Tiedoituksia "laumalle"

Anonyymi

Kabaali on alaportaiden avulla tartuttanut vaarallisen pöljyyslepsian kansaan. Tämä oikea ei teko pandemia nimeltään pöljyyslepsia ilmenee mm. outona naamio käyttäytymisenä, siinä nanokuitumato maskeja käyttävät tavalliset pöljät hengittävät huonoa happea ja saavat samalla keinotekoisia kuituja elimistöönsä.
Rokottamalla laumaa uudenlaisilla mRNA aineilla pyritään saamaan hallintaan myös pöljän DNA järjestelmä, nythän se on toistaiseksi ollut takavuosina täysin valvontaa vailla, mutta parannusta on siis odotettavissa tai tätä pöljyyslepsiaa.
On kehitetty useita niin sanottuu kollektiiviseen laumalepsiaan vaikuttavia tehokkaita rokotteita, näitä suositellaan kaikille pöljille, jotta saavutetaan se kuuluisa suoja suojelemaan alimpia portaita haitalliselta viisaudelta, joka estää solubiologiaa kehittymästä Luciferin suunnitelmien mukaan.
Geenimanipulaatio on jo pitkällä monissa kasveissa mm. Brasiliassa jyrätään sademetsää alas ja istutetaan manipuloituja kasveja, soijaa, puuvillaa jne. tilalle. Luonto sotketaan myös solujen perintötekijöiden tasolla, ei enää riitä vieraslajien levitys kuten supikoirien, minkkien, kissojen, kurttul.ruusujen, jne.
Vakava asia, vaikka välillä huumoriksi lipsahtaa. Ihmeellistä on se, että niin harva ymmärtää nykyistä tilannetta, ehkä syy on se, kun ei voida konkreettisesti jotain nähdä, niin sitä ei silloin ymmärretä. Nyt kuitenkin on pöljyyslepsia silmin havaittava ilmiö, todellinen pandemia, ei mikään WHOooooon julistama hölynpöly.

11

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mitens pillutilanne tällä osastolla. Laumalla.

    • Anonyymi

      Keinokuitumato on uusi termi.
      Auttaako se sitten pillun metsästyksessä.

      Empä uso.
      No se peittää kyllä ruman naaman, mutta....mutta...onko se silti pätevä pilluhommiin kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Tämä video paljastaa miten poliisi otti taas kiinni yhden terroristin.



      Mies oli törkeästi kantanut rasistista lippua.



      Ja vieläpä keskellä Helsingin keskustaa.



      Kaiken kukkuraksi miehellä ei ollut maskia!!

    • Anonyymi

      Onneksi paikalla oli usempi mörköauto ja useita naamioituneita ratsupoliiseja, joten mies saatiin kiinni!

      • Anonyymi

        Sinne lähti Suomenlippua kantava jälleen suoraan maijaan. Ihmettelen vain sitä että millä logiikalla poliisin mukaan juuri tämä kyseinen henkilö rikkoi koronarajoituksia kun kaduilla oli tupaten täynnä väkeä.


    • Anonyymi

      Tämä poliisiautoa ajava poliisi siis oli valmis ajamaan näiden naisten yli!!!



      Yhtenä syynä tämän poliisin törkeyteen oli tietysti se, että hän oli naamioitunut. Tästä huolimatta ihmisten olisi pitänyt alkaa kuvaamaan ja haastattelemaan kyseistä poliisia. Vähintäänkin olisi pitänyt saada kyseisen poliisin nimi ylös, jotta olisi voinut tehdä rikosilmoituksen.



      Toisaalta muut poliisit olisivat tietysti pahoinpidellyt nämä naiset ja vienyt putkaan, jos olisivat poliisin nimeä kysyneet. Siksi ympärillä olevien miesten olisi pitänyt kysyä nimeä ja sitten tehdä rikosilmoitus.



      Tietenkään rikosilmoitus ei olisi johtanut mihinkään, koska Suomi on siitä ainutlaatuinen ”länsi”maa, ettei ole olemassa mitään elintä, joka valvoisi poliisia. Poliisi tutkii itseään vastaan tehdyt rikosilmoitukset ja kas kummaa toteaa itsensä syyttömäksi. Tässä mielessä Suomi on itämaa. Tästä kertoo myös se, että yllä olevan jutun video on kadonnut!



      Poliisi on taatusti käskenyt twitteriä poistamaan videon!

      • Anonyymi

        Laki on laki


        Tuo oikeampuoleisin poliisi on selkeästi kiinnostunut tiirailemaan henkilön hameen alle. Olisiko tässä ollut syy ryhtyä poliisiksi? Mutta laki se on poliisillakin, se sama joka on kansalaisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki on laki


        Tuo oikeampuoleisin poliisi on selkeästi kiinnostunut tiirailemaan henkilön hameen alle. Olisiko tässä ollut syy ryhtyä poliisiksi? Mutta laki se on poliisillakin, se sama joka on kansalaisilla.

        Kiihottuneena selvästi tsiikaa tiukkoi alushousui siinä.
        Saa haaveilla sitte.


    • Anonyymi

      Olen polliisin poika, siis lähes sankari itsekkin.

      Te olette pieni hajanainen muutaman kymmenen ihmisjätteen muodostama luuseriporukka joka uskoo seinään ahdistetun Marsun viimeiseltä ei bannatulta kanavalta/bunkkerista lähettämää mielenvikaista saastaa. Pysähtykääpä nyt hetki miettimään oikeata tilannettanne. Mitä sitten K U N tämäkin julkaisu bannataan.

    • Anonyymi

      Nyt puhuu entinen valtiovarainministeriön ylijohtaja: ”Tämä on suurin uhka Suomelle - Näin ovi uusille tukipaketeille avataan matkalla kohti budjettiunionia”

    • Anonyymi

      Pääseeköhän Satu Hassi historiaan maininnalla ”Suomen paras naispuolinen tuotannon lamauttajamestari”? Limbot ovat jo sitä luokkaa. Kukahan häntä oikein sponsoroi ja yllyttää? Isänmaallisuus on kaukana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1718
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1096
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1059
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe