa ahdistaa tahallaan, vaan tietämättömyyttään palaa takas kytikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten totta niin itsekkin kun muistelen koko elämääni niin en ole nähnyt kuin kaksi lesboa jotka käveli käsikädessä ja halaili ja suuteli prismassa ja yhden kerran nähnyt homoja eli yökerhossa kaksi miestä halaili toisiaan mutta en muutoin ole nähnyt homoja tai lesboja ei niitä kovin montaa ole tai asuvat kaikki uudellamaalla ja muualla ei sitten olekkaan en itse ole nähnyt enkä muidenkaan kuullut sanoneen että olis nähnyt eli jos käy lesbo baarissa niin kai lesbot tulee iskemään

        Minä en edes ole käynyt lesbobaareissa, enkä todellakaan aio mennä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten totta niin itsekkin kun muistelen koko elämääni niin en ole nähnyt kuin kaksi lesboa jotka käveli käsikädessä ja halaili ja suuteli prismassa ja yhden kerran nähnyt homoja eli yökerhossa kaksi miestä halaili toisiaan mutta en muutoin ole nähnyt homoja tai lesboja ei niitä kovin montaa ole tai asuvat kaikki uudellamaalla ja muualla ei sitten olekkaan en itse ole nähnyt enkä muidenkaan kuullut sanoneen että olis nähnyt eli jos käy lesbo baarissa niin kai lesbot tulee iskemään

        No kaikki ei julkisesti tuo sitä näkyviin. Esiintyy pidättyväisesti. Kyllä näkee, kun osaa kahtoa..

        👋


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Toki mä tiedän älyllisenä olentona olevani vartaloltani biologinen nainen. En ole biologiankieltäjä vieläkään, mut samaistunut aina enemmän miehiin, vaikka sukupuolittunut kasvatus on myös vaikuttanut muhun niin, että olen omaksunut myös naisjuttuja ja elänyt siinä sukupuolitetussa ympäristössä ympäristön edellyttämin tavoin. Paitsi omalla ajallani, kotonani.

        Olen saanut vaikutteita molemmista sukupuolista. En tiedä, mutta uskoisin tuolla pääkopalla olevan sormensa pelissä. Mut nyt öitä.

        Olet kyllä sanonut että et ole mies etkä nainen ja biologisesti sinulla ei ole pimppiä eikä kikkeliä vaan olet sukupuoleton eli muunsukupuolinen ja käynyt biologia tutkimuksissa etkä ole ihminen et eläin et kasvi et vihannes et bakteeri tai basillikaan etkä viirus et elollinen olento ja nyt muka olet nainen eikö sinun pitänyt lopettaa pian on huhtikuukin mennyt eli lopeta ja mene nukkumaan ja lopeta nyt eli aamulla et tule tänne enään


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ehkäpä sitä ei kannata ottaa noin henkilökohtaisesti, jollei he sitä kiusallaan sulle tee. Ymmärrän, että turhauttaa, jos usein törmää flirttiin ja iskemiseen, mitä nyt tuskin kovin monille edes tapahtuu.

        Olet jotenkin jossain piireissä missä törmäät näihin?

        Olen piireissä, joissa normaalit heterot ovat. Kohtaan tuota ahdistelua töissä, harrastuksissa ja viihteellä ollessani. Minulla on kuitenkin vain heterosuhteita takanani ja niitäkin useankymmenen miehen verran. ;) Minä en ole ikinä tuntenut viehtymystä samaan sukupuoleen enkä usko että tulen tämän loppuelämäni aikana kokemaankaan.
        Minusta lesbojen käytös on röyhkeää ja ala-arvoistakin, minua hävettää heidän puolestaan.
        Niin ja minulla ei ole mitään sukupuolivähemmistöjä vastaan, kunhan minä en ole osallinen heidän elämäänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä sanonut että et ole mies etkä nainen ja biologisesti sinulla ei ole pimppiä eikä kikkeliä vaan olet sukupuoleton eli muunsukupuolinen ja käynyt biologia tutkimuksissa etkä ole ihminen et eläin et kasvi et vihannes et bakteeri tai basillikaan etkä viirus et elollinen olento ja nyt muka olet nainen eikö sinun pitänyt lopettaa pian on huhtikuukin mennyt eli lopeta ja mene nukkumaan ja lopeta nyt eli aamulla et tule tänne enään

        Ootas mikäs mä nyt olinkaan? Se oli se oo nyt vaiks hottentotti. :D

        Hauska.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        No kaikki ei julkisesti tuo sitä näkyviin. Esiintyy pidättyväisesti. Kyllä näkee, kun osaa kahtoa..

        👋

        Ei ole ja en ole nähnyt muualla kuin täällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen piireissä, joissa normaalit heterot ovat. Kohtaan tuota ahdistelua töissä, harrastuksissa ja viihteellä ollessani. Minulla on kuitenkin vain heterosuhteita takanani ja niitäkin useankymmenen miehen verran. ;) Minä en ole ikinä tuntenut viehtymystä samaan sukupuoleen enkä usko että tulen tämän loppuelämäni aikana kokemaankaan.
        Minusta lesbojen käytös on röyhkeää ja ala-arvoistakin, minua hävettää heidän puolestaan.
        Niin ja minulla ei ole mitään sukupuolivähemmistöjä vastaan, kunhan minä en ole osallinen heidän elämäänsä.

        No sano se heille. Pitää puhua suoraan. Kyllä on aika juntti, jos ei suoraa puhetta ymmärrä.

        Ihastuneena voi kyllä käydä niinkin, että ymmärtää kyllä ettei toista kiinnosta, mutta omat tunteet käy kierroksilla ja hölmöilee niitten takia.

        Stop pitää sanoa aina, kun jokin ja joku menee liian pitkälle. Ei saa hävetä sanoa sitä.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Toki mä tiedän älyllisenä olentona olevani vartaloltani biologinen nainen. En ole biologiankieltäjä vieläkään, mut samaistunut aina enemmän miehiin, vaikka sukupuolittunut kasvatus on myös vaikuttanut muhun niin, että olen omaksunut myös naisjuttuja ja elänyt siinä sukupuolitetussa ympäristössä ympäristön edellyttämin tavoin. Paitsi omalla ajallani, kotonani.

        Olen saanut vaikutteita molemmista sukupuolista. En tiedä, mutta uskoisin tuolla pääkopalla olevan sormensa pelissä. Mut nyt öitä.

        Stop nyt menet liian pitkälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näissä yrityksissä tuntuu että toinen tunkeutuu liian lähelle yrittäessään saada sinusta itsensälaista, vaikka olet ihan muuta kuin mitä he haluaisivat. Olen yleensä näiden koettelemusten jälkeen ihan loppu, sen verran paljon ne koettelee.

        Lopuksi lisään että jos minulla olisi minkäänlaista viehtymystä naisia kohtaan, niin tokihan tähän ikään mennessä olisin näiden kanssa alkanut lähempänä kontaktiin, koska olen aina ollut seksuaalisestikin aktiivinen. Mutta vain miesten kanssa, joita on ollut ja lukuisia. 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopuksi lisään että jos minulla olisi minkäänlaista viehtymystä naisia kohtaan, niin tokihan tähän ikään mennessä olisin näiden kanssa alkanut lähempänä kontaktiin, koska olen aina ollut seksuaalisestikin aktiivinen. Mutta vain miesten kanssa, joita on ollut ja lukuisia. 😬

        Jospa ylitulkitset naisia. Ovat olleet ehkä vaan ystävällisiä.vauhko ainakin vaikutat olevan asian suhteen.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Toki mä tiedän älyllisenä olentona olevani vartaloltani biologinen nainen. En ole biologiankieltäjä vieläkään, mut samaistunut aina enemmän miehiin, vaikka sukupuolittunut kasvatus on myös vaikuttanut muhun niin, että olen omaksunut myös naisjuttuja ja elänyt siinä sukupuolitetussa ympäristössä ympäristön edellyttämin tavoin. Paitsi omalla ajallani, kotonani.

        Olen saanut vaikutteita molemmista sukupuolista. En tiedä, mutta uskoisin tuolla pääkopalla olevan sormensa pelissä. Mut nyt öitä.

        Vai että olet muka biologisesti nainen, hah hah haa, naisena esiintyvä huomionkalastelija olet, et muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ylitulkitset naisia. Ovat olleet ehkä vaan ystävällisiä.vauhko ainakin vaikutat olevan asian suhteen.

        Anna ihmeessä trollaajan viedä jatkossakin kuin litran mittaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai että olet muka biologisesti nainen, hah hah haa, naisena esiintyvä huomionkalastelija olet, et muuta.

        Huomiota saan kalastelematta. Se tulee ihan vaan olemalla mitä olen. Vaikuttavaa. :P


    • Anonyymi

      Itsellä melko sama tarina mutta ymmärsin n. 25 vuotiaana vihdoin mistä kyse, eli että naiset on pääasiassa mun juttu. Ja siitä nyt noin 20 vuotta.

    • Anonyymi

      Minä se olen vaan edelleenkin hetero tiedän sen. Onkohan heteroita nykyään vähemmän.

      • Anonyymi

        Heteroita on aina ollut kuviteltua vähemmän.


    • Anonyymi

      Todennäköisesti olet elänyt lapsuuttasi -80 luvulla tai syntynyt sen jälkeen. Tsernobilin laskeumat selkeästi ovat lisänneet homoutta, jota ei ennen ydinonnettomuutta ollut olemassakaan. Nykyään se on jopa muotia, kun myrkyt ovat moninkertaistuneet elimistössämme. Siinä syy.

      • Anonyymi

        Tsernobilin laskeumat sai naistenkin kivesket laskeutumaan.


    • Anonyymi

      Mies tajuaa olevansa lepsu. lepso lespo.

    • Anonyymi

      Kyllä se tutlta tuntuu.
      En tosin luokittele itseäni miksikään, mutta koskaan en ole oikein ihastunut mieheen saati rakastunut.
      Ihan nuorena sitä tavallaan "pakolla" seurusteli poikien kanssa ja nuorten miesten mutta ei se koskaan mitään isompia tuntemuksia herättänyt. Niin vain mukamas "kuului" olla.
      En ole koskaan ollut seksisuhteessa naisen kanssa, mutta kyllä tapahtuu että tunnen voimakasta kiinnostusta ja vetoa toiseen naiseen. Ei kehen tahansa, se jokin pitää olla joka kiinnostuksen herättää. Pitemmälle en koskaan ole mennyt vaikka sitäkin sattunut että nainen antaa selvän merkin.
      Näin on ollut ihan tuolta 15-16-vuotiaasta, sillloin en sitä sen enempää miettinyt. Myöhemmin sitten on herännyt ajatukset suuntautumisestani.
      Pidän naisvartaloa kauniina, mies ei herätä tunteita. Siksipä sitten olen tehnyt päätöksen elää sinkkuna, miksi söisi pakkopullaa kun ei maita? En sulje sitä mahdollisuutta pois ettei vielä sellainen nainen eteen sattuisi jonka kanssa tuntisin mukavaksi ja turvalliseksi alkaa intiimiimpään suhteeseen, vaikka eniten kaipaan naispuolista seuraa, ymmärrystä ja sileujen sympatiaa. Seksi on sitten lisämauste.
      Mieheltä en tunne saavani enkä kaipaavani muuta kuin kaveruutta, tietyiltä miehiltä. Muut eivät kiinnosta.

    • Anonyymi

      Kyllä on.

      Juurikin samanlaista olen kokenut.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nyt vasta aukesi tämäkin biisi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vasta aukesi tämäkin biisi..

        2 päivää meni tajuta että siinä laulaa jenni vartiainen et taida olla penaalin terävin kynä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe